Da har det gått noen dager siden sist trening ja. Har vært på jobbreise i Oslo, og privatreise i Brüssel. Ble selvfølgelig tatt i snøkaoset i B, men slapp unna med et nødskrik. Vi satte oss inn i flyet til riktig tid søndagskvelden, de kjører sikkerhetsrutiner og alt det der og så kobler kapteinen seg inn og sier: "beklager, men vi har en dårlig nyhet, vi må vente i ca 2 timer i kø på avising". Greit nok, vi venter 2 timer, innestengt i flyet med babygråt og dårlig luft. Jeg satt på business class og fikk gratis vin så jeg greide meg fint. Etter 2 timer kommer kapteinen inn igjen "beklager, men vi må vente 2 timer til". Så det ble til slutt 4,5 timer venting før vi kunne fly til Gardermoen. Etter å ha ankommet Gardermoen kommer det på speakeren "til alle reisende fra B, flyet hadde absolutt ingen bagasje med seg". Altså la alt igjen i B. Klokka var da 4 på natta og vi måtte fylle inn et skjema og mye stress før vi kunne dra hjem med drosje (regning: 1700). Morgenen etter, mandag, leser jeg at flyplassen i B har blitt stengt frem til onsdag pga mangel på avisingsvæske. Takk faen for at vi kom oss avgårde natt til mandag ellers ville vi blitt sittende der, og i verste fall på feltsenger på flyplassen. Jeg har derfor gått siden mandag nå i samme plaggene uten deodorant. Reiste hjem til jul i dag med en tannbørste i baklomma og that's it. Alt av julegaver, klær og toalettsaker ligger i kofferten. Har heldigvis en superduper reiseforsikring via jobben som også funker på privatreiser så jeg har kjøpt drøssevis med ting allerede så jeg greier meg. Og nå mens jeg skrev dette innlegget ringte de plutselig fra flyplassen i Molde og fortalte at de nettopp hadde fått kofferten min og lurte på om jeg ville ha den kjørt ut med en gang. Fantastisk!
Vel, nok blogging. Det har ikke blitt noen slags form for trening siden sist foruten mange lange gåturer ifb shopping etc. Er dessuten blitt skikkelig feit i magan og ser ikke ut, men pyttsann. Nå er det toppturer som er på planen fremover i kombinasjon med mye julemat og sjokolade. Mmmmmmmmmmmm!
God jul til alle, elsker dere like mye som dere elsker meg. <3

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat