+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: The 2006 IFBB Masters Professional World Championships

Superior newbie Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer sin avatar
    Ble medlem
    06-2004

The 2006 IFBB Masters Professional World Championships

Det er sikkert endel her inne som har fulgt med på The Fitshow og Bob Cicherillos forbredelser til masters verdensmesterskap. Bodybuilding.com sender dette som webcast lørdag 15.4.2006. I følge mine beregninger er pre-judging 16:00 og finalene 00:30 norsk tid. Finnes vel ingen bedre måte å feire påskaften på

Masters Men:

1. Alberto Bistocchi
    2. Claude Groulx
    3. Leon Brown
    4. Bob Cicherillo
    5. Pietro Gilberto
    6. Nicolae Giurgi
    7. Pavol Jablonicky
    8. Rusty Jeffers
    9. William Leonard
    10. David Marinelli
    11. Stan McCrary
    12. Joseph Palumbo
    13. Josef Rac
    14. Quincy Roberts
    15. Soliman Rudy
    16. Roberto Sabatini
    17. Behnam Samini
    18. Abdul Sharif
    19. John Simmons
    20. Daryl Stafford
    21. Johnny Stewart
    22. George Turmon
    23. Charles Urrego
    24. Massimo Valli
    25. Nathan Wonsley
    This is war, take no prisoners (D.Yates)

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Dette blir moro, synd at Vince og Strydom trakk seg.
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

Superior newbie Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer is a jewel in the rough Hard_gainer sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Ja, Vince er jo i PDI nå... Bra for Bob da, han har ikke akkurat vært liten i kjeften i forhold til å vinne denne konkurransen.

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hard_gainer
    Ja, Vince er jo i PDI nå... Bra for Bob da, han har ikke akkurat vært liten i kjeften i forhold til å vinne denne konkurransen.
    Haha, nei. Bob er kul. Men mest av alle var jeg spent på Strydom, jeg syntes fysikken hans var rå back in the day.

GridIron Barbell

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Jeg skal iallefall prøve å få med meg showet.Bob Chic er en knall fyr,og morsomt å følge denne videodagboka hans.
    I`m to old for this shit!

Den anale hevneren Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa elefantastiskuber Stålballa sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av cb
    Jeg skal iallefall prøve å få med meg showet.Bob Chic er en knall fyr,og morsomt å følge denne videodagboka hans.

Link?

Ble medlem
    06-2004
    Ja det er en link hvis du leser en gang til.

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Stålballa
    Link?

http://www.bodybuilding.com/fun/fitshow_warofworlds.htm

Lønner seg og starte på part.1 og få med seg alt om du har tenkt til og se hele

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Dette er vel siden som sendinga skal foregå på
    http://www.bodybuilding.com/fun/06_masters.htm

Gudfaren QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster er et navn kjent av alle QuizMaster sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    74
    Sender ikke Fight+ da?
    Syng, RakeMagic, Syng!

Hvorfor prøve å være noe man ikke er? Hvorfor late som man er når man ikke finnes? Hvem er hva om noe er noen?

Spiller du POKER - Bruk RakeMagic for de $ BESTE $ BONUS og RAKEBACK avtalene!

Spill og Vinn over PROs som Gus Hansen m.fl (INKL. MAX RAKEBACK)

Superior newbie jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn is a jewel in the rough jess mAn sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    22
    er jeg et døgn for sein?
    "Working Hard beats great talent, when great talent fails to work hard"

cb
    cb er ikke aktiv
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Grattis til Bob Chic!

Ble medlem
    06-2004
    Kvaliteten på dette showet var bare overveldende
    http://media.putfile.com/Sexy-Routine_-T9

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hard_gainer
    Kvaliteten på dette showet var bare overveldende
    http://media.putfile.com/Sexy-Routine_-T9
    roflm

GridIron Barbell

+ Svar på tråd

Regler for innlegg