+ Svar på tråd
Side 1 av 60 1 2 3 4 5 11 51 ... SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 2969

Tråd: Boka mi

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Boka mi

Da satser jeg også på en (kost) og treningsdagbok her, hvor detaljert den blir det får jeg se.. Kanskje jeg lager en profil med noen bilder også..
    Trent bra siden uke 3 nå, med opphold i uke 4 og 6 pga jobb.

Trener 4-5 dager i uka.

Mandag: skuldre +mage lett og evnt kardio

Tirsdag: Rygg + evnt kardio

Onsdag: Bryst + mage tungt og evnt kardio

Torsdag: Biceps og triceps og evnt kardio, noen ganger knebøy

Fredag: (av og til bein +) evnt Kardio

Lørdag søndag = hvile, eventulet ta igjen hvis jeg ikke har fått trent vær dag iløpet av uken.

Vet ikke helt om rekkefølgen på muskelgruppene er optimal, med tanke på hvile mellom de forskjellige dagene, setter pris på eventuelle innspill

Kjøpte min første boks protein pulver i dag, en svindyr 900gr med MET-Rx supreme whey sjokolade smak ( samme som nk auksjonerte bort i går tror jeg, bare halve størelsen til doble prisen)
    Kostet 349 kroner, men kjøpte den bare for å prøve den, så får jeg eventuelt bestille av NK eller andre steder senere. Drakk nettopp en porsjon som mellommåltid , var jo ikke noe god, men ikke vondere en jeg klarer å få det i meg.

Amor fati Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Gratulerer med loggbok. Met -Rx det er det det går på her i gården også. Jeg blander det med lettmelk og da går det helt greit ned. Det blir jo noen kalorier ekstra som for meg bare er en bonus ,men for deg kanskje ikke.? Blander også med havregryn,nøtter og banan når jeg skal lage meg et raskt måltid. Lykke til. Det skal bli spennende å følge med.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Takk.. Prøver å erstatte litt mat med pulver, pluss jeg må ha i meg noe mellom frokost og lunsj og mellom lunsj og trening. Er jo snart sommer, så har ikke planer om noen bulk akkuratt, heller ta av noen cm rundt magen.

Første mål er imidlertid å øke på push-ups, sit-ups pg hang-ups pluss få ned tiden på 3000 meter innen slutten av uke 14. Så etter denne uken blir det å legge om treningsopplegget i 3 uker

---------not---------------- SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer SCPlayer sin avatar
    Ble medlem
    01-2005
    Alder
    28
    Kanskje lurt å slenge opp noen bilder, da ser du jo fremgangen bedre

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Onsdag: bryst

Dips 1x15 , 1x11 og 1x10 litt dyp på første 15
    Benk: 65kgx8, 60kgx8 60kgx10 første sett litt for tett på dips og fikk en til å stå bak på siste
    skråbenk m hantler: 25kgx8 , 22,5x 8 og 20x8
    decline i "maskin" 3 sett 70x10
    Butterfly: 50x8 45x8 og 40x8

så løping på tredemølle 12,5 km/t i 26 min og så gå 4 min( skulle løpe 30 men orket ikke siste 4 min)

Mage:

situps helt opp med kryss 30
    situps 30
    ab-chrunc m 70kg 3 sett på 15 repp
    sittup krysse 100stk

For i dag:
    frokost: 1 skål med goddag frukt med melom yoghurt og 1 banan
    m2 kl 0930: 1 proteinbar
    m3 kl 1100: 1baguet m kylling og 1/2 l litago
    m4 kl 1300: 1proteinshake
    etter trening 2 bananer

Bilder kommer, må finne usb ledning og forminske

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Bilder

Bilder tatt i går 15.03.05
    Ikke helt enkelt med selvutløser osv, så de andre ble så ute av fokus at jeg droppet dem. Nå har jeg nettopp trent , så nå er det ikke vits å ta bilde

Bilder flyttet til profil
    Sist endret av PG*; 14-05-05 kl 09:19

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Torsdag 17.03.05 triceps og Biceps

Triceps ( bytter triceps og biceps først annen vær uke)

Fransk press ez stang? ( tror det er det det heter)
    15kgX20
    25kgx10
    25kgx8
    20kgx10

Bench dip
    3 sett x15 m 20 kg i fanget

triceps extension , stående
    25kgx15
    30kgx10
    30kgx9

pushdown på cable med tau
    45kgx15
    50kgx10
    45kgx9

Biceps

Dumbell curl:
    10kgx20
    20kgx6 ( ble for tungt når jeg hadde triceps først)
    15kgx12
    15kgx10
    14kgx10
    12kgx10

Barbell preacher curl med ez stang:
    25kgx8
    20kgx10
    20kgx10
    15kgx10
    15kgx10

Avsluttet med 30 min roing i moderat tempo, ble 6800 meter( conceptII maskin)

15 minutter tøying

Var inne på exrx.net for å finne navn, har noen noen bedre navn, evnt norske navn på øvelsene, så hadde det vært fint

Amor fati Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto elefantastiskuber Avsluttet brukerkonto sin avatar
    Ble medlem
    10-2004
    Har jeg forstått det rett at du er yrkesmilitær ? Er det ingen treningsmuligheter når du er på jobb. ? Du ser førøvrig bra ut. Spesielt armene dine synes jeg er lovende. Litt mer masse på bryst og rygg kommer nok hvis du fortsetter med dette opplegget. Du har et veldig bra grunnlag så dette går nok veien for deg skal du se.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Takk for innlegg..
    Er bryst jeg er minst fornøyd med og skuldre/armer jeg er mest fornøyd med..
    Er ikke yrkesmilitær enda, er på kontrakt.
    Trener på jobb ja, men kan kun gå og trene når det ikke er noe som skjer, har jeg leksjoner ol, så må treningen utsettes til senere osv
    Trener som regel fra kl 1400 og utover, og slutter på jobb kl 1530, så 1,5 time betalt trening vær dag er jo ikke så ille? tror det er få her på forumet som har det så bra..
    Er jo de periodene hvor en er på øvelser hvor det ikke er lett å få trent. Noen øvelser har en overskudd til å legge inn litt trening uten vekter,som chins dips osv osv, mens andre har en ikke overskudd eller tid til å trene

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Tar treningsfri i dag, ikke hatt hviledag siden forrige torsdag, pga jobbingen forrige uke og jeg tok igjen de øktene forrige helg.
    Fikk akkuratt påskens åpningstider på mail, vanlige tider frem til onsdag, og 12-15 fra skjærtorsdag til 2 påskedag.. Da får jeg hvertfall trent.. Ikke lov å trene alene der da, kan bli vanskelig å finne noen å trene med :S Kanksje ta noen dager på Puls i Letohallen i steden..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Mål i mars

Kjedet meg, så dro og kjøpte meg en vekt og målebånd. Så nå er planen å veie meg vær uke og måle 1 gang i mnd.
    Aner ikke hvor en skal måle osv, men så lenge jeg måler samme sted vær gang, så duger det vel :S

Vekt: 98,4 kg ( 97, 1 på morgenen)
    Midje: 95 ( rettet denne den var 95 på morgenen, 100 på kvelden))
    Bryst: 110 cm (helt slakk uten å stremme noen muskler)
    underarm: 34cm ( 37cm med spente muskler)
    overarm: 37 cm ( 42 cm med spente muskler)
    Legg: 44 cm ( uten å spenne noe)
    Lår: 59 cm ( midt på uten å spenne noe)

hva mer er det å måle tro?

Får satse på at vekten er under 95 innen mai
    Midje tja bør måle den om morgenen før jeg lager noe målmen 90 cm kanksje
    Bryst : tja? vet ikke hvor mye en øker i cm der
    overarm: 3 cm opp?
    Legg: noen cm ned og lår bør ikke gå opp for mye, for da må jeg kjøpe så mye nye klær:S
    Sist endret av PG*; 19-03-05 kl 07:58

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Lørdag 19.03.05

Siden jeg ikke trenete i går ble det en liten økt i dag for å ta litt knebøy og mage. tok chins og dips og benkpress i tillegg

Oppvarming 5 min roing

Chins 3 sett av 8 med litt hjelp

Dips 3 sett a 12

Benkpress:
    20kgx30
    40kgx20 6 ganger med variabel bredde på grepet

Knebøy:
    20kgx20
    50kgx10 4 ganger
    60kgx12
    Tar veldig lett knebøy siden jeg hadde lumbago i desember og er litt redd for korsryggen, i tillegg var det en annen som begynte akkuratt på likt med meg, så tok 50 kg slik som han , i steden for 60 kg som var planen

