Jeg mener å kunne se at teres minor har blitt mer uttalt, så det er jo en god ting!
Jeg mener å kunne se at teres minor har blitt mer uttalt, så det er jo en god ting!
Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
http://kissabibben.blogg.no/
Gårsdagen:
Dag 3 / Uke 2
Militærpress (3+)
3x40, 3x45, 8x52,5, 6x2x40
Kommentar: 11x42,5 første runde, 10x50 andre runde
Benkpress 3 sek. stopp
6x3x75
Pecdec
8x3xnoe
Pushups
40x1
Kommentar: Fryktelig lite søvn i helga og enda mindre natt til mandag. I kombinasjon med lite mat følte jeg meg som en zombie og økta ble deretter. Ingen økning på militærpressen. Kjørte de kanskje enda mer strict enn vanlig med markert stopp, og null hjelp fra beina (ikke at jeg ikke har gjort det tidligere, men stod bom stille med hele kroppen foruten armene med fokus på null fjusk). Skulle ha 1pl med dropp til 2pl i benken, men orka ikke styre med det så jeg tok uten planke. Pecdec ble i stedet for dips og pushupsene tok jeg på kvelden hjemme siden jeg ikke maktet mer på treninga. Følte meg generelt som en bæsj i dag, må bli flinkere med spisinga og porsjonere karbsa rundt treningstid. Kaffe er nok også en god idé på vei til trening. Og tidligere i seng!
Dagens:
Jogg i full fart opp til Stoltzen fra Torgalmenningen. Så var det Stoltzen itself. Ble en rolig tur siden jeg gikk sammen med ei venninne, brukte 20 min opp. Ned igjen og jogg hjem. 10 minutter og 1 banan senere var jeg på vei til fotballtrening. Full fart i 90 minutter, deiligdeilig!
Dagens:
Dag 4 / Uke 2
Markløft (3+)
3x95, 3x105, 11x125
Knebøy lett
10x5x60
Liggende roing lett
8x3x55
Chins
4+4+3
Kommentar: Fin mark, tok på belte på toppsettet. Med belte kan jeg bare druse på det jeg makter, mens uten er det kødd på venstre side i korsryggen. Den lette bøyen gjorde også vondt til korsryggen. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å fikse det. Uansett en koselig økt med Tubaluba som trener 10-11 ganger i året og løfter tunge vekter som om det var ingenting.
Vekta stuper, drøye 85 kg nå. Godt jeg skal leve på fish&chips og øl i fire dager så det ikke går altfor fort ned.
Da var jeg tilbake fra en fantastisk tur. Klubbene i England hadde åpent til 7 om morran og det ble mye fyll, lite søvn og uten unntak drittmat. Nå har jeg noen dager på meg før jeg skal løpe Holmenkollstafetten på lørdag som jeg bruker til å spise sunt og fint og kjøre noen friøkter med styrke. Sliter med en akillessene så kommer ikke til å løpe noe så får jeg bare satse på at kondisen holder på lørdag. Plukker opp tråden med 5/3/1 førstkommende mandag og da blir det hardkjør for å komme i bikiniform.
Gårsdagens styrkeøkt:
Benkpress
10x50, 10x60, 10x70, 8x80, 6x85, 4x90
Tungt som faen og jeg ble svimmel av hele greiene, men det gikk da opp
Dips
12xbw, 10xbw+15kg, 10xbw+15kg
Chins smalt grep
5+5+5
Bicepscurl
Stående med 20kgs-stang, 10x3x35kg, jævla strikte, null fjusk og gynging
Crunches
10x3xnoe
En grusom økt hvor jeg var bakfull og svimmel og hadde så stort søvnunderskudd at jeg hadde slørete syn og hadde ingen formening om tid og rom. Vel, heldigvis noen dager uten alkohol nå, frem til banketten på lørdag i alle fall, så da kommer nok formen seg kjapt på plass igjen, forhåpentligvis.
Har du tatovert Pi på brystet?
Faen, glemte å sensurere den der som jeg gjorde på bildet i første post i denne tråden. Men njet, det er noe kinesisk kalligrafisk noe, en tatovering jeg tok da jeg var 18 som har bleknet med årene og ikke ser ut lengre. Får enten fikse på den eller fjerne den en vakker dag jeg gidder og har penger til overs tenker jeg.![]()
Have you pi'd yourself?
Hah, faktisk så hadde jeg en pasient som het Gay i dag. Du kan tro jeg hadde det artig da jeg gikk ut på fullsatt venterommet og ropte "Is there a gay in here?". Han hadde ikke mye lyst til å reise seg!
Er det rart han ikke ville reise seg. Om en brande på 110kg hadde stått og ropt etter homoer så hadde ikke jeg vågd å reise meg slik at rumpen ble ubeskyttet heller.
Pøh, vio er atletisk og ingen steroidebamse, dessuten har han en fløyelsmyk stemme.
vio utforsket jo sin egen seksualitet tidlig i tyveårene, så han er jo ikke helt fremmed for...la oss si ikke helt heterofile aktiviteter![]()
http://www.dingsekongen.no
Jeg onanerte allerede i tenårene Lure
Har du hatt sex med menn før?
Nei, de kniper alltid igjen når de ser meg komme.
Bilder fra fantastiske Anfield:![]()
![]()
Har vært der selv - spesielt å være på Anfield, men Liverpool er virkelig en drittby.
Ja, det er et høl. Men i sentrum har det kommet seg mye sier de som har vært i byen 5-10 år tilbake. De har kvittet seg med noen fabrikker og satt opp nye flotte uterestauranter og diverse. Og utestedene (om man velger de classye) imponerte stort med 80/20 fordeling jenter/gutter og jentene var overraskende pene. Mange av de var faktisk skamdeilige. Og det er tydeligvis blitt en mote der borte med en elegant stil blant jentene med høye hæler, korte stramme minikjoler og generelt deilig hår, hud og sminke. Alt uten at det ser horete ut. Og null solariumsbleikahårnorwegian-look. Her skulle huden være pen og håret elegant oppsatt og ordnet til. Deilig deilig! Og de britiske guttene ser jo generelt ikke ut, hverken utseendemessig eller klesmessig, så har du på deg noe annet enn trainers og Adidas t-skjorte er det fritt frem.
![]()
Var jentene anorektiske, er det det du prøver å vise?
Da jeg var i london føltes det som å gå rundt i et skrekk-kabinett. Jentene var så stygge at ernie og jeg bare gikk rundt og pekte og lo.
Dagens friøkt:
Knebøy
10x50, 10x60, 10x70, 6x80, 6x90, 4x100, 4x110
Leg extensions
10x3xnoe
Standing calf raise
10x3xnoe
Legger, MrM-maskingreier
10x3xnoe
Chins bredt grep
4+4+3
Hadde meg en 2,5 timers middagslur i dag så da jeg våkna var jeg i fyr og flamme og det ble en veldig god økt. Fikk trent beina tungt i dag, restitusjon i morra og full av sprut på lørdag i stafetten. Deilig deilig!
Hvilken etappe skal du løpe?
Heldigvis er julaften på spisedagen min!
Holmenkollstafetten? Første etappe her![]()
Har jeg en øvelse oppkalt etter meg? Nice.
http://holmenkollstafetten.no/etapper/pop4.htm
"Berg- og dal"-etappen. Har ikke drevet med ren løping noen gang, men skal vel gå bra. Går/står på ski, går fjellturer og mye Stoltzen nylig, spiller fotball og herjer så går nok bra. Tror opp og ned passer meg best uansett, i motsetning til lange flate etapper. Jeg er mer Northug enn Hjelmeset for å bruke et teit eksempel, evt. mer sprinter/intervall-type enn langkjøringstype.
Hvis dere vil komme og se på meg kommer jeg til å se ca slik ut i morra (minus tøflene og Ulvang-sokkene)![]()
haha trodde du var tombody først![]()
Ja, der kan du se hva en tights kan gjøre med folk. Første og siste gang jeg ifører meg noe sånt iaf. Føles som man har på seg en superstram 3/4 strømpebukse eller noe.
Dagens: 120 min squash.
Nå blirre et par glass rødvin og et par kakestykker her siden det er bursdag i etasjen under, og sååå er jeg klar for morradagen.![]()
![]()
Big Boy: Du kan få tightsen min nå som jeg er ferdig med stafetten, for det er siste gang jeg bruker tights.
Stafetten gikk uansett som følger:
Jeg rakk ikke gå gjennom løypa fysisk før løpet starta, så jeg var litt usikker på hva jeg skulle forvente av bakker. Det eneste jeg visste var at det var 1,7 km, at etappen kalles "berg- og dal"-etappen, og at det var tre motbakker hvor stigningen økes for hver bakke.
Bedriften min stilte rundt 30 lag i samme klasse som jeg deltok i og laget mitt hadde som mål om å komme blant de 15 beste eller så. Vi mistet våre to beste kort de siste dagene før løpet og vi måtte inn på med to reserver som absolutt ikke var meningen skulle være noe annet enn reserver. Vi hadde intet mål om å komme høyt i vår klasse da den bestod av 900 lag hvor de beste stilte med aktive løpere osv.
Jeg skulle løpe 4. etappe, og da vi ble ropt ut til vekslingsfeltet ble jeg stående i 10-12 minutter hvor flere hundre mennesker vekslet og jeg ble stående og se etter vår mann (kvinne). I løpet av denne tiden hadde også 11-12 lag fra min bedrift vekslet og var langt foran. Endelig kom hun og jeg la ut med full spurt fra starten av og gamblet på at jeg ikke skulle sprekke. Først en slak og lang nedoverbakke, før en lang og slak oppoverbakke. Jeg kjente sprekken var nær allerede etter første bakken så jeg roet meg pittelitt før jeg jobbet meg opp i bakke nummer to. På dette tidspunktet hadde jeg passert 5-6 lag fra egen bedrift og jeg kunne øyne flere foran. Folk pustet tungt etter bakke to og vi hadde en ekkel sving med stigning inn mot siste bakke. Der sprakk folk som det sang etter og enkelte stod nesten stille. Jeg var for øyeblikket gått inn i transe og jobbet meg oppover langt over evne og fikk dratt nytte av en store rumpa mi og knebøyen. I den bakken passerte jeg sikkert 30-40 personer og 2-3 fra egen bedrift. Da bakken flatet ut var det en sving til før en oppløpsside på drøye 200 meter. Her var folk så slitne at de ikke maktet å legge inn en spurt, mens jeg, fortsatt langt over evne, spurtet det jeg maktet og passerte enda flere samt folk fra egen bedrift. Jeg husker jeg sprang inni en fyr som drev å varma opp slik at han tryna, men jeg hadde ikke tid til å stoppe opp. Jeg fikk veksla og ble deretter liggende i 5 minutter å hive etter pusten før jeg greide å reise meg.
Vel, slik opplevdes løpet for meg. Jeg passerte nok 60-80 løpere ila etappen og kun 2 passerte meg, så jeg er godt fornøyd. Jeg hadde aldri gjort det like bra om det ikke var en slik ramme rundt hele greiene eller om det var et singelløp.
Jeg brukte 6:52 på etappen, noe som tilsvarer rett over 12 minutter på en 3000-meter (selv om det ikke er den beste sammenligningen). Det må jeg bare være fornøyd med med tanke på de 3 motbakkene. De som vant vår klasse, altså nr. 1 av 900 lag brukte et drøyt minutt mindre enn meg på samme etappe.
Laget vårt kom som nummer 2 av de 30 lagene min bedrift stilte med, noe som var over all forventning. Sammenlagt kom vi blant de 25% beste.
På kvelden var det bankett og feiring og det ble en velfortjent grisefyll. Jeg greide ikke å krype ut fra hotellet før kl 15 på søndag og da var det rett på pub og videre til Ullevaall for å se Stabæk-Brann. Siste fly hjem og jeg var ikke hjemme før i ett-tiden i natt. Har gangsperr fra helvete i leggene og er generelt redusert. Takk gud for fleksitid.
Stafetten var gøy, men jeg kommer nok ikke til å starte med løping. Fremover blir det å fortsette med 5/3/1, fotball, squash og forbedre Stoltzen-tida mi for hver gang. Dessuten blir det mindre fyll og litt strammere kosthold for å få bort 3-4 kg fett.
Til slutt kan nevnes at det var latterlig mye pent å se på under løpet:![]()
Nå har jeg fått litt mer tall tilsendt. Jeg passerte faktisk 130 løpere ila min etappe og ble dermed bedriftens beste "plasseringsklatrer". Det må uansett legges til at det er enklere å passere folk i starten av løpet enn mot slutten, men på en annen side plasserte nok de fleste lagene sine beste på disse tunge etappene med motbakker fremover de korte flate. Vel, godt nøgd!![]()
Kjempebra løptDu var flink
![]()
Nice. Gratulerer![]()
Tusen takk snille dere <3 Jeg var jo ikke i nærheten av eliteløperne, men det skulle egentlig bare mangle. Om jeg ikke vant løpet vant jeg i alle fall banketten. I går hadde jeg slik en fylleangst at jeg skalv konstant, hadde en hvilepuls på 170, kaldsvettet og det føltes som hjertet var på vei ut gjennom brystet. Grøss og gru.
Dagens:
Dag 1 / Uke 3
Benkpress 1 sek. stopp (1+)
5x70, 3x80, 6x85
Benkpress bunnstart -> dropp til smalbenk
10x3x60
8/6/10x3x60/50/40 eller noe
Pendlay
3x4x65
Chins
4+4+4
Endelig fikk jeg kjenne på kroppen at alkohol og dårlig kosthold ødelegger formen. Da greier jeg kanskje å skjerpe meg fremover. Det eneste positive med økta i dag var puppene til MHG.
Dagens: 120 min squash
Dag 2 / Uke 3
Knebøy (1+):
5x75, 3x85, 10x95 (sist runde: 13x77,5)
Halvmark lett:
10x5x80
Standing calf raises
10x3xnoe
Legg-greier i lårpressmaskin
maxrepsx20sekunder så statisk hold, 3 serier
Så ble det noe enfots og tofots lårpress av noe vekt + MHG. Enfotspress helt ned med MHG + 20 kg (tror jeg det var) var lett som luft. Tipper MHG veier rundt 50 kg.
Til slutt var det en teit konkurranse mellom vio, mhg og meg. Jeg utførte øvelsen på en taktisk forferdelig måte. Husker ikke hvem som vant ..
Taperen husker aldri hvem som vinner! Bare se på nynazistene!
Vio er nok den rettmessige vinner her. Går verken an å maxjustere eller kroppsvektjustere 4 ganger tyngre vekterMen jeg hadde hatt en 5-6 reps mer inne om ikke Guardian begynte å snakke om puppene mine idet syren smalt inn også.
What, hva sa jeg om puppene dine?
Dag 3 / Uke 3
Militærpress (1+)
5x45, 3x50, 5x55
Benkpress 3 sek. stopp 0pl dropp 1pl
4x70 + 4x70 x3
Pushups maxreps 30 sek stativ
29,5
Pecdec
10x3xnoe
Shrugs dropp til foroverbøyd sidehev
8x3 + 8x3 x3
Omvendt pecdec
1 min
Kommentar: Greier ikke øke i militærpress. 8x52,5 sist gang. Drit. Må legge til noen flere skulderøvelser tror jeg. Og spise mer. Og drikke mindre alkohol. MHG var sterk i dag though, store fine pupper også som alltid.
Så tidlig dere trener.. jeg skal ned nå jeg.
Forøvrig har du blitt svakere i militærpress. Fra 8 til 5 er svakere når økningen er 2.5kg, ingenting å si på det. Jeg vil tro du er i ferd med å gå mot overtrening på intensitet på skuldre. Ser ut 531 begynner å nærme seg slutten for din del. På tide å spesialisere. Bytt ut militærdriten med incline benk neste gjennomkjøring.
Hun har sinnsykt store pupper egentlig. Så store at hun er forbi stadiet hvor hun viser dem frem og over til der hvor hun bevisst prøver å gjemme dem!
Du glemte omvendt pecdec![]()
Du har nok rett i det. Merker på det meste nå at økningene ikke er like store. Likevel må nok noe av dette tillegges min livsføring de siste ukene med mye reising, mye fyll og lite søvn. Etter uke 2 nå sist hadde jeg et opphold på 2 uker før jeg hoppa rett inn i uke 3. Vel, neste uke er det full trøkk med deload (for en selvmotsigelse) så får vi se hvordan det står til med maksene. Fortsatt har jeg ikke hatt deload faktisk, men er heller ikke sliten.
Angående puppene har du helt rett. Siden jeg påpekte sist trening at jeg flere ganger tittet ned i paradis når hun bøyde seg frem hadde hun i dag valgt noe stramt noe som gjorde at man ikke fikk sett hud. Likevel kunne man se form og størrelse noe jeg var greit fornøyd med.
No angrer eg på at eg ikkje er i Bergen.
'Feo, Fuerte y Formal'
Det burde du. Du får heldigvis god tid til å planlegge til neste gang, sikkert ikke tilbake før i August![]()
Nå roter du, baby, det er klart du skal være i Bergen i sommer
Den her plager meg ennå. Jeg har noen unnskyldninger: Det var 3 uker siden sist skulderøkt. Disse 3 ukene ble brukt til fyll, dårlig mat og lite søvn. Jeg skulle egentlig løfte 53 kg og ikke 55. Jeg har gått ned fra 90 til 84 kg på knappe 2 måneder. Uansett spiller unnskyldninger ingen rolle. Jeg mener bare at jeg fortsatt har uforløst potensiale i 531 og at mangel på økning/tap av styrke i akkurat dette tilfellet må tillegges ovennevnte unnskyldninger.
Dagens: 90 min fotballtrening
Kosthold: Laks, eggerøre, vafler og kake fra i går. For øvrig en fantastisk 17. mai!
Dagens: 1 times triksing med fotball i en park (og spise pølser), for så å spille squash i 90 minutter på kvelden.