+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 14 av 14

Tråd: Militære effekter: Goretex jakke, Alfa Pilot M77

Silver Member Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27

Militære effekter: Goretex jakke, Alfa Pilot M77

Ryddet i skapet og fant endel ting og tang som jeg ikke lenger trenger:

Har en ny og ubrukt Alfa Pilot M77 støvel i str:45
    Dette burde jo være en kjent sko for folk flest så dersom dere trenger ytterligere info se link under.

http://www.alfasko.no/index.php?opti...ask=view&id=59

Gi bud

---------------------------------------
    Forsvarets gore-tex jakke. Siste mod. Aldri brukt, helt ny i plastikken.

Den er av merket helly-hansen og har gore-tex membran. Dette er tredje generasjons goretexjakke fra forsvaret.
    Har selv meget god erfaring fra tidligere modeller. Før benyttet helly hansen seg av sin egen membran som fungerte greit, men hadde litt problemer med slitestyrke. Siden den har det kommet ut to nye modeller, og den siste modellen har fått gore-tex membran og forsterket slitestyrke.

Dette er en jakke som tåler mye juling og er solid og fin.

Størrelse: Xstor
    Modell: 2008

Gi bud
    Det er i motbakke det går oppover.

Banned Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av Dave Tate har mye å være stolt av
    Ble medlem
    10-2006
    Har du noe bilde av den jakken?

rompis illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic har mye å være stolt av illmatic sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    "Glemt" å levere inn etter førstegangstjeneste? =)

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Konge den jakka, brukte den selv under førstegangstjeneste. Høres iallefall ut som den. Hadde den vært litt mindre skulle jeg tatt den, til tross for at det er blodharry å bruke militære plagg sivilt
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Silver Member Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* er et navn kjent av alle Lillegutt* sin avatar
    Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Skal få lagt ut bilde.

Har hatt flagget på armen i 4år og var i en prioritert avdeling så det var bare å forsyne seg av pbu. Har myye rart liggende. Tenkte å selge denne siden den er helt ny og ubrukt.

For å gi folk som ikke har erfaring med størrelsen et perspektiv:
    Jeg er 191høy og 100kg.. Og når jeg bruker denne størrelsen så har jeg god plass til ullundertøy og fleecegenser under jakken. Den rekker meg da sånn ca halvveis ned på låret. (20cm over kneet)
    Jeg mener at jakken skal være romslig så du får plass til klær under. Men vil ikke anbefale denne jakken for noen som er under 180cm, da blir den i lengste laget.

Litt harry å bruke militære plagg sivilt, men dersom du skal på en skikkelig skogstur så er det etter min mening suverent.

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Her er et bilde av jakken
    Vedlagte bilder

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Den tror jeg ville ha passet til når jeg skal gå på trening

Medlem Lefsa is a jewel in the rough Lefsa is a jewel in the rough Lefsa is a jewel in the rough Lefsa is a jewel in the rough Lefsa sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    23
    Denne er veldig god, har brukt den MYE! pris ligger på 600 kr hvis man skriver taps-skademelding, anmelder tyveri og går på depotet. hehe.

Denne er god til snowboard, snø og slaps. Ikke helt vanntett gore-tex-membran.. veldig lett og tynn.
    Soy el diablo.

Medlem arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi er et navn kjent av alle arctic_celi sin avatar
    Ble medlem
    12-2006
    Alder
    32
    Synes å huske at disse kostet rundt 2000-3500kr på miltrad.no for en stund siden. Jakken er meget god, men kanskje ikke noe man går i byen med
    "Arroganse og selvinnsikt er sjeldent å finne i en og samme person"

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    den jakka der er gull! er en sjøl hengende i skapet, løøv it!
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Kliss nytt medlem Henrik95 is on a distinguished road
    Ble medlem
    09-2011
    Alder
    17
    hva er du villig til å selge den for a?

Bronse Member BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert er et navn kjent av alle BareRobert sin avatar
    Ble medlem
    10-2010
    Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuump!
    "Æ ska ha en burger. Me ækstra fett..."

Ble medlem
    02-2003
    Alder
    27
    Denne hadde jeg helt glemt av. Jeg har de to fortsatt. Alt er helt ubrukt.

Bud? Jeg vet ikke helt hva jeg skal ta for de. rundt 500kr for sko? Og 1500 for jakke?

Kliss nytt medlem Stril is on a distinguished road
    Ble medlem
    11-2011
    Hei! Du har jakken fortsatt? Kan 1500 kr for jakken være inkludert smartposteske? Da kjøper eg den.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.