Brukt 1 gang Gasp Baggy denim - Norkost.no kosttilskudd
Den ble for stor for meg så jeg selger den. gi bud
Brukt 1 gang Gasp Baggy denim - Norkost.no kosttilskudd
Den ble for stor for meg så jeg selger den. gi bud
200,-
Noen fler ? synes 200.- vare noe i underkant av det jeg hadde tenkt meg
Hva er målene på medium? må ha ca 34" i lengde
Jeg er 172cm høy og den er akkurat bittelitt for lang, og den som forstår denne tabellen Strrelsestabell Gasp - Norkost.no kosttilskudd er god
Er det "god åpning" nederst på beina? Eller går den trangt inn der nede som på f.eks en levis bukse? Og hva tilsvarer midjen , f.eks er den tilsvarende W:34?
Fuck the world! - John Rambo
Den er ikke trang i bunnen nei,og er du 34tommer i midjen så går det helt fint med denne
bilder her http://www.norkost.no/gasp_baggy_denim/P_513
250?
350kr?
350.- for en bukse som er brukt noen timer og koster over 1000 er veldig billig men du får den til den prisen om ikke noen andre kommer og overbyr deg , skal vi sette strek på søndag ettermiddag en gang ?
Ok, har lite penger nå , men 350kr skal jeg nok kunne ta meg råd til ei bukse. Det er nok god kvalitet og den ser sikkert bra ut på meg. De andre buksene er blitt litt for trange hehe.
Ska vi avtale sending og betalning?
Jeg reiser til UK om en halvtime og blir borte ut denne uken så jeg får ikke gjort noe med dette før jeg kommer hjem, tar kontakt til helgen så ordner vi det da om du fortsatt vil ha den da.
Kommer 110 i porto i tillegg opp til deg.
Sjekker innom her om jeg finner nett om jeg ikke ligger på sykehus etter å ha kjørt på feil side av veien![]()
Ok![]()