+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: Ellipsemaskin

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26

Ellipsemaskin

Er det noe ellipsemaskiner man bør styre unna?

Jeg skal bruke den til intervalltrening så den må tåle litt hardkjør.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Skal du kjøpe? Slike hjemmemaskiner har som regel en ganske lav maksvekt, så sjekk det ut. Jeg hadde en som jeg tror hadde maksvekt 100kg. Jeg var 120kg da jeg kjøpte den, det gikk ikke bra.

Stengt konto Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet har et berømt rykte Brukerkonto avsluttet sin avatar
    Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Godt poeng!
    Den jeg så på hadde kun 100kg som maksvekt så da må jeg opp i en som er litt dyrere.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Ville heller gått for en billig mølle (ok fra rundt 7000 om du får en god deal) eller spinningsykkel (kjøpte en til 2000,- som var fin bortsett fra at den gikk varm ved hardkjør over tid).

Eneste crosstraineren som er verdt pengene er Precor i100 eller tilsvarende. Andre er rigide og hemmende og krever åndsvakt med innsats for å få opp pulsen.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Du kan jo forhøre deg med treningstudio rundt om som kanskje skal kvitte seg med noen gamle elipsemaskiner?
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Jeg ville også heller gått for en sykkel hvis jeg skulle hatt hjemme-kardio. Evt tabata og en spasertur rundt i nabolaget etterpå :P
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    07-2006
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av MHG Vis post
    Jeg ville også heller gått for en sykkel hvis jeg skulle hatt hjemme-kardio. Evt tabata og en spasertur rundt i nabolaget etterpå :P
    Du vil at jeg skal gå ut? Blant folk? I frisk luft?.. Seriøst?

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Et svakt øyeblikk.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Sitat Opprinnelig skrevet av thedane Vis post
    Du vil at jeg skal gå ut? Blant folk? I frisk luft?.. Seriøst?
    Eiksmarka. Bare navnet gir meg lyst til å ta en tur ut … :P
    You ran a marathon? That's cute …

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.