+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 61

Tråd: Bongo Stars Trening- og Kostholdslogg

Medlem Bongo Star is on a distinguished road
    Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20

Bongo Stars Trening- og Kostholdslogg

Hei, her er litt om meg. Har trent bare i høst ogbestemt meg for å trene Bill Starrs 5x5 Intermediat. Har lært meg god/grei teknikk i knebøy og markløft. Og er heltent på å komme igang med programmet og treningen. Første trening er i morgen. Og treningsdagene mine er mandag, onsdag og fredag.

Er svak og skammer meg spesielt over benkpressen min. Og da er det bare en ting og gjøre, bli bedere!

Mine beste løft med 5 reps:
    Markløft 110 kg
    Knebøy 80 kg
    Benkpress 55 kg
    Roing 60 kg
    Skråbenk 50 kg

Her er det forbedringspotensial

Er ca 182 cm og veier ca 82 kg +-, så er litt sexylubben, men det er ikke noe problem.

Har som mål å blir sterk i de 3 Store og har ikke noen spesieller tall på hva målene mine er.

Hovedmålene er:
    1. IKKE SKIPPE TRENINGENE
    2. Følge progresjonen i programmet lengst mulig
    3. Spise mye og legge på meg. Spise sundt, ikke så mye dritt
    4. Bli sterk, så kommer vel størrelsen etter hvert
    5. Har også et mål om å løft 200 kg i mark en dag, men lang tid til det. Persen er på 125 kg, kunne vel tatt litt mer også.

Det var en liten intro. I morgen kommer kostholdet og hvordan treningen gikk.

Bare å slenge ut noen tips og triks når dere føler for det

VI BLOGGAST

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Hvordan er/har du tenkt kostholdet skal se ut?

Velkommen hit btw
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Holdt på med et regneark tiliger i dag som jeg kan prøve å legge ut. Par sekunder
    Medlem i klubben for gutter som trener med jentevekter

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Matplan

Frokost Hva Vekt Proteiner Karbohydrater Fett Kalorier
    Havregryn 100 g 13 61 7 365
    Banan 100 g 1 22 0,5 100
    Melk 7 dl 23 33,5 1 231
    Tran
    Proteinpulver 30 g 24 1 1,5 116

Skolemat Hva Vekt Proteiner Karbohydrater Fett Kalorier
    Brød 6 skiver
    Ost
    Skinke
    Banan 100 g 1 22 0,5 100
    Eple 100 g 0,5 12 0 55
    Vann 1000 g 0 0 0 0

Middag Hva Vekt Proteiner Karbohydrater Fett Kalorier
    Vann 1000 g 0 0 0 0
    Det som er der

Ettertrening Hva Vekt Proteiner Karbohydrater Fett Kalorier
    Nøtteblanding 100 g 16 39 30 491
    Proteinpulver 60 g 48 2,5 3 232
    Melk 5 dl 16,5 24 0,5 165
    Banan 200 g 1 22 0,5 200

Kveldsmat Hva Vekt Proteiner Karbohydrater Fett Kalorier
    Brød 4 skiver
    Skinke
    Ost
    Melk 5 dl 16,5 24 0,5 165
    Proteinpulver 30 g 24 1 1,5 116

Total All mat Vekt Proteiner Karbohydrater Fett Kalorier

Skal ikke telle kalorier, men tenkte det hadde vert greit å vite ca hvor mye jeg spiser og hvor mye proteiner, fett, og karbohydrater jeg får i meg. Trenger en pekepinn så derfor har jeg prøvd å lage denne planen.

Har ikke regna ut brød måltidene, men blir 6 og 4 skiver med tykke lag med ost og skinke.
    Noen som har andre bra proteinrike pålegg så fyr løs
    Middagen varierer mye, fra grandis til laks. Spørs hva pappa lager. Men har en liten plan om å lage middag for huset og dag blir det mye bra mat

Blir det mye proteinpulver?
    Burde kostholdet være andreledes på treningsdager kontra treningsfriedager?
    Tenkte å kutte ut proteinshaken og melken på de treningsfrie dagen, og spise fruktene og nøttene som mellommåltider.

Bare å komme med kritikk til kostholdsplanen

Edit: Skal lage ferdig planen i morgen når jeg veit hvor mange gram ost og skinke som er på en brødskive. Og når jeg vekta på brødskivene mine

ORD DELING er skam

Gold Member ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 uberuberuber ANARKI 99 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    32
    Greit nok det her, men ville justert litt.

*Nøtteblandinga etter trening kan du flytte ned til kveldsmaten evt dele opp og spise halvparten lag med skolematen.

Proteinrikt pålegg er feks egg(omelett),tunfisk,makrell,røyket laks,kalkunskinke.

Finnes mage fine oppskrifter under oppskriftsdelen på forumet, les litt der!

120g proteinpulver pr dag er ikke sååå veldig mye, men i stedet for pulver til kvelds kan du jo spise et par egg eller resten av middagen hvis den er rik på protein.

Kanskje heller ta den shaken lag med skolematen
    La fettet være, kanskje får man bruk for det en dag :)

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Ja, jeg pleier å spise middagsrester til kvelds. Smaker bedre en brødskiver
    Ikke så dumt å dele opp nøttene til to porsjoner heller.

Føler jeg klarer å få i meg nok proteiner, karbohydrater, fett og nok kalorier. Men det jeg ikke har noe kontroll over er vitaminer. Får jeg i meg nok vitaminer fra det jeg har skrevet inn i planen min?

Ser jeg har skrevet 4 bananer, et eple og tran som de viktigste kildene til vitaminer. Får vel også i meg endel/noe fra grønnsakene til middagen.

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Her er dagens resultater:

Oppvarming: 1000 m roing på 3:55. Litt kort tid med hadde dårlig tid.

Hoveddel:

Knebøy: 20x20 kg (Oppvarming)
    5x40 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett)
    5x60 kg (Lett)
    5x65 kg (Lett/Middels)
    5x75 kg (Middels/Tungt)

Følte teknikken ble litt dårlig på sist sette. Hadde på meg gymskoa og de er har så myke såler så jeg mister balansen. Men ellers helt greit

Benkpress: 5x25 kg (Lett)
    5x32,5 kg (Lett)
    5x40 kg (Lett)
    5x45 kg (Lett)
    5x50 kg ((Lett/Middels)

Bomma litt her. Glemte igjen den ene 2,5 kg skiva igjen på venstre si når jeg løfta. Så ble egentlig 52,5 kg, med 2,5 ekstra på venstresiden. Noe som venstrhåndleddet ikke hadde spesielt godt av. Men man lærer av sine feil.

Roing: 5x30 kg (Lett)
    5x35 kg (Lett)
    5x42,5 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett)
    5x55 kg (Lett/Middels)

Her var det bare fryd og gammen Teknikken satt og vektene var lette, gleder meg til roinga blir tyngre.

Rygghev: 2x10X10 kg (Lett) Må legge på mer her.
    Sitt-ups: 4x10x10 kg (Lett) Må venne meg til øvelsen.

Konklusjon: Helt grei første dag, vektene var lave. Men jeg trodde de skulle være litt tyngre.

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Da var det skole igjen og nå er jeg trøtt som F....

Treningsfri i dag, men skal lese meg litt opp på emne tøying. Er stiv som en stokk og noe jeg burde gjøre noe med. Burde bli mykere for å få bedre teknikk i knebøy og markløft.
    Skal også se noen filmer fra serien rx sqaut eller hva den heter. Kan aldri bli for god i knebøy, ikke det at jeg er noe master enda

Dagens kosthold ser slik ut:

Frokost:
    100 gram Havregryn
    7 dl Melk
    60 gram Proteinpulver
    Litt sukker og kanel
    Ble ikke noen banan i dag, mangel på frukt i heimen

På Skolen:
    4 brødskiver med leverpostei
    5 dl vann

Etter Skolen:
    1 GoMorgen Yohurt Skogsbær
    100 gram Nøtteblanding (det var nok litt mere)

Middag:
    15 dl vann
    Julepølse
    Potetstappe
    Litt ekstra grønnsaker

Det jeg skal lage med snart:
    8 skiver brød
    Ost
    Skinke
    (tror jeg lager meg toast )

Kveldsmat:
    30 gram proteinpulver
    5 dl melk
    to frukter

De to siste måltidene regner jeg med å få fiksa ellers redigerer jeg senere i kveld.
    Litt skuffa over dagens kost, ville hatt mere proteiner fra kosten ikke fra pulver. Føler pulver er litt halvveis, liker bedre godt kjøtt

Noen som har greie på uttøying her så er det bare å gi noen tips eller noen linker så jeg kan lese noen artikler om emne. Leste litt om uttøyningen i DC-trening lurte kanskje det kunne være noe for meg?

Vi bloggast

ORD DELING er skam

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    i stedet for potetstappe kan dere bruke røde linser, det er verdens mest fantastiske tilbehør til mat spør du meg. du kan få det til å smake omtrent hva du vil ved å ha i buljong/krydder når du koker de, og de har masse prottiser og fiber. koster knapt noenting heller.

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Ikke så dumt det nei. Har spist noe linser før, tror disse var grønne de pappa bruker. Så dette må jeg prøve.

Nå har jeg sett Rx Squat fra 1 til nr 3 part 2. Mye bra tips, sånt som du har hørt før, men har gått i glemmeboka. Prøvde alle øvelsene de snakket om midt på kjøkkenet, noe som sikkert ikke så veldig bra ut. Men gøy var det læll Tenkte jeg skulle ta noen på treninga i morgen å se åssen det går.

Noen som har noe mening om åssen det er å legge til øvelser på Bill Starr programmmet? Det står at man ikke skal gjøre det. Men sånn jeg tenker så skader ikke små øvelser der du kjører veldig lett og koser deg. Kjører ikke disse øvelsene hard, men bare sånn at man kjenner dem litt.

Har også planer om å tøye litt ut i morgen etter treninga. Øktene er så korte så må lege til noen ekstra aktiviteter

ORD DELING er skam

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    jeg synes personlig de røde er bedre enn grønne, de kan du fint koke til de er mos, eller bare til de er møre...gode er de uansett!

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens kosthold

Frokost:
    100 gram Havregryn
    7 dl melk
    60 gram proteinpulver
    litt for mye sukker

På skolen:
    6 brødskiver
    30 osteskiver
    6 skiver skinke (tom for skinke )

Middag:
    Taco med karbonadedeig ble vel ca 4 ruller stappa med kjøtt og grønt

Etter trening:
    120 gram Nøtteblanding (må byne å dele nøttene i porsjoner minimum 2)

Kvelds (nesten rett etter trening/nå) :
    Rester av tacoen. Restene er karbonadedeig, tortilla chips, ost og resten løk. Var ikke andre grønnsaker enn løk.
    5 dl melk
    60 gram protinpulver

Legger ut treninga nedte post om to sek

ORD DELING er skam

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Man er da ikkje sexy-lubben når man er 182cm og 82kg.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens trening:

7.01.2009

Oppvarming: 1000 meter roing på akuratt 4 min

Knebøy:

5x40 kg (Lett)
    5x45 kg (Lett)
    5x55 kg (Lett)
    5x55 kg (Lett)

Skråbenk:

5x30 kg (Lett)
    5x35 kg (Lett)
    5x40 kg (Lett)
    5x45 kg (Lett)

Markløft:

5x65 kg (Lett)
    5x75 kg (Lett)
    5x90 kg (Lett)
    5x102,5 kg (Middels, hadde litt dårlig drep)

Avsluttning: Tøying og bøying på mange måter. Her har jeg mye å lære, er så stiv om jeg kan bli. Men gøy var det læll

Komentar: Detter var rett og slett litt for lett. Følte jeg løfta uten motstand. Pinglevekter er også, føler meg som årets slappfisk når jeg "trener", men det er ikke mange uker før det blir tungt som F... Så dette går nok bra til slutt.

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Nei, er vel ikke så vært. Men sammenlinger du meg med kompisene mine på 65 kg 180 cm og bare trener benkpress, curl og kardio. Er jeg litt sexylubben

Men som de sier på radioresepsjonen så er ikke sexylubben noe negativt. Det er bare litt ekstra lubb, eller bare fett som man kaller det

ORD DELING er skam

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Du er langt fra sexy-lubben. Eg er det, på mine 173cm og 110kg.
    Du er ikkje i samme divisjon. Men kanskje ein dag, viss du spiser opp maten din.,
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Det skal jeg. Har lært at du er ikka man før du veier over 100 kg. Men du har nok litt mere muskler

ORD DELING er skam

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg har vel mest spekk. Har vel samme antall mukler som deg vil eg tro. Bare at mine tror at dei kan meir. Det er bare å se på treningsloggen min. Er ikkje spesielt sterk.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    For se litt da, får leite litt. Selg ut linken viss du vil eller finner jeg den selv.

Edit: jeg fant jeg fant

ORD DELING er skam

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Da er det bare å slenge ut dagens kosthold

Frokst:
    100 gram Havregryn
    7 dl melk
    60 gram proteinpulver
    litt sukker og kanel

På skolen
    6 brødskiver med dobbel ost og dobbel skine

Middag:
    Fiskepuding og hvit saus (for noe dritt)
    4 store poterer
    4-5 brokoli kvister med dusk

Kvelds:
    100 gram Nøtteblanding

Hurra og meg i ræva, selvfølgelig har mamma pappa glemt å kjøpe melk. Hurra!

Ble dårlig med mat etter middag har hatt endel lekser.
    God natt folkens.

ORD DELING er skam

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Ser ut som at du holder en viss struktur og det er bra.
    Har også tendenser til å bruke litt for mye sukker på havregrynet, er ikke akkuratt storfan av det, hehe.
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Må unne seg litt sukker syntes jeg. Ja, system og rutiner er veldig viktig for meg. Føler jeg mangler litt der. Det største problemet er at mamma og pappa ikke kjøper nok mat. Har ikke drukket så mye melk før nå og nå går det fort 2 liter viss jeg har dagen. Men er i start fasen så det bekymrer meg ikke enda. Som ordtaket sier: Roma ble ikke bygd på 1 dag. Så tid har jeg mye av

ORD DELING er skam

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Melk ja, går etpar liter om dagen her og..
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagenstrening:

Oppvarming: 1000 meter roing 4:35 minutter

Hoveddel:

Knebøy:
    5x40 kg (Lett)
    5x45 kg (Lett)
    5x55 kg (Lett)
    5x65 kg (Lett)
    3x75 kg (Middels)
    Glemte settet med 8 reps på 55 kg

Knøbøyen var perfekt i dag teknikken satt som et skudd. Har bynt med å ha stanga langt ned på ryggen, ikke nakken som før. Og alt annet satt som et skudd. Følte jeg lærte endel av Rx Squat filmene

Benkpress:

5x30 kg (Lett)
    5x35 kg (Lett)
    5x40 kg (Lett)
    5x45 kg (Lett)
    3x52,5 kg (Middels)
    8x45 kg (Middels)

Ble bare 30 sek pause mellom settene så ble litt tyngre en det det egentlig var.

Roing:
    5x30 kg (Lett)
    5x35 kg (Lett)
    5x40 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett)
    3x57,5 kg (Middels)
    5x50 kg (Middels)

Tok litt ekstra vekter på siste sette skulle vert 40 kg, men det er ikke motstand så tok litt ekstra.

Ekstra øvelser:
    Triceps Extensions 3x8x25 kg (Middels)
    Bicepscurl 3x8 veit ikke hvor mye det var.
    Bytter dips med smalbenk, rakk ikke den i dag fikk dårlig tid

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens kosthold:

Frokost:
    100 gram havregryn
    1 banan
    8dl melk
    60 gram proteinpulver
    litt sukker og kanel

Middag:
    4 store laksefiler
    5 poteter
    noen mangoskiver

Til håndballkampen:
    100 gram nøtteblanding

Kvelds:
    5dl melk
    60 gram proteinpulver

Spiste dårlig i dag, vertfall lit lite. Spiste greit på lørdag kanskje litt lite, samma med fredagen. Mangla melk Matlysten har heller ikke vert på topp. Og har litt urolig mage, viss jeg skal si det pent. Men til uka skal det kjøres på

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens trening:

Oppvarming: Roing 1000 meter 3:50 minutter

Knebøy:
    5x40 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett)
    5x60 kg (Lett)
    5x67,5 kg (Lett)
    5x75 kg (Middels)

Benkpress:
    5x25 kg (Lett)
    5x30 kg (Lett)
    5x40 kg (Lett)
    5x45 kg (Lett)
    5x52,5 kg (Middels)

Roing:
    5x30 kg (Lett)
    5x35 kg (Lett)
    5x42,5 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett)
    5x57,5 kg (Middels)

Sittupsmarskin

4x8x100 kg Ganske lett
    Bare prøvde rygghev med vekter men skal bli bedre på denne

Følte økta var ganske bra, selv om vektene er temmelig lav. Men de går oppover og det er vertfall riktig vei

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagensk kosthold

Frokost:
    100 gram havregryn
    7dl melk
    60 gram proteinpulver
    1 banan
    litt sukker og kanel

Lunsj:
    6 brødskiver med ost og skinke

Middag:
    Suppe med pasta og kjøtt. Fiska ut kjøtte og pastaen men følte det ble et dårlig måltid selv om jeg spiste 5-6 skåler. Ikke noe suppemann

Etter trening:
    120 gram nøtter
    5 dl melk
    60 gram proteinpulver

Skulle kjøpe mat på butikken men så hadde den strengt kl 9

Kvelds/Nå:
    2 egg
    4 skiver bacon
    2 brødskiver

Litt mett etter proteinshaken så blir ikke 4 egg og bacon

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens kosthold:

Frokost:
    100 gram havregryn
    7 dl melk
    60 gram proteinpulver
    litt sukker og kanel

På skolen:
    1 gomorgen yohurt

Etter skolen

250 gram karbonadedeig
    3 hamburgerbrød
    Mye ost
    Lage hjemmelaga cheesburgere. Mangla grønsaker

Middag:

4 crisps (fiskegreier fra findus)
    3 poteter
    salatblanding

Etter "trening":
    2 bananer
    5 dl melk
    60 gram proteinpulvere

Var på fotballtrening i dag. Er keeper på et 5 divisjonslag så ble ikke hardkjør for å si det sånn.

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens trening:

Oppvarming: 1000 meter roing 4:20 minutter

Hoveddel:

Knebøy:

5x40 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett)
    5x57,5 kg (Lett)
    5x57,5 kg (Lett)

Deilig med lett bøy der jeg bare tenker på teknikken.

Skråbenk:

5x30 kg (Lett)
    5x35 kg (Lett)
    5x42,5 kg (Lett)
    5x47,5 kg (Egentlig ganske lett)

Markløft:

5x65 kg (Lett)
    5x80 kg (Lett)
    5x90 kg (Lett)
    5x105 kg (Middels/Tungt)

Syntes alltid mark er tungt, men vil man så går vektene opp uansett føler jeg. Fikk litt vond i magen på de to siste setta. Føltes som magesekken ble litt knadd. Fikk middags smaken i munn også. Ikke akuratt noen høydare.

3x30 sittups helt greit svei litt, aldri vert noen sittups fan.

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens kosthold:

Frokost:
    70 gram havregryn
    7 dl melk
    60 gram proteinpulver
    litt sukker og kanel

På skolen:
    6 brødskiver med leverpostei
    1 is fruts, kosta 5 kr så unna med den
    1 eventyrsjokolade, var helt crazy i dag

Middag:
    Karbonadedeig
    Pasta
    Litt ost
    (Spiste mye kjøtt og pasta)

Før trening:
    100 gram nøtteblandning

Ettertrening/Nå:
    5 dl melk
    60 gram proteinpulver
    2 store bananer

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens kosthold:

Frokost:
    70 gram havregryn
    7 dl melk
    60 gram proteinpulver
    litt sukker og kanel

På skolen:
    Et stort pitabrød med masse kylling. Større en vanerlig pita brød.
    1 liter sjokomelk

Middag:
    3 fiskekaker steinbitt
    masse pasta

Mellom måltid:
    100 gram nøtteblanding

Kvelds:
    250 gram karbonadedeig
    3 rundstykker
    12 skiver ost
    dette ble burgere

Orker ikke proteinshaken nå, så står over den. Stappmett og klar for senga

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens kosthold:

Frokost:

Rakk ikke denne, måtte på skolen

På skolen:
    3 baugueter med kylling
    1/2 L Sjokolademelk

Etter trening:
    5 dl melk
    60 gram proteinpulver
    100 gram nøtteblanding
    2 store bananer
    1 yohurt go morgen

Middag:
    Kylling og ris.

Fått i meg lite mat i dag, men har av en eller annen grunn ikke vert sulten.
    Logger treningsøkta mi i morgen, orker ikke ta den i kveld. Er jobb i morgen og er trøtttt.

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Hopper over kostholdsblogg for lørdagen. Ble lite mat gjennom hele dagen og 4 halvlitere pils gjorde ikke kosten noe bedre. Men ble ikke fylla, så ble ikke så ille

Skulle ikke trene i dag, men hadde litt lyst så tok en tur ned på gymmen
    Annet som var dritt er at jeg hadde en liten smerte i lysken så ble ikke noe knebøy i dag. Men tar dem i morgen tror jeg

Knebøy:

Små skada

Benkpress:

5x30 kg (Lett)
    5x35 kg (Lett)
    5x40 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett)
    5x55 kg (Medium)

Nå løfta jeg 5er maxen min, følte dette gikk veldig bra. Føler at jeg har blitt sterkere selv om jeg bare har løfta lette vekter Så tror at dette skal gå fremover.

Roing:

5x30 kg (Lett)
    5x40 kg (Lett)
    5x45 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett)
    5x60 kg (Middels)

Litt dårlig teknikk på 60 kg, men følte det ikke var spesielt tungt, så forbedra meg her også

Sittups 4x10
    Rygghev apparatet var borte. Noen som vet hvor den er ?

Tok noen lette ryggøvelser også

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens kosthold:

Frokost:

4 egg
    7 skiver bacon/1 pakke
    4 brødskiver

Etter trening:

100 gram nøtteblanding
    60 gram proteinpulver
    5 dl melk

Middag:

Masse svinekjøtt indrefilet ( første dagen med drilla kjøtt i år ) DIGG DIGG DIGG
    4 middels store poteter
    1 klatt rømme

Kvelds:

5 dl melk
    60 gram proteinpulver

Ble ikke noe fantastisk kosthold denne helga heller. Syntes det er lett å få i seg nok mat i ukedagene. Da har jeg god nok struktur og alt blir en vane. Men når helga kommer så blir det anderledes. Da skjer det meste og jeg får ikke i meg god og sunn mat. Det blir også ofte for lite mat også. Et annet problem er også at det lett blir kebab og gatekjøkken viss jeg er i byen. Selv om det ikke skjedde denne helga. Men ellers føler jeg kostholdet er ganske greit. Får i meg nok proteiner og kalorier. Veide meg på gymmen i dag og den sa 85 kg så har godt opp litt de siste ukene. Men kan også ha noe med at jeg tok 4 halvlitere på lørdag og tror jeg pleier å veie litt mere dagen/dagene etter. Har også bestemt meg for å slutte med drikking for å bli full. Bare et par øl en gang i blant skader ikke, håper jeg

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Ble ikke trening fortsatt vondt i lysken og hadde ikke tid pga skolearbeid

Dagens kosthold:

Frokost:

100 gram havregryn
    7 dl melk
    litt sukker og kanel

Middag

Rester av kjøtte fra chillekonkarne fra lørdag
    Taco chips
    Ost

Kvelds:

Samma som middagen bare mindre
    100 gram nøtteblanding

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens kosthold:

Frokost:
    4 brødskiver
    leverpostei
    6 dl eplejuice
    (tom for melk)

Lunsj:
    4 brødskiver
    leverpostei
    1 bagutte med kylling og litt salat osv

Middag:
    Taco middag 4 store wraps stappfulle med karbodnadeideig og grøntfor.

Ettertrening
    100 gram nøtteblanding
    5 dl melk
    60 gram proteinpulver

Hadde fotballtrening i dag, 5 div slapt som det kunne bli
    Kalles vel knapt trening.

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens kosthold:

Frokost:

100 gram havregryn
    7 dl melk
    60 gram proteinpulver
    litt sukker og kanel

Lunsj:

5 dl sjokomelk

Middag:

Pasta med noen grønsaker og olje i. Veit ikke helt hva pappa hadde oppi
    4 snitsler

Etter trening:

5 dl melk
    60 gram proteinpulver
    100 gram nøtteblanding

Dagenstrening:

Oppvarming: 1000 meter roing på 4:20 minutter

Hoveddel:

Knebøy:

5x40 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett)
    5x60 kg (Lett)
    5x60 kg (Lett)

Markløft:

5x65 kg (Lett)
    5x82,5 kg (Lett)
    5x97,2 kg (Middels)
    5x107,5 kg(Middels/Overraskende lett)

Skråbenk:

5x30 kg (Lett)
    5x35 kg (Lett)
    5x45 kg (Lett)
    5x50 kg (Middels/Overraskende lett)

Litt tøying og bøying mellom sett og øvelser.

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Føler treninga går bra om dagen. Merka ikke spesielt mye til "strekken" på innsiden av låret. Kostholdsplanen min har blitt fulgt greit nok. Har ikke fått i meg nok frukt og omg3 (menn har fått kjøpt inn pillene nå). Men tror kaloriinntaket her høyt nok. Har godt opp til 85 kg fra 82-83 kg, har sikkert noe med når jeg veide meg osv men føler jeg har hatt litt fremgang.

Noen som har lyst å kritisere kostholde mitt litt?
    Spiser jeg nok?

Si din mening, føler det har blitt litt ensomt her inne de siste dagene

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens kosthold:

Frokost:

100 gram havrgeryn
    7 dl melk
    60 proteinpulver
    litt sukker og kanel
    3 omg3piller
    Lunsj:

6 brødskiver leverpostei
    0,5 l sjokomelk

Middag:

Potetstappe
    7 Crisps fiskepinne lignende greie

Kveld:

Litt potetgull
    5 dl melk
    60 gram proteinpulver

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Kosthold Fredag 23.01.2009

Frokost:

100 gram havregryn
    7dl melk
    litt sukker og kanel

Lunsj:

Før trening:

370 gram pytt i panne, masse "kjøttbiter".
    5 dl sjokomelk

Etter trening:

5 dl melk
    60 gram proteinpulver
    karbonadedeig
    spagetti
    tomatsaus

Senere på kvelden:

Noe smågodt
    Litt potetgull
    7 dl cola sikkert

(Klarte å begrense snacksspisinga )

Vant 1000 kr på flakslodd, party on bitches

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Trening Fredag 23.01.2009

Oppvarming: 1000 meter på 4:30. Tar de rolig på roinga om dagen.

Knebøy:

5x40 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett)
    5x60 kg (Lett)
    5x70 kg (Middels)
    5x80 kg (Tungt, men har mye mer inne )
    8x60 kg (Middels, måtte presse meg litt, men eller lett.

Fyrteløs med to reps ekstra på 80 kg, er sugen på tung trening nå. Vil løfte mye nå

Benkpress:

5x30 kg (Lett)
    5x35 kg (Lett)
    5x40 kg (Lett)
    5x47,5 kg (Lett)
    5x55 kg (Middels)
    8x40 kg (Lett)

Lett lett lett.

Roing:

5x30 kg (Lett)
    5x40 kg (Lett)
    5x45 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett)
    5x60 kg (Tungt, føler jeg faller litt fremover når vekta blir litt tung)

Smalbenk:

5x55 kg (Trodde det var 52,5 kg så ble overaska hvor tungt det var)
    6x52,5 kg (Tungt, men kunne lurt opp et par reps til)
    5x52,5 kg (Tungt, men hadde ikke spotter i dag så sparte meg litt)

Biceps curl:

3x8x(curlstantga+22,5 kg veit ikke hvor mye det er )

Triceps exstention:

3x8 husker ikke hvor mye det var

Helt grei økt, men fortsatt for lave vekter

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens trening:

Oppvarming: 1000 meter på 3:45 minutter. Hadde tenkt å ro fort i dag, men maskina sklir fremover når jeg gir litt ekstra og jeg ror meg bokstavilitalt rundt i rommet

Knebøy:

5x40 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett)
    5x60 kg (Lett)
    5x70 kg (Middels)
    5x80 kg (Middels/hardt)

Benkpress:

5x30 kg (Lett)
    5x35 kg (Lett)
    5x40 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett/Middels)
    5x55 kg (Middels, føltes lett )

Roing:

5x30 kg (Lett)
    5x40 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett)
    5x55 kg (Middels)
    5x60 kg (Middels)

Føler teknikken er helt drei. Kjenner det ikke godt i ryggmusklene mens jeg gjør øvelsen. Men merker at ryggen er litt sliten nå. Kjenner jeg har brukt den. Er det sånn det skal være eller burde man ha bedre kontakt med musklene under øvelsen?

Litt tøying og bøing. Prøvde flyes strechen fra DC, skal byne med den

Grei økt der vekten gikk greit, gleder meg til det blir tyngre

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens kosthold:

Frokost:

1 banan
    100 gram havregryn
    7 dl melk
    60 gram proteinpulver
    litt sukker og kanel
    4 omega3 spiler (endelig startet med omega3)
    Lunsj:

5 dl sjokomelk

Middag:

4 pølser
    potetstappe
    brokoli

Etter trening:

4 brødskiver
    2 med masse pianøttsmør
    2 skiver med smør, ost og skinke
    4 dl melk
    60 gram proteinpulver

Må spare litt melk til havregryna i morgen. Syntes middagene blir litt dårlige, skulle gjerne hatt mer kjøtt/proteiner. Ellers syntes jeg kosten er grei. Skal kjøpe inn ny nøtteblanding i morgen

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Kosthold 26.01.2009

Frokost:

4 skiver leverpostei
    5 dl melk
    60 gram proteinpulver
    3 omega3 piller

Lunsj:

6 skiver leverpostei
    5 dl sjokomelk

Pre-Middag:

1 kyllinglår
    400 gram pytt i panne
    0,33 liter glass cola

Middag:

Kylling og ris

Kvelds:

Ble ikke noe mat der. Hadde heller ikke melk på kvelden

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens trening 27.01.2009

Oppvarming: 1000 meter på 4:00 minutter

Knebøy:

5x40 kg (Lett)
    5x50 kg (Lett)
    5x60 kg (Lett)
    5x60 kg (Lett)

Skråbenk:

5x30 kg (Lett)
    5x40 kg (Lett)
    5x45 kg (Lett)
    10x50 kg (Middels, tok 5 ekstr reps)

Markløft:

5x65 (Lett)
    5x85 (Lett)
    5x95 (Middels)
    5x110 (Tung)

Brukte belte på marken i dag. Var ganske godt, føltes mye lettere. Følte meg veldig stabil i korsryggen. Og skal begynne med det tror jeg. Føler fortsatt jeg har mer inne i mark. Ikke for tungt enda

Kosthold:

Frokost:

4 brødskiver leverpostei
    6 dl eplejuice

Lunsj:

2 skiver skinke og ost
    stort halv pitabrød med kylling, drit godt
    5 dl sjokomelk

Middag:

Masse grøt

Ettertrening

Masse grøt
    5 dl melk
    60 gram proteinpulver

Følte det ble litt dårlig etter skolen i dag med litt mye grøt

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagens kosthold:

Frokost:

3 dl eplejuice
    4 omega3-piller

Lunsj:

4 burgere på macdonalds
    5 dl cola

Sånn går det når man blir meg gutta på "resturant" i fritimen

Middag:

400 gram karbonadedeig
    200-250 gram pasta

Kvelds:

5 dl melk
    60 gram proteinpulver

Nå er kostholdet dårlig. Må skjærpe meg i morgen og spesielt til neste uke. Nøtteblanding har jeg ikke hatt på en stund nå så har ikke spist det heller Veide meg på vekta hjemme i dag veide faen meg 90 kg. Tror/håper vekta er feil med 2-3 kg, men går vertfall oppover. Men litt fort. Føler ikke at jeg har lagt på meg 6-8 kg på denne de siste 4 ukene, men veier meg på gymmen i morgen så ser jeg åssen ståa er. Føler vertfall at jeg ikke har lagt på meg så mye fett, men det er ikke så lett å se

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Har blitt litt dårlig med logging de siste dagene. Sier bare at treninga har godt veldig bra lett som alltid

Ny trening i morgen, markløft 112,5 kg litt spent åssen det går 110 gikk bra sist så kjører på. Har også bestilt belte nå

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Dagenstrening:

1000 meter roning 4:30

Knebøy

5x40 kg
    5x50 kg
    5x62,5 kg
    5x62,5 kg

Lett knebøy i dag.

Skråbenk:

5x30 kg
    5x40 kg
    5x50 kg
    5x55 kg

Litt tungt på 55 kg, men ganske greit egentlig.

Markløft:

5x70 kg
    5x85 kg
    5x100 kg
    5x112,5 kg

112,5 kg gikk griselett hvis man kan si det sånn.

Langrenn:

10 km klassisk veit ikke hvor lang tid det tik, ble ikke alt for rask pappa sine små skisko og gnagesår etter 2 km. Men digg å gå litt på ski

Kostholdet:

Frokost:

100 gram havregryn
    1 banan
    60 gram proteinpulver
    7 dl melk
    sukker og kanel
    4 omega 3 piller

Lunsj:

6 skiver leverpostei
    2 pinne is

Før trening:

Stor kebab med cola, kjempe kosthols i sag

Middag:

Fiksekaker og poteter. Spiste ikke så mye bynte å blø neseblod og matlyst forsvant

Etter skituren:

60 gram proteinpulver
    5 dl melk
    3 toast, med masse ost og skinke

God kveld

ORD DELING er skam

Ble medlem
    12-2008
    Alder
    20
    Ja, må bare si jeg har vert litt slapp med logging i det siste. Spiser og trener som jeg skal, men logginga har godt dårlig. Har hatt mye å gjøre og neste uke blir full kjør, men skal prøve å lure inn en økt på tirsdag, viss jeg ikke rekker i morgen

Rakk ikke trene på fredag så det ble lørdagstrening.

Snødde som faen og bussen var garantert for sein så jogga de 7 kmerne til gymmen. Har genrelt dårlig kondis, men av en eller annen grunn ble jeg ikke sliten selv om tempoet var godt over middels.

Så var det bare å kaste på seg klærne og løfte litt.

Knebøy:
    5x42,4 kg Lett
    5x55 kg Lett
    5x65 kg Lett
    5x75 kg Middels
    5x85 kg Middels, tok 2 ekstra 3 var så lett

Benk:

5x30 kg Lett
    5x40 kg Lett
    5x45 kg Lett
    5x52,5 kg Middels
    4x60 kg Tungt, liten tellefeil

Roing:

5x30 kg Lett
    5x40 kg Lett
    5x50 kg Lett
    5x55 kg Middels
    3x65 kg Tungt

Glemte selvfølgelig siste settene på 8 reps i dag også.

Smalbrenk

8x52,5 kg
    7x52,5 kg
    3x52,3 kg

Liten sprekke på siste der

Rakk ikke mer før sentere stengte.

ORD DELING er skam

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder