+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Flukten fra ostepop-posen!

Kliss nytt medlem Rune Falch is a jewel in the rough Rune Falch is a jewel in the rough Rune Falch sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    23

Flukten fra ostepop-posen!

Siden "alle" andre har en trening blogg eller logg eller hva det kalles så må vel jeg også ha en!
    Jeg har aldri hatt en trening blogg eller logg før, så jeg er ikke sikker på hvor jeg skal begynne.
    Loggen blir oppdatert om dagen min på kvelden etter siste måltid og\eller treningsøkt!=)

Det kommer sikkert noen spørsmål etterhvert om noen som føler seg kunnskaprike har lyst til å svare

La til det mest normale bilde jeg har, så folk kan følge fremgangen eller motgangen min!

Liker ikke ølpølse

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Deler du og Frode rom?
    http://www.dingsekongen.no

Kliss nytt medlem Rune Falch is a jewel in the rough Rune Falch is a jewel in the rough Rune Falch sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    23
    Nej:]
    Liker ikke ølpølse

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Drit i ostepop Cheez Ballz er tilbake i norske butikker!

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Hei bror. Bra tiltak. Husk at uansett hva som skjer, så må du ALLWAYS keep it up STÅ på videre å NEVER back down. Og følg med på ICA. De har ofte oste popp på tilbud til 10,- . kjempe bra å ta 1 neve å knuse i p-shaken.
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

PKMN PROFESSOR discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Jeg forventet at du så ut som noe ala avataren din.

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    23
    Jeg skal verken spise ostepop eller cheez ballz!:S
    Takk for gode ord Kim! jeg er mye mer motivert til joggeturen min nå!
    Beklager om jeg skuffet deg discipline, men jeg er ikke så veldig stor
    Liker ikke ølpølse

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Phø. kardio >> styrke. Stå på Rune. Kult at du har fått det treningsbok.
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    har du noe spesielt du vil oppnå med treninga.. ??
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    23
    Følte meg ikke helt 100% i dag, tror kanskje det skyldes kosten og\eller nattesøvnen.
    Får håpe på bedre form i morgen!
    En ting som irriterer meg er at jeg aldri klarer å telle reps når jeg gjør noe som jeg tar skikkelig i på. Får prøve å bli bedre på dette etterhvert.

09.06.2010

Trening

Første økt

~5km relativt rolig jogging men bruker å løpe fortere den siste km'en hjem.

Andre økt

Trening med Frode:

Jogget i rask tempo frem og tilbake til Frode's hus.(Før og etter trening)
    Tipper det er rundt 1km en vei.

5x Hang-ups
    5x Dips
    5x Push-ups

Tredje økt Den siste økten er noe jeg bruker som regel å gjøre hver eneste kveld.

Stretching
    2x Sit-ups
    3x AB-wheel knestående.
    2x AB-wheel stående.

Mat!

1.Måltid Skål med Havregryn og 1 banan.
    2.Måltid 2 Osteburger greier med grov hamburgerbrød og 1 pære. (den var saftig, nam!)
    3.Måltid Skål med havregryn og 1 banan.
    4.Måltid 3 brødskiver med noe rart kjøttpålegg.
    5.Måltid Ca.350gr kjøttdeig og 1 grovt hamburgerbrød.

Jenta_a: Jeg har vel ikke noe spesielt å oppnå, vil bare bli kvitt litt unødvendig fett og bytte dette ut med muskler.
    Men jeg liker å trene kardio framfor styrke. Dette er på grunn av at jeg er ganske svak=p
    Liker ikke ølpølse

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Tre økter er imponerende iallefall
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Ble medlem
    04-2006
    Alder
    23
    joda skal ikke klage så lenge kneet er fint.
    Liker ikke ølpølse

Medlem tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 is a jewel in the rough tnt^85 sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Er kneet blitt bedre?

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.