Kvifor har du flyttet til Tønsberg? Er det for å spare frakt på proteinspann?
Kvifor har du flyttet til Tønsberg? Er det for å spare frakt på proteinspann?
'Feo, Fuerte y Formal'
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......................................R.I.P..........................................
..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
.....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Mølla i ti
Bøy ( i smith siden bøy rack aldri ble eldig)
50x10
80x8
100x6
100x6
100x6
Strakmark m hantler
35x10
35x10
35x10
Sittende skulderpress
16x10
24x10
32,5x6
32,5x6
Beinpress:
100xmange
150x10
180x10
180x10
180x10
Stangcurl
22x10
27x10
27x10
27x10
Div mage saer
6t sett?
Mølla 30 min
7,3kmt
4 %
Kommentar: greit å få kjøre gjennom litt lett på beina også før jeg drar på ferie i morgen. SE om det blir noe i dag , feks litt kardio..
På ferie i Sharm. Møkkasted.
Trent tre ganger på dårlig hotellgym.
Søndag ble det fullkropp. Smithbøy, nedtrek, brystpress, skulderpress, mage, hantelcurl. Litt skuldre. Samt 25 min kardio
Tirsdag. Overkropp med nedtrekk. Bystpress. Skulderpress. Hantelcurl. Smithroing. Mage +litt kardio
Torsdag. Smithbøy mange sett. Strakmark i smith. Mange sett
Ble en grei økt på overkropp i ettermiddag også
Hvorfor reiser du på ferie til møkkasteder?
Gradvis tilvenning til vestlig standard etter 6 mnd i middelalderen
I går:
kardio: 35 min løping i snøværet i 10 cm nysnø som gjorde det glatt og jævlig.. tung i beina etter siste ukes bøyøkter
I dag: Trening på Kaliber
overkropp
inclinepress
5 sett
Dips
4 sett
10+20+20+15 reps
Nedtrekk i panatta
5 sett
sittende roing:
5 sett
Skulderpress
5 sett
foroverbøyd sidehev m hantler
3 sett
Kommentar: en tur i Trondhjem for å hente litt flyttelass fra boden og ordne nye leieboer ( noen som trenger lelighet?). Fin å komme til Kaliber og treffe kjente og få svette litt.
Mølla i fem
Bøy:
60x8
100x8
110x5
120x5
Beinpress:
120?x15
150x12
150x20
Stående lårcurl:
5 sett
Hantelcurl:
4 sett
Kommentar: En kjapp øklt i mellombæring av sofaer og vaskemaskiner. korsryggen var i grunn for sliten til å ta i så tok det bare pent og rolig og dro hjem igjen,,
Er du tilbake i Trondheim altså?![]()
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Itj farlig å kjør litt med rætt bilsorten![]()
Ka va gæle i Sharm? Anbefales ikke å dra dit altså??
Size DOES matter
Bilen er fin den, men bruker litt mye suppe når en kjører med henger på det føret som var på vei opp hit.
Sharm har ingenting å se på utenom evnt fint å dykke der..
Maten er smakløs, og det er langt mellom de gode rettene.. jeg gikk ned i vekt uten å ha magesjau etter en uke der pga så dårlig mat..
Selgerene er desperate, samt at prisene er på Norks nivå, bådee på supermarked, og feks på Spa på hotellet..
Været er for ustabilt på vinteren. Helt nede i 16 grader en dag, med kald vind..
noen flexebilder cumming up snart eller?
Vi spiste på Hardrock og Fridays hver dag, der hadde de meget god mat. Kunne fint bestille dobbel porsjon og, uten at det var mye mer enn 100 lappen.
Hotellene er alltid mye dyrere. Vi betalte vell 200kr for 2 timers spa, så det var ikke så altfor galt.
Selgerne er ufattelig innpåslitne, og de blir skikkelig sure og forbanna om man ignorerer dem eller ikke ønsker å kjøpe noe. Det var det verste med plassen syns jeg.
Du skulle tatt en tur til Kairo og/eller Petra da, da hadde du fått sett endel. Ellers er jeg enig i at det ikke var en plass jeg virkelig må tilbake til. Det holdt med en uke, og en helt ok plass å være for sol og varme. Synd sola går ned før klokka er 6 dog![]()
På tirsdsg ca 30 min rask gange og 30 min core
I dag 50 min + løping
Formen kjentes bra:-D
Squat: 140kg x 5, 140kg x 5, 140kg x 5
Barbell hack squat: 120kg x 8, 120kg x 8
Legpress: 130kg x 10, 130kg x 10
Seated leg curls: 60kg x 10, 65kg x 10, 70kg x 10
Seated calf raise: 75kg x 15, 75kg x 15, 75kg x 15
Kommentar: trente sammen med Stig. Han er som alltid i bra form. På bøyen gikk det akkuratt.. Kjenner jeg hr gått ned noen kg til sisden sist, og løpeturen fra i forgår satt gått i beina og reva.. Jeg ble toalt utslitt i korsryggen av barbell hack squat, aldri tatt den øvelsen før, så ble litt rart og stangen hang litt igjen i hamstring og ræv så utførelsen ble ikke superfin.. jeg klarte ikke kjøre på mere i beinpressen. På leg curls fikk jeg dårlig ROM, men kjente det tok i hamtstring. Calf raise var bare for kosen og veldig lett
Blir nok å hive meg med på overkropp i morgen så jeg får trent den også
Bra squattingHvor dypt kjører du?
He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"
Går vel som regel til godkjent dybde. av og til litt dypere av og til litt grunnere. Stig kan evnt støtte opp om det?
Ja du kjører dypt og fint. Blir du mykere slik at du får presset med hælene så vil du nok kunne løfte mye mer ganske raskt.
Blir det noe nærkamptrening in the army PG?
- Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -
T-bar rows: 100kg x 5, 100kg x 5, 100kg x 5
Pullups: 12kg x 8, 12kg x 8
Wide hammer rows: 95kg x 8, 95kg x 8
Incline hammer press: 135kg x 5, 135kg x 5, 135kg x 5
Chest dips: 30kg x 8, 30kg x 8
Militarypress: 70kg x 5, 70kg x 5
Ez-bar curls: 47,5kg x 8, 47,5kg x 8
Pushdowns: 75kg x 12, 100kg x 8
Nok en fin fin økt med Stig. Manglet 5 cm på siste pullupsen. Dipsen gikk overraskende lett. Hadde vel ørlite hjelp på repp 5 på første sett på milpress, siste repp på hammerpress.. pushdown gikk også lett og fint![]()
Bøy:
20x8
60x8
100x10
100x10
100x12
Strakmark:
70x8
80x8
90x8
Mølla
30 min gange
Kommentar: kjapp og veldig lett økt. Tilbake på Fosen etter ett år borte..
Skråbenk:
80x6
80x6
80x6
Kabelflies
25x10
30x10
35x10
35x10
35x10
Record pushups
3 sett
Situps
3 sett
Mølla
20 min rask gange i stigning
Kommentar: kjapp og grei økt. kjørt litt lavt på kcal siste dagene så var lite futt i kroppen men fettet forsvinner i greit tempo![]()
Dårlig med treing siste dagene. Slappet litt av i helgen. Dro på meg noe rusk i korsryggen på fredag, tror det bare er muskulært. Håper det slipper i løpet av noen dager.
Veide meg på lørdag siden jeg var nede i boden. 101,6kg med klær, slippers, mobil og lommebok i lommene osv på ettermiddagen. Så morgenvekten er vel rett under 100kg etter 2 dager med "mye" mat.. Forsetter med strict kost mandag-fredag denne uken også, og koser meg litt mere i helgen.. Tenkte å begynne på kreatin igjen også.. Var innom hos Stig og hentet enda mere forsyninger på fredag. Farlig å ha norkost så nært der en bor..
Hvordan er kosten din om dagen da?
Steroids are like tampons, every pussy needs one :D
i ukedagene:
frokost: shake m sel/lakseolje + knekkebrød med noe kjøttpålegg
lunsj: makrell i tomat/kjøttpålegg lignende på knekkebrød eller grove rundstykker
middag: 300 gr karbonadedeig i en eller annen form
shake før jeg legger meg en med god del olje
evnt noe ekstra før etter trening om det passer seg.
prøver å spise så jeg er litt i minus, men ikke noe ekstrem diett. Mengden varierer etter hvor mye jeg rører på meg eller trener.. Har god tid å komme i form..
i hlegende blir det en del egg til frokost, og kanskje middag med litt mere saus evnt "usunt tilbehør"
er jo såre enkelt å komme i god form. Men litt kjedelig.
De 13 kg jeg har gått ned nå har gått veldig enkelt, men så har jeg ikke stresset og tatt det over 7 mnd.
Div hanteloppvarming
Sitende hantelpress:
6 sett oppvarming
32,5x6x3
Facepulls:
6 sett
Sidehev:
5 sett
Mye tøying.
Kommentar: lett økt for å få rørt littpå seg hos Roy på FTK. ryggen blitt bedre i løpet av dagen. Alltid hyggelig å trene hos Roy :-D
Nedtrekk
40x15
50x12
60x12
70x8
80x8
90x8x6
Hantelroing:
3settx8
Hantelcurl:
7settx8
Kommentar: ryggen fremdeles litt kranglete, så ble en lett kjapp økt..
Med dette:
"frokost: shake m sel/lakseolje + knekkebrød med noe kjøttpålegg
lunsj: makrell i tomat/kjøttpålegg lignende på knekkebrød eller grove rundstykker
middag: 300 gr karbonadedeig i en eller annen form
shake før jeg legger meg en med god del olje"
Så må det vel mye olje til får å komme opp i 3000 kcal.
jeg spiser stort sett mer en jeg gjorde på dietten når jeg var på 2400.. blir jo litt småting utenom det jeg skrev.som.feks en banan før trening. par skyr nå og da osv... 3000 ish er helger når jeg feks spiser lasagne. biff m poteter. sushi. asiatisk mat osv.. i dag ble det sikkert mindre. både for lite karbs og for lite mat generelt..
Ryggen bare blitt verre i løpet av uken. Fikk brekt meg til en kiropraktor i dag.
Var en prolaps i L5. Ellers en del annet tull (som ventet) blant annet noe i T4-5.
Fikk korrigert litt, så håper jeg blir bedre. Merkbart bedre med en gang i alle fall.
Kiroen var ok han. Selv om han var veldig i mot knebøy..
Min kiropraktor var for knebøy, men mente jeg burde droppe beltet på de letteste settene for å styrke rygg/core
Bruker bare belte på tyngste selv.
Blitt litt bedre i går og i dag.
Tøyet mye i går. Sammei dag+ en halvtimes gåtur.
Haterå være så invalid..
kiron. ikke tatt mr bare vanlig røntgen.
Jeg ukependler, så har ikke meldt meg inn noen steder i Tønsberg enda. Har hatt noen økter med Stig på Vallø, noen økter på Wellness osv..
Ser det litt an hvor jeg melder meg inn. Haster ikke med det første siden jeg skal mye bort neste månedene også i helgene.
Har en Olympiastang hjemme også med litt vektskiver, og tror det kommer til å være nok en stund med tanke på ryggens tilstand.. Den blir forøvrig merkbart bedre for hver dag![]()