+ Svar på tråd
Side 5 av 60 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 55 ... SisteSiste
Viser resultatene 201 til 250 av 2969

Tråd: Boka mi

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Bra dette, Pegleg. (du må da kjøre kardio med høyere puls enn det der :P)
    Jeg er sponset av Norkost

GridIron Barbell

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Ingar
    Bra dette, Pegleg. (du må da kjøre kardio med høyere puls enn det der :P)
    tenker du da på intervalløkten i går hvor jeg lå på 178-180 på 4 minuttersdragene, eller på morgenkardioen?
    morgenkardioen tråkker jeg på som faen på den sykkelen, men pulsen vil ikke oppover .. stiger jevnt hele tiden. starter på 90-100 og ender opp på 135 med en jevn stigning. er enig det blir litt lavt, men er ikke så mye for kondisen sin del, er mest for å våkne om morgenen og svi av noen usle få kalorier ( blir vel rundt 300 på 30 min m den pulsen :S)
    Har i tillegg nettopp startet så er i en innkjøringsfase, blir vel høyrere etter vært..

Maximus Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar elefantastiskuber Ingar sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Høres good ut mtp at du nettopp har startet. (det var også ment som en småfleip/utfordring )
    Det blir dog ikke så mye som 300kcal forbrent under kardioøkten i seg selv, blir nok mer som 140kcal over basalenergiforbruket.

GridIron Barbell

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Høres good ut mtp at du nettopp har startet. (det var også ment som en småfleip/utfordring )
    Det blir dog ikke så mye som 300kcal forbrent under kardioøkten i seg selv, blir nok mer som 140kcal over basalenergiforbruket.
    oki, har økt med 1-2 minut pr gang nå, og holdt meg på omtrent samme intensiteten, synes egentlig det er bedre å gå/løpe om morgenen (lettere å kjøre opp intensiteten) men prøver å ungå beinhinnebetendelse, så derfor spinningsykkel. Blir kanskje noen morgener på romaskinen ettervært og uker med mindre løping i obligatorisk trening, så blir det kanskje litt løping også.
    Hvordan har du som har kombinert løping med styrke kjørt beintrningen? jeg føler den sitter i så lenge at den ødelegger løpingen hvis jeg ikke har 5 dager å restituere meg på etter en beinøkt.. samme med markløft i grunnen..

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Jeg har kjørt slik når jeg har hatt mye løping osv. for optimal restutisjon. (bytte mellom høy/middels/høy/lav/høy intensitet osv. Når jeg overtrente i en periode kjørte jeg /høy/høy/høy/høy/høy... Da var jeg konstant støl i lårene)

Mandag:
    Morgen: Sprint (korte distanser, 60m)
    Etterm: Styrke

Tirsdag:
    Sprint (middels int.)

Onsdag:
    Morgen: Sprint (starter o.l)

Torsdag:
    Sprint (lav/middels int)

Fredag:
    Morgen: Sprint (lange sprinter, 150-200m)

Lørdag:
    Morgen: Sprint (lav intensitet, tempoarbeid)
    Etterm: Styrke (Ben)

Søndag: Hvile

Stølheten i lårene mine går som regel over etter 1 dag (medmindre jeg har kjørt skiiiiikkelig hardt, hvorav jeg forandrer litt på programmet deretter)

Men nå har jeg jo trent meg opp over en del antall år, og jeg hadde ikke klart dette programmet uten konstant måtte gå støle lår skulle jeg ha prøvd det for noen år siden. Jeg husker desverre ikke hvordan programmet mitt så ut før heller, desverre. Så du må enten ta det litt mer med ro under beintreninga eller vente me mye økt løpetrening/kardio til den langvarige stølheten avtar.

GridIron Barbell

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    takk for innspill Ingar. Det jeg tror er att torsdag eller fredag kan passe for å smelle inn litt Beintreing for da har jeg som oftest til tirsdag før jeg har noe hard løpetreing igjen..

Ble medlem
    06-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG*
    takk for innspill Ingar. Det jeg tror er att torsdag eller fredag kan passe for å smelle inn litt Beintreing for da har jeg som oftest til tirsdag før jeg har noe hard løpetreing igjen..
    Jepp, det hørtes bra ut.

GridIron Barbell

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Jepp, det hørtes bra ut.
    forøvrig kan jeg nevne at løpingen har mye mere pri en sørrelsen på feks beina, siden jeg ikke får karkakterer etter muskelvolum, men etter hvor fort jeg går 3 mil, 10km på ski og løper 3000meter pluss chins, situps og pushups

Så jeg burde jo trent bare på det, for å få best mulig karkakter, men kan jo ikke ofre all styrkeog bygge treningen.. trenger jo bare bestått..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Torsdag 13.10.05 Kardio - kortintervall

Løping kortintervall

oppvarming ned til KBS rolig jogg 10-12 minutter (glemte å starte pulsklokken)
    prøve ski og slikt til vinteren( da blir det skikardio)
    Kortintervall 15 sek maks, 15 sekunder rolig opp fra KBS til skolen
    tid 11:30
    snitt: 159
    maks 182

kjente litt mye i høyrefoten, eller grei økt, litt kort

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Torsdag 13.10.05 Rygg - Bryst

Rygg

Chins
    Bwx11
    Bw-10x12
    Bw-15x12
    Kommer seg, klarer snart 12 på førstesettet, ned 5 kg på 2. og 3. settet m samme reps

Rygghev
    Bwx22
    Bwx15
    BWx13

Bryst

Brede dips
    Bwx24
    Bwx18
    Bwx15

Benk
    50x25
    50x20
    50x18

Skuldre

kjenner ikke noe til skadfen lengre, men droppet i dag også

tid 37:20
    snitt 115
    maks.....

Blir treningsfri til mandag pga hyttetur i helgen, litt gåing i fjellet eneste trimmen tenker jeg ( og alt for mye alkohol)
    forøvrig lite flink med kosten siste 2 dagene, burgere til middag i går, så da mått jeg ta 2 svære, og så var det taco og brugere til lunsj i dag, så da ble det burger og taco.. og jeg skal liksom ned i vekt

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Lørdag 15.10.05 Fjelltur

Vært på Hyttetur i helgen i området mellom Kvitfjell og Vinstra.
    Ute og gikk en tur på 6 timer, ca 26 km i luftlinje på lørdagen, med ca 1time og 15 min pause til sammen. gikk på i ganske bra tempo,

snittpuls 115

i dag søndag tok vi en kortere tur på 1 time og 50 minutt, gikk ca 1 mil

sinnsykt deilig vær ikke en sky på himmelen

AKA Gullfisken Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen har et berømt rykte Sørlendingen sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Alder
    29
    Vært på Hyttetur i helgen i området mellom Kvitfjell og Vinstra.
    Ute og gikk en tur på 6 timer, ca 26 km i luftlinje på lørdagen, med ca 1time og 15 min pause til sammen. gikk på i ganske bra tempo,

snittpuls 115

i dag søndag tok vi en kortere tur på 1 time og 50 minutt, gikk ca 1 mil

sinnsykt deilig vær ikke en sky på himmelen
    Høres ut som ei deilig helg! Ble det mye alkohol? Jeg har råtnet vekk som vanlig jeg.. håper og tror jeg skal komme meg litt i gang igjen i morgen da.
    Nå blir det ei ny bra uke med trening for deg eller?

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gullfisken
    Høres ut som ei deilig helg! Ble det mye alkohol? Jeg har råtnet vekk som vanlig jeg.. håper og tror jeg skal komme meg litt i gang igjen i morgen da.
    Nå blir det ei ny bra uke med trening for deg eller?
    Jeg drakk 1 treliter med rødvin fordelt på to kvelder, pluss en white russian og 1 øl. passe egentlig..
    Klarte svime av på lørdagen på kvelden. Lo så jeg grein og så satte jeg rødvinen i vrangstrupen og fikk ikke puste, så gikk jeg rett i bakken.

Blir litt trening til uken også ja, men skal løpe 3 mil på fredag, så blir bare mandag til onsdag som blir som vanlig..

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Hva lo du av..?

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tank_Fjell
    Hva lo du av..?
    Vi spilte Geni og så fikk noen spørsmål og så lo jeg av ett eller anet, og så fikk noen spm om hva heter grunnstoffet som er oppkalt etter Albert Einstein. Så sa jeg på kødd at det må jo hete Einsteinium.( for jeg har jo ikke peiling på det periodiske systemet) og så var det faen meg det d het :P

Administrator Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden elefantastiskuber Klædden sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Vi spilte Geni og så fikk noen spørsmål og så lo jeg av ett eller anet, og så fikk noen spm om hva heter grunnstoffet som er oppkalt etter Albert Einstein. Så sa jeg på kødd at det må jo hete Einsteinium.( for jeg har jo ikke peiling på det periodiske systemet) og så var det faen meg det d het :P
    Haha.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Mandag 17.10.05 Bryst-Rygg-Skuldre

Bryst
    Benk
    50x12
    70x8
    90x5
    100x4
    105x3
    110x2
    110x2
    hadde ikke spotter og gym'et var tomt, så stoppet der

Brede Dips
    Bw+25x10
    Bw+25x8
    Bw+25x8
    opp 5 kg og samme reps, men tok megjo ikke så mye ut i benk som sist

Pecdec
    90x10
    90x8
    90x7

Rygg

Chins
    Bw+15x3
    Bw+15x3
    Bw+15x3
    Bw+0x5

Kuttet sitende roing og mark. pga 3 milen til fredag

kuttet skuldre da jeg kjenner litt enda til skaden, og skal svømme nå etterpå

Bw=101,3 i morges som ikke er så ille m tanke på all maten og fylla i helgen, gikk jo bort noen tusen kalorier..

tid:36 min
    snitt 103
    maks 153

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Mandag 17.10.05 Kardio Svømming

Husebybadet er fritt for pest og kolera Æ( legionella) så da var det lit svømming igjen..

kjørte brystsvømming 10-12 min oppvarming, så en 7-8 hundremeterdrag med 1:30 pause mellom

tid 35:44

maks: 178
    snitt 148

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Tirsdag 18.10.05 Hinderbane

Hinderbane test.
    Tid 2:46 (elendig) ramlet ned 3 ganger fra balansehindre, så tapte 15-20 sekunder på å ta de omigjen. Kryping og hundehus som pleier å gå dårlig gikk bra. burde klart det under 2:30 helst under 2:20. får trene mere teknikk..

med oppvarming ble det 40 min
    snittpuls 126

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Tirsdag 18.10.05 Triceps og biceps

Triceps

Smalbenk
    75x8
    85x8
    95x7

Franskpress

40x7
    40x4

Pulldown
    i cable m tau
    70x10
    70x9
    70x8

Biceps

Stangcurl m ez
    30x10
    30x10

Cablecurl
    55x10
    55x10
    droppsett

tid 37 min
    glemte pulsbeltet

godt fornøyd, spsielt med smalbenken. franskpress ble tungt etterpå

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Imponert over smalbenken! 95kg x 7 er sterkt! Regner med at det ikke var 7kg x 95 reps? :P
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kim Falch
    Imponert over smalbenken! 95kg x 7 er sterkt! Regner med at det ikke var 7kg x 95 reps? :P
    hehe takker, neida var 95kg 7 ganger. Hadde jeg hatt spotter så kunne jeg kanskje kjørt 1-2 reps til.. økt bra i det siste både på benk og smalbenk.. (spurvebrystet mitt løftet sikkert veldig lite på benken og triecepsen alt for mye)

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Torsdag 20.10.05 Kardio- Marsjtrening

En rolig runde i 3 milsløypen for å bli kjent med den og teste sekken. 5 km
    tid 45 minutter

ikke styrke i går, i dag eller i morgen pga 3 milen i morgen..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Fredag 21.10.05 30 km marsjmerke test

6 runder a 5 km fra kuhaugen og rundt oppe på høyden her..
    gikk ut roligt og jevnt med en 32 min pr runde som er litt under 6:30 min pr km
    4 første rundene på 32 min pr runde
    5 runden på 33:50
    6 runden på ca 37 min

totaltid 3:17:09

makspuls 181
    snittpuls 168

Beina holdt helt fint, fikk en del antydning til kramper i leggene siste rundene så måtte passe på at jeg ikke fikk det..godt fornøyd

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Mandag 24.10.05 Bryst-Rygg-Skuldre

Bryst

Benk
    50x12
    70x6
    100x4
    105x3
    110x3
    110x3
    110x3 litt hjelp på siste reppen her

Breie dips
    Bw+30x8
    Bw+30x7
    Bw+30x7

Pecdec

90x10
    90x8
    90x5

Rygg

Chins

Bw+15x3
    Bw+10x4
    Bw+10x3
    Bw+0x6

Sittende cableroing

95x8
    95x8

Skuldre/rygg

Bred roing
    i leveler
    30x10
    45x8

Skuldre

Arnoldpress

25x8
    Knirket litt i skulder så tokm bare d settet

Tid48:30
    snitt 116

godt fornøyd med trykket i benk, snart ta 130 1rm'n nå.. var sliten i armene etter forrige uke, så klarte ikke så mange chins, men fikk veldig god kontakt og nesten pump i lats

Edit: forøvrig hadde Narkosør runde på brakka med bikkjer i dag... De syntes protein og tilskuddlageret mitt var "voksent" i følge kadetten som var med på på inspeksjonen.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Mandag 24.10.05 Kardio-Svømming

Svømming litt crawl ( begynner å få litt bedre tak på det) men mest bryst..

tid: 38 min
    maks: 163
    snitt: 142

hus og styrkebyggjar Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting er et navn kjent av alle Ørsting sin avatar
    Ble medlem
    09-2002
    Fine alternative treningar du har Blir bra dette her.
    Hadde berre eg våre så flink
    Jo, det er min bil du ser i avataren :)

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mercedes
    Fine alternative treningar du har Blir bra dette her.
    Hadde berre eg våre så flink
    What?? du sykler jo opp det fjellet oftere en jeg ser sykkelen min.. Mye av alternativ treningen er obligatorsik, som jeg må være med på..Men svømming, hinderbane og slikt er bra trening ja.

Vant forøvrig hovedpremien etter 30 km, var ikke premiering etter resulatet, alle som var med kunne vinne.Trekning på startnummer.
    Så nå har jeg enda en ny sykkel. Nakamura offroad til en 4000,- ++ og jeg som har en ny DBS edge 700 som jeg har syklet 46 km på tilsammen eller noe slikt
    men regner med å dra inn 2500-3000 på den nakamuran når jeg selger den

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Tirsdag 25.10.05 Kardio- rolig jogging

Rolig jogging på Ladestien, men gange i bratte bakker. Restituering etter 3 milen ( en del i klassen som trengte det)
    tid 56 minutter
    ca 6,5-7 km
    maks 167
    snitt 143

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Tirsdag 24.10.05 Triceps og Biceps

Triceps

Smalbenk
    80x6
    90x6
    100x6

Franskpress

40x7
    40x6
    pluss stang og stoppere

Pushdown i cable med tau tohånds
    75x9
    75x8
    75x7
    droppsett

Biceps

Stangcurl m ez
    40x6
    40x6
    40x5
    pluss stang og stoppere

cablecurl
    60x10
    60x8

tid 30 minutter
    maks...
    snitt 115

første gang jeg har holdt på å spy under en armøkt.. måtte droppe magetrening for jeg var så kvalm.. men er bra fornøyd med økningen på triceps
    kjennes ut som overarmene skal sprenge

Patetisk - X Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Bøs i smallbenk, Peggen!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Kjekkas
    Bøs i smallbenk, Peggen!
    er snart sterkere i smalbenk en i vanlig benk..
    Hadde forøvrig hvertfall 1 rep kanskje 2 til inne på siste settet, men uten spotter dropet jeg det..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Onsdag 25.10.05 Kardio- løping

langkjøring 1 time på mølla med fart 10,5 så ble rett over 10km

tid 60 min
    snitt: 153
    maks: 165

grei økt, var litt sliten i hamstrings etter 40 minutter

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Torsdag 27.10.05 Hinderbane

Hinderbane i fyfo'n

15 minutt oppvarming så to og to sammen, intervall, pause mens han ene gjennomførte og så full fart gjennom selv
    6 runder

tror besterunden ble 2:31 som er 15 sekunder bedre en sist.. bør ennå komme ned en 15-20 sekunder før jeg er fonøyd..
    lå på 3:00-3:15 på de andre 5 rundene

tid totalt 55:50
    makspuls......
    snittpuls 149

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Torsdag 27.10.05 Rygg og bryst

Rygg

Chins
    Bw+0x11
    Bw-10x12
    Bw-15x14

Rygghev
    20
    17
    15

Bryst

Dips
    24
    18
    17

Benk
    50kgx20
    50kgx15
    50kgx12

Var særdeles sliten etter hinderbanen, så er svært fornøyd med å ikke gå ned på ryggen. dipsen klarte jeg samme som sist også , men benken var utrolig tung, så gikk ned 5 reps på vært sett. Pausene ble litt korte også , for ville bare hjem, og var litt for lenge etter mat. 3 timer fra siste måltid før trening

tid 32 min
    maks.....
    snitt 125

Poo
    Poo er ikke aktiv
    Superior newbie Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo er et navn kjent av alle Poo sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Hinderbane i fyfo'n

15 minutt oppvarming så to og to sammen, intervall, pause mens han ene gjennomførte og så full fart gjennom selv
    6 runder

tror besterunden ble 2:31 som er 15 sekunder bedre en sist.. bør ennå komme ned en 15-20 sekunder før jeg er fonøyd..
    lå på 3:00-3:15 på de andre 5 rundene

tid totalt 55:50
    makspuls......
    snittpuls 149
    Har du noen egentrening på hinderbanen?
    Jørgen

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Poo
    har vært en gang helt rolig og prøvd og trene tekknikk, men det funker ikke..
    Hadde feil fokus.. men 1 og 1 og trene 1 og ett hinder tror jeg er det beste.. selv har jeg slit med "overtenning" og for liten forståelse.. Hinderbane er en av de mest alsidige treningsformene en kan ha..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Poo
    vi har hatt noe vær uke i det siste , så da har liksom egentrening forsvunnet i "mengden" men bør ha minst 1 gang i uken på hinderbanen-- er sliten denne uken

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Mandag 31.10.05 Kardio-Svømming

Svømming teknikk og langkjøring

trente teknikk på crawl først.. begynner å komme seg ( klarer svømme 50 meter uten å kave for mye) så bryst resten av tiden..

tid: 40:43
    maks: 163
    snitt: 140

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Mandag 31.10.05 Bryst-Rygg

Bryst

Benk
    50x12
    80x6
    100x5
    100x5
    100x5
    100x5

Brede dips

bw+30x8
    bw+30x7
    bw+30x7

Pecdec

95x10
    95x8
    95x6

Rygg

chins
    bw+15x3
    bw+15x3
    bw+10x3
    bw+10x3

Ga meg der.. trøtt og sliten etter svømmingen.. ikke noe sjakktrekk å ta den først, men ble sånn pga feltdag i dag.
    benken var tung men gikk, ikke noe spotter så tok ikke tyngre
    pecdec opp 5 kg og samme reps så den er jeg fornøyd med
    chins ble litt tingt med +15, tror jeg må ta noen uker til med +10
    kuttet siste øvelsene da jeg gikk lei, for sent på kvelden for meg

tid 37 min
    maks ....
    snitt 111

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Mandag 31.10.05 Bryst-Rygg

edit: ble av en eller annen grunn dobbelpost

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Tirsdag 01.11.05 Kardio- Pyramideintervall

løping, pyramideintervall 85% av maks
    15-20 min oppvarming
    1 min , 1/2 min pause
    2 min og 1 min pause
    3 min , 1,5 pause
    4 min , 2 min pause
    3 1,5
    2 1
    1
    10 min nedjogging

total tid 53:25
    snitt: 155
    maks 184

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Tirsdag 01.11.05 Triceps og biceps

Triceps
    Smalbenk
    50x12
    80x7
    90x7
    100x6 (pluss 1 som jeg fikk veldig mye hjelp på da jeg endte opp med stangen på brystet og var helt tom)

Franskpress
    40x7
    40x6
    +stang og stoppere

Pushdown
    i cabel m tau 2 hånds
    75x11
    75x9
    75x8
    droppsett

Biceps

Stangcurl m ez
    40x6
    gjorde vondt i høyre underarm så kuttet mere biceps trening

Mage

ab-chrunch
    50kgx60
    70x15
    70x15

tid 33:00
    maks.....
    snitt 107

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Torsdag 03.11.05 Halltrening-Styrke

Økt i hallen med styrke med egen kropp og medesinball på 5kg, pluss 20 min kanonball til oppvarming og 20 min innedørshinderbane til slutt

tid totalt: 1:07
    snitt: 130
    maks......

bra økt.. sliten så dropper styrkerommet, høyre underarm trenger litt hvile.. Nå blir det treningsfri frem til Mandag..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Mandag 07.11.05 Bryst

ikke trent siden torsdag da jeg har vært på konferanse på Geilo, noe som resulterte i nesten ikke mat (3 små måltid om dagen) og en hel masse alkohol.. Trodde ikke kroppen min kunne få i seg så mye veske.. dette kombinert med 2-3 timer søvn vær natt siden fredag var min oppladning til å perse i benken

Bryst

Benk
    20x20
    50x10
    70x5
    90x3
    110x1
    115x1
    130x0

skråbenk m hantler
    40x3

Pecdec
    100x5
    100x5
    100x5
    100x5
    100x5

droppet dips og ryggtrening.
    Skulle perse i benken, var så sikker jeg skulle klare det at jeg dro i gang uten spotter. fikk de 130 2/3 av veien og så var det slutt. gøy å ha 130 kg på brystet og ikke få rikket det.. klarte få av vekskivene på ene siden så da gikk greit. får prøve igjen før jul en gang..

tid 30 min
    puls 101 i snitt

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Onsdag 09.11.05 Kardio-løping

Sightseeing løping i trondheim.. først til kongsten og videre til nidaros med litt pause på de stedene for info..
    Tungt med bakkene oppigjen

tid1:06

maks 212 ( tror d er feilmåling)
    snitt: 137

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    212 puls er hardt, hehe. Husker ikke hva jeg hadde etter en røykdykkerøvelse i armyen, men mener å tro at det var over 200. Da føler man seg ikke helt vel.
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Patetisk - X Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas er et navn kjent av alle Kjekkas sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Tror 212 er en liten feilmåling jeg også

Husker jeg slang sykkelen på ryggen og løp opp en lengre mosefylt fjellskrent en gang. Hadde 198 slag på toppen. Da satt jeg på huk og hiksta mens slim, snørr og tårer rant. Jeg er ikke bygd for sånne utfordringer.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Jeg er ganske sikker pådet var feilmålimng, dvs når jeg overører til pc så stod 187 som maks på den økten. har forøvrig rundt 200 som makspuls

Nede og var spotter for en i klassen som skulle makse nå rett eter middag, så da tok jeg ett forsøk til på 130kg i benken og det gikk på håret
    Benk
    60x8
    80x5
    100x3
    115x1
    130x1
    100x6

10 hangups

godt fornøyd med benken.Prøvde ikke å på maksløft når jeg startet men klarte jo bare 5-6 rep på 70 i mars, så si 80 kg 1RM da.. Nå er neste mål 150 1RM innen mars, men siden jeg skal smådeffe går nok ikke det

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Heisann PG.

Er ett par måneder siden jeg var inne på dagboken din og leste sist, og må si du har hatt en meget bra framgang Ser du trener meget allsidig du og, med kondisjon og forskjellige kardiometoder i tillegg til vekttreningen, bra at det ikke bare er meg som prøver å satse litt på mer allsidig fysikk med kondis og grei form.

Fortsetter du med så bra trening og opplegg så er 150 1 rm til mars innenfor rekkevide.

+ Svar på tråd
Side 5 av 60 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 55 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Brødskiva mi.. =D
    By Choctaw_ in forum Kosthold
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 19-01-05, 09:07
  2. Vekta mi
    By Holsten in forum Trening
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 22-04-03, 22:34
  3. Mora mi er i ketose, vits med ALA for hu?
    By Andy in forum Kosthold
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 10-04-03, 00:21
  4. Treninga mi!
    By Tobb in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 14
    Nyeste innlegg: 26-03-03, 19:01

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg