+ Svar på tråd
Side 58 av 60 FørsteFørste ... 8 48 54 55 56 57 58 59 60 SisteSiste
Viser resultatene 2.851 til 2.900 av 2969

Tråd: Boka mi

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Kvifor har du flyttet til Tønsberg? Er det for å spare frakt på proteinspann?
    'Feo, Fuerte y Formal'

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Drar hjem til Tønsberg i morgen tidlig. Skal en uke til utlandet på ferie så rakk bare 2 døgn i denne omgang.
    Allright. Det sparte meg vel egentlig bare for en ny påminnelse om at jeg har blitt tynnere siden sist igjen
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Kvifor har du flyttet til Tønsberg? Er det for å spare frakt på proteinspann?

Ja det er vel hovedgrunnen..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Allright. Det sparte meg vel egentlig bare for en ny påminnelse om at jeg har blitt tynnere siden sist igjen
    Blir vel å besøke Sandnes/Stavanger mere fremover

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Torsdag 26.01.12 Bein skuldre mage kardio

Mølla i ti

Bøy ( i smith siden bøy rack aldri ble eldig)
    50x10
    80x8
    100x6
    100x6
    100x6

Strakmark m hantler
    35x10
    35x10
    35x10

Sittende skulderpress
    16x10
    24x10
    32,5x6
    32,5x6

Beinpress:
    100xmange
    150x10
    180x10
    180x10
    180x10

Stangcurl
    22x10
    27x10
    27x10
    27x10

Div mage saer
    6t sett?

Mølla 30 min
    7,3kmt
    4 %

Kommentar: greit å få kjøre gjennom litt lett på beina også før jeg drar på ferie i morgen. SE om det blir noe i dag , feks litt kardio..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    På ferie i Sharm. Møkkasted.
    Trent tre ganger på dårlig hotellgym.

Søndag ble det fullkropp. Smithbøy, nedtrek, brystpress, skulderpress, mage, hantelcurl. Litt skuldre. Samt 25 min kardio

Tirsdag. Overkropp med nedtrekk. Bystpress. Skulderpress. Hantelcurl. Smithroing. Mage +litt kardio

Torsdag. Smithbøy mange sett. Strakmark i smith. Mange sett

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Ble en grei økt på overkropp i ettermiddag også

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Hvorfor reiser du på ferie til møkkasteder?

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Gradvis tilvenning til vestlig standard etter 6 mnd i middelalderen

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    I går:

kardio: 35 min løping i snøværet i 10 cm nysnø som gjorde det glatt og jævlig.. tung i beina etter siste ukes bøyøkter

I dag: Trening på Kaliber

overkropp

inclinepress
    5 sett

Dips
    4 sett
    10+20+20+15 reps
    Nedtrekk i panatta
    5 sett

sittende roing:
    5 sett

Skulderpress
    5 sett

foroverbøyd sidehev m hantler
    3 sett

Kommentar: en tur i Trondhjem for å hente litt flyttelass fra boden og ordne nye leieboer ( noen som trenger lelighet?). Fin å komme til Kaliber og treffe kjente og få svette litt.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Tirsdag 07.02.12 Bein

Mølla i fem

Bøy:
    60x8
    100x8
    110x5
    120x5

Beinpress:
    120?x15
    150x12
    150x20

Stående lårcurl:
    5 sett

Hantelcurl:
    4 sett

Kommentar: En kjapp øklt i mellombæring av sofaer og vaskemaskiner. korsryggen var i grunn for sliten til å ta i så tok det bare pent og rolig og dro hjem igjen,,

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Er du tilbake i Trondheim altså?
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Superior newbie Spare is a jewel in the rough Spare is a jewel in the rough Spare sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    35
    Itj farlig å kjør litt med rætt bilsorten

Ka va gæle i Sharm? Anbefales ikke å dra dit altså??
    Size DOES matter

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Er du tilbake i Trondheim altså?
    Bare for noen dager.. Hvis du har lyst å se på leiligheten ,må det bli i morgen en gang..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Spare Vis post
    Itj farlig å kjør litt med rætt bilsorten

Ka va gæle i Sharm? Anbefales ikke å dra dit altså??

Bilen er fin den, men bruker litt mye suppe når en kjører med henger på det føret som var på vei opp hit.

Sharm har ingenting å se på utenom evnt fint å dykke der..

Maten er smakløs, og det er langt mellom de gode rettene.. jeg gikk ned i vekt uten å ha magesjau etter en uke der pga så dårlig mat..

Selgerene er desperate, samt at prisene er på Norks nivå, bådee på supermarked, og feks på Spa på hotellet..

Været er for ustabilt på vinteren. Helt nede i 16 grader en dag, med kald vind..

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    noen flexebilder cumming up snart eller?

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Vi spiste på Hardrock og Fridays hver dag, der hadde de meget god mat. Kunne fint bestille dobbel porsjon og, uten at det var mye mer enn 100 lappen.

Hotellene er alltid mye dyrere. Vi betalte vell 200kr for 2 timers spa, så det var ikke så altfor galt.
    Selgerne er ufattelig innpåslitne, og de blir skikkelig sure og forbanna om man ignorerer dem eller ikke ønsker å kjøpe noe. Det var det verste med plassen syns jeg.

Du skulle tatt en tur til Kairo og/eller Petra da, da hadde du fått sett endel. Ellers er jeg enig i at det ikke var en plass jeg virkelig må tilbake til. Det holdt med en uke, og en helt ok plass å være for sol og varme. Synd sola går ned før klokka er 6 dog
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Torsdag 16.02.12 karsio

På tirsdsg ca 30 min rask gange og 30 min core

I dag 50 min + løping

Formen kjentes bra:-D

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Lørdag 18.02.12 Lower body power day

Squat: 140kg x 5, 140kg x 5, 140kg x 5
    Barbell hack squat: 120kg x 8, 120kg x 8
    Legpress: 130kg x 10, 130kg x 10
    Seated leg curls: 60kg x 10, 65kg x 10, 70kg x 10
    Seated calf raise: 75kg x 15, 75kg x 15, 75kg x 15

Kommentar: trente sammen med Stig. Han er som alltid i bra form. På bøyen gikk det akkuratt.. Kjenner jeg hr gått ned noen kg til sisden sist, og løpeturen fra i forgår satt gått i beina og reva.. Jeg ble toalt utslitt i korsryggen av barbell hack squat, aldri tatt den øvelsen før, så ble litt rart og stangen hang litt igjen i hamstring og ræv så utførelsen ble ikke superfin.. jeg klarte ikke kjøre på mere i beinpressen. På leg curls fikk jeg dårlig ROM, men kjente det tok i hamtstring. Calf raise var bare for kosen og veldig lett
    Blir nok å hive meg med på overkropp i morgen så jeg får trent den også

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Bra squatting Hvor dypt kjører du?
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Går vel som regel til godkjent dybde. av og til litt dypere av og til litt grunnere. Stig kan evnt støtte opp om det?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ja du kjører dypt og fint. Blir du mykere slik at du får presset med hælene så vil du nok kunne løfte mye mer ganske raskt.

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Blir det noe nærkamptrening in the army PG?
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch Vis post
    Blir det noe nærkamptrening in the army PG?
    Jeg har jo hatt noen kurs, men driver lite med det.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Søndag 19.02.12 Upper body power day

T-bar rows: 100kg x 5, 100kg x 5, 100kg x 5
    Pullups: 12kg x 8, 12kg x 8
    Wide hammer rows: 95kg x 8, 95kg x 8
    Incline hammer press: 135kg x 5, 135kg x 5, 135kg x 5
    Chest dips: 30kg x 8, 30kg x 8
    Militarypress: 70kg x 5, 70kg x 5
    Ez-bar curls: 47,5kg x 8, 47,5kg x 8
    Pushdowns: 75kg x 12, 100kg x 8

Nok en fin fin økt med Stig. Manglet 5 cm på siste pullupsen. Dipsen gikk overraskende lett. Hadde vel ørlite hjelp på repp 5 på første sett på milpress, siste repp på hammerpress.. pushdown gikk også lett og fint

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Tirsdag 21.02.12 Bein og kardio

Bøy:
    20x8
    60x8
    100x10
    100x10
    100x12

Strakmark:
    70x8
    80x8
    90x8

Mølla
    30 min gange

Kommentar: kjapp og veldig lett økt. Tilbake på Fosen etter ett år borte..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Onsdag 22.02.12 Bryst

Skråbenk:
    80x6
    80x6
    80x6

Kabelflies
    25x10
    30x10
    35x10
    35x10
    35x10

Record pushups
    3 sett

Situps
    3 sett

Mølla
    20 min rask gange i stigning

Kommentar: kjapp og grei økt. kjørt litt lavt på kcal siste dagene så var lite futt i kroppen men fettet forsvinner i greit tempo

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Hvor mye ligger vekta på for tiden?
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Andreas Vis post
    Hvor mye ligger vekta på for tiden?
    Vekten ligger i boden i kjelleren.

Jeg veier sikkert rert under 100..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Dårlig med treing siste dagene. Slappet litt av i helgen. Dro på meg noe rusk i korsryggen på fredag, tror det bare er muskulært. Håper det slipper i løpet av noen dager.
    Veide meg på lørdag siden jeg var nede i boden. 101,6kg med klær, slippers, mobil og lommebok i lommene osv på ettermiddagen. Så morgenvekten er vel rett under 100kg etter 2 dager med "mye" mat.. Forsetter med strict kost mandag-fredag denne uken også, og koser meg litt mere i helgen.. Tenkte å begynne på kreatin igjen også.. Var innom hos Stig og hentet enda mere forsyninger på fredag. Farlig å ha norkost så nært der en bor..

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Hvordan er kosten din om dagen da?
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Dårlig med treing siste dagene. Slappet litt av i helgen. Dro på meg noe rusk i korsryggen på fredag, tror det bare er muskulært. Håper det slipper i løpet av noen dager.
    Veide meg på lørdag siden jeg var nede i boden. 101,6kg med klær, slippers, mobil og lommebok i lommene osv på ettermiddagen. Så morgenvekten er vel rett under 100kg etter 2 dager med "mye" mat.. Forsetter med strict kost mandag-fredag denne uken også, og koser meg litt mere i helgen.. Tenkte å begynne på kreatin igjen også.. Var innom hos Stig og hentet enda mere forsyninger på fredag. Farlig å ha norkost så nært der en bor..
    Godt gjort, skulle ønske jeg var like lett i buksa som deg..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    i ukedagene:
    frokost: shake m sel/lakseolje + knekkebrød med noe kjøttpålegg

lunsj: makrell i tomat/kjøttpålegg lignende på knekkebrød eller grove rundstykker

middag: 300 gr karbonadedeig i en eller annen form

shake før jeg legger meg en med god del olje

evnt noe ekstra før etter trening om det passer seg.

prøver å spise så jeg er litt i minus, men ikke noe ekstrem diett. Mengden varierer etter hvor mye jeg rører på meg eller trener.. Har god tid å komme i form..

i hlegende blir det en del egg til frokost, og kanskje middag med litt mere saus evnt "usunt tilbehør"

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    Godt gjort, skulle ønske jeg var like lett i buksa som deg..
    jeg må vel ned en 5 kg ish for å havne der jeg ønsker å være.. men når jeg har gått ned de, så vil jeg sikkert ned noen kg til.. blir vel aldri fornøyd..

trener du bra om dagen da? Eller sitter du bare i rekkehuset ditt og skifter bleier?

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    jeg må vel ned en 5 kg ish for å havne der jeg ønsker å være.. men når jeg har gått ned de, så vil jeg sikkert ned noen kg til.. blir vel aldri fornøyd..

trener du bra om dagen da? Eller sitter du bare i rekkehuset ditt og skifter bleier?
    Trent godt ganske lenge, bare spist for mye i det siste. Bleieskift er det en stund siden jeg har gjort på hjemmebane, dermimot på jobb er det fortsatt noen bleier å skifte..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    er jo såre enkelt å komme i god form. Men litt kjedelig.
    De 13 kg jeg har gått ned nå har gått veldig enkelt, men så har jeg ikke stresset og tatt det over 7 mnd.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Mandag 27.02.12 Skuldre

Div hanteloppvarming

Sitende hantelpress:
    6 sett oppvarming
    32,5x6x3

Facepulls:
    6 sett

Sidehev:
    5 sett

Mye tøying.

Kommentar: lett økt for å få rørt littpå seg hos Roy på FTK. ryggen blitt bedre i løpet av dagen. Alltid hyggelig å trene hos Roy :-D

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    i ukedagene:
    frokost: shake m sel/lakseolje + knekkebrød med noe kjøttpålegg

lunsj: makrell i tomat/kjøttpålegg lignende på knekkebrød eller grove rundstykker

shake før jeg legger meg en med god del olje

evnt noe ekstra før etter trening om det passer seg.

prøver å spise så jeg er litt i minus, men ikke noe ekstrem diett. Mengden varierer etter hvor mye jeg rører på meg eller trener.. Har god tid å komme i form..

i hlegende blir det en del egg til frokost, og kanskje middag med litt mere saus evnt "usunt tilbehør"
    Hvor sånn ca ligger du kalorimessig?

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73 Vis post
    Hvor sånn ca ligger du kalorimessig?
    2400-3000 tenker jeg.. Gidder ikke regne på det.. spiser så jeg blir mett og har passe engergi, men fremdeles går litt ned..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36

Tirsdag 28.02.12 Rygg

Nedtrekk
    40x15
    50x12
    60x12
    70x8
    80x8
    90x8x6

Hantelroing:
    3settx8

Hantelcurl:
    7settx8

Kommentar: ryggen fremdeles litt kranglete, så ble en lett kjapp økt..

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    2400-3000 tenker jeg.. Gidder ikke regne på det.. spiser så jeg blir mett og har passe engergi, men fremdeles går litt ned..
    Med dette:

"frokost: shake m sel/lakseolje + knekkebrød med noe kjøttpålegg

shake før jeg legger meg en med god del olje"

Så må det vel mye olje til får å komme opp i 3000 kcal.

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    jeg spiser stort sett mer en jeg gjorde på dietten når jeg var på 2400.. blir jo litt småting utenom det jeg skrev.som.feks en banan før trening. par skyr nå og da osv... 3000 ish er helger når jeg feks spiser lasagne. biff m poteter. sushi. asiatisk mat osv.. i dag ble det sikkert mindre. både for lite karbs og for lite mat generelt..

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Ryggen bare blitt verre i løpet av uken. Fikk brekt meg til en kiropraktor i dag.
    Var en prolaps i L5. Ellers en del annet tull (som ventet) blant annet noe i T4-5.
    Fikk korrigert litt, så håper jeg blir bedre. Merkbart bedre med en gang i alle fall.

Kiroen var ok han. Selv om han var veldig i mot knebøy..

Platinum Member TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Min kiropraktor var for knebøy, men mente jeg burde droppe beltet på de letteste settene for å styrke rygg/core
    http://fitnessprat.no/showthread.php?t=27446 <---treningsdagbok

1.pl City Open 2007

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Bruker bare belte på tyngste selv.

Blitt litt bedre i går og i dag.

Tøyet mye i går. Sammei dag+ en halvtimes gåtur.

Haterå være så invalid..

Ble medlem
    03-2002
    Ryggen bare blitt verre i løpet av uken. Fikk brekt meg til en kiropraktor i dag.
    Var en prolaps i L5. Ellers en del annet tull (som ventet) blant annet noe i T4-5.
    Fikk korrigert litt, så håper jeg blir bedre. Merkbart bedre med en gang i alle fall.

Kiroen var ok han. Selv om han var veldig i mot knebøy..
    MR eller kiropraktoren som har stilt diagnosen?

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    kiron. ikke tatt mr bare vanlig røntgen.

Gladlaks... ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    25
    flytta til tbg? trener på vallø du da? =)
    Sitat Opprinnelig skrevet av stå på jenta Vis post
    jeg er ikke tykk og jeg trener og spiser sunt

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av ophidia Vis post
    flytta til tbg? trener på vallø du da? =)
    Jeg ukependler, så har ikke meldt meg inn noen steder i Tønsberg enda. Har hatt noen økter med Stig på Vallø, noen økter på Wellness osv..

Ser det litt an hvor jeg melder meg inn. Haster ikke med det første siden jeg skal mye bort neste månedene også i helgene.

Har en Olympiastang hjemme også med litt vektskiver, og tror det kommer til å være nok en stund med tanke på ryggens tilstand.. Den blir forøvrig merkbart bedre for hver dag

Gladlaks... ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    25
    Jeg ukependler, så har ikke meldt meg inn noen steder i Tønsberg enda. Har hatt noen økter med Stig på Vallø, noen økter på Wellness osv..

Ser det litt an hvor jeg melder meg inn. Haster ikke med det første siden jeg skal mye bort neste månedene også i helgene.

Har en Olympiastang hjemme også med litt vektskiver, og tror det kommer til å være nok en stund med tanke på ryggens tilstand.. Den blir forøvrig merkbart bedre for hver dag
    Aha =)

Hakke sett deg på Progym enda?
    Trives du i TBG da?
    Sitat Opprinnelig skrevet av stå på jenta Vis post
    jeg er ikke tykk og jeg trener og spiser sunt

+ Svar på tråd
Side 58 av 60 FørsteFørste ... 8 48 54 55 56 57 58 59 60 SisteSiste

Lignende tråder

1. Brødskiva mi.. =D
    By Choctaw_ in forum Kosthold
    Svar: 5
    Nyeste innlegg: 19-01-05, 09:07
  2. Vekta mi
    By Holsten in forum Trening
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 22-04-03, 22:34
  3. Mora mi er i ketose, vits med ALA for hu?
    By Andy in forum Kosthold
    Svar: 8
    Nyeste innlegg: 10-04-03, 00:21
  4. Treninga mi!
    By Tobb in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 14
    Nyeste innlegg: 26-03-03, 19:01

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg