trenger en silver eagle sølvmynt 1986 kvalitet UNC(uncirculated) til samlingen.....jeg kan få den via ebay,men jeg har ikke paypalkonto.
Er det noen som er på ferie "over there" eller har mulighet til å skaffe den for meg?
mvh
Ravn
trenger en silver eagle sølvmynt 1986 kvalitet UNC(uncirculated) til samlingen.....jeg kan få den via ebay,men jeg har ikke paypalkonto.
Er det noen som er på ferie "over there" eller har mulighet til å skaffe den for meg?
mvh
Ravn
Clausthaler....
Å skaffe seg paypal er vel ikke noe pes?
Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.
Kan høre med en kompis om han kan skaffe den, evt om han ikke har en allerede. Gir deg nr hans på PM hvis han har den eller kan få fatt i den.
Don't train with machines, be one!
jeg er fortsatt på utkikk etter denne mynten,men om kvaliteten er UNC eller PROOF så går det det samme![]()
Clausthaler....
Å skaffe paypal er jo null stress, tar deg maks 10min
"Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."
Da var den i boks....via ett investeringsselskap av alle ting![]()
Clausthaler....