Mage:
    Situps: 30
    Benhev: 2x30
    crunch div: 210stk (uten noe vekter)

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Søndag 20.03.05 Intervall

Ute og løp intervall i 35 min.. Fy faen jeg hater å løpe, hold tpå å svime av etter det siste draget som jeg tok 150 meter lengre en planen..
    I tillegg så er det siste gangen jeg skal løpe intervall dagen etter knebøy.
    Håper bare det var noe utbytte av økten.. Følte hvertfall jeg hadde bra steg på dragene, selv om jeg var sliten.
    3 uker , så kan jeg "drite" i løpingen og prioritere vektene mye mere

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Mandag 21.03.05 Skuldre/nakke/mage

Skuldre

Skulderpress bak
    20x20
    40x12
    50x10
    50x8

Arnoldpress
    22,5x7
    20x 8
    17,5x9

Sidehev stående
    10x12x3

Sidehev liggende forover
    8x10x3

Nakke

aner ikke hva jeg skal kalle de på norsk

shrug m hantler
    25kgx15x3

gripless shrug ( i legg heveren)

110x10x3

Mage
    diverse sit-ups crunches og ben hev i sett på 30 el 40 totalt 300 stk

Kardio
    step-maskin 30 min

340 meter? climb og 580 cal ? forbrent?

tøying 15 min

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Tirsdag 22.03.05 Rygg

Rygg

Chins: 7+ 3x85kg nedtrekk forann
    4+ 4x85kg nedtrekk forann

Nedtrekk forann:
    85kgx8x2
    80kgx8

Nedtrekk forann smalt:
    75kgx8
    70kgx8
    65kgx8

Stående roing:
    27,5kgx12
    30kgx10
    30kgx8

Rygghev med 5kg ekstra
    2 sett a 12
    1 sett a 11

Markløft ( første gang, bare trener på tekniken, skal det i noen uker fremover)

40kgx10x3

Veldig fornøyd med økten utenom chins, klarte bare 7, hadde gjort klar nedtrekk, så hoppet rett påden og kjørte det for å få flere repp på settet. håper jeg klarer 8 neste uke. Kuttet forøvrig nedtrekk bak, siden jeg skulle kjøre markløft til slutt og har en del sett totalt.
    Mest fornøyd med stående roing, der slet jeg med 25 kg forige uke.

Avsluttet med 40 min rolig jogging totalt 7 km og 15 min tøying

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Onsdag 23.03.05 Bryst og mage

Bryst

Dips
    15-12-11

Benkpress
    70kgx9,999( klarte ikke siste og var alene.. hadde heldigvis ikke satt på stoppere, så klarte lirke av skivene )
    60kgx8x2 gikk ned tol 60 da jeg hadde trøblet litt med forige)

Skråbenk m hantler
    25x8
    22,5x8
    20x10
    20x8

decline i apperat( vectra3800)
    70x10
    70x8
    70x6

Butterfly
    50x6
    45x8
    40x8

Mage

Situps 30

situps i vectra'n 70kgx15x3

Chrunch i nedtrekksaken( nesten slik http://www.exrx.net/WeightExercises/...ingCrunch.html )
    90kgx12x3

Ikke fornøyd med dips, men skråbenken var jeg veldig fornøyd med.
    Ingen kardio i dag, kan jo ikke kjøre det vær dag
    Sist endret av PG*; 23-03-05 kl 10:08

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Torsdag 24.03.05 Biceps og triceps

Biceps
    Hantelcurl
    10kgx20
    20kgx6
    17,5kgx8
    15kgx8
    14kgx8
    12kgx10

20kgx1
    15kgx4
    10kgx8x3
    pluss stang og stoppere på alle vektene, gikk skikkelig dårlig i dag,men tok mye saktere en forige uke og fikk brukbar pump

Cable curl:
    25kgx12
    30kgx10
    40kgx8

Triceps

Bench dip
    2 sett x20 m 25kg i fanget
    1 sett x15 m 25kg i fanget

Fransk press ez stang:
    20kgX12
    25kgx8
    20kgx10
    pluss vekten av stangen og stopperene

