+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 96

Tråd: Fitnessdame sin treningslogg

Medlem Fitnessdame har en flott utstråling Fitnessdame sin avatar
    Ble medlem
    07-2008

Fitnessdame sin treningslogg

Etter oppfordring fra enkelte her inne, skal jeg opprette min treningslogg. Dette er den første jeg noensinne har hatt, så tips og råd mottas med takk

Jobber iherdig mot mitt mål: Å delta i Athletic fitness i 2009. I den forbindelse håper jeg også at noen som har deltatt i konkurranse har lyst å dele sine erfaringer med meg. Å prestere fysisk etter at man har gått på diett har jeg hørt kan være ganske tungt, men jeg ser frem til å stå på scenen, og håper på at dette går bra.

Satser på å få lagt inn noen bilder etterhvert!

Tirsdag 05.08.08

Ryggtrening + litt mage:

Nedtrekk som oppvarming
    12 chins med bredt grep
    etter liten pause 8 til.
    Nedtrekk (chins) x 4 Kilo: 60 + 60 + 55 + 55
    Roing (maskin) x 5 reps Kilo: 40 + 40 + 40 + 35 + 35
    Low row apparat 5 x 4 reps ( her tar jeg med en hånd i slengen i dag) 55 x 4
    Stående roing med vektstang 5 x 5 reps, 27 kilo
    En-arms roing med hantel 3 x 5 reps Kilo: 26 kilos hantel
    Pull-ups, 5 x 5 reps, kroppsvekt
    Markløft 5 x 5 reps, 55 kilo
    Rygg-hev 3 x 14 reps
    Sit-ups 3 x 30
    Annen type sit-ups 40 + 30 + 20

5 min cardio i en sånn fancy precormaskin som jeg ikke vet hva heter..
    5 min roing med max motstand.
    Sist endret av Fitnessdame; 05-08-08 kl 19:36 Begrunnelse: Ønsker om å vite hva jeg løfter :)

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Denne skal inn i mine innlegg
    Forøvrig er jeg veldig nysgjerrig på hva du løfter, ikke bare antall repetisjoner
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

pusi she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra uberuberuber she-ra sin avatar
    Ble medlem
    01-2008
    Alder
    30
    Yippi!! Grattis med din første treningslogg. Denne skal inn i mine innlegg også. (Jeg gjør alltid som heavygravy skjønner du.. hehehe..) Bra chins på deg frøken. Blir spennende å følge med, men må tilføye, som Moreheavygravy, at det blir enda mer fornøyelig å lese her inne om du også logger vektene du løfter.

Ble medlem
    07-2008
    Sånn. Der var den oppdatert med kilo Hyggelig at dere viser interesse Må innrømme at jeg måtte tyvtitte litt på she-ras logg først....

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Du er sterk, frøken
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    07-2008
    Takk for det Det viktigste er jo å oppnå resultater, uavhengig av kiloene

Ser jo nå at jeg har lagt inn bloggen på litt feil sted da, noen vet om jeg kan flytte tråden til en annen gruppe?

Onsdag 06.08.08

Skuldre og biceps

Omvendt peck-deck 5 x 5 reps (Her vet jeg ikke hvor mange kilo jeg tok)
    Skulderpress 5 x 5 reps (18 + 18 + 18 + 16 + 16)
    Sidehev (deltoideus-apparat) 5 x 5 reps (40 + 40 + 35 + 35 + 30)
    Hammercurl med to hantler samtidig 4 x 5 reps (24 + 24 + 22 + 22)
    Bicepstrening med vektstang 4 x 5 reps (25 kg)
    Bicepstrening i cabelcross-apparat 5 x 5 på hver arm. 15 kg.

Hobbymosjonist Smashii is a jewel in the rough Smashii is a jewel in the rough Smashii is a jewel in the rough Smashii sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    22
    Velkommen hit du sterke frøken! Blir spennede å følge med fremmover, lykke til

Gladlaks... ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    25
    Schterk dame ¨

Hvor gammel er du?
    Sitat Opprinnelig skrevet av stå på jenta Vis post
    jeg er ikke tykk og jeg trener og spiser sunt

Now with added cuteness Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer er et navn kjent av alle Stoffer sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Alder
    26
    ganske så sprek ja! Imponerende!

Gleder meg til å se fremgangen

Ble medlem
    07-2008
    Hei! Tusen takk for det Jeg er 35. Ja, fremgangen den har vært fin det siste året, og håper det fortsetter slik frem til konkurranse til neste år.

Gold Member Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen har mye å være stolt av Omen sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    30
    Bilder?

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Pass på 5x5 i omvendt pec deck..... Kan være smart å trene bakside skuldre med høyere repetisjoner.
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Ble medlem
    07-2008
    Takk for tips hightower. Når det gjelder bilde, så kommer dette snart

Gladlaks... ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia er et navn kjent av alle ophidia sin avatar
    Ble medlem
    10-2006
    Alder
    25
    Vi gleder oss
    Sitat Opprinnelig skrevet av stå på jenta Vis post
    jeg er ikke tykk og jeg trener og spiser sunt

Ble medlem
    07-2008
    Torsdag 07.08.08

Aktiv hviledag

30 min spinning
    Husvask ;-))

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Jeg har kjørt omvendt pecdeck med alt for mange kg og få reps. Endte opp med noen avrevne muskel fiber i latsfestet faktisk. Tok noen måneder før det ble bra igjen. Gjorde satans vondt under mark bla.
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Ble medlem
    07-2008
    Fredag 08.08.08

30 min hard spinning

Ble medlem
    07-2008
    Lørdag 09.08.08

Bryst/Triceps

Oppvarming (Kabel krysstrekk)
    12 dips
    etter pause 8 til.

Hantelpress (brystpress med hantler) 5 x 5. (20 kilos hantler de tre første settene, deretter 19 kilos hantler).
    Triceps push-down, 5 x 5, 25 kilo. Endelig lært meg riktig teknikk, og kjenner det godt nå
    Franskpress, 5 x 5. Ny øvelse for meg, begynte i dag med denne. 18 små kilo
    Pectoral-apparat 5 x 5 (55 + 50 + 50 + 50 + 50)
    Dips igjen. 12 + 10 + 8.
    Rygghev 14 x 3
    Mage: Liggende bein og hofteløft 3 x 30

10 min. cardiotrening med pre-cor maskin
    I dag forsøkte jeg dessuten å avslutte treningen med å slå bestetiden min i roing på 500 meter. Jeg lå veldig godt an, men hva skjedde? Jo, jeg skled av setet på romaskinen. Hvorfor har de laget romaskinene så upraktiske slik at setet er nærmest som en planke? Bruker man litt beinkraft, så sklir man av! Arrgghh..

Ble medlem
    07-2008
    Søndag 10.08.08

Bein/underkropp

Oppvarming
    3 x 12 knebøy (55 kg)
    5 x 5 knebøy med en fot (den ene støttes på en benk) 12 kg stang på nakken
    Leg-extention-apparat. 5 x 6. (50 + 55 + 40 + 40 + 35).
    Glute-apparat 5 x 5 (en-fots gluteus-trening). 55 + 55 + 55 + 50 + 45

Ble medlem
    07-2008
    Mandag 11.08.08

Rygg

Oppvarming (nedtrekk)
    12 chins
    pause 6 til
    En arms roing med 26 kgs hantel. 5 x 5 på hver arm.
    En arms roing i apparat 60 kg, 5 x 5 på hver arm.
    Ro-apparat (pulley) 5 x 5. 40 + 35 + 35 + 35 + 30 kg
    Nedtrekk, 65 kg. 5 x 5.
    Stående roing med vektstang. 27 kg. 5 x 5.
    Chins - 5 kg 10 + 8 + 8
    Chins - 10 kg 10 + 8 + 8
    Chins - 15 kg 10 + 8 + 7

Superior newbie morni er et navn kjent av alle morni er et navn kjent av alle morni er et navn kjent av alle morni er et navn kjent av alle morni er et navn kjent av alle morni er et navn kjent av alle morni er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av Fitnessdame Vis post
    Mandag 11.08.08

Rygg

Oppvarming (nedtrekk)
    12 chins
    pause 6 til
    En arms roing med 26 kgs hantel. 5 x 5 på hver arm.
    En arms roing i apparat 60 kg, 5 x 5 på hver arm.
    Ro-apparat (pulley) 5 x 5. 40 + 35 + 35 + 35 + 30 kg
    Nedtrekk, 65 kg. 5 x 5.
    Stående roing med vektstang. 27 kg. 5 x 5.
    Chins - 5 kg 10 + 8 + 8
    Chins - 10 kg 10 + 8 + 8
    Chins - 15 kg 10 + 8 + 7

Himmel å sterk du er !
    Pleaseeee....bilder?

Ble medlem
    07-2008
    Takk for det

Ja, bilder kommer om kun kort tid

Ble medlem
    07-2008
    Bilde
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    07-2008

Bilder

Av rygg og div (bildekvaliteten ble litt dårlig her ..)
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    07-2008
    Tirsdag

Rask spasertur ca 1 time.
    Mage:
    Situps på ulike måter
    40 + 30 + 40 + 30 + 40 + 30

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Tight dame, heftige armer og smal midje. Bra jobba.

Smisch!! Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura er et navn kjent av alle Cordura sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Alder
    29
    Kjempebra ja!!
    Kul igjen..

Ble medlem
    07-2008
    Takk for det!

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Av rygg og div (bildekvaliteten ble litt dårlig her ..)
    Ser bra ut dette!
    Du har sinnsyke biceps og smal midje!
    Ryggen er sikkert bra, men poseringen viser den ikke som den sikkert er. Det er fort gjort å få litt "fuglevinger" om en trykker til feil og ikke retter seg skikkelig opp. Tips: snakk med Morni, så får du sikkert noen råd mht å få satt den skikkelig Ser forsåvidt ut som om den trenger en del mer juling, men det rekker du på et år

Artig med folk som satser, og det er fornuftig å se det litt langsiktig - stå på, så blir dette bra!!

mvh
    Ø
    NORKOST - yammi!!!!

Superior newbie morni er et navn kjent av alle morni er et navn kjent av alle morni er et navn kjent av alle morni er et navn kjent av alle morni er et navn kjent av alle morni er et navn kjent av alle morni er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    04-2004
    Sitat Opprinnelig skrevet av tricepsman Vis post
    Ser bra ut dette!
    Du har sinnsyke biceps og smal midje!
    Ryggen er sikkert bra, men poseringen viser den ikke som den sikkert er. Det er fort gjort å få litt "fuglevinger" om en trykker til feil og ikke retter seg skikkelig opp. Tips: snakk med Morni, så får du sikkert noen råd mht å få satt den skikkelig Ser forsåvidt ut som om den trenger en del mer juling, men det rekker du på et år

Artig med folk som satser, og det er fornuftig å se det litt langsiktig - stå på, så blir dette bra!!

mvh
    Ø
    Ha ha...akkurat som jeg er noe ekspert

Men enig i det over her. Knallbra armer og smal lekker midje(jeg vil også ha)

Fitnessdame: jeg slet ganske bra i starten jeg også med å få bretta vingene ut,men øv deg først på en dobbelbiceps posering , så er det muligens lettere å få ut latsa på den andre poseringen. Det funka for meg ihvertfall. Ellers så var det et godt tips jeg fikk fra en annen her inne , var og rulle skuldrene framover og press armene ut med latsa....hmm vansklig å forklare ass :-\

Gold Member tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman har et berømt rykte tricepsman sin avatar
    Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Sitat Opprinnelig skrevet av morni Vis post
    Ha ha...akkurat som jeg er noe ekspert

Men enig i det over her. Knallbra armer og smal lekker midje(jeg vil også ha)

Fitnessdame: jeg slet ganske bra i starten jeg også med å få bretta vingene ut,men øv deg først på en dobbelbiceps posering , så er det muligens lettere å få ut latsa på den andre poseringen. Det funka for meg ihvertfall. Ellers så var det et godt tips jeg fikk fra en annen her inne , var og rulle skuldrene framover og press armene ut med latsa....hmm vansklig å forklare ass :-\

Weeee - for midja di er jo vanvittig brei og ulekker.......

Eksperter er så mangt unge dame - men noe må du gjøre rett i hvertfall, for du poserer ryggen meget bra (i tillegg til at den er bra da) - derfor tok jeg meg friheten til å anbefale deg som ekspert

Jada så....
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    07-2008
    Veldig bra med konstruktive tilbakemeldinger, takk for kompliment også folkens!
    Dette er nemlig noe med det jeg sliter med, å få frem vingene når armene er nede. Skal øve på det, og prøve å følge den forklaringen din morni

Ble medlem
    07-2008
    Onsdag 13.08.08

Biceps og skuldre

Oppvarming (lett sidehev og skulderpress med hantler)

Sidehev: 5 x 5 med 9 - kilos hantler
    Skulderpress 5 x 5, 18 + 18 + 18 + 16 + 16 kgs hantler.
    Delta-apparat 5 x 5, 30 + 30 + 25 + 25 + 25 kg.
    Omvendt peck-deck 5 x 5. 20 + 20 + 25 + 25 + 25 kg.
    Foroverbøyd sidehev 5 x 5, m/ 8 kgs hantler.
    Nedtrekk i tilbakelent stilling (for bakside skuldre), 2 + 5 40 kg.
    Bicepstrening med cabel-cross, 20 kg på hver arm. 5 x 5.
    Hammercurl 5 x 5, 12 kgs hantler.
    Rygghev 3 x 14.
    Roing som cardiotrening avslutningsvis
    40 minutters rask gange.

Ble medlem
    07-2008
    Nytt bilde av rygg, uklart bilde igjen da...
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    05-2002
    Alder
    44
    Nytt bilde av rygg, uklart bilde igjen da...
    Se der ja - nå ser en muskulaturen i ryggen din langt bedre, så da løy det forrige bildet litt mht akkurat det. Når du får til line-up bakfra poseringen skikkelig så vil ryggen se X antall ganger bedre ut enn på det forrige bildet - for muskler har du!

Blir bra dette!!
    NORKOST - yammi!!!!

Ble medlem
    07-2008
    Takk tricepsmann! Jeg skjønner jo at dette er en kunst, hehe.......

Ble medlem
    07-2008
    Torsdag 14.08.08

30 minutter spinning før frokost

Bryst/triceps
    Oppvarming (cabel-cross)
    Cabel-cross brysttrening 12,5 kg på hver arm, 5 x 5
    Dips 8 + 8 + 7
    Brystpress m/hantler 5 x 5, kg per arm, 18 + 19 + 20 + 20 + 20
    Triceps push-down 5 x 5, 20 + 25 + 25 + 25 + 25
    Franskpress 5 x 5, 18 kg
    Pectoral-apparat 5 x 5, 50 + 55 + 50 + 45 + 45
    Chest-incline/brystpress-apparat, 5 x 5. 30 kg
    8 dips med 5 kg off
    Magetrening Situps: 40 + 20 (skrå magemuskler) + 40 + 20 (skrå magemuskler) + 40

Ble medlem
    07-2008
    Fredag 15.08.08

Aktiv hviledag

30 min. spinning, lang spasertur.

Ble medlem
    07-2008
    Lørdag 16.08.08

3,5 times skogstur

Ble medlem
    07-2008
    Søndag 17.08.08

Underkropp

Oppvarming (sykling)
    4 x 4 knebøy 35 kg
    5 x 6 knebøy med en fot (den andre hvilende på en benk) 12 kg stang på nakken
    Leg extention 5 x 6, 30 + 40 + 35 + 50 + 30 + 25 kg
    Leg curl 5 x 5, 30 + 27 + 27 + 27 + 25 + 25 kg
    Dyyype knebøy 12 kg på nakken 2 x 6
    Mage Situps: 10 på fitnessball + 50 vanlige + 10 fb, 40 vanlige 10 fb, 30 vanlige.

Ble medlem
    07-2008
    Mandag 18.08.08

Rygg

Oppvarming (nedtrekk 45 kg, 2 x 6)
    Chins 13 stk.
    pause
    Chins 7 stk.
    Nedtrekk med stang (chins-grep) 5 x 5, 55 kg alle sett.
    Stående roing med vektstang, 5 x 5. Kg: 27 + 27 + 30 + 30 + 30.
    Pulley (roing), 5 x 5, 50 kg alle sett.
    En-arms roing med hantel, 3 x 5 på hver arm, 28 kgs hantel på alle sett.
    Nedtrekk med omvendt grep 4 x 5, 65 kg
    Nedtrekk med apparat (chins-grep), 4 x 5, 65 kg.
    Markløft, 50 kg, 5 x 5.
    Rygghev, 3 x 14.

Ble medlem
    07-2008
    Tirsdag 19.08.08

Hviledag

40 min x 2 rask gange

Ble medlem
    07-2008
    Onsdag 20.08.08

Skuldre/biceps og mage

Oppvarming (cabelcross)

Skulderpress 5 x 5, kg per arm: 17 + 17 + 17 + 16 + 16
    Sidehev 5 x 5, kg per arm: 11 + 11 + 10 + 10 + 10
    Stående "omvendt" cabelcross, 5 x 5, 20 kg per arm.
    Bicepscurl med cabel, 5 x 5 på hver arm, kg; 20 + 20 + 22 + 22 + 22 per arm.
    Hammercurl 5 x 5, per arm; 11 + 11 + 10 + 10 + 10
    Sidehev i delt's apparat 3 x 5, 30 kg
    Mage: 14 x 3 benhev med strake ben
    Crunches 50 + 30
    Crunches på fitnessball 2 x 10
    30 situps på benk (med benhev samtidig).

Ble medlem
    07-2008
    Fredag 22.08.08

Bryst/triceps og mage

Oppvarming
    Brystpress med hantler, 5 x 5, 20 kg per arm
    Cabelcross, 5 x5 15 kg per arm.
    Triceps push-down, 5 x 5, 30 + 40 + 30 + 25 + 30
    En-arms tricepspress over hodet. 5 x 3 per arm. 10 kg.
    Franskpress med scott-curl stang, 23 kg
    Pec-deck flyes, 5 x 5, 55 + 50 + 40 + 45 + 50 kg
    Bryst-press apparat (chest incline), 5 x 5, 35 kg

Mage:
    Benhev med strake ben, 14 + 16 + 14
    Crunches 30 x 3
    Trening av skrå magemuskler (sit-ups), 30 x 3.

Jeg har forøvrig fått beskjed fra fysioterapeuten om å ta det med ro i forbindelse med stikkingen i hånda under dips-treningen, så jeg dropper denne øvelsen en periode, for å se om plagene forsvinner (krysser fingrene for det).

Ble medlem
    07-2008
    Lørdag 23.08.08

Underkropp (inkl nedre del rygg).

30 min. rask gange.

Oppvarming
    Knebøy i smith-apparat, 5 x 5, kg 35 + 35 + 55 + 55 + 55
    Knebøy med en fot 4 x 7 per fot, 17 kg stang på nakken
    Leg extention, 6 x 8, varierer belastning mell. 25 og 50 kg.
    Leg curl, 5 x 5, 25 + 25 + 30 + 25 + 25
    Markløft, 5 x 5, 55 kg
    Rygghev, 3 x 14.

