For stort for meg.
Farge: Sort
Tilstand: 9.5/10
Pris: Betalte rundt mellom 550-600 spenn om ikke jeg husker helt feil, kom med bud. Dette passer ikke meg uansett...
http://www.schiek.com/2006.html
GI BUD!!
For stort for meg.
Farge: Sort
Tilstand: 9.5/10
Pris: Betalte rundt mellom 550-600 spenn om ikke jeg husker helt feil, kom med bud. Dette passer ikke meg uansett...
http://www.schiek.com/2006.html
GI BUD!!
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
jeg kan egentlig bruke det, men det er liksom på hengende håret. hvis midjemålet ditt er rundt 95cm eller høyere så bør det gå greit.
Midjen min er 83cm og jeg kan akkurat bruke det.
wtf...i Large?
Arti at du må betale ekstra om du er feit
XXX-Large $5 extra
XXXX-Large $10 extra
XXXXX-Large $15 extra
www.mthereseo.blogg.no
JEg kan bruke L på vinteren, men må ha m på vår og sommer. så enig med mr m at om du er under 82-84 cm isg på midjen så er det for lite, 83-100?110 så det nok bra
cum on...må da være noen her som trenger et belte frem mot høstbulken? gi bud på PM. trenger det ikke selv, så det SKAL bort![]()
bump...gi bud da for faen, jeg trenger ikke beltet!!
Du har ikke et i medium?
Hva måler du rundt midja? Det er vel uansett alt for stort for meg..
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Det er verdens beste belte i sin klasse, gi mannen et skikkelig bud da![]()
er 88 rundt midjen nå, men jeg synes det var på grensen til stort når jeg var på 94-95. tipper det passer perfekt for en på 97 og oppover egentlig, selv om det er oppgitt til å passe fra 89 cm.
Jeg hadde 2004? størrelse L tidligere og solgte det fordi det var for stort for meg.. du må sikkert på smallHva måler du rundt midja? Det er vel uansett alt for stort for meg..
vi får nå se på det...hehe. trener helt uten belte nå, så trenger det ikke uansett. dessuten er det bra med belter der jeg trener også.