32,5kgx6
    30kgx8
    30kgx8

50kgx8
    45kgx8
    40kgx10

Brukbart fornøyd med tricepsøkten
    Fikk hvertfall sinnsyk pump

Kardio: begynte å løpe men krampe i begge leggene med en gang jeg satte opp tempoet, prøvde å regulere tempoet og tøye, men slapp ikke ble bare værre. Pleier å slippe etter 3-5 min normalt, løp 2 km på 10 min før jeg ga meg

Ikke sikker på om jeg får i meg for lite karbohydrater om dagen eller om jeg trener for mye, men synes jeg har for liten fremgang.. Mulig all kardioen jeg kjører har skylden også

Mat, slik det er omtrent vær dag nå når jeg har fri. Når jeg jobber blir det 1 bagguet med kylling og 1 litago som m3
    frokost: 100gr goddag bær med drikkeyoghurt og 1 eple
    m2: 1 shake
    m3( etter trening) 2 bananer, 1boks tunfiks eller sardiner i olje og 1 shake av og til yoghurt
    m4: 250 gr kylling og 1,5 porsjon ris
    m5: 100 gram mandler

hele dagen, kaffe, vann og fun-ligh is te

forøvrig 1 mnd uten røyk i dag Stolt
    Sist endret av PG*; 24-03-05 kl 12:18

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

(Lang)Fredag 25.03.05 Bein

Bein

Knebøy

20kgx20
    50kgx15
    80kgx10x5

Benpress

100kgx12x4

Leggpress

100kgx12x5

tøying

15 min

Sinnsyk pump i lårene, skikkelig deilig..
    Ikke noe kardio etter den økten, slet med å gå hjem

hobbykropp "ooo" is a jewel in the rough "ooo" is a jewel in the rough "ooo" is a jewel in the rough "ooo" sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    27
    Sitat Opprinnelig skrevet av Peggy
    forøvrig 1 mnd uten røyk i dag Stolt
    Grattis! way to go!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    takker, begynte når jeg var 14,5 år og røyka fast 10 om dagen med en gang, og gikk snart opp til 20.. så fikk vel i meg 100 tusen røyk før jeg prøvde å slutte for første gang, og det har gått veldig bra til nå. Knasket 1-2 pakker med sånne mini gullerøtter vær kveld første uka.. Håper bare det hodler, og ser bra ut til nå

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Lørdag 26.03.05 Treningsfri

Ukens tall

Vekt: 98,0kg ( opp og ned hele uken, fra 96,6 til 98,8)

midje: 94cm

bryst: 109cm

underarm: 33cm strak arm(37 spent)

overarm:36cm strak arm(42 spent)

Legg: 43cm uten å spenne( bein i går)

Lår:58cm uten å spenne

rumpe 105 cm

konklusjon.. gått ned på alle målene, selv omjeg ikke har kjørt så mye kardio denne uken. Armene var heller opp noen mm en ned spent.
    Vekten er ca den samme, og det er jo greit, så lenge målene går ned

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Da har jeg hatt 2 fridager.. Kjedelig liker ikke fridager i treningen.. Kommer derimot 2 uker nå uten trening med vekter. Skal kun trene push-ups, sit-ups og hang-ups( chins pluss noe nedtrekk)
    HAr noen alternativer, og klarer ikke bestemme meg , så hvis noen har noen innspill hvordan øke mest mulig på 1,5 uke i antall reps, så skrik ut
    Første alternativ, og som er det jeg heller mot nå er: Masse reps/set 1 dag utover hele dagen, og så 1 dag pause..

Andre alt. er: samme, men uten dager med pause

tredje alt. er: 5-6 sett i en treningsøkt på vær og så 1 dag pause..

Kom med innspill..

Skal i tillegg løpe noen økter, men med Benhinne betendelse rett rundt hjørnet, så kan det hende det ikke blir så mange øktene, evnt alternativ som spinning, romakskin..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Tirsdag 29.03.05 Chins/push-ups/sit-ups

Chins
    7 tja, burde klart flere
    nedtrekk forann
    90x8
    85x8
    80x8
    75x8
    70x8x3

Push-ups
    til nå i dag ca 200

Sit-ups
    30x2
    beinhev 30x2
    tar sikkert flere i løpet av dagen

Mye mere energi i dag en i går.. I går var jeg helt tom, tror den dårlige spisingen på lørdag og søndag er feilen. Vær gang jeg har treningsfri går spisingen til helvete, så hadde sikkert hatt bedre av å trene vær dag. Nesten helt bra spising i dag..Håper NK sendte pakke til meg i dag, trenger mere pulver..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

onsdag 30.03.04 intervall

Løping

Totalt ca 8 km
    De første 3 var oppvarming,
    ett par minutter tøying
    5 km intervall, hvor jeg kjørte 30-45 sekunders drag
    sjekket pulsen etter vært drag fra 3-4 km og lå mellom 170-175, målt i hals med finger og sekundviser.( lurer på om jeg skal kjøpe meg pulsklokke)
    Tøyde i ca 10 minutter etter på
    Godt fornøyd med kroppen. Føret var i 4-5km av løypa skikklig våt grus, hvor en sank halv-2 cm da siste snøen ikke er smeltet på hele ruten en gang.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Torsdag 31.03.03 push-ups/Hang-ups/sit-ups

Chins
    7+3
    4+6
    2+6

nedtrekk forrann
    85x8
    80x8
    75x10

Situps
    30

beinhev
    20x3

Skal ta noen hundre push-ups utover kvelden og noen set situps

(savner vektene.. 7 dager så er det påanigjen

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Sitat Opprinnelig skrevet av Peggy
    Føret var i 4-5km av løypa skikklig våt grus, hvor en sank halv-2 cm da siste snøen ikke er smeltet på hele ruten en gang.
    Følte deg litt Rocky vs Ivan Drago, da?

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tank_Fjell
    Følte deg litt Rocky vs Ivan Drago, da?
    Faktisk ikke.. men tror faktisk det myke føret var bra for benhinnebetendelsen som liger og lurer, ikke kjent noe under, eller etter den løpeturen.. Tror vaskedamen bannet litt når hun så all søla jeg dro med meg inn i gangen og her.. Sikkert derfor hun hadde hevnet seg og bare byttet det ene håndklet i dag og ikke de andre som var brukt også :S

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Lørdag 02.04.05 ukens mål

Vekt: 97,8kg

midje: 92cm

bryst: 106cm

overarm:35cm strak arm(41 spent)

Legg: 42cm uten å spenne

Lår:56cm uten å spenne

rumpe 104 cm

Litt ned på noen mål siden forrige uke, men har jo trent nesten ingen ting, uten om litt løping, situps pushups og hangups..kanskje litt feil målinger ute og går også ??
    Blir en runde med lett trening senere i dag også..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Lørdag 02.04.05 hangups/pushups/situps

Chins
    4+1 sliten etter torsdag ja, alene, så ikke neon til å hjelpe meg i dag

Nedtrekk forann
    100kgx4+1
    90kgx7
    80kgx8
    80kgx7
    70kgx9
    70kgx8
    70kgx7

Situps( helt opp)
    ca 100

beinhev
    25x1 glemte siste settet jeg skulle ha der

pushups
    ca 100 totalt
    flere i kveld

Brukbart fornøyd, Siden det er 3 økten med dette denne uken, så får det holde. Har økt en del på kondisjonen i musklene siste måneden synes jeg, men antall makstepetisjoner kunne jeg økt mere på..Nå er det ikke mere styrke før opptaket på onsdag, så da får det gå sånn det går.. Er fornøyd med : 6 hangups- 30 pushups- 25 situps. Det bør være realistisk mål ret etter en hard 3000 meter og med lite opphold mellom øvelsene, med lengre opphold klarer jeg kanskje mere

