+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 56

Tråd: darp`s logg 2010

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31

darp`s logg 2010

Tenkte komme litt skikkeligt i gang igjen med trening og skal begynne å logge litt igjen for å sette press på meg selv til å holde en bedre kost! Sliter enda med skader og holder litt tilbake grunnet det på trening, men får trent og har vel hatt en ørliten fremgang. Tenker jeg prøver å ligge på 3000 kcal og 40\30\30 på protein \ fett \ karbo i starten og justerer underveis.

11.10.2010

Vekt 119.3

Dagens kost tenkte jeg skulle se slik ut :

Frokost
    Mammut proteinpulver 80 gram
    solfrokost 100 gram

Før trening
    Red bull 250ml

Etter trening
    Whey 50gram
    maltro 50gram

Middag
    Karbonadedeig 400gram
    Spagetti 100gram
    Løk 100gram

Ettermiddag
    4egg 220gram

Kvelds
    Mammuth Proteinpulver

Protein 290gram
    Fett 59gram
    Karbo 228gram
    Kcal 2652

Dagens Arm trening :

Barbell Close Grip Bench Press 20x60 12x100 6x130 6x130 6x150 6x170 12x100 12x100

Cable Pushdown 12x60 12x80 12x90 12x90 12x80 12x60

Cable One Arm Pushdown 12x20 12x25 12x25 12x15

Cable Double Bicep 12x25 12x35 12x45 6x50 6x60 6x70 12x35 12x25

Barbell Curl 12x30 12x30 12x50 12x50 6x60 6x60

Dumbell Curl 12x20 12x20 12x20

Dumbbell Concentration Curl 12x20 12x20 12x20

Situps 20stk 20stk 20stk

Så ble det en time på sykkelen hjemme fremfor tven etterpå. Treninga gikk greit, sliter med vond skulder på venstre siden og vond biceps på høyre siden - derfor velger jeg mangen sett med litt høye reps i steden for å presse meg for mye på lave reps med mye vekt.
    Sist endret av darp; 12-09-10 kl 08:43
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    På tide at du kommer deg i form Darp. Du er vel den eneste som er igjen som ennå ikke har klart det.. Lykke til!

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Se her ja, noen som har bestemt seg!

Dersom du vil ha innspill kan jeg komme med følgende
    - bytt ut solfrokost med havregryn
    - redbull med eller uten sukker?
    - spis mer grønnsaker
    - få i deg mer fett
    - ville trent mer baseøvelser(nå vet ikke hva slags skader du sliter med) og trent tungt så lenge du klarer, sånne jallaøvelser kan du kose deg med når du er i bedre form og begynner å bli slapp
    - og du spiser mindre enn meg jo..
    www.mthereseo.blogg.no

Judge, Jury & Executioner darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp superduperuber darp sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av HITFrank Vis post
    På tide at du kommer deg i form Darp. Du er vel den eneste som er igjen som ennå ikke har klart det.. Lykke til!
    Hvorfor er det på tide da? Skal ikke på noen scene jeg.
    It`s not the size of the car you drive that matters, it`s the size of the arm that steers the car that matters!

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post
    Se her ja, noen som har bestemt seg!

Dersom du vil ha innspill kan jeg komme med følgende
    - bytt ut solfrokost med havregryn
    - redbull med eller uten sukker?
    - spis mer grønnsaker
    - få i deg mer fett
    - ville trent mer baseøvelser(nå vet ikke hva slags skader du sliter med) og trent tungt så lenge du klarer, sånne jallaøvelser kan du kose deg med når du er i bedre form og begynner å bli slapp
    - og du spiser mindre enn meg jo..
    Havregryn tåler ikke magen min uten at jeg koker den til havregrøt - men da passer den ikke så bra oppi shakeren =) Pleier å veksle mellom solfrokost \ weetabix som karbo \ fiber kilde. Hvorfor skal jeg bytte dette i havegryn?

Redbull med sukker, dette utgjør 28 gram karbo \ 110 kcal. Tar den mest for koffein før trening. Burde egentligt ha mer karbo men hadde solfrokost i shaken til frokost så det holdt.

Pleier å spise frosne grønnsaker, i hovedsak brokkoli og gullerøtter. Løk til spagetti og den slags. Dette var bare i dag, som ikke er en grønnsaks dag. kun løk i dag.

Tar også fett i form av kost tilskudd ( selolje, cla, san triple fish fats ) utenom at all mat blir steikt i kaldpresset oliven olje, men dette er også noe jeg ikke logger her da.

Syntes det er ganske latterligt at du kaller øvelsene jeg tar for jalla øvelser. Hva slags base øvelser er det jeg burde tatt i steden for dem jeg tar i dag?

Vet 3000 kcal er lite ja, men det er utgangspunktet jeg starter med nå, så skal jeg justere kosten underveis alt etter sult, resultater og vekt. Har god erfaring med dette fra tidligere av.

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Skal du ned i vekt er det mest gunstig å holde seg unna sukker daglig skal at du får en god/bedre insulinfølsomhet, dette er også med på å justere blodsukker og sultfølelse. Karb er ikke bare karb

Jeg har best erfaring med baseøvelser og helkropp/tosplitt. Train to stimulate, not to anihilate

Jeg har erfaring fra min egen tid på diett og prøve/feiling med å spise for lite mat, forsøk å starte på vedlikehold og juster deg nedover derfra. Om kroppen ikke får nok mat vil den heller ikke gi slipp på noe heller(kroppsfett er kroppens overlevelseslager og den vil hverfall ikke slippe dette fremfor muskler den ikke vil ha i utgangspunktet)

Men vil du kjøre ditt eget opplegg så får du bare erfaring fra prøving og feiling(sier ikke at du vil feile, men det er slik uttrykket lyder), og det er gull verdt
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Skal du ned i vekt er det mest gunstig å holde seg unna sukker daglig skal at du får en god/bedre insulinfølsomhet, dette er også med på å justere blodsukker og sultfølelse. Karb er ikke bare karb

Jeg har best erfaring med baseøvelser og helkropp/tosplitt. Train to stimulate, not to anihilate

Jeg har erfaring fra min egen tid på diett og prøve/feiling med å spise for lite mat, forsøk å starte på vedlikehold og juster deg nedover derfra. Om kroppen ikke får nok mat vil den heller ikke gi slipp på noe heller(kroppsfett er kroppens overlevelseslager og den vil hverfall ikke slippe dette fremfor muskler den ikke vil ha i utgangspunktet)

Men vil du kjøre ditt eget opplegg så får du bare erfaring fra prøving og feiling(sier ikke at du vil feile, men det er slik uttrykket lyder), og det er gull verdt
    Skal ikke ned i vet akkuratt nå, tenkte å begynne på 3000 kcal og så øke til jeg finner kalorien der vekta mi står stille mens jeg har fremgang. Hadde jeg vært ute etter å unngå sukker så hadde jeg ikke hatt karbo i shaken etter trening og sukker-solfrokost i shaken før trening Insulin er viktig når jeg skal bygge muskler, tar også ALA for å øke min insulinfølsomhet nå. Sulten ønsker jeg velkommen fordi jeg sliter som regel med å få i meg nok av rett mat når jeg trener for å bygge.

Trener jo mest baseøvelser, har egen dag for hver muskel gruppe, kjører ikke noe splitt i opplegget mitt, og heller ikke noe helkropps program - får ikke tatt meg ut nok og det blir laaange treninger da om jeg skal klare å bygge noe.

Har også dårlig erfaring med å spise for lite, men jeg begynner på 3000 kcal ca som sagt og justerer oppover til vekta mi står stille. 3000 kcal er ca vedlikeholds kalorien min nå minus aktiviteten i løpet av dagen da.

Kansje jeg har utformet loggen litt feil slik det virker som om jeg skal på en deff nå, det skal jeg ikke. Skal stabilisere vekta mi, få ett fast kosthold og prøve å bygge litt. Tipper jeg kommer til å gå ned til rundt 115 kilo nå og så stabiliserer vekta seg rundt der en plass. Satser på å bygge litt muskler, få bedre kondisjon og lavere fettprosent uten å gå ned i vekt så mye.

Har også alltid hatt ett langsiktigt mål om å nå 250kg i benkpress, 300kg i markløft og 250kg i knebøy. Per i dag er mine gamle perser 220, 270, 220. Så hadde det vært kjekt å komme over 50cm på armene igjen med en lavere fettprosent og en høy vekt

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Min feil

Lykke til!
    www.mthereseo.blogg.no

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Se her ja! blir spennende å følge med, du har vell trent bra om dagen du har du ikke?
    Føler bare jeg leser du er støl hele tiden på facebook

Får håpe loggen varer lenger enn 3 uker denne gangen da
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    Se her ja! blir spennende å følge med, du har vell trent bra om dagen du har du ikke?
    Føler bare jeg leser du er støl hele tiden på facebook

Får håpe loggen varer lenger enn 3 uker denne gangen da
    Jepp trener bra, det er som regel kostholds moralen som er ett problem. Detter som regel ut av kosten, masse mat som må lages og holdes. Trenings parten pleier jeg å ha på stell, men det hjelper lite å trene bra om kosten ikke er på plass Merker fort at en er tom på trening også når en spiser for lite \ feil.

Hvordan er usa?

Platinum Member TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI uberuberuber TommyMSI sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    27
    Eg stemmer for en dobbel biceps bakfra og forfra!!
    http://fitnessprat.no/showthread.php?t=27446 <---treningsdagbok

1.pl City Open 2007

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av darp Vis post
    Jepp trener bra, det er som regel kostholds moralen som er ett problem. Detter som regel ut av kosten, masse mat som må lages og holdes. Trenings parten pleier jeg å ha på stell, men det hjelper lite å trene bra om kosten ikke er på plass Merker fort at en er tom på trening også når en spiser for lite \ feil.

Hvordan er usa?
    ja det er så sant! kjenner til det hehe...
    Her borte er alt vellstand! er bare så deilig plass kunne ha flyttet bort på dagen om muligheten bøy seg hehe... Anbefaler på det sterkeste å ta turen bort! alt er bare så avslappet i LA, til og med trafikken, og det er ganske sykt på 20felts motorveier hehehe....

Sitat Opprinnelig skrevet av TommyMSI Vis post
    HEHE! denne bamsen passer ikke inn i linsa på kamerat
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av TommyMSI Vis post
    hehe får se en dag om jeg får til noe bilde. Ser ikke noe gromt ut uten bra fettprosent uansett =)

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av GrEmLiNgS Vis post
    ja det er så sant! kjenner til det hehe...
    Her borte er alt vellstand! er bare så deilig plass kunne ha flyttet bort på dagen om muligheten bøy seg hehe... Anbefaler på det sterkeste å ta turen bort! alt er bare så avslappet i LA, til og med trafikken, og det er ganske sykt på 20felts motorveier hehehe....

HEHE! denne bamsen passer ikke inn i linsa på kamerat
    Misunner den turen der! Sett litt bilder og det ser ut som dere har det fint! Kosa deg å hilsa de andre

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    12.10.2010

Vekt 119.2

Frokost
    80gram Mammuth protein
    100gram solfrokost
    4egg
    1banan

Før Trening
    Red Bull
    Eple

Etter trening
    Laks
    Ris
    Brokkoliblanding

Middag
    Laks
    Ris
    Brokkoliblanding

Kvelds
    Mammuth proteinpulver 70gram

Protein 266
    fett 91
    karb 319
    kcal 3169

Skulder trening

Barbell Seated Military Press 12x20 12x40 6x60 6x100 6x120 4x140

Dumbbell Arnold Press 6x22 6x30 6x40 6x40

Dumbbell Lateral Raise 6x12 6x20 6x20

Første skuldertreninga på veldig lenge, ganske fornøyd med at jeg ikke hadde noe smerter i skulder og at jeg hadde helt ok løft i militærpress i smithen. Ga meg etter sidehev da jeg kjente at skuldrene hadde fått nok for i dag, planen var egentligt flere øvelser.
    Sist endret av darp; 12-09-10 kl 17:20

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Noen som har tips om hvordan man steker laks i ovn? Bare å krølle inn i sølvpapir med noe krydder og oliven olje? hvor lenge?

Gått lei av å vaske stekepanna for laks

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Jeg legger bare laksen oppå alufolie og strør på salt og pepper. Lar den stå i 20min på 200c. Blir bra nok for meg iallefall
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Jeg legger bare laksen oppå alufolie og strør på salt og pepper. Lar den stå i 20min på 200c. Blir bra nok for meg iallefall
    Takker, tiner du den først eller legger den inn frossen?

Chaticks-si-Chaticks HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank elefantastiskuber HITFrank sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Hvorfor er det på tide da? Skal ikke på noen scene jeg.
    Er eneste motivasjonen din å bli sterkest mulig og alltid skadet på veien til målet?

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Er eneste motivasjonen din å bli sterkest mulig og alltid skadet på veien til målet?
    ja stemmer det.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Takker, tiner du den først eller legger den inn frossen?
    Tint ja.
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    03-2002
    ja stemmer det.
    Og du har "mobbet" meg for å aldri komme i form.. hehehe

Shame on you

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Laks i ovn:

Vil anbefale å bruke grillfunksjonen. Ha laksen litt over middels høyt i ovnen. Jeg bruker 250 grader, og steker litt kortere. Tipper det tar ca. 15 min før den er gjennomstekt men rosa inni. Da får jeg i tillegg en god og sprø stekeskorpe.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Laks i ovn:

Vil anbefale å bruke grillfunksjonen. Ha laksen litt over middels høyt i ovnen. Jeg bruker 250 grader, og steker litt kortere. Tipper det tar ca. 15 min før den er gjennomstekt men rosa inni. Da får jeg i tillegg en god og sprø stekeskorpe.
    Takk for tips, hadde dem frosne i nå med olivenolje på og litt krydder over på 200 grader. Følte dem ble litt bløte, skorpe høres gydd ut så tester det neste gang. Pakker du inn i sølvpapir?

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    13.09.2010

Vekt 118.8

Frokost
    Mammuth Proteinpulver 80gram
    Solfrokost 100gram

Mellommåltid
    5egg 275 gram
    Banan

Før trening
    Red bull
    Eple

Etter trening
    whey 60gram
    maltro 70gram

Middag
    Karbonadedeig 400gram
    Spaghetti 156gram
    Løk 100gram

Kvelds
    Mammuth Proteinpulver 70gram

Protein 314
    Fett 66
    Karb 323
    Kcal 3203

Beintrening

Barbell Full Squat 6x50 6x80 6x110 6x140 6x170 12x80

Sled Seated Calf Press 12x100 12x150 12x200 12x250 12x250 12x250 12x200 12x100

Sled Seated Leg Press 6x150 6x250 6x250 6x250 6x250

Lever Leg Extension 12x70 6x135 6x135 6x135 6x135 12x80 12x80

Lever Lying Leg Curl 12x60 6x85

Fikk en ekstrem pump nederst i ryggen på knebøyen som ga en smerte som gjorde resten av treninga drit. Har vært slakk med beintreninga men det skal det bli slutt på. Liker ikke helt de rare apparatene på elixia heller med rare vinkler og lite vekt i magasinene.. beintreningene blir jo veldig begrenset på grunn av dette, savner skrå beinpress med vektskiver også.
    Sist endret av darp; 13-09-10 kl 17:38

Medlem eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    13.09.2010

.. beintreningene blir jo veldig begrenset på grunn av dette, savner skrå beinpress med vektskiver også.
    knebøy da?

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av eXplode Vis post
    knebøy da?
    Barbell Full Squat 6x50 6x80 6x110 6x140 6x170 12x80

tar jo som du ser i loggen dype knebøy. De har greit knebøy stativ og nok av vekt skiver =) men liker å ta beinpress etter knebøy for under knebøy så ryker ryggen før beina som regel når jeg trener, og i beinpressen er ikke det noe problem.

Medlem eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Sorry, jeg som ikke leser loggen ordentlig! Kjører primært kun knebøy på beina selv.. når du sier "ryggen ryker før beina", regner jeg med du sikter til altfor pump/syre i korsryggen? Du er 110% sikker på at du stiver av ryggen heeele løftet, og ikke får den "lille knekken" fremover når du er helt i kjellern? Merker selv jeg må konse max for å stive av under hele løftet, ellers blir det som du sier at ryggen svikter først! Men for all del, ut ifra løfta dine vil jeg tro at du kjenner teknikk og kroppen din godt.. Det negative ved bøy er jo at man bør være to for å få dratt seg ut skikkelig..

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av eXplode Vis post
    Sorry, jeg som ikke leser loggen ordentlig! Kjører primært kun knebøy på beina selv.. når du sier "ryggen ryker før beina", regner jeg med du sikter til altfor pump/syre i korsryggen? Du er 110% sikker på at du stiver av ryggen heeele løftet, og ikke får den "lille knekken" fremover når du er helt i kjellern? Merker selv jeg må konse max for å stive av under hele løftet, ellers blir det som du sier at ryggen svikter først! Men for all del, ut ifra løfta dine vil jeg tro at du kjenner teknikk og kroppen din godt.. Det negative ved bøy er jo at man bør være to for å få dratt seg ut skikkelig..
    Det er som du sier, jeg får en knekk fremover, har blitt velsignet med en skev rygg og har hatt prolaps, pluss jeg får en smertefull pump nede med korsryggen også fra tid til annen.

Prøver å stive av men når jeg kommer opp i vekt så ryker alltid ryggen fremover før beina får gitt max, litt kjipt. Var alene på bøyen også så kjører litt safe da, Er ikke så lenge siden jeg begynte å trene bein skikkeligt heller så regner med at det bedrer seg! Takk for tips, skal prøve ekstra godt å stive av å se om det blir bedre mtp at ryggen svikter.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    14.09.2010

Vekt 118.7

Frokost
    Eple
    Banan
    Solfrokost 100gram
    Mammuth proteinpulver 80gram

Mellommåltid
    Havregrøt 100gram havregryn

Lunch
    5egg 275gram

Mellommåltid
    Skyr
    2 dl kakao

Middag
    500gram kyllingfilet
    150gram ris
    100 gram brokkoli

Kvelds
    Mammuth proteinpulver 70gram

Protein 324
    Fett 63
    Karb 296
    Kcal 3086

Treningsfri dag, kan være jeg sykler en time før senga om det blir tid til det. Kjenner godt at det er lenge siden jeg har trent beina skikkeligt, god å støl i dag.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    15.09.2010

Vekt 117,9

Frokost
    Eple
    Banan
    Solfrokost 100gram

Mellommåltid
    2 skyr

Lunch
    5egg 275gram

Før trening
    Lefse
    Red Bull

Etter trening
    Whey 64gram
    Karbo 84 gram

Middag
    460gram kyllingfilet
    100gram ris

Protein 318
    Fett 100
    Karb 412
    Kcal 3939

Bryst trening

Treninga gikk skeis, etter første øvelsen benkpress så fikk jeg vondt i bryst der som jeg har hatt avrivning. Trente jo med mer på smalbenk enn dette. Pullovers og incline press blir også litt dårlig å trene pga at det er max 40kg hantler. Fikk en smell nr 2 på decline benkpress og måtte gi meg der også før jeg var ferdig. Kjipt når en kommer skamklar for å løfte å ta seg ut på trening men så stopper smerter meg når det er mye mer å ta av.

Barbell Bench Press 20x60 12x100 12x140 4x170-smerte 12x80 12x60

Dumbbell Incline Bench Press 12x30 12x40 12x40 12x40

Dumbbell Pullover 12x30 12x40 12x40 12x40

Barbell Decline Bench Press 12x70 12x110 2x130-smerte

Cable Standing Fly 20x30 12x30 12x30 12x30

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Synd med smertene. Men, no pain no GAIN!
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Iron-Kim Vis post
    Synd med smertene. Men, no pain no GAIN!
    Jess, får trene med smerter til nervene ikke funker lenger! Bare surt å ikke kunne ta seg helt ut, får bare være tålmodig å trene litt lettere over lengre tid heller.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    16.09.2010

Vekt 116.7

Frokost
    Eple
    Banan
    Solfrokost 100gram

Mellommåltid
    2 skyr

Lunch
    5egg 275gram

Før trening
    Lefse
    Red Bull

Etter trening
    Whey 64gram
    Karbo 84 gram

Middag
    460gram kyllingfilet
    100gram ris

Kvelds
    Mammuth proteinpulver 80

Protein 380
    Fett 103
    Karb 444
    Kcal 4353

Ryggtrening

Barbell Straight-back Stiff-leg Deadlift 12x60 12x100 6x150 6x200 4x230

Cable Rear Pulldown 12x50 12x70 6x100 6x120 12x80

Cable Pulldown 6x100 6x135 12x80

Cable Seated Rear Delt Pull 12x13 12x16 12x13 12x13

Barbell Shrug 12x60 12x60 12x60 12x60

Cable Bent-over Pullover 12x30 12x40 12x40 12x30

Helt grei slapp trening, sleit litt med smerter i biceps på nedtrekk, ellers samme pump i korsrygg som på knebøy.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Alle øvelsene mine er klikkbare linker btw om noen skulle lure på hva øvelse det er snakk om..

Ble medlem
    03-2002
    Treningsinduserte smerter og så fortsetter du å trene på samme måte? For meg så virker det ikke lurt. Har du aldri tenkt på å gjøre ting annerledes slik at du kan slippe skader, tenker da på å kutte ut øvelser som gjør vondt/skader deg og trene lettere?

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Treningsinduserte smerter og så fortsetter du å trene på samme måte? For meg så virker det ikke lurt. Har du aldri tenkt på å gjøre ting annerledes slik at du kan slippe skader, tenker da på å kutte ut øvelser som gjør vondt/skader deg og trene lettere?
    Min store plan er å trene til nervene kortslutter og jeg ikke kjenner smerter Smerter fra betennelser er vel ikke så farligt å trene seg gjennom, verre med smerter i avrivninger osv.. der holder jeg igjen og passer meg. Trener mye lettere nå en før og ikke så mye persing, mer teknikk og lettere øvelser enn før. Får prøve dette opplegget en stund nå og se hvor det tar meg. så langt føler jeg at energien tar seg opp, jeg har mer pump - og dette mens vekta har bikket litt nedover de siste dagene.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Dårlig kost i helga, var ute på fredag og spiste alt for lite \ feil på lørdag. i dag spiser jeg ca som andre dager - kalkun til middag. Logger skikkeligt fra mandag igjen. Fikk også brev i posten om at jeg skal på sykehuset førstkommende torsdag med skulderen, ser ut som at jeg få den operasjonen nå ganske snart.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    20.09.2010

Logga ikke kost denne dagen, men spiste som jeg pleier å gjøre, fårikål til middag.

Beintrening

Barbell Full Squat 12x60 6x100 6x130 6x160 4x180 6x80

Sled Seated Calf Press 12x100 12x150 12x200 12x250 12x250 12x250 12x200 12x100

Sled Seated Leg Press 12x150 12x250 12x250 12x250 12x200

Lever Leg Extension 12x70 6x135 6x135 6x135 6x135

Lever Lying Leg Curl skippa denne

Treninga var vel lik sist gang, gikk fra 6x170 i dype knebøy til 4x180, kan vel kalles en liten fremgang. Tror jeg kunne hatt på mye mer vekt om det ikke hadde knytta seg sånn i korsryggen, beina sliter ikke i det hele tatt på bøyen.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    22.10.2010

Brysttrening

Barbell Bench Press 20x20 20x60 12x80 12x100 12x120 12x100 12x80

Dumbbell Incline Bench Press 12x30 12x30 12x30 12x30

Dumbbell Pullover skippa

Barbell Decline Bench Press 12x60 12x60 12x60 30x60

Cable Standing Fly 12x30 12x30 12x30

Trenge litt mage også. Tok det roligt i dag pga smertene i bryst etter sist gang.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Treningsfri noen dager, holder kosten ca lik som vanligt.

Var på sykehuset med skulderen i går og fikk beskjed om at det blir ny MR med kontrastvæske nå og så sannsynligvis operasjon ganske snart på skulderen.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    25.09.2010

Ryggtrening

Barbell Straight-back Stiff-leg Deadlift 12x75 12x120 6x170 6x220 1x250

Cable Rear Pulldown 12x50 12x70 6x100 6x100 6x100

Cable Pulldown 12x70 12x70 12x70 12x70

Cable Seated Rear Delt Pull brukte strikk da jeg ikke fant tau til å bruke på apparat.

