+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 10 av 10

Tråd: To billetter til Iron Maiden, Bergen 11 aug.

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006

To billetter til Iron Maiden, Bergen 11 aug.

To billetter til Iron Maiden på Koengen i Bergen på onsdag selges. Ta kontakt på PM ved interesse.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Pris?
    'Feo, Fuerte y Formal'

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Kom med bud
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

Yoked mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    .

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av mikkejo Vis post
    Du må sikkert gi vekk billettene - Iron Maiden er pensjonister - uaktuelle
    hehe...

Ja, sikkert derfor de går som hakkede ekstrementer til en sum stort 860,-
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Yoked mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo har et berømt rykte mikkejo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    .

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Var på Iron Maiden på Valle hovin for et par år tilbake. Det var helt konge syntes jeg Helt fram til jeg skulle hente bilen...
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Judge, Jury & Executioner wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY elefantastiskuber wannabeROCKY sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    29
    Sitat Opprinnelig skrevet av mikkejo Vis post
    Du må sikkert gi vekk billettene - Iron Maiden er pensjonister - uaktuelle
    Blasfemi!!!!!111
    Let me tell you something you already know. The world aint all sunshine and rainbows. Its a very mean and nasty place and I dont care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

FV
    FV er ikke aktiv
    Ble medlem
    11-2006
    Jeg har en billett igjen, om noen vil ha den til en god pris så ring 47468097. Dørene åpner 7 men konserten begynner ikke før halv ti.

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Jævlig bra musikk! Anbefales
    Fuck the world! - John Rambo

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine