+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 49 av 49

Tråd: Bygging med MYO-reps. Trenings- og kostdagbok

Kliss nytt medlem Veritas1984 is on a distinguished road
    Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27

Bygging med MYO-reps. Trenings- og kostdagbok

Hei!
    Har trent noen runder med RYP uten oppsiktsvekkende resultater. Prøvde MYO-reps basisprogrammet i 4 uker inntil jeg ble slått ut av en kraftig magesykdom. Er nå tilbake igjen og starter fra scratch med MYO-reps basisversjonen som 2-splitt 4 dager i uken. Oppstart mandag 8. mars 2010.

Om meg
    Mann 25 år, kontorjobb - stillesittende hverdag
    Vekt: 69 kg
    Høyde: 180
    Arm: 30 cm
    Mage: 77,2 cm
    Bryst: 89 cm
    Lår: 52,5 cm
    For bilder av mitt utgangspunkt 7.3.2010, se vedlagte bilder.

Målsetting
    Økning i muskelmasse og minimalt med fett. Jeg vil bygge en kraftig kasse og større armer. Har prøvd å ta høyde for dette i programmet.

Delmål
    75 kilo og 33 cm rundt arm innen 17. mai
    80 kilo innen 1. september

Håper at jeg gjennom denne loggen får tilstrekkelig tilbakemelding og veiledning slik at jeg blir pushet i riktig retning. Er veldig takknemlig for råd og vink.

Noen bilder av ønsket resultat i det fjerne. Realistisk?:

Treningsprogrammet
    Mandag
    Decline benkpress
    Pec-Dec - Høyrepp
    Sittende roing
    Skulderpress
    Nedtrekk

Tirsdag
    Barbell Bicepscurl
    Smal benkpress
    JM press (høyrepp)
    Markløft
    Bulgarske utfall
    Planke
    Sideplanke

Onsdag
    Morgenkardio

Torsdag
    Skulderpress
    Nedtrekk
    Decline benkpress
    Pec-Dec - Høyrepp
    Sittende roing
    Planke
    Sideplanke

Fredag
    Morgenkardio

Lørdag
    Smal benkpress
    JM press (høyrepp)
    Barbell Bicepscurl
    Knebøy
    Rollouts

Kommer til å bytte ut nedtrekk med chins og decline benk med dips for bryst når jeg kommer til en repsfase som tillater det.
    Markløft og knebøy trenes ikke som MYO-reps.

Kosthold
    Tar utgangspunkt i H&F Concept fra MyRevolution. Klarer i dag ikke å følge dette 100 %. Må bli mye flinkere til å bruke frukt og bær som karbohydratkilde samt å ha sunt fett til hvert måltid.
    Årsaken til manglende fremgang tidligere tror jeg ligger mye i maten. Har nok spist altfor lite + måltidene har vært dårlig sammensatt.

Kosttilskudd
    Hviledag

Frokost 1 ss Selolje
    30 gram Micro Whey
    2 gram Kreatin

Middag 30 gram Micro Whey
    2 gram Kreatin

Kveldsmat 30 gram Micro Whey
    2 gram Kreatin

Treningsdag

Frokost 1 ss Selolje
    2 gram Kreatin
    30 gram Micro Whey

Middag 30 gram Micro Whey
    2 gram Kreatin

Før trening 30 gram Micro Whey
    2 gram Kreatin

Etter trening 40 gram Micro Whey i 3 dl skummet melk
    2 gram Kreatin
    2 bananer
    Litt rosiner

Kveldsmat 30 gram Micro Whey
    2 gram Kreatin

Reflex Micro Whey (Myseprotein Isolat)
    http://www.myrevolution.no/produkt/m...2-23kg/131/48/

Creapure Mikronisert Kreatin Monohydrat
    http://www.norkost.no/creapure_500gr...t_eiselt/P_103

Selolje
    http://www.norkost.no/selolje_300ml_appelsinsmak/P_183

Fint om noen gir tilbakemelding om jeg er inne på noe her eller om dette er helt på jordet
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    Kosthold:
    0730
    Havregrynsgrøt med litt kruskakli, mager kesam og linfrø. Toppet med kanel.

1000
    Eple

1200
    Salat med skinke

1600
    YT yoghurt

1900
    Kylling med fullkornsris og salat. Litt mager kesam

2130
    2 speltlumper + Smoothie

Kostholdet har vært langt fra optimalt. Dette grunnet innflytting i ny leilighet i går...

Trening:
    Decline benk: 40 kilo 23+554 @ 10
    Droppsett 30 kilo 16+333 @ 7
    Sittende roing 40 kg 24+555 @ 9
    Skulderpress 8 kg 18+554 @ 10
    Nedtrekk 30 kg 25+555 @ 8

Har jeg forstått bruken av RPE riktig? Tallet er en bedømmelse av hvordan jeg følte meg ved det siste settet i myo-reps serien.
    Eller skal det være en bedømmelse hvordan man føler seg etter aktiveringssettet?

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    spiser du mat ? ( edit, der kom det ørlite salat og et eple og noe annet mens jeg skrev, men ALT for lite) du komemr til å forbli en tynnj spjæling i mange år til..

hjelper ikke en dritt å ramse opp kostilskuddet som forøvrig jeg syntes var litt mye..

250 gr proteinpulver om dagen?

kreatin har vel ingen hensikt å spe utover slikt?

likte ikke treningsopplegget heller, men men.. For mye armer og dill..

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte
    Ble medlem
    06-2003
    Jeg har ikke tid til å lese gjennom i farten, men vil bare anbefale deg å lage en logg på forumet til myorevolution.no, da det er en god del flere folk som trener etter disse konseptene der.

Hvem vet, kanskje Børge kikker innom profilen din også

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    BOB: Jepp. jeg har den samme loggen der også, men det var skralt med tilbakemeldinger i begynnelsen. Spørs om jeg holder liv i begge så veldig lenge...

PG*: Det er nettopp på grunn av slike tilbakemeldiner du kommer med at jeg har loggen. Da får jeg poengtert ting. Er fullstendig klar over at maten er skral. Litt oppstartsproblemer skjønner du. Tror den skal bli bedre i dag.
    Når det gjelder kreatin spredd utover dagen leste jeg et innlegg av Robert Eilertsen på treningsforum hvor han anbefalte den metoden...

Ang mengden proteinpulver så tror jeg at jeg har misforstått. Leste at man skulle ha 3 gram protein per kroppsvekt fordelt på minimum 5 måltider om dagen.
    Men dette må jo selvsagt være inkludert protein fra måltider og ikke bare som kosttilskudd :P ops!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Veritas1984 Vis post

PG*: Det er nettopp på grunn av slike tilbakemeldiner du kommer med at jeg har loggen. Da får jeg poengtert ting. Er fullstendig klar over at maten er skral. Litt oppstartsproblemer skjønner du. Tror den skal bli bedre i dag.
    Når det gjelder kreatin spredd utover dagen leste jeg et innlegg av Robert Eilertsen på treningsforum hvor han anbefalte den metoden...

Ang mengden proteinpulver så tror jeg at jeg har misforstått. Leste at man skulle ha 3 gram protein per kroppsvekt fordelt på minimum 5 måltider om dagen.
    Men dette må jo selvsagt være inkludert protein fra måltider og ikke bare som kosttilskudd :P ops!

3 gr er inkludert du får i deg av mat, du som følger Robert sine råd har vel også lest at en ikke bør inta for mye næring i form av flytende måltid , emn ha fast føde..

ikke tid nå, men finn nybegynnertråden her og les om kosthold og trening i den..

Ikke problem å gjøre klar all mat til dagen etter eller to dager etter på en liten 20 min kvelden før.

egg-fisk-kjøtt-kylling.havregryn-ris osv osv..

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    3 gr er inkludert du får i deg av mat, du som følger Robert sine råd har vel også lest at en ikke bør inta for mye næring i form av flytende måltid , emn ha fast føde..

ikke tid nå, men finn nybegynnertråden her og les om kosthold og trening i den..

Ikke problem å gjøre klar all mat til dagen etter eller to dager etter på en liten 20 min kvelden før.

egg-fisk-kjøtt-kylling.havregryn-ris osv osv..
    Flytende protein er vel like god som fast protein? Eneste forskjellen er metthetsfølelsen.
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sitat Opprinnelig skrevet av Baronen Vis post
    Flytende protein er vel like god som fast protein? Eneste forskjellen er metthetsfølelsen.
    Jeg referete til en artikkel av hardway/bedreviteren som sier at kroppen responderer forskjellig på kcals inntatt i fast eller flytende form.. Nå gjelder vel det med krabs og alkohol, men om det er noe id et hans kriver så burde det vel også gjelde protein..

uansett så bør trådstarter basere seg på mat ogikke bare 5 shaker i løpet av en dag..

Medlem Jabbe is a jewel in the rough Jabbe is a jewel in the rough
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    28
    Aiai!

Ser bra ut dette. H

Medlem Jabbe is a jewel in the rough Jabbe is a jewel in the rough
    Ble medlem
    05-2005
    Alder
    28
    Hmm, tastet enter litt for tidlig ja..

Har selv begynt på myo-reps nå. Men tenker å variere litt mer på øvelsene enn det du har lagt opp til. Eksempelvis, benk og decline benk på dag 1 og 3. Dips og smallbenk på dag 2 og 4, Kanskje vi kan teste ut hver for oss og gi en feedback til hverandre på hva som funker best

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av PG* Vis post
    Jeg referete til en artikkel av hardway/bedreviteren som sier at kroppen responderer forskjellig på kcals inntatt i fast eller flytende form.. Nå gjelder vel det med krabs og alkohol, men om det er noe id et hans kriver så burde det vel også gjelde protein..

uansett så bør trådstarter basere seg på mat ogikke bare 5 shaker i løpet av en dag..
    hvor finner du den artikkelen?

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    Tirsdag:

Mat:
    Frokost: Havregrynsgrøt med litt kruskakli, mager kesam, linfrø
    30 g proteinshake

Lunsj 1: Omelett med salat + eple

Lunsj 2: Kyllingsalat med fullkornsris

Middag: Fullkornslefser med kyllingkjøttdeig
    30 g Proteinshake

Trening: Masse vann
    Etter trening: 2 bananer litt rosiner. 30 gram Proteinshake

Kvelds: Tunfiskomelett + 30 gram Proteinshake

Trening:
    Bicepscurl: 12 kg 25+555 Dette ble for lett
    Smal benk: 30 kg 10+555 Ble for tungt
    JM-press: Høyre: 6 kg 25+555 for lett
    Venstre: 6 kg 20+555 for tungt
    Markløft: 40 kg 3x15 @ 8 Tok det rolig siden lenge siden jeg har kjørt mark.
    Bulgarske utfall: Venstre: 4 kg 20+555
    Høyre: 4 kg 15+ Var her helt skutt og klarte ikke mere.
    Planke: 2x1 min
    Sideplanke: 1 min hver side

Kommentarer på dagens måltider/trening?

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Jeg syns du spiser for lite mtp at du vil opp i vekt
    www.mthereseo.blogg.no

Supsup jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz is a jewel in the rough jnaz sin avatar
    Ble medlem
    03-2007
    Alder
    22
    Mange egg har du i hver omelett? Du kan ta noen spiseskjeer olje i løpet av dagen + noen never nøtter her og der. Gå også til innkjøp av en blender, lag smoothies og andre ting som er lette å få i seg. Peanut smør + noe søtt sandwiches hjalp meg myyyye når jeg skulle opp i vekt! Sjokomelk er også din venn. Ellers ser det greit ut.

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    Riinoo: Begynner å se at jeg må spise mye mere skal jeg gå opp i kg. har lyst til å gjøre litt annet enn å stå på kjøkkenet hele dagen. Sliter derfor veldig med å få laget meg tilstrekkelig mengder mat.
    Finnes det en tråd med gode tips for hvordan man kan spare tid?

Jnaz: I går ble det 1 egg og 2 hvitter + en halv boks tunfisk.
    Sjokkomelk først og fremst etter trening da eller?
    Jeg vil jo gå gradvis opp i vekt i form av muskelmasse og minimalt med fett.

Dagen i dag har ellers sett slik ut:

Onsdag:
    06:15 morgenkardio i moderat/høyt tempo. 30 min.
    Rett etterpå: 30 g Prottis, 1 banan, rosiner

07:15 Frokost:
    Frokost: Havregrynsgrøt med litt kruskakli, mager kesam, linfrø

Lunsj 1:
    Kyllingsalat med fullkornsris

Lunsj 2:
    Fullkornsbaguette med kylling/salat. Her mangler jeg fettkilde.

Middag:
    Bursdagsselskap - Lasagne

Mellom:
    Skyr

Kvelds:
    Blir vel egg + tunfisk + litt mandler.

Ved morgenkardio - skal man trene på tom mage? Og skal inntaket av protein/karbs være like høyt rett etterpå som det det er etter ei styrkeøkt?

Har også nedjustert prottismengden fra kosttilskudd - se hovedinnlegg.

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    Torsdag:

Frokost:

80 gram havregrynsgrøt med kruskakli. Toppet med mager kesam, linfø og kanel.

Lunsj 1 + Lunsj 2. Se vedlagt bilde.

Lunsj 1 = fullkornsris + ca 100 gram kyllingfillet + salat + solsikkekjerner (godkjent fettkilde?)

Lunsj 2 = fullkornsris + ca 130 gram laksefileet + salat + solsikkekjerner(godkjent fettkilde?)

Resten av dagen ble ubrukelig grunnet opplegg med jobben.

Fikk derfor heller ikke gjennomført dagens treningsøkt. Den må tas i dag sammen med kardio.
    Vedlagte bilder

FV
    FV er ikke aktiv
    Rusbrus-prinsen FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV uberuberuber FV sin avatar
    Ble medlem
    11-2006
    Sitat Opprinnelig skrevet av Veritas1984 Vis post
    Torsdag:

Frokost:

80 gram havregrynsgrøt med kruskakli. Toppet med mager kesam, linfø og kanel.

Lunsj 1 + Lunsj 2. Se vedlagt bilde.

Lunsj 1 = fullkornsris + ca 100 gram kyllingfillet + salat

Lunsj 2 = fullkornsris + ca 130 gram laksefileet + salat

Resten av dagen ble ubrukelig grunnet opplegg med jobben.

Fikk derfor heller ikke gjennomført dagens treningsøkt. Den må tas i dag sammen med kardio.
    Du spiser fortsatt for lite om du vil opp i vekt, og at du kjører kardio i tillegg til styrketrening hjelper deg ikke oppover iallefall.
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Kunne aldri falt meg inn å betale penger for å sende en bekreftelse på åååhh du er så fiin azzzz håper du blir rik og drukner i kølle. come the fuck on, de greiene der er så idiotisk at jeg blir kvalm.

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Spis mer havregryn og dropp kruskakli (dette bruker de fleste som er på diett- ikl og feks meg, for å fylle opp magen fordi havregryn er "for" næringsrikt)

Bytt ut kylling med kjøttdeig, biff eller laks (mer fett, mer kcal) - ikke hver dag men innimellom.

Hell litt olje over maten eller tilsett nøtter - sunt fett, mye kcal

Kutt ned på kardiotrening

Kos deg med hjemmelaget pizza/lasagne/spagetti med kjøttdeig og et glass dolmiosaus f eks. Da trenger du ikke ty til drittmat for å gå opp i vekt da du vet hva du får i deg

Et luksusproblem egentlig
    Men nå skal jeg ikke si hva som er problem eller ikke, men er du glad i å lage mat? Da er det ikke noe i veien for å lage deg noen SKIKKELIGE måltid!
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    takk for nyttige tips/veiledninger.
    Hvis man sier jeg spiser 6 måltider om dagen. Skal ja da spise meg stappmett til hvert måltid?
    På en metthetsskala, bør jeg aldri falle under 7 feks?

Mener dere at jeg bør droppe kardioen helt fra programmet?

Olje/nøtter over maten høres lettvindt og greit ut. Hvilken type olje/nøtter er bra?

Jeg er hverken glad i å lage mat eller flink til å lage mat. Det betyr at det er et par ting jeg kan som jeg stort sett kjører hele tiden. Hadde faktisk hatt godt av en matplan med fullstendig oversikt over hva/hvordan/når osv.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Drit i metthetsskala om en skal opp i vekt - JA du skal spise deg mett til hvert måltid (jeg gjør det selv om jeg er på diett! jeg bare fyller opp med ting som ikke innholder kcals, som grønnsaker/salat, noe du kan kutte ned på til en "passelig" mengde for å få i deg fiber og vitaminer og blabla)

Ja dropp det noen uker og se hva som skjer/ikke skjer. Hvorfor brenne ekstra kcals når du sliter med å få i deg kcals?

Olivenolje og alle ubehandlende nøtter er bra. Personlig syns jeg cashews er meget godt i salat

Men du kan da lage deg en pizza eller koke pasta?
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    hmm godt poeng Riinoo. Dropper kardioen fremover.

Prøver en kominasjon av olivenolje/nøtter. Fint om du oppgir merke på en godkjent type av hver.
    Når det gjelder frokosten. Er solsikkekjerner en grei fettkilde i havregrøten?

Lage pizza/koke pasta klarer jeg. Men jeg tenker at måltidene blir ikke serlig spennende.
    Hvis man deler det opp lager jeg følgende innen hvert emne:
    Karbohydrater: pasta/ris
    Protein: kyllingfileet/laksefileet/kjøtt/egg
    Fett: oljer/nøtter

Ganske skalt alltså, men jobber med saken!

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    tåler du ikke egg?
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    veggiss: joda...

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    hvorfor spiser du ikke det da? billig, suveren proteinkilde, lett å lage...

80 gram havregrøt til frokost når du skal OPP i vekt er jo ynkelig

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    Veggis:
    jeg har omelett til kvelds. Lager den av 1-2 egg og et par hvitter + tunfisk.
    Noen andre retter med egg du tenker på?

80 g havregrynsgrøt - da skal jeg prøve å øke mengden.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Bruk hele egget
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Unnskyld om jeg spør - men hvor har du kostholdskunnskapen din fra?
    Det virker som du kun har "tips og triks" fra et deffekosthold
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    5 egg til frokost på grovt brød burde jo være en bra start på dagen.

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    Riinoo: Bare spørr i vei.
    Har plukket opp rundt omkring i diverse forum/blogger + myrevolution osv.
    Kom gjerne med lesestoff som er et must for newbs å sette seg inn i.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alle artiklene på bodyrecomposition.com
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Det jeg tenkte på er fordi du supplerer med kruskakli og eggehvitter - noe som vi på diett er veldig fan av da dette er meget kcalfattig og kan brukes store mengder av og metter mye (fiber og protein)

Kutt ut dette og sats på skikkelig mat. Bruk hele egget, spis mye havregryn og lag deg noen skikkelige middagsfavoritter. Spiser du mat du liker er det også lettere å spise mer. Bla gjennom noen kokebøker eller matprat.no, tine.no, egg.no osv..
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    hmm...Ser ut som jeg har lest meg opp på deffekost ja :P
    Må snu litt på flisa nå da og trykke i trynet det meste. Nå er det ikke slik at jeg ønsker å eksplodere i størrelse og få en gigantisk mage (som dere sikkert forstår), men hvis man spiser mye og er litt påpasselig med hva man spiser kan vektøkningen være kontrollert i form av økning i muskelmasse...

Ser frem til å ta fatt på oppgaven for fult.

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    Fredag:
    Skulderpress 8 kg 25+555 lett
    Nedtrekk 35 kg 25+555 lett
    Decline benkpress 45 kg 13+444 tungt!
    Uvist hva som skjedde her. Tror jeg hadde lite krefter igjen siden det ikke var første øvelse.

Pec-dec - høyrepp 25 kg 14+555
    kjente litt ubehag her. Skulle gjerne hatt ryggstøtten lenger frem fant ikke funksjon for det.

Sittende roing 45 kg 23+555
    Planke 2 min 1 min
    Sideplanke 1 min hver

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    Lørdag:
    Smal benkpress 30 kg 20+555
    JM-press - høyrepp
    Høyre: 8 kg 17+555
    venstre: 6 kg 18+555
    Bicepscurl 15 kg 25+555
    Knebøy 40 kg 15 @ 8
    40 kg 15 @ 8
    Rollouts ikke tid
    Holmenkollen neste 

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    Mandag:
    Decline benkpress 50 kg 17+555   
    Pec-dec - høyrepp 30 kg 16+555
    Sittende roing 50 kg 19+555   
    Skulderpress 10 kg 16+555 
    Nedtrekk 45 kg 15+555
    Planke 
    2 min
    1 min
    Sideplanke
    1 min hver side  

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    Tirsdag:
    Bicepscurl 17 kg 20+555 
    Smal benkpress 30 kg 17+555
    Nedtrekk kabel 25 kg 16+555
    Markløft 40 kg 3x15 @ 8
    Bulgarske utfall

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Hvordan går det med maten for tiden ?
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    Prøver å spise mye Riinoo. Kan se at vekta kryper sakte oppover. Uvist om d er vann eller noe :P
    slitsomt å logge matinntaket så d tar jeg litt plutselig her og der.

Torsdag:
    Skulderpress 10 kg 20+555
    Nedtrekk 45 kg 16+555
    Decline benkpress 50 kg 10+543
    Pec-dec - høyrepp 25 kg 20+555
    Sittende roing 55 kg 16+555
    Planke*
    2 min*
    1 min
    Sideplanke
    1,10 min hver side

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Okey - hva med å logge en matdag her da?
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    D skal jeg nok få til ganske snart. Mener jeg spiser mere nå enn tidligere.

Lørdag 20/3-2010 
    10:30 - 11:15 
    Energy level:  8
    Smal benkpress: 30 kg 16+5554
    JM-press:
    Høyre: 8 kg 14+555
    Venstre: 6 kg 20+555 lett
    Bicepscurl: 20 kg 18+555
    Knebøy: 40 kg 10 @ 7
    50 kg 10 @ 8
    50 kg 10 @ 9 
    Rollouts: 2x5 

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Dette ser jeg frem til
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    Frokost:
    Havregrynsgrøt med mager kesam og linfrø toppet med kanel + eple

Lunsj1:
    Fullkornspasta med tunfiskeggerøre + solsikkefrø og salat

Lunsj2:
    Fullkornspasta med kyllingfileet + solsikkefrø og salat

Middag:
    Svinefilet med grønnsaker og fullkornsris

Trening

1 time etter trening/kveldsmat:
    Tunfiskomelett av 4 egg og 1 boks tunfisk. 3 skriver speltbrød + litt salat

Mandag 22/3-2010
    19:15 - 20:30
    Decline benkpress: 65 kg 13+5544
    Pec-dec: 30 kg -6+5555
    Sittende roing: 60 kg 14+4444
    Skulderpress: 12 kg 14+4444
    Nedtrekk: 50 kg 12+444
    Planke:
    2 min
    1,10 min
    Sideplanke:
    1,20 min hver side
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Du ligger bra an til middagen også blir det litt lite totalt sett. Spis mindre magert kjøtt f eks!

Kylling, tunfisk og svin er magert - peis på med kjøttdeig og laks
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    01-2010
    Alder
    27
    Tirsdag*23/3-2010*
    20:00*-*21:00 **
    Bicepscurl: 22 kg 15+44444*
    Smal benkpress: 33 kg 13+4444
    JM-press: