+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 55

Tråd: Ny mobil

ara
    ara er ikke aktiv
    Flittig pike ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara sin avatar
    Ble medlem
    02-2008

Ny mobil

Jeg druknet mobilen min i proteinshake igår, men var idag så heldig å få igjen nesten hele summen fra forsikringsselskapet.

Jeg er på utkikk etter ny, selv har jeg hatt den svære klumpen Nokia N86 8MP som har vært super iforhold til kamera og musikk avspilling.

Jeg vet ikke hva jeg skal gå for i denne omgang, men synes det er viktig med
    - Kamera med høy MP + god optikk
    - Funksjonell nettleser
    - Mulighet for mail
    - Musikk avspilling
    - Gjerne bra batteri tid
    - Ikke like blytung som min N86

Det er ikke å viktig om det er taster eller berøringsskjerm, men foretrekker nok helt klart det første.

Selv har jeg sett på HTC, virker som de har utrolig mange smarte og flotte telefoner. Blant annet Magic tlf, men det som trekker ned er kun 3.2 mp på kamera og mistenker den er av det gamlere slaget? Ellers på Nokia fronten N8, 12MP ligger kameraet på og er en smartphone.

Anbefalinger? og dere som har HTC, hva er best i forhold til mine preferanser? Tenker rundt 3000-4500 på telefonkjøp.
    Dont dream it - Be it!
    Smiling is optional, finishing's not!

Silver Member Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber Julenissen elefantastiskuber
    Ble medlem
    04-2002
    Det som går igjen på HTC er at det er dårlige kamera, er feks noe dritt at det ikke er en egen kameraknapp(gjelder forøvrig på flere tlf).Bør også være en for for Lys/blitz
    Lureper:Med tanke på at hun sikkert har forsynt seg av franske cocktailpølser disse månedene, er kanskje et JÆVLA HELIKOPTER NOE OVER THE TOP!

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Her er vel den som har best kamera av alle mobiler som du kan ta bilder av din smekre kroppen din med: http://www.amobil.no/artikler/samsung_pixon_12/72437
    Treningslogg

I love life because what more is there.

ara
    ara er ikke aktiv
    Flittig pike ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Haha, Guardian Jeg har aldri hatt sansen for samsung, og den der så bare altfor lik min forrige telefon. Maskulin-phone. Jeg vil ha femi-phone
    Dont dream it - Be it!

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Da har du denne lille smekre saken (den går altså hånd-i-hånd med stumpen din): http://www.amobil.no/artikler/sony_e...078/konklusjon

Her er også en liten kjekk jævel som er meget dugende på kamera og musikk: http://www.amobil.no/artikler/sony_e...431/konklusjon
    Treningslogg

ara
    ara er ikke aktiv
    Ble medlem
    02-2008
    Takk for at du prøver Xperiaen er stor, jeg kunne aldri ha tenkt meg den, blir for klumpete. Har en venninne som har den største utgaven og den er treg i menyen, min andre venninne som har den minste - tja, telefonen hennes tok kveld en uke etter kjøp.

Sikler litt på HTC desiree, men vil høre erfaringer først
    Dont dream it - Be it!

Ble medlem
    11-2002
    Du har jo allerede bestemt deg, så få ut fingern og legg inn bestilling på Desire, det er så jævla typisk kvinnfolk å søke aksept og bekreftelse for alt de gjør her i livet. Vær litt selvstendig for en gangs skyld og ta en avgjørelse på egenhånd.

Treningslogg

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Jeg sier Iphone bare fordi jeg vet hva du mener om Iphone

ara
    ara er ikke aktiv
    Ble medlem
    02-2008
    Jeg har ikke bestemt meg
    Dont dream it - Be it!

Streetfighter Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    Har noen kollegaer med Desire som skryter veldig og de er teknologer. Ellers skjønner jeg ikke kvorfor du ikke kjøper Iphone 4..

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av ara Vis post
    Haha, Guardian Jeg har aldri hatt sansen for samsung, og den der så bare altfor lik min forrige telefon. Maskulin-phone. Jeg vil ha femi-phone
    Da er det vel bare å kjøpe en iphone?

ara
    ara er ikke aktiv
    Ble medlem
    02-2008
    Kan fortelle dere at når jeg kjøpte Iphone, så knuste jeg den etter en uke. Så, so much for that Jeg klarte å miste veska i en betong trapp, og uheldigvis lå telefonen nederst.
    Dont dream it - Be it!

Ble medlem
    11-2002
    Jeg vedder en flaske vin på at du ender opp med Desire.
    Treningslogg

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Kan fortelle dere at når jeg kjøpte Iphone, så knuste jeg den etter en uke. Så, so much for that Jeg klarte å miste veska i en betong trapp, og uheldigvis lå telefonen nederst.
    Da er det jo ikke iPhonen det er noe galt med, heller at du kaster veska i trappa

Jeg ville gått for iPhone. Hvorfor gå for det nest beste, når man kan få det beste?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

ara
    ara er ikke aktiv
    Ble medlem
    02-2008
    Haha, kan godt hende det blir en HTC telefon ja. Men vurderer å gå for det trygge, nemlig Nokia. Bare synd N86 var en så utrolig skuffelse.
    Dont dream it - Be it!

ara
    ara er ikke aktiv
    Ble medlem
    02-2008
    Sitat Opprinnelig skrevet av Elonar Vis post
    Jeg ville gått for iPhone. Hvorfor gå for det nest beste, når man kan få det beste?
    Joda, men for meg som mister telefon i bakken litt for ofte, så blir Iphone kjøp fort dyrt
    Dont dream it - Be it!

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Tror du HTC er sikker mot betongtrapper?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

ara
    ara er ikke aktiv
    Ble medlem
    02-2008
    Nei, men jeg kan jo håpe, haha
    Dont dream it - Be it!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Om man har en lei tendens til å ødelegge mobilen er løsningen åpenbar:

+ kamera og mp3spiller separat
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Takk for at du prøver Xperiaen er stor, jeg kunne aldri ha tenkt meg den, blir for klumpete. Har en venninne som har den største utgaven og den er treg i menyen, min andre venninne som har den minste - tja, telefonen hennes tok kveld en uke etter kjøp.

Sikler litt på HTC desiree, men vil høre erfaringer først
    Hatt desire en stund nå og er fornøyd med den, ikke det beste kameraet menn mer enn godt nok, egen knapp for kamera kan man jo legge til på skjermbildet om man vil det ( så julenissen sa htc ikke hadde egen knapp for kamera ).

Eneste jeg ikke liker med den er at jeg liker ikke å skrive sms osv på ren touch screen, ville gjerne hatt ett qwerty tastatur utenom touchscreen. ( lurer på om det har kommet en desire med dette også nå )
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

ørretboms Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen har et berømt rykte Gulliksen sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    25
    Da er det jo ikke iPhonen det er noe galt med, heller at du kaster veska i trappa

Og da er valget å gå for iphone?

Kan anbefale htc desire, men på lik linje med iphone så suger kameraet.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Alle muskelbildene mine er tatt med en 3GS og til det formålet duger kameraet veldig greit. Klart, om man skal ta panorama bilder av nordnorsk natur så kjøper man heller et skikkelig kamera.

ara
    ara er ikke aktiv
    Ble medlem
    02-2008
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    *snip*

hahahaha, ler så nå, ikke så ulik den jeg sitter med nå som reserve tlf bare at reservetlf er så elendig at jeg ikke kan legge den med rygg ned for da faller batteriet ut, ha-ha
    Dont dream it - Be it!

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37

Støtter den. Og det er tatt mye flotte bilder med iPhones. Med en ordentlig støtfanger montert, så tåler den da litt juling også.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Iphone med sånn beskyttelsesdritt på, ser jo helt jævlig ut?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Tror hele mobilhypen er i ferd med å dø ut.. Jeg har nesten sluttet å bruke mobil og er vel ikke lenge før jeg slutter helt..

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Tror hele mobilhypen er i ferd med å dø ut.. Jeg har nesten sluttet å bruke mobil og er vel ikke lenge før jeg slutter helt..
    Da er du isåfall eneste, du og besteforeldregenerasjonen.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Medlem BigF is a jewel in the rough BigF is a jewel in the rough BigF is a jewel in the rough BigF is a jewel in the rough BigF sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    27
    Har selv bestilt en Desire da skjermen på min 1. gen HTC Touch HD tok kveld. Følger det med beskyttelsesfilm for skjermen på den dere som har en? Hvis ikke, hvor kjøper vi det?
    I'm blue baby
    //Kaliber Gym

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av BigF Vis post
    Har selv bestilt en Desire da skjermen på min 1. gen HTC Touch HD tok kveld. Følger det med beskyttelsesfilm for skjermen på den dere som har en? Hvis ikke, hvor kjøper vi det?
    Sånt flommer det av på Ebay
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    htc desire HD. kommer vel i oktober en gang. kommer til å eie iphone

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    Venter på den selv

Kliss nytt medlem Power Demon is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av BigF Vis post
    Beskyttelsefilm for å unngå riper er omtrent unødvendig på Desire. Det er lettere å knuse/knekke skjermen enn å få riper. Har hatt min siden mai uten beskyttelse, og det er ingen antydning til riper. Den har vært i gulvet noen ganger også.

På Youtube så ligger det flere klipp av folk som viser hvor vanskelig skjermen er å ripe opp på Nexus One (samme skjerm som Desire) og Desire.

http://www.youtube.com/watch?v=RfqwKa4bT74

I denne så ser man skjermen ikke er uknuselig, men vansklig å ripe opp.
    http://www.youtube.com/watch?v=Orm4m...eature=related

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Den er mer sikker mot betongtrapper enn iPhone. Det har jeg flere eksempler på.
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp Vis post
    Eneste jeg ikke liker med den er at jeg liker ikke å skrive sms osv på ren touch screen, ville gjerne hatt ett qwerty tastatur utenom touchscreen. ( lurer på om det har kommet en desire med dette også nå )
    DesireZ ellerno, kommer i midten av november.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    flinkt at du leser tråden veggis

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Iphone er vel greit for jentene. Enkel og grei, og ikke for avansert. Har selv en Desire som jeg er storfornøyd med, men jeg er litt teknofil. En slik telefon er kanskje litt for avansert om en ikke er litt freak. Det kan nok være nok med en 3GS som er litt mindre avansert og lettere og bruke.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    har noe liknende av den støtsikre nokian lenger opp her, av den enkle grunn av at jeg er flink til å ødelegge tlfer.. har da aldri bruk for 12mp kamera
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Har en HTC Mozart på vei nuh...spent på å se hva M$ har kokt sammen i Phone 7.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Windows Phone 7: The Ars Review

Her har du et 18 siders review av windows phone 7. Slit det med helsa

ara
    ara er ikke aktiv
    Ble medlem
    02-2008
    Det ble HTC wildfire her, hadde ikke tålmodighet til å vente på Z'en Og for en snasen meny det er på HTC, Nokia kan ikke sammenliknes.
    Dont dream it - Be it!

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Jeg har bestilt en Desire HD og får den i starten av des. / jan engang ifølge leverandøren. Gleder meg vilt

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Polarman Vis post
    At den kommer til å EIE iPhone 4 blir vel å ta i, men ja, den er faktisk helt der oppe, og antakeligvis den eneste som er helt der oppe, pr nå. Denne er jo en europeisk versjon av Evo 4G, da noe tilpasset. I cnet's omfattende test av iPhone 4 vs Evo 4G, kom Evo'en hårfint ut best, men en ting å tenke på er at den er stor!
    Stor skjerm er selvfølgelig win, men man skal ha den i lomma også (for ikke å snakke om at det krever batteri). Hadde den vært på markedet nå hadde jeg antakelig gått for den, men den er så seint ute, så da jeg måtte ha ny tlf ble det iPhone 4, og den er overlegen stort sett alt som finnes nå - det sier jeg uten betenkeligheter.

Sitat Opprinnelig skrevet av Biggus Vis post
    Iphone er vel greit for jentene. Enkel og grei, og ikke for avansert. Har selv en Desire som jeg er storfornøyd med, men jeg er litt teknofil. En slik telefon er kanskje litt for avansert om en ikke er litt freak. Det kan nok være nok med en 3GS som er litt mindre avansert og lettere og bruke.
    Hehe. Søtt!

Legger ved et bilde jeg har tatt med iPhone 4, faktisk det første bildet jeg tok med den. Størrelsen på bildet er jo redusert, men synes dette er akseptabel bildekvalitet for en mobiltelefon.

Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Jeg også er fornøyd med kameraet til Iphone 4 i gode lysforhold. I mørket suger den balle.
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av kimmen Vis post
    I mørket suger den balle.
    I likhet med nesten absolutt alle andre mobiler og kompakte kameraer?

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    C905 som jeg hadde var faktisk ikke så værst! Ellers er jeg meget fornøyd med iphonen!
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av kimmen Vis post
    Ellers er jeg meget fornøyd med iphonen!
    Sjæl! En helt fantastisk sak på så mange områder! Har du forresten testet Trainyard? Blir så sjukt hekta at du skjønner ikke engang!

Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hvordan syns du den er å holde? Jeg holdt en Iphone 4 for første gang her om dagen og jeg syns ikke noe om det. Min 3gs er rund og behagelig i hånden, denne syns jeg var kantete. Jeg sa det til eieren av mobilen og han var helt enig, sa han så etter noe kant beskytter som gjorde den bedre å holde. Kan hende det bare var fordi jeg holdt den i et lite minutt og at den ligger bedre når du blir vant med den.

Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26

Nuff said. Epic rett og slett.

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.