+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 17 av 17

Tråd: Ankerkjede/torpedolenke/gasplenke i sølv vurderes solgt.

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004

Ankerkjede/torpedolenke/gasplenke i sølv vurderes solgt.

Kjøpt nytt hos Thune urmaker og gullsmed for 2990,- for under et år siden, kjedet er stemplet 925 og har langt bedre "finish" enn de smykkene et forummedlem lagde og solgte til blandt annet meg for mange år siden. Det er kun brukt et par ganger og fremstår som nytt.
    Skal få veid det og lagt ut et bilde, smykket er av den største typen man finner i vanlige gullsmeder, ankermønster som på bildet over, tipper det veier rundt 200gr, men skal få opp eksakt vekt imorgen.
    Brukes til matchende Gasp-klær og passer perfekt på f.eks fp-fester, pengeinnkreving, eller andre flekseannledninger. Gi bud!

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Er man nødt til å ha mye muskler for å gå med dette smykket?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Yoked mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    .

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av FV Vis post
    Er man nødt til å ha mye muskler for å gå med dette smykket?
    Det er en forutsetning ja, selv er jeg blitt for tynn.

Yoked mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    .

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Eventuelt som ankerkjetting til en oljetanker.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    09-2004
    Ingen som bruker sånt her inne lenger? Hvor er Omen og wankstar?

Silver Member miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    Haha.. jeg hadde syntes det var kult men jeg har ikke råd
    But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Jeg har ett tyngre
    Fuck the world! - John Rambo

Myntsamler G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn har mye å være stolt av G.Ravn sin avatar
    Ble medlem
    09-2003
    Alder
    37
    regner med du får samme skambud som oss andre som har ønsker om å selge
    folk forventer å få det til gi-bort-pris.
    Clausthaler....

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av G.Ravn Vis post
    regner med du får samme skambud som oss andre som har ønsker om å selge
    folk forventer å få det til gi-bort-pris.
    Hehe.. Antakeligvis, kjedet veier foresten 167gram, jeg trodde det var såpass som 200gr til den prisen jeg har betalt. Jaja.. lite interesse å spore her i gården. Jobber utelukkende med kroppsbyggerspirer av den gamle skolen, så regner med jeg får prakket det på noen der.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Ingen som bruker sånt her inne lenger? Hvor er Omen og wankstar?
    det ble vell litt utdatert på samme tid som all barsk ungdom fant ut dorull/piggtråd under armen ikledd gasp så tøft ut egentlig...

McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    det ble vell litt utdatert på samme tid som all barsk ungdom fant ut dorull/piggtråd under armen ikledd gasp så tøft ut egentlig...

Du har et poeng, veldig sjelden jeg ser godt trente folk dra den stilen helt ut lenger. Er mer og mer taperungdom man ikke vil assosieres med.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av metromeno Vis post
    Du har et poeng, veldig sjelden jeg ser godt trente folk dra den stilen helt ut lenger. Er mer og mer taperungdom man ikke vil assosieres med.
    ja dessverre! for egentlig er det kule smykker. Har selv hatt pansersmykke, men følte jeg så bra dum ut etterhvert når det plutselig kom på sånn "SUPER mote". RIKTIG nok ofte godt synlig fake smykker man ser på disse her dasspapirvforma ungdommene da hehe

Jeg har ikke samme gode joggedress følelsen i gasp klær heller lenger som jeg hadde før
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Kliss nytt medlem MisterLova is on a distinguished road MisterLova sin avatar
    Ble medlem
    12-2004
    Alder
    30
    Lengde?
    24 år
    193 cm
    122 kg

I always tell the truth, even when I lie...

Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av MisterLova Vis post
    Lengde?
    Litt usikker, kan måle det imorgen. Jeg er på cm like høy som deg og veide 2 kg mer enn deg når jeg brukte dette smykket, så det burde passe deg om tallene du har skrevet under statusen din fortsatt stemmer.

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    blir stempla som harry når man går med noe sånt, desverre. Men folk flest stempler jo oss som er litt større en rusbrus ola nordmann, uansett har et som likner, bare litt lettere, ellers hadde jeg bydd
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Ankerkjede sølv selges
    By blah in forum Kjøp og salg
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 18-03-08, 15:07
  2. Ankerkjede i sølv selges.
    By metromeno in forum Kjøp og salg
    Svar: 19
    Nyeste innlegg: 01-08-07, 11:59
  3. Nokia E61 vurderes solgt
    By NK in forum Kjøp og salg
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 15-12-06, 06:09
  4. Ankerkjede i sølv til salgs
    By Varg in forum Kjøp og salg
    Svar: 28
    Nyeste innlegg: 15-01-06, 16:27
  5. Ankerkjede og Armbånd i sølv selges!!!!
    By MicSjekK in forum Kjøp og salg
    Svar: 11
    Nyeste innlegg: 12-01-06, 15:26

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.