+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultatene 51 til 55 av 55

Tråd: Ny mobil

Superior newbie craq is a jewel in the rough craq is a jewel in the rough craq is a jewel in the rough craq is a jewel in the rough craq sin avatar
    Ble medlem
    05-2003
    Alder
    26
    En ting er vertfall sikkert, skal aldri ha ett appleprodukt ever.
    No Pain No Gain

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Har hatt 3gsen min siden launch og jeg har vel omstartet den 3 ganger i løpet av den tiden. Så oppstarthastigheten er ikke en faktor jeg bryr meg om når jeg skal kjøpe meg ny mobil.

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    riktignok en desire, men still:
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Forsåvidt video previewen til Desire HD også når jeg først er igang:
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Hvordan syns du den er å holde? Jeg holdt en Iphone 4 for første gang her om dagen og jeg syns ikke noe om det. Min 3gs er rund og behagelig i hånden, denne syns jeg var kantete. Jeg sa det til eieren av mobilen og han var helt enig, sa han så etter noe kant beskytter som gjorde den bedre å holde. Kan hende det bare var fordi jeg holdt den i et lite minutt og at den ligger bedre når du blir vant med den.
    3G'en min lå bedre i hånda ja, men det er absolutt ikke noe jeg tenker på til daglig med 4. Dessuten irriterte det meg av og til når jeg skrev f.eks sms når telefonen lå på pulten eller bordet, at den vagget fra side til side når jeg tastet ut på sidene.

Jeg liker også det ripefrie glasset på baksiden av 4, så helhetlig liker jeg 4 best.

Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Forsåvidt video previewen til Desire HD også når jeg først er igang:
    Den er ganske fet ja! Hadde den vært på markedet da jeg trengte ny mob hadde jeg nok gått for den.
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

+ Svar på tråd
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.