+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 40 av 40

Tråd: En romantisk komedie - AxMataz' nye logg

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31

Red face En romantisk komedie - AxMataz' nye logg

Hei hei godtfolk!

Da er tiden inne for å lage en ny loggbok! Høsten er ved våre føtter, og det er på tide med ny giv mot vinteren, som kommer før vår og sommer.

Jeg har hatt nesten ett års pause fra FP, og siden sist har det skjedd en hel del ting. Skal jo ikke ramse opp alt her, men det skal sies at jeg fikk omstendelige, vedvarende mageproblemer sist vinter/vår, som gjorde at vekta falt ned fra 75 kg til rekordlave 69,2 kg!

Mageproblemene er forsåvidt fikset, så lenge jeg holder meg unna sukker og hvitvin, så vi er på vei tilbake til høyder tidligere ikke erfart, nesten tilbake til fremtiden, bare med trening.

Dere som kjenner meg vet at utfordringen min er å gaine. Jeg er han duden som sliter med å sette M2-sprøyta fordi fettprosenten er for lav. Så er også muskelmengden.
    Men denne gangen har jeg satt et mål, og gitt meg selv tyngde på motivasjonen:
    Opp til 85 kg innen 1. juni 2012, ellers må alle penger jeg får igjen på skatten gå til veldedige formål. Og jeg skatter for mye, så vi snakker om rundt 20-30 k. Hoho!
    (Noterer også at min høyeste vekt noensinne er 78 kg)

Så kan man spørre seg hvorfor det er så viktig for meg å gå opp følgende kilo, vel, dere som lever etter GTL vet jo at livet ikke er verdt å leve hvis man ikke er kong1 på gymmet, men sånn ellers vil det bare være en bedre vekt for meg, med mer styrke til disposisjon til snowboardkjøring og livet blant annet, for ikke å snakke om den visuelle forbedringen.
    Dessuten, når man har hatt en hobby i over ti år, så begynner man å lure på om man faktisk kan skape resultatet, eller om alt bare er prat.

Så, målet er satt, konsekvensen er skrevet svart på hvitt med underskrift, så jeg kommer meg ikke unna denne.
    Dagens vekt er på ca 73 kg, så jeg har 9 måneder å gå opp 12 kg på.
    Naturlig nok er det ren og fin muskelmasse som er målet her, men for en fyr som alltid må sove med genser fordi det er kaldt, så er faktisk en høyere fett% også velkommen, så målet er bare opp i kroppsvekt.

Anywhey, kjører på her med logging.
    Kommer til å trene god, gammeldags DC, med små modifikasjoner lagt til rette for at jeg har fotballspilling hver onsdag.

Godt å være tilbake btw!
    Remember that last guy who gave up? --- Neither does anybody else!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Velkommen tilbake Skal bli moro å følge med!
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Velkommen tilbake.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Velkommen og lykke til
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Gud shit, da møtes vi på 85!
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    Velkommen tilbake! Skulle gjerne spist litt for deg!
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Gladfeit! kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen elefantastiskuber kimmen sin avatar
    Ble medlem
    10-2005
    Alder
    25
    Velkommen tilbake. Jeg kunne tenkt meg ned til 85, hehe. :-)
    He said, "Here, the Lord is saying there's a system that makes this much vitamin D this quickly -- thousands of units a day from sun exposure. And here's the government over here saying you only need a couple of hundred units a day. So you can sort of ask yourself, 'Who do you want to believe -- God or the government?'"

Junior Broscientist AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz elefantastiskuber AxMataz sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Takk for tilbakemeldinger alle sammen! Kan vi ikke bare alle møtes på 85? Hehe.

Skal trene med HITman på tirsdag, kanskje det da kommer video av en stusselig fremført flatbenk hantelpress? Vi får se!

Gladgutt! Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar uberuberuber Elonar sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    22
    trener du og på: eliksia ringes park?
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Det beste med alt sammen er at jeg har utviklet en dyp kjærlighet for NORMALE sinnsfriske mennesker.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Elonar Vis post
    trener du og på: eliksia ringes park?
    Nopes, nå går det i fitness express. Knallgodt utvalg av frivekter, og utstyr ellers forøvrig. + bare 299,- pr mnd.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    sup brah. dette ser lovende ut. hvis det er din situasjon på bildet der så er du i: rute.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    sup brah. dette ser lovende ut. hvis det er din situasjon på bildet der så er du i: rute.
    Yes bror! Men! Det er fordelaktig lys i heisen hvor bildet er tatt, på vei opp til: 3. etg.

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Ønsker deg lykke til på din ferd. Mitt bidrag.
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Bronse Member John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn sin avatar
    Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Ser bra ut. Welcome back

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Jess, det ble ikke noe video i dag for å si det sånn, men kan melde om fortsatt fremgang. Da jeg begynte å trene igjen for en måned siden, etter ca 3 måneders opphold, måtte jeg finne meg i at det ikke hadde vært sunt å løfte på mer enn 25 kg hantlene i hantelpressen. For å ikke skade meg. Jeg var faktisk så svak.

I dag fikk jeg løftet på 35 kg hantlene, tidsaspektet tatt i betraktning så er jeg fornøyd.
    35 x 8
    35 x 6
    Og her kjentes det ut som en mild strekk i høyre bryst, så i frykt for å ødelegge noe gjorde jeg bare
    27,5 x 10 på siste settet.
    Er uansett på vei oppover, det er jo alltid gledelig.

Skuldertreninga er litt amputert da jeg har dratt på meg antakeligvis en betennelse i høyre anterior deltoid, jeg kan i hvert fall ikke legge på noe i pressøvelser, whatsoever. Så det første tipset jeg har fått for å fikse det kjapt er å kjøre lette vekter og massssse reps, så i dag ble det 4 kg hantler og i overkant av 200 reps.
    Smerten i det daglige er så og si helt borte etter å ha gjort dette et par ganger, men kan som sagt fortsatt ikke gjøre tunge pressøvelser.
    Så, her mottas tips med stor takk.

Triceps nedpress, husker ikke vektangivelsene egentlig, men ble vel ca 10 x 3 på 76 kg el noe.
    Så litt mage i en magemaskin. Kjente det i situasjonen for å si det sånn.

Har ikke begynt strict DC enda, så skriver ikke og er ikke så seriøs. Nå handler det først og fremst om å gjøre kroppen vant til å trene tungt igjen, samt strekke endel og spise mye.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Gårsdagens økt: rygg. Og: biceps.

Faen, dette blir lettere når jeg begynner å skrive på trening, men får ta dette fritt fra hukommelsen nå.
    Bredt nedtrekk:
    86 x 10
    93 x 5
    93 x 3
    Gjorde noen reps før dette også uten reimer, tenkte at det er på tide å drite i reimene for å styrke grepet, men fuck det, fingerene er jo svake som fiskepinner, ryggen kommer først så da var det å finne frem reimene. Dovel straps, that is.

Gjorde i tillegg til dette sikkert til sammen 50 hangups med forskjellige grep, uten ekstra vekter.

Kabelroing får jeg vondt i korsyggen av når jeg blir for ivrig (selv om jeg gjør øvelsen "riktig"), så kjørte bare ett rolig sett her. 60 kg el noe, ca 10 reps.
    Så ble det roing i maskin med bryststøtte, men holdt på å spy når denne klemte meg i solar plexus, så kjørte bare lett her også, men med mange rep.

Biceps stangcurl, var her allerede noe gåen i biceps etter alle draøvelsene, men kjørte på litt fordet, godt med ekstra pump i biceps når det er riktig lys rett ovenfra og man ser i speilet med lav fettprosent. BLOD <3
    30 x 10
    30 x 10

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Dagens morgenvekt (etter rammebesøket): 75,2 kg. Det er faktisk 6 kg mer enn for 2 måneder siden. Og situasjonen er fortsatt under kontroll.

I morgen er det full tute på trening, skal trene med HITman igjen og begynner nå offisielt DC programmet med loggføring og alt.
    Blir 2-splitt med trening mer eller mindre annenhver dag.

Skal snart spandere på et blide i denne bloggen også.

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Hvor ofte trener HITman for tiden?
    http://www.dingsekongen.no

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av LurePer Vis post
    Hvor ofte trener HITman for tiden?
    1 gang pr uke. Med mindre det ikke passer den tirsdagen, da tar han treningen neste uke igjen.
    Men han beholder styrken helt upassende bra, tror han til og med øker, selv i kaloriminus/fettreduksjons-modus.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Da har jeg offisielt begynt med DC programmet, første trening i går.
    Kjører 15-20 rep RP på de fleste øvelser, bortsett fra roing, quads, underarm, legger og mage.

Bryst hantelpress:
    35 kg x 10 x 5 x 3 RP

Skulderpress (fortsatt en noe betent anterior deltoid på høyre side, dog mye bedre enn på lenge, men kjører lett med mange reps da dette har vist seg å forbedre situasjonen)
    7,5 kg x 40 x 15 x 15

Triceps nedpress:
    77,5 kg x 10 x 7 x 5 RP

Rygg W - Bredt nedtrekk:
    100 kg x 8 x 4 x 4 RP (første gang i historien på 100 kg )

Kabelroing:
    73 kg x 10 x 8 SS

Skulle så ta det obligatoriske "på badet etter trening"-bildet, men det var litt køddent siden dassen stod akkurat der lyset var, derav den litt merkelige posituren.
    Uansett, dette er dagens form, med litt pump, vekta ligger vel på rundt 75 kg nå.

pose.jpg

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Bra situasjon bror!

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Hot!
    http://www.dingsekongen.no

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Heftig bro. 1 tips: Det idealtypiske på-badet-bildet skal tas med blitz mot speilet! Veldig viktig
    .......................................R.I.P..........................................

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Takker brødre!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Hvordan gikk dette mon tro?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Altså, jeg jobber med saken. Har hatt et lite setback fremgangsmessig, men er tilbake på ballen. Men ikke mye å skryte av, derfor har det vært stille her. :S

Største utfordring, som alltid, er å ha stor nok apetitt til å få spist mye mat. Tips tas i mot med takk, altså.

Medlem fryd is a jewel in the rough fryd is a jewel in the rough fryd is a jewel in the rough fryd is a jewel in the rough fryd is a jewel in the rough fryd sin avatar
    Ble medlem
    11-2011
    Alder
    26
    Blog Entries
    1
    Du ser fantastisk bra ut:] Lykke til!
    "Smerte er bare en følelse..."

Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz Vis post
    Største utfordring, som alltid, er å ha stor nok apetitt til å få spist mye mat. Tips tas i mot med takk, altså.
    Hey bror jeg har akkurat samme problemet. Som delt med Vio så er fløte 1 godt tips for å få opp kcal-counten uten mye effort. Matfløte eller Kremfløte, alt etter. Utenom det så er nøtteblandinger (first price, landlord) kjekke greier også. Men det viktigste er å get your head in the game and stop making excuses. Get FUUUARK.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Insulinsprøyter. Få HITman til å skrive ut resept til deg!

Det er jo ganske enkelt: Holde seg til flytende og energitette matvarer.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Vurderer å bake sjokoladekake med det kokosfettet som ikke har lukt og smak, men som fortsatt er en av de beste mettede fettkildene vi kan få i oss. Stabil ved oppvarming er den også. En kakebit i ny og ne gjør i hvert fall underverker for de fleste overvektige vennene jeg har.

Eneste problemet er sukkeret, jeg har en mage som klager noe sykt over inntak av sukker.

Nøtter er bra, og den nøtten jeg resonnerer best med er cashew, selv om blodtypen min ikke tilsier det. Dog har jeg ikke spist cashews siden jeg ble lurt og fikk utgåtte nøtter fra den lokale grønnsaksforhandleren her.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Eat. Pray. KILL!!!!

Medlem fryd is a jewel in the rough fryd is a jewel in the rough fryd is a jewel in the rough fryd is a jewel in the rough fryd is a jewel in the rough fryd sin avatar
    Ble medlem
    11-2011
    Alder
    26
    Blog Entries
    1
    Sitat Opprinnelig skrevet av AxMataz Vis post
    Vurderer å bake sjokoladekake med det kokosfettet som ikke har lukt og smak, men som fortsatt er en av de beste mettede fettkildene vi kan få i oss. Stabil ved oppvarming er den også. En kakebit i ny og ne gjør i hvert fall underverker for de fleste overvektige vennene jeg har.

Eneste problemet er sukkeret, jeg har en mage som klager noe sykt over inntak av sukker.

Nøtter er bra, og den nøtten jeg resonnerer best med er cashew, selv om blodtypen min ikke tilsier det. Dog har jeg ikke spist cashews siden jeg ble lurt og fikk utgåtte nøtter fra den lokale grønnsaksforhandleren her.
    Du kan vel bruke sukrin istedet for sukker? Eneste "slitsomme" er at da må du selv ha i kakaomasse og kakaosmør istedet for å bruke vanlig sjokolade, men det blir like godt ihvertfall
    "Smerte er bare en følelse..."

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    2012

All righty. Drar i gang litt logging igjen nå siden det er nytt år og alt. Jeg gidder som regel ikke å logge her fordi jeg ikke føler det er stort poeng, men nå tenker jeg å stadfeste litt i første omgang hva jeg spiser, så jeg kan få feedback på det i henhold til vektøkning.
    Målet er som sagt opp til 85 kg innen 1. juni, jeg har ikke turt å veie meg i det siste, men jeg vet at jeg henger etter skjema. :S

Det jeg ikke kan spise er sukker og meieriprodukter (med unntak av en osteskive i ny og ned). Jeg prøvde en periode med høyt inntak av frukt, fordi 20 bananer er overkommelig for meg på en dag og det tilsvarer rundt 2000 kcal.
    MEN, til tross for utallige lovprisninger fra forskjellige frukt-fremmende aktører (f.eks Doug Graham), så funker det ikke for min mage, så derav må det forslaget forkastes.
    Hvis jeg dog begrenser ukesinntaket av sukker til KUN under og etter trening, går det tilsynelatende greit.

En ting som er interessant er at jeg ikke reagerer sånn på andre typer raske karbs, f.eks. potetstivelse. Kun sukker.

Anywhey, gårsdagens måltider:

-Shake
    50 g havremel
    50 g proteinpulver
    25 g potetstivelse
    10 g olivenolje

-Hamburger
    60 g brød
    100 g burger
    dressing, løk, salat, tomat, ketchup

-Ris & Egg
    125 g ris
    2 egg

-Tortilla
    1 stor tortillalompe
    116 g quinoa med tacokrydder
    Div løk og litt dressing

-Hamburger
    60 g brød
    100 g burger
    dressing, løk, salat, tomat, ketchup

-Shake
    50 g havremel
    50 g proteinpulver
    25 g potetstivelse
    10 g olivenolje

-Hjemmelagde proteinbars - 5 stk (forhåpentligvis rundt 2-300 kcal pr stk)
    -1 shot tran

Kommer til å ha dette som basis for kostholdet mitt fremover, bare sirkulere litt på forskjellige typer kjøtt i hamburgerene (lakseburger, kyllingburger osv), samt presse inn minst 2 avocadoer pr dag i tillegg.
    Ris og egg kan også være havregryn og egg en dag, eller brødskiver og egg.

Etter mine beregninger, med den nye oppskriften på proteinbars jeg skal teste i dag, skal dette utgjøre mellom 4000 og 5000 kcal pr dag.
    På treningsdager blir det ca en halvliter sukkerholdig drikke i tillegg til dette, alt fra julebrus til gulrotjuice, det utgjør uansett rundt 50 g karbs.

Trening i kveld, kommer til å kjøre litt høyere på reps en jeg pleier med DC, kan logge økta her.
    Kanskje det blir bilde til "dagens form"-tråden også.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Du spiser sykt lite pr. måltid? 100 g hamburger? Pleier å runde 5-600 g bare på kjøttet :O

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Du spiser sykt lite pr. måltid? 100 g hamburger? Pleier å runde 5-600 g bare på kjøttet :O
    Ja da kjøper du ikke indrefilet

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Platon73 Vis post
    Ja da kjøper du ikke indrefilet
    Pleier du å ha indrefilet som hamburger? Helsteke 1,5 kilo, og så klæsje et burgerbrød på toppen?

Det går forøvrig i indrefilet ca. 1 gang i uken.

Come back king Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 uberuberuber Platon73 sin avatar
    Ble medlem
    06-2004
    Alder
    39
    Ikke så mye indrefilet som hamburger nei
    Men 600 gram er en diger burger!

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Pleier faktisk å ta begge burgerene i samme måltid, så 200 g kjøtt, men mer enn det klarer jeg ikke når dagen er så pakket med måltider. :S
    Uansett, om jeg daglig får i meg oppunder 5000 kcal så holder det, og da er det strengt tatt irrelevant hvor mye det blir pr måltid.

Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Et forsøk på NIH viste noe høyere utbytte av 3 måltider daglig kontra 6 - gitt likt matinntak.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av McBain Vis post
    Et forsøk på NIH viste noe høyere utbytte av 3 måltider daglig kontra 6 - gitt likt matinntak.
    Det får vi ta når magesekken har utvidet seg litt.

Nu; trening!

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Romantisk eller Tåpelig?
    By Carlsentassen in forum OT
    Svar: 79
    Nyeste innlegg: 22-12-07, 16:16
  2. Svar: 26
    Nyeste innlegg: 16-04-07, 13:16
  3. romantisk komedie?
    By Polarman in forum OT
    Svar: 27
    Nyeste innlegg: 23-08-06, 08:57