Jeg druknet mobilen min i proteinshake igår, men var idag så heldig å få igjen nesten hele summen fra forsikringsselskapet.
Jeg er på utkikk etter ny, selv har jeg hatt den svære klumpen Nokia N86 8MP som har vært super iforhold til kamera og musikk avspilling.
Jeg vet ikke hva jeg skal gå for i denne omgang, men synes det er viktig med
- Kamera med høy MP + god optikk
- Funksjonell nettleser
- Mulighet for mail
- Musikk avspilling
- Gjerne bra batteri tid
- Ikke like blytung som min N86
Det er ikke å viktig om det er taster eller berøringsskjerm, men foretrekker nok helt klart det første.
Selv har jeg sett på HTC, virker som de har utrolig mange smarte og flotte telefoner. Blant annet Magic tlf, men det som trekker ned er kun 3.2 mp på kamera og mistenker den er av det gamlere slaget? Ellers på Nokia fronten N8, 12MP ligger kameraet på og er en smartphone.
Anbefalinger? og dere som har HTC, hva er best i forhold til mine preferanser? Tenker rundt 3000-4500 på telefonkjøp.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
Jeg har aldri hatt sansen for samsung, og den der så bare altfor lik min forrige telefon. Maskulin-phone. Jeg vil ha femi-phone
Xperiaen er stor, jeg kunne aldri ha tenkt meg den, blir for klumpete. Har en venninne som har den største utgaven og den er treg i menyen, min andre venninne som har den minste - tja, telefonen hennes tok kveld en uke etter kjøp.