+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: World Amateur Fitness and Body Fitness

_̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴ Whimp er et navn kjent av alle Whimp er et navn kjent av alle Whimp er et navn kjent av alle Whimp er et navn kjent av alle Whimp er et navn kjent av alle Whimp er et navn kjent av alle Whimp sin avatar
    Ble medlem
    12-2004

World Amateur Fitness and Body Fitness

Synes du dette er sexy? - Side3

Noen interessante bilder her..

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Rimelig lett å se at de som har skrevet den artikkelen og tatt bildene ikke har snøring hva de har vært å sett på. Bildene reflekterer at de tror konkurransen dreier seg om sex appeal og om hvem som er deiligst. Det er rimelig skivebom og like latterlig hver gang jeg ser det men nå syns nå jeg tilfeldigvis at trente damer er veldig sexy, selv når de er utmagret og sliten i ansiktet. Dedikasjonen og tiden de har lagt ned i forberedelsene står det veldig respekt av. Det er et verdensmesterskap noe som betyr at dette er blant verdens BESTE fitnessutøvere. Fokuser på det istedefor ørten bilder av rumpene deres.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Det er vel ingen som betviler dedikasjonen, men det er vel ganske åpenbart hva som er fokus i en slik konkurranse når man smører damer inn med glitter og får dem til å posere i G-streng ute på en scene? (med mindre g-strengen er der for å fremheve latsen)

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    De jentene så utrolig bra ut, jeg mistet rett og slett lysten på normale jenter etter å ha sett dem.
    RockyRock

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Å faen.. Jeg stiller i samme garderobe som Rock. Å se på sånne bilder er rett og slett farlig!

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

New and improved Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock elefantastiskuber Rock sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Hehe ja der vi enig så det holder....

Samtidig burde jeg være litt forsiktig med å si noe da jeg ikke akkurat har sixpack selv!
    RockyRock

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Jeg personlig synes ikke det. men det er selvsagt en personlig smaksak. Jeg liker trente jenter mye bedre enn jenter som er i dårlig form. Men det finnes en grense begge veier for min del.
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Rock Vis post
    Hehe ja der vi enig så det holder....

Samtidig burde jeg være litt forsiktig med å si noe da jeg ikke akkurat har sixpack selv!
    Det synes jeg ikke. De drøyeste muscle-worshipgutta har som regel aldri rørt en hantel i hele sitt liv.
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    De der er så ufattelig vakre!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Dette føkker nok opp forumet litt...men helvete heller, det er det verdt!

Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.