Hei hei godtfolk!
Da er tiden inne for å lage en ny loggbok! Høsten er ved våre føtter, og det er på tide med ny giv mot vinteren, som kommer før vår og sommer.
Jeg har hatt nesten ett års pause fra FP, og siden sist har det skjedd en hel del ting. Skal jo ikke ramse opp alt her, men det skal sies at jeg fikk omstendelige, vedvarende mageproblemer sist vinter/vår, som gjorde at vekta falt ned fra 75 kg til rekordlave 69,2 kg!
Mageproblemene er forsåvidt fikset, så lenge jeg holder meg unna sukker og hvitvin, så vi er på vei tilbake til høyder tidligere ikke erfart, nesten tilbake til fremtiden, bare med trening.
Dere som kjenner meg vet at utfordringen min er å gaine. Jeg er han duden som sliter med å sette M2-sprøyta fordi fettprosenten er for lav. Så er også muskelmengden.
Men denne gangen har jeg satt et mål, og gitt meg selv tyngde på motivasjonen:
Opp til 85 kg innen 1. juni 2012, ellers må alle penger jeg får igjen på skatten gå til veldedige formål. Og jeg skatter for mye, så vi snakker om rundt 20-30 k. Hoho!
(Noterer også at min høyeste vekt noensinne er 78 kg)
Så kan man spørre seg hvorfor det er så viktig for meg å gå opp følgende kilo, vel, dere som lever etter GTL vet jo at livet ikke er verdt å leve hvis man ikke er kong1 på gymmet, men sånn ellers vil det bare være en bedre vekt for meg, med mer styrke til disposisjon til snowboardkjøring og livet blant annet, for ikke å snakke om den visuelle forbedringen.
Dessuten, når man har hatt en hobby i over ti år, så begynner man å lure på om man faktisk kan skape resultatet, eller om alt bare er prat.
Så, målet er satt, konsekvensen er skrevet svart på hvitt med underskrift, så jeg kommer meg ikke unna denne.
Dagens vekt er på ca 73 kg, så jeg har 9 måneder å gå opp 12 kg på.
Naturlig nok er det ren og fin muskelmasse som er målet her, men for en fyr som alltid må sove med genser fordi det er kaldt, så er faktisk en høyere fett% også velkommen, så målet er bare opp i kroppsvekt.
Anywhey, kjører på her med logging.
Kommer til å trene god, gammeldags DC, med små modifikasjoner lagt til rette for at jeg har fotballspilling hver onsdag.
Godt å være tilbake btw!![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat