+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 9 av 9

Tråd: primare for og effekt forsterk ( stereo pakke )

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

primare for og effekt forsterk ( stereo pakke )

Gjør oppmerksom på at systemet er i sort finish.

kjøpte dette systemet for ca 1 år siden, pakket det opp men fant ut at dette ble for stort for dagens stue.
    det har til nå stått nedpakket i orginale esker og jeg ser at det enda vil gå en stund før jeg får plass til litt tyngre hifi i stua.
    derfor ser jeg helst at noen andre som har plass til dette flotte systemet skal få gleden av å bruke det.

dette er absolutt en strøm sterk kraftpakke man få stor glede av på de fleste høyttalere der ute enten man hører på rock eller klassisk musikk.

-kjøpt hos norsk forhandler.
    -orignale esker med alt utstyr som hører til.
    -kvittering medfølger.
    -pris kan diskuteres ved rask avgjørelse.
    -kan sendes men kjøper betaler frakt.

Ny pris 32995,-
    selges for 24000,- men pris kan ved rask avgjørelse diskuteres som sagt.

forforsterker pre 30 black

* Analogue Inputs: 2 XLR (L & R), 5 RCA (L & R)
    * Analogue Outputs: 1 XLR (L & R), 2 RCA (L & R)
    * Analogue Record Output: 1 RCA (L & R)
    * Balanced (XLR) Input: 560 mVrms
    * Unbalanced (RCA) Inputs: 280 mVrms
    * Sensitivity Adjustment: +/- 20 dB
    * Tape Output: 280 mVrms
    * Other Outputs: Trigger
    * Gain: 16 dB
    * Frequency Response: DC to 100 kHz + 0.1 dB
    * THD: < 0.01 &#37;
    * Signal-to-noise-ratio: 118 dB
    * Mains: 100 / 115 / 230 V
    * Dimensions (WxDxH): 430 x 385 x 100 mm
    * Weight: 9,5 kg

norsk forhandlers hjemmeside:
    http://www.soundgarden.no/shop_item.cfm?path=224&id=301

effektforsterker A332 black

* Output Power: 120W per channel into 8 Ohm, 200W per channel into 4 Ohm

* Inputs: XLR, 2V for 120W into 8 Ohm, RCA, 1V for 120W into 8 Ohm

* Other Inputs: 4 to 12V trigger
    * Frequency Response: <10Hz - 100kHz, -3dB
    * THD: <0,08%
    * Signal-to-Noise, line: -100dB
    * Input Impe: 11k Ohm
    * Output Impe: <0,03 Ohm
    * Power Consumption: 800W
    * Dimensions (WxDxH): 430 x 385 x 140mm
    * Weight: 20 kg

Norsk forhandlers hjemmeside:
    http://www.soundgarden.no/shop_item....th=224&id=1470

ta gjerne kontakt p&#229; pm eller send mail p&#229; eivind_lie@hotmail.com om du er interessert
    Vedlagte bilder
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    kjøpte dette systemet for ca 1 år siden, pakket det opp men fant ut at dette ble for stort for dagens stue.
    les: kjøpte det for ca 1 år siden, men MiaMari satte foten ned så jeg kunne bare glemme å sette det opp i stua.
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    les: kj&#248;pte det for ca 1 &#229;r siden, men MiaMari satte foten ned s&#229; jeg kunne bare glemme &#229; sette det opp i stua.
    hehe! hun godtar heldigvis stereo anlegg da hun ogs&#229; er glad i god lyd

meeeen det blir nok en geneva eller noe lignende i stua n&#229;r vi kj&#248;per hus tenker jeg!
    da skal jeg uansett ha mitt eget rom &#229; leke p&#229;!
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    32000 kr p&#229; noe som bare st&#248;ver vekk??
    Da har man greit med penger &#229; rutte med
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    spontan kj&#248;p jeg gjorde hehe...

jeg ga ikke full pris for det heller da jeg per dags dato jobber hos forandleren av primare i norge.

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    da var pre forsterkeren solgt! om det er noen som &#248;nsker seg en grise r&#229; effektblokk s&#229; er det bare &#229; gi meg en lyd!
    har lagt den ut for 12000 p&#229; diverse hifi forum og finn.no men kan la den g&#229; til dere her inne for 11000 om noen kjenner suget

Gj&#248;r oppmerksom p&#229; at blokka er i sort finish.

kj&#248;pte denne blokka for ca 1 &#229;r siden, pakket den opp men fant ut at dette ble for stort for dagens stue.
    det har til n&#229; st&#229;tt nedpakket i original eske og jeg ser at det enda vil g&#229; en stund f&#248;r jeg f&#229;r plass til litt tyngre hifi i stua.
    derfor ser jeg helst at noen andre som har plass til og bruk for denne kraftfulle boksen skal f&#229; gleden av &#229; bruke den.

dette er absolutt en str&#248;m sterk kraftboks man f&#229; stor glede av p&#229; de fleste h&#248;yttalere der ute enten man h&#248;rer p&#229; rock eller klassisk musikk.

-kj&#248;pt hos norsk forhandler.
    -original eske med alt utstyr som h&#248;rer til.
    -kvittering medf&#248;lger.
    -pris kan diskuteres ved rask avgj&#248;relse.
    -kan sendes men kj&#248;per betaler frakt.

send helst mail eller sms da jeg sjeldent er tilgjengelig p&#229; mobil p&#229; dagtid, mail og sms blir sjekket jevnlig.

teksten er hentet fra hjemmesiden til soundgarden hvor produktet ogs&#229; er kj&#248;pt.

I tro til det velkjente Primare-designet tar A33.2 ett steg videre mot perfeksjon innen presisjon, kontroll og konstant kraft. Elektronikken i A33.2 baserer seg p&#229; teknologien i A30.2, som er blitt mer enn godtatt av fagpressen i mange &#229;r, blant annet p&#229; grunn av sin kraft og sine rene signalveier.

Stereo handler om &#229; optimalisere 2-kanals lyd. For &#229; skape grunnlaget for n&#248;yaktig lyd-reproduksjon i stereo, m&#229; begge kanaler behandles p&#229; samme m&#229;te og b&#248;r helst ikke dele noen felles lyd-ressurser. P&#229; bakgrunn av dette prinsippet har A33.2 det som kalles ”dual-mono” design. Noe som betyr at hver av de to kanalene har egne dedikerte forsterkermoduler, individuelt konstruert og isolert.
    Resultatet av denne klassiske Primare-konstruksjonen er audiofil ytelse, musikalske transienter, dynamikk, og kraft til &#229; drive n&#230;r sagt hvilken som helst h&#248;yttaler.

Output Power: 120W per channel into 8 Ohm, 200W per channel into 4 Ohm
    Inputs: XLR, 2V for 120W into 8 Ohm, RCA, 1V for 120W into 8 Ohm
    Power Consumption: 800W
    Dimensions (WxDxH): 430 x 385 x 140mm
    Weight: 20 kg>

Medlem Klumpen is on a distinguished road Klumpen sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Stilig at det er fler fra Lydhagen her inne
    There's Nothing In This World That Can Keep Me From Being What I Wanna Be...

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Klumpen Vis post
    Stilig at det er fler fra Lydhagen her inne
    ikke nå lenger

Jobber du i Bergen hos Jørgen?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.