http://www.youtube.com/watch?v=dzzMWaHJX98
HildeBorg Hugdal med sin verdens rekord i benkpress
er ikke av beste kvalitet... filma med foto apparat
http://www.youtube.com/watch?v=dzzMWaHJX98
HildeBorg Hugdal med sin verdens rekord i benkpress
er ikke av beste kvalitet... filma med foto apparat
Sist endret av GrEmLiNgS; 11-11-06 kl 18:06
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
hvis en dame mekker 190+ skal jeg mekke 200+ :P
McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså
jeg kommer ikke til og ha noe høyere mål en 280kg i benkpress enda det er høyst sannsynlig jeg ikke når dt men det er jo alltid lov til og prøve.
det som er ganske sannsynlig er at jeg kanskje en gang i fremtiden mekker 200kg...
men det spørs jo seff på hva som skjer men det er must at jeg skal ta 140kg i benpress![]()
lol...
hehe... det er bra du har måla på plass![]()
Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
stanga fløtta seg bare 10cm jofaen jeg skal skaffe meg pondus!!!
NORKOST
Hann var sær á leikvøllum
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
Hann lemjir summar til heljar
Jeg synes ikke folk skal rakke ned på at hun er så stor, ja hun er stor og hun har valgt det selv. Hun driver med styrkeløft, ikke fitness eller bygging. Hun har bedre gener enn de fleste gutta på forumet her, hadde hun satset på noe annet så hadde hun nok kommet langt og lenger enn langt i det også.
Jeg synes det er kjempeimponerende det hun har fått til!
GUN SHOW
I am the stiff nipple scissor man
Tonight you can kiss your nipples goodbye
Jepp, det er kjempeimponerende. Helt enig.
However, det er vel ikke noe sjokk at Norge gjør det bra på kvinnesiden i slike idretter. Norske kvinner (ikke jenter) er jo ikke akkurat de mest feminine i verden.
Studier viser at 8 av 10 kvinner over 35 her til lands bruker samme frisør som NFFs Karen Espelund.
Ok, not really...
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Det er kjempeimponerende, og jeg blir ganske pissed over at det MÅ komme kommentarer om utseende og femininitet med en gang det er snakk om ei dame. Drittlei over det forpulte fokuset på feil ting.
Velkommen til det mannlige byggere og vektløftere har hørt siden 1950 da..
RockyRock
Cry me a river! Mannlige styrkeløftere har blitt kalt feite siden tidenes morgen, og det må da være lov å snike inn en samfunnskommentar i tråden.
Det ville blitt kjedelig dersom alle innleggene kun skulle tatt for seg det åpenbare faktum at dette er imponerende.
"Konge!"
"Helt enig. Dritbra!"
"Hun er jammen sterk!"
"Wow! Imponerende!"
"Sinnsykt sterk dame!! Skikkelig tøft!"
"Ja, helt enig!!"
Skjønner du hva jeg mener?![]()
Han kan ikke være under 170cm!
Han er 22 og bor hjemme!
Han er lav og feit!
Han har en gammel bil!
Han har ikke tattis eller piercing!
og for oss byggere er det enda mer..og jenter sier det rett til oss for å provosere?
Jeg kommenterer ikke alle esende p-pille trynene jeg ser og bryr meg ikke om hvor høy en jente er....Men når en dame er diger og sterk så synes jeg det er litt komisk hehe![]()
RockyRock
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
jeg vil også løfte sååå mye!!!!! thihi.....jipiiii. Gratulerer så kjempemasse..råartig!
La nå Anders få ha mål på 200kg. Er jo ikke sååå jævlig usannsynlig med mindre han har genene til et sugerør.
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
Nei, for all del. Det er jo mulig. 1 person (av 1000) på senteret der jeg trener tar 210 i benken. Han ligger med skrævet 1cm fra taket, dabber stanga på brystet og har ca 20cm ROM, men han benker 210
Såklart er det mulig. Tror bare folk prøver å fortelle ham at ting ofte ikke er så enkle som de kan virke når du er 14 år.
