WSB logg.
Har trent 10 uker før sommerferien på en WSB basic template og har tenkt å fortsette med samme opplegget nå etter ferien fordi jeg likte det veldig godt. WSB sin tankegang er lik min egen og den løser en del av problemene jeg har hatt tidligere med tanke på progresjon.
I den siste delen av de 10 ukene gjorde jeg et forsøk på stevneoppkjøring og en maxløftdag som skulle være likt et stevne. Det gikk så som så, men jeg lærte i alle fall en del ting.
Resultatet ble:
Knebøy 140kg x 1, 145kg x 1, 150kg x 1. Beste treningsløft pre stevne: 140kg x 1.
Benk 80kg x 1, 90kg x 1, 100kg x 1. Beste treningsløft pre stevne: 102.5kg x 1.
Markløft 140kg x 1, 150kg x 1, 160kg x 1. Beste treningsløft pre stevne: 175kg x 1.
Målet mitt er å løfte 165 115 180 om 9-10 uker på neste maxløftdag.
Kostholdet mitt sitt utgangspunkt er sannsynligvis litt kalorifattig for optimal styrkeøkning, men nå på sommeren blir det lett en del grillmat/is/random late night junkfood så det jevner seg sikkert ut. Ellers går det mest i protein og fett, med lite/moderat karb.
Tar alltid en proteinshake eller en protein+karbshake etter trening. Skal egentlig ta multi vit/min, zma og kreatin i tillegg i løpet av dagen, men så langt har vist seg å være for ambisiøst for meg å klare det.
-----
Startet 531 fra og med 26. oktober.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
x 2, 10 sett