Barbell Shrug skip

Cable Bent-over Pullover 12x40 12x40 12x40 12x40

Strak mark gikk lett i dag, planen var å bruke reimer i dag å se om jeg løftet noe mer, men det ble ikke. Sleit med smerter i biceps på nedtrekk som vanlig, kjipt å ikke få tatt seg ut på denne øvelsen. Avslutta treninga med å springe litt intervall 20 minutter.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    29.09.2010

Vekt 121

Beintrening

Barbell Full Squat 12x20 12x20 6x100 6x140 6x180 12x60

Sled Seated Calf Press 12x150 12x200 12x250 12x250 12x250 12x250 12x150

Sled Seated Leg Press 12x250 12x250 12x250 12x250

Lever Leg Extension 12x135 12x135 12x135 6x135

Greit trykk i beina, sleit ikke så veldigt med trykk i korsryggen i dag. Hatt jevn fremgang på beintreningene nå i knebøy så det er kjekt! synd at det ikke er mer vekter på bein press og leg extension på elixia...

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    01.10.2010

Brysttrening

Barbell Bench Press 12x20 12x50 12x80 12x110 6x140 6x160 12x80 12x80 - vondt i brystet enda men det kommer seg

Dumbbell Incline Bench Press 12x40 12x40 12x40 12x40

Dumbbell Pullover skippa

Barbell Decline Bench Press 12x60 12x100 12x100 12x60

Cable Standing Fly 12x40 12x50 6x60 12x30 12x30

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Liten update,

Avrivning i brystet hemmer meg enda litt på trening, har fått ned fettprosenten litt, kondisjonen opp litt, vekta er på 115 kilo og styrken har vel gått opp litt. Hadde 4x250 i strak markløft sist uke og er vel på 200kg i knebøy ca nå. Benkpress å den slags kjører jeg mest 12 reps på da jeg er redd for å rive opp skaden i brystet igjen, Hadde vel 10 reps på 140 kg i benkpress sist trening som gitt lett, redd for å prøve mer da jeg kjenner skaden i brystet hele tiden når jeg trener, trener med det samme i smalbenk ca.

Tirsdag den 25.01.2011 skal jeg inn på sykehuset og fjerne ett ledd i skulderen pga muskel som er i klem og gir smerter. Har fått ny diagnose på skulderen hver gang jeg har vært inne på sykehuset omtrent så håper de har rett denne gangen og at de ikke kjøerr noe prøv å feil opplegg. Får 6 uker sykemelding etter operasjonen, kjipt når jeg er godt inne i trening og kosthold men får vel trene det jeg kan trene i etterkant av operasjonen.. kardio og den slags.

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Kjipt med skulderen da. Får håpe operasjonen hjelper og at du leges fint.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Ouch - hørtes voldsomt ut å fjerne et helt ledd, (hvilket ledd, hvilken muskel?).

6uker uten trening går fort, og er ikke så ille som man skal tro - men det er veldig deilig å komme tilbake igjen
    En fordel av å være så lenge uten styrketrening er at du får en liten "nybegynner"gevinst og responderer veldig bra på vektene i begynnelsen, så det er det bare å utnytte!

Lykke til!
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Ouch - hørtes voldsomt ut å fjerne et helt ledd, (hvilket ledd, hvilken muskel?).

6uker uten trening går fort, og er ikke så ille som man skal tro - men det er veldig deilig å komme tilbake igjen
    En fordel av å være så lenge uten styrketrening er at du får en liten "nybegynner"gevinst og responderer veldig bra på vektene i begynnelsen, så det er det bare å utnytte!

Lykke til!
    Har sikkert bare godt av en pause fra treninga med avrivning i brystet og alt, men kjipt når en er så godt inne i kostold og trening og har fremgang!

Det er ett ledd over rotatorcuffen de mener gir meg det de kaller inklemmings syndrom, som de skal fjerne med kikkhullsoperasjon.. så sa de at det var ganske normalt å finne avrivninger og den slags de kansje kunne gjøre noe med samtidigt også.

Kommer nok til å trene kardio, bein og det jeg kan trene forsiktigt som ikke påvirker skulderen etter en ukes tid tenker jeg.

Ble medlem
    11-2002
    Alder
    31
    Bilde av formen nå på ca 115kg+. Tenkte se om jeg klarte komme ned til 100-105 kilo til sommeren ( juli ).

IMAG0631.jpg

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    Tøff form!

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.