ff...Da var det den tiden igjen. Tenkte jeg skulle oppdatere treningsloggen men det ble deprimerende lesning: Alle treninger siden mars 2004 står i den og det kan tydeligvis telles på en hånd eller to!!!! Nok om det. Ble hentet av 2 stk i dag og dradd med på trening så de slapp å høre mer på sytingen min.
Jeg ble fint plassert i en Rowing maskin og tankegangen var tydeligvis at jeg skule løfte samme vekter som for 2 år siden...morsomme "kamerater". Jobbet opp til 90kg på hver arm. Deretter nedtrekk noen sett,klarte å overbevise om "..at form er det beste".Ville ikke helt innrømme at jeg var blitt svak
Avslutningsvis bicep/tricep supersett pressdown m/tau og scottcurl.
Fikk "pump" (om man kalle det det) og kastet skjorten for å flexe armene....men det var kun 2 runde og feit klumper som var der,ingen form eller noe.
Løftekondisjon fantes ikke. Men ok,har kjøpt kort og forlater(inntil videre) det heller "hardcore" private trimstudioet mitt og begynner på Svett&Blid.....en barriere er brutt.
Mvh
En sliten Geddy

LinkBack URL
About LinkBacks
ff...Da var det den tiden igjen. Tenkte jeg skulle oppdatere treningsloggen men det ble deprimerende lesning: Alle treninger siden mars 2004 står i den og det kan tydeligvis telles på en hånd eller to!!!! Nok om det. Ble hentet av 2 stk i dag og dradd med på trening så de slapp å høre mer på sytingen min.
Svar med sitat
?