+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Ernærings og treningslitteratur-hvor kjøper dere?

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004

Ernærings og treningslitteratur-hvor kjøper dere?

Kunne tenkt meg å få tak i en del av bøkene til Lyle Mcdonald blandt annet. Ikke funnet de på amazon e.l. Dere som allerede har gått til anskaffelse av en solig samling broiler-litteratur, hvor bestilte dere?

Kan enkelt finne pdf og e-books, men jeg vil ha papirformat jeg kan lese på senga, toget og ramma.

På forhånd takk.

Silver Member miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22
    Jeg har bare 1 treningsbok og den kjøpte jeg på amazon. Jeg måtte kjøpe den brukt da, men det fungerte fint for meg. Har du søkt på brukte bøker i amazon også?

Ellers kan du jo evnt kontakte ham direkte hvis han har en hjemmeside eller lignende.
    But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Lyle McDonald tror jeg bare selger bøkene sine på hjemmesiden sin: Lyle McDonald - Bodyrecomposition
    http://www.dingsekongen.no

Streetfighter Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36

Streetfighter Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Han vil jo ikke ha PDF! Hva med å printe de ut?
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    Det så jeg ikke, makan til snobb!
    Kan du ikke lese PDF på dass, er det for for lite sofistikert?
    Du kan jo Printe det ut i a5 format og laminere det

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    hei br0r. hørt om e-bok-leser eler?
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Ipad eller print ut. Før jeg fikk ipad printet jeg ut bøker på jobben når jeg var alene og bandt de inn.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Ipad eller print ut. Før jeg fikk ipad printet jeg ut bøker på jobben når jeg var alene og bandt de inn.
    Når du var alene?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    ipad suger til å lese bøker på pga skjermen.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Når du var alene?
    Ser litt teit ut å printe ut 200 siders bok på printern og brått møte på sjefen gjør det ikke?
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Ja. Keep it green, keep it on the screen.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    hei br0r. hørt om e-bok-leser eler?
    Nei, jeg er hetrofil.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jeg kjøper stort sett bøker fra bokkilden.no og noe fra play.com. Amazon og Ebay er nok også supert. Når det gjelder Lyle McDonalds spesifikt så aner jeg ikke.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. C-vitamin, hvor kjøper dere det?
    By Sørlendingen in forum Kosttilskudd
    Svar: 21
    Nyeste innlegg: 21-09-10, 22:02
  2. Hvor kjøper dere maten deres?
    By SkRomt in forum Kosthold
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 05-02-09, 20:32
  3. hvor slag protein pulver kjøper dere