Ble medlem
    07-2008
    Søndag 24.08.08

Rygg og skuldre

Oppvarming (nedtrekk)
    Chins 6 + 4 + 4 + 4 + 4 stk BW + 5 kg ekstra i belte deretter 5 brede chins uten ekstra vekt i belte.
    Nedtrekk (chins-grep) 5 x 5, kg; 55 + 60 + 60 + 55 + 55
    Pulley, 5 x 5, kg; 50 + 45 + 45 + 50 + 45
    Nedtrekk med omvendt grep 3 x 4. Kg; 70 + 65 + 65
    Stående roing med vektstang 5 x 5 kg; 30 + 27 + 27 + 30 + 27
    En-arms roing med hantel, 4 x 5 på hver arm, 26 kgs hantel per arm.
    Nedtrekk i apparat, 3 x 5, kg; 65 + 70 + 70

Skuldre:
    Sidehev, en arm i slengen, 13 kg per arm.
    Sidehev i delt's apparat, 30 kg, 5 x 4
    Omvendt cabel-cross, 5 x 5, 12,5 kg på hver side.

Så avsluttet jeg treninga med 6 brede chins.. sliten gitt....

Ble medlem
    07-2008
    Mandag 25.08.08

Aktiv hviledag

1 time sykkeltur i flott høstvær!

Ble medlem
    07-2008
    Onsdag 27.08.08

Bryst/triceps/skuldre

Cabelcross 5 x 5, 12,5 kg hver arm
    Brystpress med hantler 5 x 4, 18 + 20 + 18 + 16 kg per arm
    Triceps push-down 5 x 5, 25 - 30 kg
    Enarms tricepspress over hodet
    Skulderpress med vektstang, 5 x 5 (25 kg vektstang).
    Foroverbøyd sidehev, 6 kg per arm
    Chestpress-apparat, 5 x 5 35 - 40 kg.
    Pec deck flyes-apparat 50 kg, 5 x 5

Leg-raise med strake bein, 16 x 3

Ble medlem
    07-2008
    Torsdag 28.08.08

Underkropp + litt biceps

30 minutter sykling
    Knebøy, 4 x 6, 35 + 55 + 55 + 55
    Knebøy med en fot (og vektstang på ryggen), 5 x 5, 17 + 25 + 25 + 25 kg.
    Leg extention, 8 x 8. Varierende mellom 25 og 50 kg.
    Markløft. 5 x 5, 55 kg.
    Leg curl. 5 x 5, 20 + 35 + 20 + 35 + 20 kg.
    Bicepscurl med cabel 3 x 8 per arm. 25 kg
    Hammercurl, 3 x 5 per arm, 12 kg.
    Rygghev, 3 x 14.

Ble medlem
    07-2008
    Lørdag 30.08.08

Rygg og mage

Oppvarming (nedtrekk)
    Chins, BW + 10 kg ekstra i belte, 3 x 5
    Nedtrekk stang (chins-grep) 5 x 5. Kg; 60 + 57 + 57 + 57 + 55
    Omvendt kabelkryss (for øvre del av rygg og skuldre), 10 kg på hver side. 3 x 5
    Stående roing med 30 kgs stang, 5 x 5.
    Pulley (ro-apparat), 5 x 5. Kg; 45 + 50 + 50 + 45 + 45
    Upper back-apparat, 5 x 5. Kg: 35 + 35 + 40 + 40 + 40
    Chins, 3 x 5
    Nedtrekk i chinsapparat, 3 x 4. Kg: 75 + 70 + 65
    Benhev m/strake ben. 20 + 18 + 18
    Crunch: 50 vanlige + 40 (sidemusklene) + 40 vanlige + 40 (sidemusklene) + 30 vanlige + 30 sidemuskler.

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.