Da har jeg egentlig funnet ut at etter 10 år med varierende trening, på sats og løping i Bergensfjellet har egentlig virket bra. Men det er et Men her, og det er laster. Laster som ødelegger egentlig all trening.
- Cola er noe som er elsket og hatet, jeg har ikke vært den som har drikket mest cola, men det har kanskje vært 1-3 halvlitere for dagen. 1-2 på jobb og kanksje 1 hjemme.
- Helge kos, da går det i standard kost som er skrekkelig dårlig til trening. fredag, lørdag og søndag, med Pizza-mat, chips og snop...
Jeg er egentlig en helt vanlig person, som har litt mer mage enn jeg trenger, den er ikke så veldig stor, midjemålet er 94 cm, men den skulle gjerne vært midre, for det er her fettet ligger, ikke så mange andre steder.
Så målet mitt her er å få motivajson til å gå ned dit jeg skal, slutte å drikke sukkerholdig brus og spise relativt sundt, og få masse gode tips
Det værste er egentlig at jeg, kan masse om kosthold, men jeg anvender ikke den kunskapen:P
Da kjører vi på.
Vanligvis , trener jeg 5-6 ganger i uken,
Mandag: Rygg og biceps, mage + cardio 30-60min
Tirsdag: løping til jobb
onsdag: Bryst, skuldre mage og triceps
Torsdag: fri
Fredgag bein + Cardio 30-60min
Lørdag fri
Søndag: Fjelltur over vidden 2 mil ca
Fyr løs med komentarer, så lenge de er konstruktivejeg er ikke redd for å få tilbakemeldinger..
På vedlegget med litt fleks til Webkameraet har vi utgangspunktet :P

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat

Godt med stor bergensrepresentasjon!
)