+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 12 av 12

Tråd: Ønskes kjøpt/lånt

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28

Ønskes kjøpt/lånt

Ettersom alle på vestlandet har begynnt med utelukkende kardiotrening søker eg ein å trene med i bergensområdet.

Jobben er ledig omgående og har frynsegoder sjølvsagt.

Nr1. Du får leke med Tuba
    Nr2. Du får leke med hunden til Tuba(Biceps)
    Nr3. Det vil bli synkron bicepscurling(ikkje hunden til Tuba)
    Nr4. Eg tar med bamsemums på trening.
    Nr5. Fulle oppdateringer om Jersey Shore.
    'Feo, Fuerte y Formal'

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Nr 6. Tuba gir upåklagelige avløft!
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Hva er gale med å bruke oss da? Jeg er jo på VT 3/4 ganger i uken.. :P

TEAM BODYTECH

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Ettersom alle på vestlandet har begynnt med utelukkende kardiotrening søker eg ein å trene med i bergensområdet.

Jobben er ledig omgående og har frynsegoder sjølvsagt.

Nr1. Du får leke med Tuba
    Nr2. Du får leke med hunden til Tuba(Biceps)
    Nr3. Det vil bli synkron bicepscurling(ikkje hunden til Tuba)
    Nr4. Eg tar med bamsemums på trening.
    Nr5. Fulle oppdateringer om Jersey Shore.
    Pøh, trener styrke to ganger i uka, sist så ditchet du oss med "mobilen er dau" som unnskyldning. Du er da ikke dau!
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Tuba, jeg forstår deg. De andre er halvhjertede når det kommer til de 3 store. Litt omvendt v-squat og smithrack på alrek gjør det ikke for en mann av ditt kaliber. Hva med å hooke opp med knebøyjostein? Han savner en partner på vektertorget og er mer enn villig til å trene tungt om han har noen med seg.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Even, du er rett innom kjører sirkeltrening tempo på øvelsene og gjerne på tidspunkt som passer dårlig.

McBain, mobilen min er død, gje beskjed på fp eller fb viss noko skjer.

KnebøyJostein pleier å trene veldig tidlig.

Eg vil gjerne trene med nokon som liker litt tung mark, litt kosebøy og floorpress.

Vio, kom tilbake.
    'Feo, Fuerte y Formal'

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Tuba trenger noen som gir 100%, vær dag.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Kanskje eg skal kjøpe ein thai-gutt?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Saccosekk Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    29
    Hadde latt meg kjøpe om jeg trente på vektertorget. Bamsemums er faktisk jævlig digg betaling
    Don't train with machines, be one!

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Kvifor ikkje trene på VT?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Saccosekk Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa har mye å være stolt av Wasa sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    29
    Fordi jeg trener gratis på SATS. VT er bra det, men ikke så bra at jeg gidder å betale for å trene når gratisalternativet er like ved jobben. Selv ikke bamsemums kan lokke meg i dette tilfellet dessverre.

Hvorfor ikke begynne på SATS heller? Hehehe
    Don't train with machines, be one!

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Bergen er dødt, flytt til Oslo!
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Mc ønskes kjøpt
    By voids in forum OT
    Svar: 19
    Nyeste innlegg: 10-07-09, 18:05
  2. Ønskes kjøpt: PS2
    By Lean&Fin in forum Kjøp og salg
    Svar: 29
    Nyeste innlegg: 19-03-07, 19:01
  3. 12v Tv ønskes kjøpt
    By NK in forum Kjøp og salg