+ Svar på tråd
Side 19 av 19 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19
Viser resultatene 901 til 929 av 929

Tråd: Guardians tull og tøys

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Da har det gått noen dager siden sist trening ja. Har vært på jobbreise i Oslo, og privatreise i Brüssel. Ble selvfølgelig tatt i snøkaoset i B, men slapp unna med et nødskrik. Vi satte oss inn i flyet til riktig tid søndagskvelden, de kjører sikkerhetsrutiner og alt det der og så kobler kapteinen seg inn og sier: "beklager, men vi har en dårlig nyhet, vi må vente i ca 2 timer i kø på avising". Greit nok, vi venter 2 timer, innestengt i flyet med babygråt og dårlig luft. Jeg satt på business class og fikk gratis vin så jeg greide meg fint. Etter 2 timer kommer kapteinen inn igjen "beklager, men vi må vente 2 timer til". Så det ble til slutt 4,5 timer venting før vi kunne fly til Gardermoen. Etter å ha ankommet Gardermoen kommer det på speakeren "til alle reisende fra B, flyet hadde absolutt ingen bagasje med seg". Altså la alt igjen i B. Klokka var da 4 på natta og vi måtte fylle inn et skjema og mye stress før vi kunne dra hjem med drosje (regning: 1700). Morgenen etter, mandag, leser jeg at flyplassen i B har blitt stengt frem til onsdag pga mangel på avisingsvæske. Takk faen for at vi kom oss avgårde natt til mandag ellers ville vi blitt sittende der, og i verste fall på feltsenger på flyplassen. Jeg har derfor gått siden mandag nå i samme plaggene uten deodorant. Reiste hjem til jul i dag med en tannbørste i baklomma og that's it. Alt av julegaver, klær og toalettsaker ligger i kofferten. Har heldigvis en superduper reiseforsikring via jobben som også funker på privatreiser så jeg har kjøpt drøssevis med ting allerede så jeg greier meg. Og nå mens jeg skrev dette innlegget ringte de plutselig fra flyplassen i Molde og fortalte at de nettopp hadde fått kofferten min og lurte på om jeg ville ha den kjørt ut med en gang. Fantastisk!

Vel, nok blogging. Det har ikke blitt noen slags form for trening siden sist foruten mange lange gåturer ifb shopping etc. Er dessuten blitt skikkelig feit i magan og ser ikke ut, men pyttsann. Nå er det toppturer som er på planen fremover i kombinasjon med mye julemat og sjokolade. Mmmmmmmmmmmm!

God jul til alle, elsker dere like mye som dere elsker meg. <3
    Treningslogg

I love life because what more is there.

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Så alt er på stell no?

Hurtid er det VT på deg igjen?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Alt er på stell! Det hadde gått bra med julegavene også; kilosvis med belgisk sjokolade, XO'en til fattern, snusen min, noe slags spekepølse av vilt som smakte fantastisk som jeg kjøpte av en 200kgs mann på en bod i Brüssel, osv.

Jeg har et møte i Oslo den 5., så jeg lurer på å reise direkte dit i stedet for Bergen 2./3. og så Oslo med en gang, men jeg antar jeg er på plass mandag 10. Da blir jeg i Bergen en dag eller to, i alle fall, før jeg må til Oslo igjen....... Det eneste problemet jeg har for øyeblikket er at jeg må tidlig opp i morra for å kjøre til verdens verste by, Ålesund, samt at jeg har lovt MHG å bøye 150 før jul.
    Treningslogg

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    MHG trente i poseringstruse og sports-bh idag. Ho hadde visst tapt eit veddemål.
    'Feo, Fuerte y Formal'

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Guardian Vis post
    Alt er på stell! Det hadde gått bra med julegavene også; kilosvis med belgisk sjokolade, XO'en til fattern, snusen min, noe slags spekepølse av vilt som smakte fantastisk som jeg kjøpte av en 200kgs mann på en bod i Brüssel, osv.

Jeg har et møte i Oslo den 5., så jeg lurer på å reise direkte dit i stedet for Bergen 2./3. og så Oslo med en gang, men jeg antar jeg er på plass mandag 10. Da blir jeg i Bergen en dag eller to, i alle fall, før jeg må til Oslo igjen....... Det eneste problemet jeg har for øyeblikket er at jeg må tidlig opp i morra for å kjøre til verdens verste by, Ålesund, samt at jeg har lovt MHG å bøye 150 før jul.
    Du skal få amnesti dersom du gjør et ærlig forsøk på samme vekt på Bjølsen 3. januar

Ble medlem
    11-2002
    Not bad. Var det cameltoe?
    Treningslogg

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg var satt ut av synet av så mykje brøst på ein plass at eg låg ikkje merke til det. Sorry.
    'Feo, Fuerte y Formal'

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Trent siden desember?

Ble medlem
    11-2002
    Nai!

I jula ble det et par toppturer på ski og en fotballcup innendørs, men alt var rimelig redusert. Har nemlig pådratt meg noe min fysioterapautkompis kaller protrusjon. Skal til lege på tirsdag, og så forhåpentligvis røntgen uka etter (har forsikring som gjør at jeg får dekt privat). Skjønner ikke helt hvordan det har oppstått, men tror det må være i forbindelse med noen stygge markløft. Jeg trente markløft før jul en gang, stivna skikkelig i korsryggen dagen etter og holdt meg derfor unna markløft i en ukes tid. Siste trening var strikte og lette sumo-løft med strak og fin rygg. Dagen etter stivna ryggen noe jævlig igjen, og etter en del dager med smertestillende og greier fikk muskulaturen roet seg, men det var da jeg kjente det var noe kødd nederst i korsryggen på høyre side.

Det jævligste jeg kan gjøre er å sitte fremoverbøyd, da er det konstant smerte. Ligger jeg flatt på et gulv kjenner jeg ingenting. Måtte reise meg 4 ganger under julemiddagen for å strekke ut ryggen, og det virker ikke som det blir særlig bedre heller.
    Treningslogg

Silver Member miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau uberuberuber miau sin avatar
    Ble medlem
    09-2006
    Alder
    22

God bedring, hell og lykke.
    But if you can't handle me when I'm all bloated on my cheat meal, then you sure as hell don't deserve me when I'm shredded -Marilyn Monbro

Ble medlem
    11-2002
    3. desember ser jeg det var jeg markløfta stygt, pause til 14. desember, da ble det kødd igjen.
    Treningslogg

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Sitat Opprinnelig skrevet av Guardian Vis post
    (har forsikring som gjør at jeg får dekt privat)(
    Bra å vite!
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Streetfighter Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu er et navn kjent av alle Malibu sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Alder
    36
    "Det jævligste jeg kan gjøre er å sitte fremoverbøyd, da er det konstant smerte. Ligger jeg flatt på et gulv kjenner jeg ingenting."

Men vaginaen funker for det ser jeg!
    GODT å høre fra deg igjen!!

Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    Bra å vite!
    Heihei din mongofaen, jeg tenkte det var greit å få med så jeg slapp å se folk skrive "yeah right at du får røntgen på så kort tid, det er minst ventetid på 1 mnd blabla".
    Treningslogg

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Where is the love?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    11-2002
    Piss og dritt!

Tidlig desember: Drar noen stygge markløft, etellerannet skjer nederst i ryggen på høyre side. Det blir verre og verre og det å sitte litt fremoverbøyd er et helvete. Full treningsstopp og kun hvile.

Tidlig januar: Fortsatt vondt, nærmest null bedring. Drar til fastlegen, han sier det må være en strekk. Jeg nekter og sier det umulig kan være det da jeg har hatt strekk 20 ganger tidligere i alle mulige slags muskler som følge av fotballen og at dette absolutt ikke føles slik ut. Han står på sitt og skriver ut muskelavslappende og betennelsesdempende som jeg skal knaske i 1 mnd, får samtidig henvisning til idrettsfysioterapaut, som jeg ikke får dratt til med det første som følge av mye jobb og reising.

Tidlig februar: Det at musklene i ryggen konstant spente seg har gitt seg som følge av pillene. Likevel kjenner jeg nøyaktig på det lille punktet langt inni der nederst på høyre siden at det fortsatt er fuck og jeg har i det hele tatt ikke hatt noen særlig bedring. Drar til fysioen som etter 2 minutter sier "det er hvertfall ikke noen strekk". Hun er fysioterapaut, akupunktør og har master i idrettsfysio, men sliter med å identifisere nøyaktig hva det kan være. Etter ekstremt mange bevegelighetstester, klemming og forskjellig tror hun at hun vet hva det er. Hun mener det er en låsning i et ledd mellom hoftekam og, uh, ryggsøyla. I tillegg er det skade på ligament inni der.

Hun sier jeg må til kiropraktur for manipulasjon av leddet, noe jeg antar betyr at jeg må knekkes opp. I tillegg må jeg gå til henne for akupunktur 2-3 ganger. Det fikk jeg for øvrig da jeg var hos henne også. Hun stakk i meg en rekke nåler og brukte nålene til å grave seg langt inn i meg, helt inn til der hvor det var vondest. Så koblet hun strøm på nålene og jeg ble liggende slik en halvtimes tid. Halvveis fant jeg ut at jeg måtte løfte litt på huet og da jeg gjorde det spente jeg musklene i ryggen og det var et smertehelvete uten like. Jeg ropte ut "PAKKISHELVETE" "FIITTTTTTE" "ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ" som en tourettespasient, og så kom det masse folk løpende. Jeg greide heldigvis å slappe av igjen og fikk unnskyldt språket, men ordene kom som en ren refleks.

Vel, dette var i går og nå er jeg helt mørbanka i korsryggen, føles som jeg har kjørt 200 repetisjoner med good mornings. Det er mindre smerter, men jeg kjenner det fortsatt godt om jeg lener meg litt frem.

Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet og håpe at kiropraktoren kan finne ut av litt mer og fikse meg. Har forresten rast opp fra 82 til 88 kg som følge av jul og null trening, deilig!

Forresten har jeg fått lov til å trene ekstremt lett med tulleøvelser som ikke går på ryggen whatsoever, så jeg har vært på VT et par ganger nå og bicepscurla i et sånt apparat.
    Treningslogg

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    karma for being a hater?

Ble medlem
    11-2002
    Nåja, jeg har holdt på med mange ulike former for trening hele livet og aldri hatt noen alvorlige skader, så dette tåler jeg fint. Håper bare jeg kan komme i gang igjen snart.
    Treningslogg

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    God bedring guardian. Ryggplager er ikke moro. Hadde en sånn i høst hvor ryggen spente seg så jeg ikke klarte å gå eller sitte på flere dager.
    Knasket smertestillende og tøyde ut, hjalp etter par uker.
    Ser kanskje ut som det er no mer med din rygg. Hold oss oppdatert
    Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!!

PG*
    PG* er ikke aktiv
    Carnivore PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* elefantastiskuber PG* sin avatar
    Ble medlem
    03-2005
    Alder
    36
    Sikkert pga all den derre fotballen du driver med.. God bedring..

El Guapo Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus har mye å være stolt av Biggus sin avatar
    Ble medlem
    08-2006
    Alder
    38
    Sånn er jeg i ryggen titt og ofte. Leger har ikke peiling. Gå rett til kiropraktor. Jeg går jevnlig til kiropraktor, uten det hadde jeg nok bare drevet med bozu-ball og sånn drit.
    Thor is here, Odin is here. How can you miss?!!

Platinum Member Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman elefantastiskuber Polarman sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    25
    hvilke medisiner fikk du forresten?

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Lenge siden vi har hørt noe fra denne kanten (han har jo fått seg dame), men han sendte meg i hvert fall et formbilde:

I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg savner klagegutten.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Har han gitt deg lov å poste bildet? Er jo en grunn til han forsvant, så er ikke sikkert han liker at det blir postet bilder av han her.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Har han gitt deg lov å poste bildet? Er jo en grunn til han forsvant, så er ikke sikkert han liker at det blir postet bilder av han her.
    (Det er ikke Guardian egentlig, kun en som likner)

Og han forsvant fordi han fikk seg dame. Mer eller mindre. Han fjernet hele facebookprofilen sin, forsvant herfra og ingen har sett han siden. Det er ganske overraskende. Han var jo en ganske kul fyr, selv om vi alltid ga han mye tyn (han spilte tross alt fotball og var fra molde).
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Ah, det er ikke han nei. La du merke til at jeg ikke var overrasket over at mannfolk sender deg nakenbilder forresten. Vet ikke om det er bra eller ikke

Bronse Member John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn sin avatar
    Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Personlig er jeg forsiktig med sånt. Beholder iaff trusen på... Har tross alt voksne barn som følger med meg..

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av MrMuscle Vis post
    Ah, det er ikke han nei. La du merke til at jeg ikke var overrasket over at mannfolk sender deg nakenbilder forresten. Vet ikke om det er bra eller ikke
    Skjer regelmessig, vi får i retur også.
    'Feo, Fuerte y Formal'

+ Svar på tråd
Side 19 av 19 FørsteFørste ... 9 15 16 17 18 19

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.