+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 31 av 31

Tråd: Svend Karlsen Viking Power Challenge 2008!

Kjerringhelvetet ;) KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43

Svend Karlsen Viking Power Challenge 2008!

Sted: Storefjell Resort Hotel
    Når: 5 Juli, klokken 14.00. - 18.00
    Pris: 300,-
    Book: tlf 32078500
    Kode: DE 238
    Dobbeltrom pr pers: Friday-Sunday: 1830,- Full pensjon
    Single room: Friday-Sunday: 2430,- Full pensjon.

Jeg oppfordrer dere alle til å forhåndsbestille billetter-dere så på NSM hvor lite sitteplasser det var.
    På Storefjell kan vi ikke stue inn folk stående-så det blir max 600 sitteplasser alt i alt.

Utøvere som har signert kontrakt er:

Mariusz P.
    Jarek Dymek
    Sebastian Wenta
    Janne Virtanen
    Magnus Samuelson
    René Minkwitz
    Benedikt Magnusson
    Hugo Girard
    Terry Hollands

og så kommer

Arild Haugen
    Richard Skog
    Odd Haugen

Foreløpig øvelsesoversikt. (Vi skal evaluere NSM08 nå i morgen, så endringer KAN skje)

Dekk
    Yoke
    Markløft Last Man standing
    Apollons axle for maxvekt
    Viking press for reps
    Steiner
    Life is too short to be small!

I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    crap!! da er jeg sannsynligvis bort reist
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Jeg vurderer sterkt å dra ned og se på!!!
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Gold Member Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant har et berømt rykte Deviant sin avatar
    Ble medlem
    03-2003
    Alder
    26
    Kan jo ikke gå glipp av Benedikt! Råeste markeren i verden! Andy Bolton go home!

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Svend er kongen til å få i stand ting
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Blir nok tur ja

Kjerringhelvetet ;) KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ er et navn kjent av alle KikkiBJ sin avatar
    Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Jeg har en ørliten mistanke om at jeg også kommer til å ta turen ...

I am a high performance woman. I can change from darling to bitch in less than two seconds.

Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Hvem skal på Storefjell i år? Kommer Arild sin heiagjeng eller heier de kun til NSM? Stiller Richard med noen heiagjeng eller er trønderne trauste og holder seg hjemme? Blir det noe liv?

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Dette vil sikkert provosere mange, men jeg mener at Strongmen/byggere må bli flinkere til å støtte opp om hverandre også utover i miljøet, ikke bare blant de store profilene.

Jeg leste i en artikkel på Iform.no der Arild haugen sier at det ikke er så mye hat eller baksnakking i Strongman/bygging. Men jeg har aldri hørt så mye sladder/baksnakking som det nettopp byggere gjør, det er ikke grenser på hvor mye rart så kommer ut som sikkert ikke er sant i det hele tatt og som ikke har noen hensikt.

En jeg preiket med som hadde trent med Arild Haugen prøvde å overbevise meg om både det ene og det andre og at Hulken ikke ville bli gamle karen osv.

En annen gang hørte jeg Svend Karlsen kommentere en Strongman comp på Eurosport der han lurte på hvilke vitaminer Samuelsson egentlig tok osv.

Når sporten greier å bli kvitt alt det der, baksnakkingen og sjalusien blant byggere så tror jeg den er klar for et større publikum.
    RockyRock

Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Rent personlig vil jeg påstå at jeg aldri har opplevd et mer støttende og inkluderende miljø enn strongman-miljøet, så jeg kjenner meg absolutt ikke igjen i det du beskriver her, Rock. Hvordan det er blant byggere aner jeg ikke...

Jeg vet at dem som har lyst til å prøve seg som strongmen blir tatt godt i mot både her på Møre, i Trøndelag, hos Rørbakken&co, i Odda, hos Arild, etc... jeg vet at Svend gjerne stiller opp og hjelper dem som ønsker det med trening, kost, etc, og jeg har aldri hørt spekulasjoner om hvem som bruker hva i miljøet.

Det å treffe folk på konkurranser er som å treffe gamle venner, og stemningen er enormt god - i hvertfall blant oss som er aktive i miljøet.

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Men skrev ikke du at du ble beskyldt for det i ditt eget lokale styrkeløfter miljø av en du ikke kom overens med.

Etter min erfaring har jeg aldri hørt så mye baksnakking og sladring som i "styrke/byggermiljøet"
    RockyRock

Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Men skrev ikke du at du ble beskyldt for det i ditt eget lokale styrkeløfter miljø av en du ikke kom overens med.

Etter min erfaring har jeg aldri hørt så mye baksnakking og sladring som i "styrke/byggermiljøet"
    Den som var til å sette ut rykter om meg er en aktiv del av styrkeløftmiljøet her i området - ikke strongmanmiljøet, og jevnt over er det en ekstrem avstand mellom styrkeløftmiljøet og strongmanmiljøet. Du vet; styrkeløfterne kan ikke ha noe av å ha skitne, syndige strongmen blant seg...

At det er tildels mye baksnakking, skit, jantelov, etc blant styrkeløftere er jeg helt enig med deg i. Den tiden jeg holdt på med styrkeløft var dette noe av det jeg virkelig reagerte negativt på, og det var også noe av det som fikk meg til å melde meg ut av Norges Styrkeløftforbund i sin tid.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Se's på Storefjell dere som skal der

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Gratulerer til Arild
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Platinum Member PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte PushIt har et berømt rykte
    Ble medlem
    05-2007
    Var ikke Mariusz med og konkurrerte?

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Alex_92 Vis post
    Var ikke Mariusz med og konkurrerte?
    Nei.
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Medlem rolf.H is a jewel in the rough rolf.H is a jewel in the rough rolf.H sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    "- Så lenge det ikke er dopingkontroller, er ikke dette et seriøst idrettsarrangement, sier Bjørn Andreas Bull-Hansen til VG Nett."

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=529772

Ble medlem
    07-2007
    Alder
    43
    At han ikke blir lei av å hakke på strongmanmiljøet ....

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    - Hvor vanlig er doping i Strongman-mijøet?

- Som arrangør er jeg den siste personen noen ville sagt noe til, og jeg er nok derfor ikke den rette personen å spørre. Jeg tror utøverne har samvittighet til å holde seg unna slikt, og ville ikke godtatt noen dopede utøvere på mine arrangement, sier Karlsen.
    Dette er jo FLAUT!

- Kan du da garantere at Strong Man er dopingfritt?

- Det kan jeg ikke gå god for. Når fire utøvere blir tatt i Paralympics i Beijing, så ville det være rart om det ikke var doping i vår idrett også. Men de beste, som jo også blir testet internasjonalt, stiller nok rene, sier Karlsen og legger til at han mener det er andre oppgaver i samfunnet burde prioritere framfor antidopingarbeid i Strongman-miljøet.
    Nesten like flaut!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Hvis man bedriver en "idrett" som ikke dopingtestes og hvis doping ikke er ulovlig å bruke i Norge hvorfor kan man ikke da innrømme at man bruker doping?

Noen som kan gi meg et svar? Dette gjelder både Strongman og Bodybuilding!

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    ingen av delene er da idrett spør du meg! ivertfall ikke bodybuilding
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Rå som få! adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda elefantastiskuber adda sin avatar
    Ble medlem
    06-2005
    skjønner egentlig uttalelsene til karlsen utmerket, hva er poenget med og skremme vekk mannen i gata og få han til og hate enda en sport vi elsker.. (spørs egentlig, tour de france blir jo mer pop for hvert år selvom de doper seg mer enn noen sinne)

og den uttalelsen om hvorfor ikke styrkeløft blir vist istede for strongman på tv, latterlig, jeg kan selv inrømme at styrkeløft er en knall sport, men herrejesus hvor mye mer publikumsvennlig strongman er! det ble jo nesten lagd for å vises på tv!!

den styrkeløften lyser bitter gammal mann lang vei av, å det finnes svært lite som er tristere å se på.. jeg sier heller at strongman er den sporten som er mest "fair" for å sette det på spissen. for doping gjør de uansett hvilken sport, bare de som har mest folk og penger bak seg som ikke blir tatt

og for å finishe så ser jeg på BB og SM som idretter, sporter eller hvilke synonymer man enn vil bruke.. jesus, BB har jo vært en OL gren! klart det er idrett
    "Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."

-Phil Baroni

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    greia med strongman er at det er et show og dem gjør show øvelser!!
    \

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Strongman er moro å se på. Hva anti-doping Norge mener driter jeg egentlig i.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Hvis man bedriver en "idrett" som ikke dopingtestes og hvis doping ikke er ulovlig å bruke i Norge hvorfor kan man ikke da innrømme at man bruker doping?

Noen som kan gi meg et svar? Dette gjelder både Strongman og Bodybuilding!
    Fordi Svend vil nok ikke miste levebrødet sitt kanskje? Store deler av levebrødet hans er faktisk disse 2 stevnene. Å gi fra seg slike ting ved å evt innrømme noe som vi vet er vel strengt tatt mer idioti enn å være diplomatisk i media.
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    det som egentlig plager meg mest er at fyren hadde ikke kommentert en døyt om styrkeløft også hadde blitt vist på tv!

det hele dreier seg om sjalusi og mesunnelse ingenting annet!

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Tråden på TF er god underholdning!
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    Fordi Svend vil nok ikke miste levebrødet sitt kanskje? Store deler av levebrødet hans er faktisk disse 2 stevnene. Å gi fra seg slike ting ved å evt innrømme noe som vi vet er vel strengt tatt mer idioti enn å være diplomatisk i media.
    Dette kan jeg være enig i, men da er det mer diplomatisk å si:"ingen kommentar" enn å lyve!

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Tråden på TF er god underholdning!
    Leste igjennom den tråden og den er ganske opphetet. En grei kar som er på dette forumet også som er ganske forbanna på en kar.

"Selv om noen ikke er dømt for noe straffbart så vet man at de er kriminelle allikevel"

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Bull-Hansen holdt et foredrag for klassen vår en gang, og jeg må ærlig innrømme at jeg fikk nok av fyren etter 2 minutter. Selve foredraget var totalt uintresserende fordi det bare handlet om bøkene han hadde skrevet (som jeg virkelig ikke bryr meg om). Det gøye var når jeg spurte ham (seff) om løftingen hans, da svarte han bare noe alà: Jeg er dopingfri blabla, jeg hater dop/steroider blabla. Han mente også at vi ikke kunne spørre om hvor mye han benket fordi det sikkert var noen lokale gymrotter som brukte AS og løftet mer enn han (pga. boling seff) blabla.
    Fyren virket totalt distansert fra virkeligheten!
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    det dem gjør er ikke godt antidoping-arbeid hvertfall.
    gjør sikkert at flere boler siden dem skjønner at dem må bruke for å bli sånn.
    heller En RÅ strongman istedet for en lame bleikfeit styrkeløfter med sikkert like dårlige blodverdier.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.