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

torsdag 07.04.05

Da er jeg ferdig med opptaket mitt, derfor jeg ikka her logget noe siste uken, for jeg har ikke trent. Opptaket gikk sånn passe, men er ikke fornøyd med resultatene på styrketestene og 3000..
    hadde en skit dårlig dag, slet fra første stund og sprang 3000 på 13.09 som er 9 sekunder etter kravet og 40 sekunder etter den tiden jeg egentlig har inne om dagen. Det positive er at jeg var en av de få som ikke ble kastet ut av opptaket etter å ha strøket på kravet.
    Styrken gikk ok, de var veldig strenge på gjennomføringene, mye strengere en tidligere år. Fikk godkjent 6 av 7 hangups(krav min 5), 31 godkjente (krav 20) pushups, tror jeg hadde noen underkjente men jeg telte ikke og det fikk en ikke vite. Situps gikk som jeg fryktet dårlig, siden det var rett etter løpingen, jeg klarte 26 men fikk underkjent 6 av dem og 20 som godkjent(krav min 25). På styrken er det snittet som teller ,så den ble jo godkjent men en ræva karakter.
    I dag var det svømming, dykk, undervannsvømming og stuping. Det gikk helt greit.
    Resten av opptaket var jeg passe fornøyd med, har jo ræva karakterer fra Vgs så er vel det som eventulet blir min achilleshel. er en 2,5-3 uker til en får vite om en kommer inn,kommer på venteliste eller ikke fikk plass.
    Er bare å trene hardere, og legge inn mere kardio, ikke trene tunge vekter på beina og trene en del hangups,pushups og situps, da jeg må re-testes før en eventulet skolestart. det betyr jeg ikke kan kjøre så tungt på spiltten min som jeg ønsker
    Pluss at sommerferien hverfall ikke blir noe spennde utendlandstur eller party utr, men MYE trening

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Fredag 08.04.05 ukens mål

Tar ukens mål i dag, siden jeg ant ikke får tatt dem i morgen..
    Har ikke løftet 100 gramm med vekter en gang siste uken og eneste fysisken har vært testene. Kostholdet har vært MYE karbohydrater søn-tirs og 3-4 måltider med vanlig kost, siste dagene. Veldig lite proteiner i forhold til hva jeg pleier og veldig mye harbohydrater.

Alle mål som forrige uke, untatt vekt som er ned 3 kilo???

vekt 94,8 kg

overarm:35cm strak arm(41 spent)

Lår:56cm uten å spenne

rumpe 104 cm

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Mandag 11.04.05 Skuldre

Morgenjogg ca 5 km rolig jogg (ca 27 min, glemte å se på klokken når jeg startet ca kl 0600)
    Begynner på vektene igjen etter 2 ukers pause senere i dag, gleder meg !
    Kommet post på slutten av forrige uke, mens jeg var borte, så nå har jeg zma og kre-alkalyn(når og hvor mange skal jeg ta om dagen??) også.

Skuldre

Skulderpress bak
    60kgx6
    50kgx8
    50kgx8

Arnoldpress
    22,5kgx7
    20kgx7
    17,7kgx9

Sidehev
    12kgx10
    10kgx10

sidehev forovverlent
    8kgx10
    6kgx10

Nakke

Hantelshrugs
    32,5kgx15
    35kgkgx15

Shrugs i tåhev
    120kgx15
    130jgx15

Deilig å løfte litt vekter igjen, følte jeg hadde bra trøkk hele økten, fikk med meg en for å trene som aldri hadde trent skuldre før, hvis jeg får han med fremover, så kan han bli til god hjelp!
    Sist endret av PG*; 11-04-05 kl 13:34

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Tirsdag 12.04.05 Rygg

Nedtrekk forann
    100x6
    90x8
    80x9

Sitende roing
    75x8
    70x8
    70x8

stående roing
    25x12
    27,5x10
    27,5x10

Rygghev

15
    13
    11

Fin økt, Glemte at det var tirsdag og spinningdag, så ble ikke chins da den stangen er i hjørnet der spinningen holder på.
    Fikk med kompisen min i dag også.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Onsdag 13.04.05 Bryst og mage

Morgenjogg, ca 5 km rolig jogg, tid 26:15 litt lettere i beina i dag.

Bryst

Dips:
    18
    13
    11

Benk
    70x9, x8

Skråbenk m hantler
    30x6
    25x8
    22,5x7

Butterflies
    45x10
    45x10
    45x9

Mage

Situps
    30

Chrunces i vectra'n
    60x12
    50x12

nedtrekk

95x12,x12,x12

Skikkelig fornøyd med dips, at jeg økte 3 på første settet
    Benk så som så, hvorfor er det aldri folk der på onsdager, slik jeg kan ha spotter, hadde 1-2 rep til inne, men er så dritt og ikke klare dem
    Sist endret av PG*; 18-04-05 kl 14:04

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Torsdag 14.04.05 Biceps og triceps

Biceps

Hantelcurl
    10kgx20
    17,5x8
    17,5x11
    17,5x9

15kgx9
    15kgx13
    15kgx11
    pluss stang og stoppere på alle vektene,
    Hadde en som stod og skrek meg i trynet pluss hjalp meg på 2 siste repp på sett 2 og 3.. Jeg trenger treningskompis, håper han jeg lærer opp nå skjønner ting snart

Triceps

Bench dip
    20 reps m 30kg i fang
    15 reps m 35kg i fang
    15 reps m 35kg i fang ( 20 kg på 3 siste repp)

Fransk press ez stang:
    15kgX12
    20kgx12
    20kgx10
    pluss vekten av stangen og stopperene

32,5kgx6
    30kgx8

45kgx10
    45kgx8

Hadde med kompisen min, men han kjørte jeg bryst på med litt på armene.. derfor ble bicepsøkten litt lange og litt korte pauser om hverandre
    Fikk sinnsykt pump denne økten, klarte nesten ikke løfte 4,5 kg med pulver ut av skapet nå etterpå.. DEILIG

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Morgenjogg. ca 5 km rolig jogging, dagens tid 26:09, tung i beina og kort i steget.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Lørdag 16.04.05 Treningsfri

Ukas tall

Vekt: 98,0

underarm: 34cm strak arm(38 spent)

overarm:36cm strak arm(42 spent)

Lår:57cm uten å spenne

rumpe 104 cm

Stort sett d samme som alltid.. vekten gikk opp til normalen m en gang, skjønner ikke hvorfor den var så lav forrige uke.. Litt høy i dag da, det ble grilling og pils i går..
    Prøvde å ta noen bilder.. Blir jo aldri bra. Uansett har det ikke vært særlig trening siste mnd, m 2 uker fri

Bilder flyttet til profilen min
    Sist endret av PG*; 14-05-05 kl 09:20

Bronse Member Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Ah, så det var dere som sendte grillduft over hele området da jeg gikk sulten som en ulv hjem fra trening?!

Synes bildene ser bra ut jeg!!

Ha en fin treningsfri dag

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Grilling er bra
    Grillet en øknomipakke med kylling jeg, er vel 750 gram i dem, pluss 400 gram potetsalat og noen rundstykker og salat.. Passe måltid.. 6 halvlitere holdt mer en nok for meg..
    Er fornøyd med skuldre og triceps, Føler jeg ikke får spredd latsen..
    Legen jeg var hos forrige uke sa jeg var overvektig og burde går ned 10 kg..
    Driter egentlig i vekten og sommerformen.. skal løpe en del fremover, og spise som før. Så da forsvinner kanskje litt fett

Bronse Member Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av Ida Eline har mye å være stolt av
    Ble medlem
    01-2004
    Alder
    26
    Hæ?! Jeg synes ikke akkurat du ser veldig overvektig ut gitt! Da vet jeg om ganske mange andre som burde komme seg på trening i grunn....
    Sommerformen ja.. Hehe, det blir jo helt hysteri! Alle snakker om det overalt... 'bikinisesongen' grøss!
    Uansett, du kommer nok til å se freesh ut!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Søndag 17.04.05 Skuldre og nakke

Ble for rastløs så måtte bort og trene..

Skuldre

Skulderpress bak
    60kgx8
    60kgx8
    55kgx8

Arnoldpress
    25kgx8
    22,5kgx7
    20kgx7

Sidehev
    14kgx10
    14kgx10

Fronthev
    10kgx10
    10kgx12

sidehev forovverlent
    10kgx10
    10kgx10

Nakke

Hantelshrugs
    35kgx20
    35kgkgx15
    35kgkgx15

Shrugs i tåhev
    150kgx20
    150kgx15

Mage
    25 situps
    100 chrunc
    60kgx30 nedtrekk i cable
    75kgx20
    90kgx12

Skikkelig godøkt.. økte veldig fra mandag.. DEILIG!!

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Ser bra ut dette Kraftige armer og øvre rygg hvis jeg tolker bildene rett, ser ut som du vrir armene framover på bildet, vil kunne få armene litt bedre fram hvis du holder de litt mer loddrett.

Hvilket opptak er det du holder på med?

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ryus
    Ser bra ut dette Kraftige armer og øvre rygg hvis jeg tolker bildene rett, ser ut som du vrir armene framover på bildet, vil kunne få armene litt bedre fram hvis du holder de litt mer loddrett.

Hvilket opptak er det du holder på med?
    Armene er kanskje litt fremover ja, tok en del bilder, men vanskelig å få fokus med timer på camet.. Er nok kraftigest i øvre del av overkroppen ja.. Tar jo nesten like mye i skulederpress som benkpress..
    Var opptak til Krigskolen.. De likte dårlig jeg trente med vekter på intervjuet der. Alle som gjør det bruker jo aas og en blir jo ikke maratonløper.. Virker som jo mindre du er og bedre kondis jobedre er det. Men jeg hater å løpe og elsker å trene med vekter. Men når en ser på de jeg jobber med, så er det få av dem som klarer å lempe sin egen kroppsvekt i brannmansløft, hvis de har på seg utstyr..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Mandag 18.04.05 Rygg

Morgenjogg. Ca 6km+ rolig jogg, tid 32:55. Tung i kroppen og beina i dag

Rygg

Nedtrekk forann
    100x6
    90x8
    85x8

Sitende roing cable
    75x10
    85x10
    90x10

stående roing
    30x10
    32,5x10
    30x10

Rygghev
    18
    13
    11
    Sist endret av PG*; 18-04-05 kl 14:02 Begrunnelse: mere trening

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Tirsdag 19.04.05 Bryst og mage

Bryst

Dips:
    20
    14
    12

Benk
    70x9
    80x8
    80x8

Skråbenk m hantler
    32,5x7
    30x7
    27,5x8

Butterflies
    50x10
    50x8
    45x10

Mage

nedtrekk diverse art
    6 sett med 95-105 kg
    pluss noen sett oppvarming og noen situps

Veldig fornøyd med økten.
    Endelig skikkelig økning i benken..Hadde spotter, men fikk ikke bruk for'n

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Morgenjogg. 6km+ rolig jogg. Tid 32,30 Tung i beina, men løsnet litt på slutten

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Torsdag 21.04.05 Biceps og Triceps

Biceps

Hantelcurl
    20x9
    20x8
    17,5x10

Preacher curl med ez stang:
    20kgx10
    20kgx11
    20kgx9
    pluss stang på alle vektene,

Hantelcurl
    12x12
    10x10

Triceps

Bench dip
    20 reps m 40kg i fang
    19 reps m 40kg i fang
    15 reps m 35kg i fang

Fransk press ez stang:
    30kgX10
    25kgx9
    20kgx12
    pluss vekten av stangen og stopperene.
    Albuer litt mye ut på siste reppene

35kgx6
    32,5kgx10

50kgx12
    50kgx10
    +droppsett

Skikkelig deilig økt..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Morgenjogg, 6km+ rolig løping, tid 33.28 Beina var helt jævlige i dag, spesielt høyre. Fått skikkelig beinhinnebetendelse i høyre legg nå.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Lørdag 23.04.05 Ukens mål

Dagens tall

Vekt: 97,1 kg
    Midje: 92 cm målt på d tykkeste rett under navlen

Resten av målene er det så liten forandring på, så dem kommer jeg bare til å måle og legge ut 1 gang i kvartalet eller noe slikt fra nå..
    Skal forøvrig øke på med kardioen litt da vekten og midjen har stagnert.. (mat må en jo ha)

Legger ut ett armbilde(skrytebilde ??), siden armene kom dårlig frem på de andre bildene.. Mangler totalt peak på bicepsen. Kommer kanskje med tiden..

Platinum Member Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte Tjalala har et berømt rykte
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    15.04.05: morgenjogg - litt tung i beina

18.04.05: morgenjogg - tung i kroppen og i beina

20.04.05: morgenjogg - tung i beina, men løsnet litt mot slutten

22.04.05: morgenjogg - Beina var helt jævlige i dag, spesielt høyre.

hmmm..... Ser ut til at beina dine liker sånne morgenturer.

+ Svar på tråd
Side 1 av 60 1 2 3 4 5 11 51 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Brødskiva mi.. =D
    By Choctaw_ in forum Kosthold
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 19-01-05, 09:07
  2. Vekta mi
    By Holsten in forum Trening
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 22-04-03, 22:34
  3. Mora mi er i ketose, vits med ALA for hu?
    By Andy in forum Kosthold
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 10-04-03, 00:21
  4. Treninga mi!
    By Tobb in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 14
    Nyeste innlegg: 26-03-03, 19:01

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg