+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 43 av 43

Tråd: chezuma på vei mot SGP2009, Loaded og fr.stad open

violently in love <3 chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31

Cool chezuma på vei mot SGP2009, Loaded og fr.stad open

Heisann =)

Vil bare informere at nå er det snart konkuranse tid, og jeg vil som "vanlig" altså poste alt jeg spiser og trener på bloggen min. Så for de som er interessert er det bare å sjekke der, la opp litt bilder og sånn idag og, kommer til å legge ut det sånn i rykk og napp etterhvert som hva jeg får tid til =)

Ha en flott dag alle sammen =)

*koooos*, nei jeg har ikke hatt spise dag fordi om jeg gir dere en kos:P

-Andreas

Supermod altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude elefantastiskuber altitude sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    42
    Lykke til med oppkjøringen og konkurransene, kommer til å følge med på bloggen!

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Fr.stad open , hva og når er det ?
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

violently in love <3 chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected is a jewel in the rough chezresurrected sin avatar
    Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av kimmen Vis post
    Fr.stad open , hva og når er det ?
    http://www.ifbb-nkf.no hvor alt sånt står, er vel 25. april eller noe.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    jævli fin ramme på deg nå!! blir spennende å se slutt resultatet

hvor mye satser du på å veie i konk?
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31

Thumbs down

Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    jævli fin ramme på deg nå!! blir spennende å se slutt resultatet

hvor mye satser du på å veie i konk?
    Takk, har skjedd jævlig mye det siste året altså...

Jeg håper at jeg veier rund 83-85 kg, veier i dag 92.5, og det 2.5 kg mindre enn onsdag i forrige uke, så 85 er iallefall nå bart, ser ut som jeg må droppe SGP2009 av den grunnen at jeg er bortreist helt frem til 8.april :S helvetes greier, ellers får jeg kjøre flat og ikke karbe opp i det hele tatt den helga, vi får se.

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    du veide rett under 80 i fjor?

dette blir spennende som sagt
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    du veide rett under 80 i fjor?

dette blir spennende som sagt
    ja var 79.9 .. og måtte drikke vann fordi jeg var meldt på i feil klasse, fikk ikke stille i -80 fordi han dusten i s.fjord hadde gjort en feil, hadde til og med bekreftelse på at jeg var meldt på i -80 debutant og kom i -90 senior, fordi han ville det ... herregud

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Da har jeg fått meldt på til loaded cup og ... som sagt tror jeg ikke melder opp til SGP2009 fordi jeg ikke får nok tid til å forberede meg, og orker ikke stresse meg ihjel for å komme på ett stevne hvor jeg egentlig ikke er i form.

-Andreas

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av chezresurrected Vis post
    ja var 79.9 .. og måtte drikke vann fordi jeg var meldt på i feil klasse, fikk ikke stille i -80 fordi han dusten i s.fjord hadde gjort en feil, hadde til og med bekreftelse på at jeg var meldt på i -80 debutant og kom i -90 senior, fordi han ville det ... herregud
    haha stemmer dette her ja... huff...

komme til stavanger open i år da ? klarer jeg målet mitt så stille vi mot hverandre

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31

Talking

haha stemmer dette her ja... huff...

komme til stavanger open i år da ? klarer jeg målet mitt så stille vi mot hverandre
    da er jeg sikkert 100kg igjen :P valgte og stille på våren dette året, skal se om jeg skal stille høst neste år tenkte å trene bodybuilding det året som kommer, trent mest styrke løft det året som har vært for å få litt styrke.. så kan vi ta massen det året som kommer =)

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    da er jeg sikkert 100kg igjen :P valgte og stille på våren dette året, skal se om jeg skal stille høst neste år tenkte å trene bodybuilding det året som kommer, trent mest styrke løft det året som har vært for å få litt styrke.. så kan vi ta massen det året som kommer =)
    åhh har du det? hvorfor det?

får se hvordan jeg gjør det neste år... må komme ajour med de to nå i høst så tar jeg det derifra.
    er jo sugen på å prøve våren jeg også men som sagt tar jeg stampunkt til det når jeg har unnagjort høsten i år

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    åhh har du det? hvorfor det?

får se hvordan jeg gjør det neste år... må komme ajour med de to nå i høst så tar jeg det derifra.
    er jo sugen på å prøve våren jeg også men som sagt tar jeg stampunkt til det når jeg har unnagjort høsten i år
    Fordi at bodybuilding trening er DRIT kjedelig :P jeg liker best og løfte TUNGE TUNGE vekter, er det som driver treninga mi, så må igrunn bare vende meg til å løfte litt flere reps og faktisk prøve og trene bodybuilding litt før neste runde

Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Fordi at bodybuilding trening er DRIT kjedelig :P jeg liker best og løfte TUNGE TUNGE vekter, er det som driver treninga mi, så må igrunn bare vende meg til å løfte litt flere reps og faktisk prøve og trene bodybuilding litt før neste runde
    ikke rart du sliter med skader da!! hehe...
    jeg syntes også det, men syntes heldigvis det er desto enda morsommere å se fremgang i speilet
    på den måten unngår jeg skader

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    ikke rart du sliter med skader da!! hehe...
    jeg syntes også det, men syntes heldigvis det er desto enda morsommere å se fremgang i speilet
    på den måten unngår jeg skader
    Tja, merker det jo etter 8 måneder med WSBC at man er litt sliten i knær skuldre og andre store ledd ...

bip
    bip er ikke aktiv
    Medlem bip is a jewel in the rough bip is a jewel in the rough bip is a jewel in the rough bip sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    30
    Siden det er i fredrikstad så må jeg jo komme å se på..
    "even if you win a disscusion on a internett chat or forum your still a retard"

Littlefield slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber slettet bruker uberuberuber
    Ble medlem
    04-2005
    hehe nå begynner kjøret igjen... lykke til din særing Det blir bra! En Andreas på lite kcal og lav fettprosent er det best å være på godfot med. Helst utenfor en radius på ca 1 mil eller 50.. neida

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av bip Vis post
    Siden det er i fredrikstad så må jeg jo komme å se på..
    Ja, du kan ta med biiip og =)

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31

Wink

Sitat Opprinnelig skrevet av maiie Vis post
    hehe nå begynner kjøret igjen... lykke til din særing Det blir bra! En Andreas på lite kcal og lav fettprosent er det best å være på godfot med. Helst utenfor en radius på ca 1 mil eller 50.. neida
    Sånn rent teknisk er jo du da akkurat uten for rekkevidde om man kjører veien :P men jeg tror du kommer til kort om jeg bare slår en 50 mil i diameter sirkel på kartet med tønsberg som sentrum :P

Er faktisk i veldig godt humør om dagen =) og det ser ut at det går greit så lenge jeg ligger på rundt 2000kcal, i det momentet jeg er under merker jeg at jeg kanskje ikke er så grei

Takk takk, jeg tror nok det skal bli bra denne gangen 91.7kg på vekta idag, og skal ikke veie meg før til onsdag egentlig :P

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Kommer til og legge opp litt bilder og slikt i morgen kveld etter trening =)

bip
    bip er ikke aktiv
    Medlem bip is a jewel in the rough bip is a jewel in the rough bip is a jewel in the rough bip sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    30
    Ja, du kan ta med biiip og =)

????

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    ????

bikkja? :P

bip
    bip er ikke aktiv
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    30
    åja. han heter kenzo da

MOAHAHAAAA!!! Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. har et berømt rykte Petra Pan. sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    27
    Veldig fin blogg! Dette blir jo spennende Lykke til!
    Folk ler av meg fordi jeg er annerledes. Jeg ler av dem fordi de er like hahaha

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    åja. han heter kenzo da
    det vet jeg jo men mine kalles bappere når jeg bare prater om de

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Petra Pan. Vis post
    Veldig fin blogg! Dette blir jo spennende Lykke til!
    Takk takk =), ja spennende og vanskelig virker det som. sliten om dagen as =) men sånn blir det med to jobber, hund og skole wee

Ble medlem
    11-2007
    Alder
    31
    Da var s.fjord over, som oppvarmings stevne, og det gikk jo akkurat som forventet, ikke klar og ikke i noe s&#230;rlig hum&#248;r :P

Drar inn til innveiing i morra, veide 83.2 kg idag, kuttet vannet i 9 tiden s&#229; f&#229;r vi se om jeg klarer krype av meg de siste kiloene f&#248;r jeg skal veiies i morra klokka 18:00 &#248;nsk meg lykke til

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    lykke til
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Keep Going! futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29
    Klarte ikke helt se hele diettloggen... Spiser du nesten ckd p&#229; diett eller? Er meget interessert i &#229; se hvordan du legger planen fra begynnelsen av en diett til nesten slutten. konkurranseforberedelser er en historie for seg selv, men tenkte helst p&#229; ca til et par 1 uke f&#248;r scenen...
    Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Begynte du ikke dietten litt sent om du må ned i 1000 kcal dagen samt kjøre heftig på med kardio? Eller må dette til på slutten?
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

bip
    bip er ikke aktiv
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    30
    Lykke til.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Hvorfor stille n&#229;r man ikke er i form til &#229; stille`?

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Var ikke noe i veien med formen hans, men han vil pr&#248;ve &#229; komme under 80kg da han f&#248;ler seg for liten til &#229; stille i -90kg. Har han v&#230;rt flink og &#248;vd mye p&#229; posering og tillegg klarer &#229; gi inntrykk at han trives p&#229; scenen, s&#229; vil han nok kunne gj&#248;re det bra i -80kg.

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Kongeform, ihvertfall!
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Var ikke noe i veien med formen hans, men han vil prøve å komme under 80kg da han føler seg for liten til å stille i -90kg. Har han vært flink og øvd mye på posering og tillegg klarer å gi inntrykk at han trives på scenen, så vil han nok kunne gjøre det bra i -80kg.

Karen er jo i form....

Bedreviteren Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway har et berømt rykte Hardway sin avatar
    Ble medlem
    07-2003
    Alder
    37
    chezuma.. sleng inn msn addy p&#229; PM til meg.. lenge siden jeg har prata med deg M&#229; jo v&#230;re back in the days, p&#229; IRC, haha.
    Http://Fitnessbloggen.no - Trening, kosthold og helse.

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hardway Vis post
    chezuma.. sleng inn msn addy på PM til meg.. lenge siden jeg har prata med deg Må jo være back in the days, på IRC, haha.
    Those were the days! Det virker som en hele livsalder siden. Noen som husker hva jeg kalte meg?

Psychosocial Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba elefantastiskuber Baliba sin avatar
    Ble medlem
    12-2003
    Alder
    26
    Signerer innlegget til Mr.Muscle. Formen var bra og du s&#229; bra ut i forhold til de andre til tross for at det var et helsikkes niv&#229; p&#229; den lineupen! Mer selvtillit og mer utst&#229;rling s&#229; blir dette garantert meget bra.
    Jeg er sponset av Norkost

Hakuna Matata

Just look me in the eyes and say I'm wrong!

Ble medlem
    03-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Those were the days! Det virker som en hele livsalder siden. Noen som husker hva jeg kalte meg?
    Rumpis?

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av hitfrank Vis post
    rumpis?
    å yeah!!?

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Du kalte deg hardcore og hadde akkurat begynt &#229; eksperimentere med syre
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

bip
    bip er ikke aktiv
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    30
    Noen som vet når det starter på fredrikstad open?

Bronse Member olert er et navn kjent av alle olert er et navn kjent av alle olert er et navn kjent av alle olert er et navn kjent av alle olert er et navn kjent av alle olert er et navn kjent av alle olert sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    37
    Starter klokken 1200
    R.I.P Pondus 03.04.07

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine