+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: VM i BB på Eurosport kl 2145

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42

VM i BB på Eurosport kl 2145

Times reportasje fra VM i BB fra Moskva i 2004 på Eurosport. I dag fredag 20. mai.

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Takk!
    Kjempebra at slikt blir postet her!

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    og selvfølgelig har jeg ikke eurosport lengre, aaaah
    RockyRock

Bronse Member Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Ikke jeg heller....!!

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Du får komme til meg ida, jeg har

Bronse Member Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Hehe, ja, kan du hente meg?!
    Oi... må kanskje kjøre veldig fort men....

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    hakke bil og første pilsen er innabors

BK
    BK er ikke aktiv
    Bronse Member BK har slått av rykte
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    22
    Oj, det må jeg se

bigkay

Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Kay, jeg kommer om fem min, si ifra til dama så hun ikke blir overrasket!!
    Sees!!

BK
    BK er ikke aktiv
    Bronse Member BK har slått av rykte
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    22
    Hvor ble det av deg a? hahaha ...

Nivået er endel høyere internasjonalt enn det er i norge da, for å si det mildt.
    Gutta i 65kilo's klassen så jo til og med enorme ut.. .. Mektig imponert her..
    Mye rar brunkrem iforhold til det man ser på norske scener også
    (den gylne gull-fargen som endel av de brukte)

Bigkay.

Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Jeg ble litt opphengt i Idol-finalen gitt

Må få sett litt mer bygging snart...!
    Tviler ikke på at nivået er en smule høyere enn i Norge nei..
    Det er det jo i både fitness og body-fitness også.. Synes egentlig bf-damene ser ut som byggere jeg da.. Iallefall veldig på kanten..!

Men synes den sjokoladebrune fargen er finest....

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Seriøst nivå ja. Gutta på 60-70kg var jo dritråe. Likte den gull-tan greia
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Hva slags kampsport er mest nyttig innenfor selvforsvar?
    By ^The0ne^ in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 430
    Nyeste innlegg: 22-05-11, 11:04
  2. Svar: 49
    Nyeste innlegg: 14-05-10, 05:41
  3. Svar: 22
    Nyeste innlegg: 28-03-07, 21:16
  4. Styrketrening for damer
    By Flexus in forum Trening
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 13-08-02, 07:14

Regler for innlegg