gjis masse spørsmål lanoen
-hmmm.. Når du sier det så.. såå.. Jo, det var vel feil å ta rygghev uansett i dag.. blæh.. *sløv* Det er treningspartneren min som forgifter meg med dårlige ideer, uten at jeg tenker videre over dem

haha
-Har ikke begynt med RP enda, føler ikke noe behov for det enda, trives med straight sets

Så har ikke tenkt igjennom RP'en så masse, tar det litt som det kommer. Kommer til å legge inn en deloading engang, så får vi se om jeg begynner med RP etter det eller venter enda lenger.
-Ja, jeg strecher. Men klarer ikke streche lårene enda, syns det er vanskelig å få til. Øvelse gjør mester går jeg ut ifra.
-Syns den var ubehagelig først og fremst for underarmene, kanskje litt for håndleddene også.. Men jeg bruker overhode ikke noe støtte, skal kjøpe det snart. Støtte med reimer så jeg kan streche ryggen skikkelig.
-Tåheven trener jeg slik at jeg varmer opp litt først, og på arbeidsettet så tar jeg sakte som mulig ned og holder der i 15sekund i bunn. 12 repitisjoner helst. Men dreit meg jo litt i dag på den