Slenger med et par nye bordtennisracketer og en eske baller med på kjøpet sammen med en proteinbar![]()
Ble ikke sønnen din fornøyd med Bemmeren? Eller har han rånet bort lappen alt?
Han kjøpte en Golf på Tirsdag, det her er min bil, skal bare ha den bort så jeg får kroner til å kjøpe en clio, laguna eller noe lignende for de samme pengene. Kan ikke drive å kjøre rundt i en sånn luxusbil jeg![]()
Solgt.
Hva tror dere om denne bilen som erstatning ?
nitrist! Men funker sikkert fra a-b![]()
Nitristhar du et annet forslag til bil som ikke er gått en million med god plass til rundt 50000.- så er jeg veldig takknemlig for forslag.
Jeg tenker litt sånn at det er bedre å kjøpe noe trist enn trollkjørt utslitt spennende.
Grei bil det, men kan ikkje du berre skaffe ein firmabil? Trekk summer du kjøper bilen for rett ut av lønnen til Stig og forklar han at det er til firmaets beste.
'Feo, Fuerte y Formal'
Vi dropper firmabil fra nå av, jeg vil ikke belaste firmaet med bil det er så dyrt og jeg er så gnien
Det du bruker på bil tar du frå lønnen til Stig, då taper du ikkje penger på det.
'Feo, Fuerte y Formal'
det så jo fornuftig ut.
har leita i den prisklassen i det siste, og om du skal ha noe annet fornuftig, så blir det heller en mindre type bil, f.eks en opel corsa, så kan du få et par år nyere, gått noe mindre. til samme pris.
Men en stasjonsvogn fra 2002, som har gått 100k, for 50 000kr, ser helt kurrant ut. om det ikke var noe bøll med den så er det vel ikke noe å lure på? om man trenger plassen da
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
..
dobbel
"Do steroids, lift weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself."
-Phil Baroni
En av nøklene er det feil med, koster 2lapper for ny men det er fortsatt en som virker.
Vinterdekkene må nok byttes til neste sesong.
Tikkelyd når man svinger til ene siden, jeg tenker da drivknute men eieren sier han har fått sjekket det og det er et hjullager, koster 700.- + arbeid som nok er et par timer så si 3000.- i kostnad som bør tas snarest på den.
Ellers så ser den veldig fin ut.
BMWen tok det bare noen få timer å selge![]()
Hjullager stemmer overens med laguna og megane jeg har hatt, jeg trodde hjullager var gåent på min megane da jeg hørte en svak during fra det ene hjulet, men det viste seg å være overaskende nok å være drivknute, hjullager er kurant å skifte selv, men krever at du har noen kraftige piper langt større enn de du finner i et vanlig pipesett(husker ikke hvor mange mm). Nøkkelen kan det hende det er mulig å kode opp igjen selv, fremgangsmåten står i instruksjonsboken. Det hender nemlig at ikke nøkkelen gjenkjennes etter f.eks gitt startstrøm, tomt batteri osv.
Men en ting du bør sjekke ut er dørmekanikk og sentrallås. Min erfaring er at dette ofte er utslitt på disse bilene når dørene har blitt smelt med av kjernefamilier i oppmot 10 år. Det er en filleting, men utrolig irritrerende.
Fin den bimmern, men du må montere effektannlegg på den ellers vil du ikke trives når du kjører rundt. Og den renaulten så jo ut til og være i god stand. Sikkert god plass i den hehe.
Fuck the world! - John Rambo
Les litt i tråden, den var til salgs og er solgt.
Effektanlegg, hva skal man med det på¨en 520 ?
Joda jeg så at den var solgt. Men jeg tror man burde ha effektanlegg på 520 også. Hadde en 325i, og det var som natt og dag lydmessig og få effektanlegg på den. Fikk liksom bedre følelse av rekkeseksern. Men 520 er jo ikke det samme akkurat hehe. Men den bra ut på bildene da.
Joda lyden blir høyere med et effektanlegg, effekten derimot blir nok mye det samme, bilene har ikke turbo dermed er mindre motstand i exos å regne som nesten nytteløst på original motor. Og lyden er pen som den er etter min mening.
Men 520 er en stor tung bil som er på grensen til undermotorisert, personlig synes jeg det eneste som bør gjøres med slike biler er å ta vare på de, og smekke på de noen pene hjul og thats it.
BBS er bra men Brock B1 er bedre![]()
BBS er kvalitet, kjenner ikke de andre du nevner der men det spiller ikke så stor rolle, eide bilen i 8dager og kjøpte ikke annet enn 4 lyspærer til 25.- pr stk til den.