+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 18 av 18

Tråd: Exkilds treningsdagbok (n00b)

Kliss nytt medlem Exkild is on a distinguished road Exkild sin avatar
    Ble medlem
    10-2008
    Alder
    23

Smile Exkilds treningsdagbok (n00b)

Forord: Jeg er fullstendig n00b når det kommer til trening på studio. Jeg har alltid vært opttatt av trening og kosthold (særlig det siste) - men jeg nesten bare trent utholdenhet. Nå har jeg endelig begynt å trene styrke. Jeg anser meg som svært heldig - fordi jeg har fått selveste Carlsentassen til å være min personlige Coach!

PS: Nå helt i starten løfter jeg bevisst ikke særlig tungt, fordi jeg må lære meg den riktige teknikken først

----------

DAG 1 (27.10.2008)

Knebøy A2G
    60x6
    60x6
    60x6
    80x6
    80x6

Tåhev i smith
    100x10
    100x10
    100x10
    120x10
    120x10

Bicepscurl stående
    8x8
    10x8
    12x8
    12x8
    14x8

Hammercurl
    10x10
    10x10
    10x10

Ståene curl med benkstang
    10x8
    10x8
    10x8
    20x8
    20x8

En-arms concentration curl
    6x8
    6x8
    8x8
    8x8
    8x8

Benhev
    bw x 10 (bw=body weight)
    bw x 10
    bw x 10
    bw x 10
    bw x 10

Sit-ups
    60

(HVA KOSTHOLD ANGÅR, har jeg som som sagt alltid vært fokusert på å spise sunt. Men, nå som jeg begynner å trene styrke kommer jeg nok til å trenge koststilskudd, noe jeg ikke har noen peiling på i det hele tatt. Hva, hvor ofte og hvor mye jeg skal spise kommer jeg til å trenge hjelp til. Alle tips og råd blir er hjertelig velkomne)

Ble medlem
    10-2008
    Alder
    23

Dag 2 Exkild

EXKILDS TRENING - DAG 2 (20.11.2008)

Skulderpress
    10x10
    12x10
    12x10
    14x10
    14x10

Foroverbøyd sidehev
    6x8
    6x8
    8x8
    8x8
    8x8

Dips
    bw x 10
    bw x 10
    bw x 10
    bw x 10
    bw x 10

Chins
    utegikk

EZ bicepscurl
    10x8
    10x8
    20x8
    20x8
    20x8

Benhev
    10
    10
    10
    10
    10

Ble medlem
    10-2008
    Alder
    23

Exkild Trening Dag 3

EXKILDS TRENING - Dag 3 (tirsdag 25. november 2008) BURSDAG OM 2 DAGER!

Jogging
    5 min.

Benkpress
    20x10
    40x10
    40x10
    40x10

Skråbenk m/hantler
    8x10
    8x10
    10x10
    12x10
    12x10

Flyes
    6x10
    6x10
    8x10
    10x10
    10x10

Franskpress m/EZ -stang
    10x10
    10x10
    20x10
    20x10
    20x10

Triceps pushdowns m/tau
    3,75x10
    5x10
    5x10
    7,5x8
    5x10

Stående Triceps Extensions
    6x10
    6x10
    8x8
    8x8
    8x8

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    der ja, det var på tide du fikk skrevet denne loggen gitt:P like treig som et kvinnfolk du

men, bra å se at du logger ^^ er artig å se utover med loggene hva man løfter senere i forhold til hva man begynte med osv
    jeg sender deg en oversikt over mat osv, og hva som inneholder hva, og ellers så er det bare å lese på forumet her i de forskjellige trådene.. mange folk med utrolig masse erfaring
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Bronse Member Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    grattis med å få begynnt med styrketrening

Det første som slår meg er det overdrevne volumet på biceps treninga di. Du trener en bitteliten muskel nesten 3 ganger så mye som beina dine

Edit: ser at den første treninga di var for en måned siden og det ser bedre ut på de to siste

Bronse Member Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb er et navn kjent av alle Royb sin avatar
    Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Når det gjelder kosttilskudd kan du starte med en proteinshake type Whey etter trening og så ta det derfra, les deg opp litt på hva som finnes og hva det gjør.

\,,/ d(^_^)b \,,/ Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen er et navn kjent av alle Carlsentassen sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    24
    grats med dagen ^^
    20 år
    177 "høy"
    73-75kg

I've Allways Been Crazy, But It's Kept Me From Going Insane! My Name... Is Psycho!

Siempre he sido loca, pero es de ir me mantuvieron loco! Mi Nombre ... Psycho!

Treningsdagbok

Kosthold

Bildeprofil

Ble medlem
    10-2008
    Alder
    23
    DAG 4 (torsdag 27.11.88) BURSDAG

Skulderpress
    10x5
    10x5
    12x5
    12x5
    14x5

Strake sidehev
    6x10
    6x10
    6x10
    8x10
    8x10

Dips
    bw x 10
    bw x 10
    bw x 10
    bw x 10

Chins
    bw x 6
    bw x 6
    bw x 6

EZ Bicepscurl
    15x10
    15x10
    15x10
    15x10
    15x10

Benhev
    10
    10
    10
    10
    10

SPØRSMÅL:

Proteinpulver
    - må jeg spise dette hver dag?
    - skal jeg spise mer de dagene jeg trener?
    - hvor mye har egentlig dette å si?

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Proteinpulver
    - må jeg spise dette hver dag? Nei - Etter trening holder

- skal jeg spise mer de dagene jeg trener? Kroppen trenger mer næring de dagene du trener, om det du spiser daglig er nokk eller ikke må du nesten bare finne ut av

- hvor mye har egentlig dette å si? At du får i deg nokk mat er viktig, men så lenge du spiser når du blir sulten så er det som regel greit. Det viktige er at du har energi på trening og greier å øke styrken.

Ble medlem
    10-2008
    Alder
    23
    Tusen takk for svar! Det er allikevel et par ting jeg lurer på:

Men, mange steder har jeg lest at man faktisk IKKE skal være sulten (altså spise så ofte at man ikke "rekker" å bli sulten) hvis man skal bygge opp kroppen.

Og jeg har sett mange spiser dette ikke bare etter trening, men også om morgenen også kvelden.

Med vennlig hilsen Eskild

Ble medlem
    10-2008
    Alder
    23

Question Spørzmål!

AWAITING REPLY PÅ ØVRE SPØRSMÅL

Imens benytter jeg anledningen til å spørre et spørmsmål til:

Er det dumt om jeg trener biceps annehver dag?

Jeg har nemlig størst interesse for å bli "stor og sterk" i armene. Jeg skal selvfølgelig trene resten av kroppen, men dette er min første prioritet!

Hjelp plix
    Sist endret av Exkild; 02-12-08 kl 19:52 Begrunnelse: oppmerksomhetsforsterkning

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Hvis du kun trener armer og ingenting annet, vil man få inntrykk av større armstørrelse.
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Ja, du kan egentlig bare trene armene hvis det er målet.

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Du kan godt spise såpass at du ikke rekker bli sulten, er litt større fare for å overspise slik at du legger på deg overdrevent mye fett noe som ikke er nødvendig. Følg med vekta slik at du ikke flyger opp i vekt alt for fort bare.

Ble medlem
    10-2008
    Alder
    23

Smile

Nja, jeg er ikke interessert i å utelukkende trene armene - vil jo bli sterk i kroppen også.

Men, jeg MEST interessert i store armer, og kunne gjerne tenkt meg tips for å trene disse optimalt!

Ble medlem
    07-2004
    Alder
    26
    Armene får mye juling når du trener de større muskelgruppene så hvis du peiser på med masse ekstra trening på armene i tillegg så blir det rimelig overkill og armene vil ikke vokse likevell.

Ble medlem
    10-2008
    Alder
    23
    Ja - relativt liten aktivitet denne uken...

Jeg har dessverre hat det altfor travelt! Jeg har trent -bittelitt- hjemme da:

TIRSDAG:

Hantel curl:
    14x8
    14x8
    14x8
    14x8
    14x8
    14x8

Berbell curls:
    18x12
    18x12
    18x12
    18x12
    18x12
    18x12

Torsdag: SAMME

Ellers relativt lite!
    Men, jeg skal få til mer fremover! Har også tenkt å kjøpe en multi-treningsmaskin hjemme, så jeg kan trene flere muskelgrupper hvis jeg får flere travle uker
    176 cm høy - 70 kg- Blondt hår og blå øyne - Smil om munnen! :-)

Ble medlem
    10-2008
    Alder
    23
    PS: Fant ut i dag at jeg er 176 høy og veier 70 kg!

Ikke ekstremt høy eller svær med andre ord - men jeg er fornøyd med meg selv jeg ^^
    176 cm høy - 70 kg- Blondt hår og blå øyne - Smil om munnen! :-)

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.