Synes du dette er sexy? - Side3
Noen interessante bilder her..
![]()
Synes du dette er sexy? - Side3
Noen interessante bilder her..
![]()
Rimelig lett å se at de som har skrevet den artikkelen og tatt bildene ikke har snøring hva de har vært å sett på. Bildene reflekterer at de tror konkurransen dreier seg om sex appeal og om hvem som er deiligst. Det er rimelig skivebom og like latterlig hver gang jeg ser det men nå syns nå jeg tilfeldigvis at trente damer er veldig sexy, selv når de er utmagret og sliten i ansiktet. Dedikasjonen og tiden de har lagt ned i forberedelsene står det veldig respekt av. Det er et verdensmesterskap noe som betyr at dette er blant verdens BESTE fitnessutøvere. Fokuser på det istedefor ørten bilder av rumpene deres.
Det er vel ingen som betviler dedikasjonen, men det er vel ganske åpenbart hva som er fokus i en slik konkurranse når man smører damer inn med glitter og får dem til å posere i G-streng ute på en scene? (med mindre g-strengen er der for å fremheve latsen)
De jentene så utrolig bra ut, jeg mistet rett og slett lysten på normale jenter etter å ha sett dem.
RockyRock
Å faen.. Jeg stiller i samme garderobe som Rock. Å se på sånne bilder er rett og slett farlig!
![]()
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Hehe ja der vi enig så det holder....
Samtidig burde jeg være litt forsiktig med å si noe da jeg ikke akkurat har sixpack selv!
RockyRock
Jeg personlig synes ikke det. men det er selvsagt en personlig smaksak. Jeg liker trente jenter mye bedre enn jenter som er i dårlig form. Men det finnes en grense begge veier for min del.
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
Dette føkker nok opp forumet litt...men helvete heller, det er det verdt!
![]()
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D