Tar du 200 i benken, har du usedvanlig gode gener for å bli sterk. Mange er så sterke, men jeg tror ikke det er en stor prosentandel av befolkningen forunt. Man skal såklart gå etter de mål man setter seg, men det er viktig å være forberedt på vanskelighetsgraden slik at man ikke gir opp eller evt. setter AAS når ting ikke går så fort som man skulle ønske.
Hildeborg "mekker" forsåvidt ikke mer enn 140-150 uten drakt (ja, jeg har pålitelige kilder). Det er uansett imponerende for en dame.
Kan noen fortelle meg hva dette oppstyret rundt "hvor mye tar du i benkpress" som dere gutta lager?? er det den store manndomsprøven eller hva er det?
til anders 92-- fortsett å bare tren brystet ditt du!! Da blir du kjempe fin!![]()
hun trener med 160 uten drakt... men det er sjeldent da en styrkeløfter skal være vant til drakta!! tror nok hun hadde kasta opp 165 -170 uten drakt om hun hadde prøvd... men hva er poenget med det når man kan bruke den til konkuransen alikvell? den er jo en god hjelp...
Hmm...trodde jeg hadde pålitelige kilder.
Damer er noe puslete greier altså!![]()
In this life we get only those things for which we hunt, for which we strive, and for which we are willing to sacrifice.
Tar hun 160 godkjent uten drakt, noe som høres sannsynlig ut, så er det faktisk adskillige ganger mer imponerende enn det løftet på 193.
Sier ikke at det ikke er imponerende å sette VR, for det er det all den tid alle de andre bruker de idiotiske benkskjortene også. Å sammenligne det med en skikkelig gjennomført benkpress uten skjorte, slik noen over her tenderer til å gjøre, går uansett ikke.
Blir nesten som å sende noen utfor hoppet i Holmenkollen på klapskøyter og si at han har samme muligheter for lengdeprestasjoner som en utøver med moderne hoppski og "flyvedress".
T
OK - Gi klapskøytemannen utstyret og stilen til Birger Ruud da
Står klapskøyter fordi om man skriver to p'er sånn at det blir klappskøyter så kommer det opp to klapp 'ende hender lissomJa jadda...
Sist endret av tricepsman; 14-11-06 kl 05:59
NORKOST - yammi!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=DO9vqcRFWUw
Her ser man løftet litt bedre, helt normal løftevei.....
Men finnes det VM uten skjorte da? Er det som må være fett å se.
RockyRock
NORKOST
Imillum manna herjar
Rívur upp eikikelvi stór
[QUOTE=Reaper;390641]man har et forbund i amerika som heter 100% Raw powerlift, der bruker de ikke drakter.
Næææ?? Er det sant? Helt nakne liksom?
Benkskjorter er og blir noe dritt i mine øyne.
Kjenner folk som får borti 50 kilo på de skjortene som tillates her, mens andre bare får type 20 kilo.
Hørte en gang Svend Karlsen si at han hadde prøvd ei skjorte i USA - der han ikke fikk 250 kg ned til brystet en gang........ (en annen type enn de som er tillatt i IPF)
I tillegg ser det jo litt for dumt ut når løfterene kommer vaggende med armene stikkende stive rett fram lissom....
Men men, det er jo mye snålt å se i styrkeløft-benkpress ellers også da - noen har jo så spenn at de knapt beveger stanga for å komme ned til brystet.... Hmmm kanskje digre silikonpupper hadde vært tingen for å redusere løfte banen........
En annen ting er at de skjortene garantert har økt skadefrekvensen... En skal ikke mye ut av bane med vekta før alt plutselig går raskt til helvete.......
NORKOST - yammi!!!!
[QUOTE=tricepsman;390653] Hmmm kanskje digre silikonpupper hadde vært tingen for å redusere løfte banen........
slike som mine??
hihih![]()