Jeg er for tung! Aldri vært tyngre, startvekt er 121kg. Jeg har omsider nådd styrkemålene mine og målet om 45cm på overarmene, det tok riktignok 6år og alt for mye fett. I det siste har jeg fått krampeaktig pump i leggene bare av å gå, og enkle oppgaver som å ikke knuse dama under samleie er blitt slitsomt. Jeg føler meg ikke feit, og speilbildet er enig, men jeg ønsker å gå ned til rundt 100kg da dette er en mer behagelig vekt å bære på. Og mer hensiktsmessig i forhold til kampsporten jeg bedriver ved siden av.
Dagens status:
121kg, 192cm, bryst 127cm, midje 90cm, biceps 45cm med pump. Jeg tipper fettprosent er rundt 20.
Målet er 100kg, uten å miste for mange cm bortsett fra midjen.
Planen er å kjøre lavt på karbohydratene og høyt på protein og fett. Det blir nok etterhvert ketose, men jeg begynner litt forsiktig da jeg er vant til 4000+ i kaloriintak. Jeg kommer ikke til å følge noen fast matplan, men benytte meg av de proteinkildene jeg har til rådighet, akompagnert av stadig mindre karboposjoner.
Jeg trener 3/4split avhengig av arbeidshverdag, og har nylig konvertert feil vei, ifra MMA til vanlig boksing noe som er helt nytt for meg.
Jeg har en pågående konkuranse med treningspartneren min om førstemann til 200kg i benkpress med 5tusen kroner i potten, men jeg legger denne på is en stund nå. Noe som passer meg bra da han har rast ifra meg og satt 180 mens jeg har stått fast på 160 snart et år. Men jeg satser på at hans nye kjæreste vil sinke progresjonen hans minst like mye som dietten min.
Matlogg mandag 25/10:
M1: 200gram roastbeef med remu, 4kps omega 3 m/d-vit+selen med e-vit(mot svinesjuken).
M2: 200gram cottage cheese.
Trening, 45min styrke biceps/triceps/mage, 45min kardio. +Multipower brun flaske.
M3: 2 kyllinglår med skinn, 50gr ris.
M4: Omelett av 4 egg, fersk champignon, skinke og litt norvegia.
Oppdaterer etterhvert. Og legger ut bilder sett at jeg overlever første uken.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat