+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 88

Tråd: "Gundersen™ - 225kg godkjent benk @ 79,9kg kv (film s. 2)"

Medlem Gundersen™ is a jewel in the rough Gundersen™ is a jewel in the rough Gundersen™ is a jewel in the rough
    Ble medlem
    08-2010

"Gundersen™ - 225kg godkjent benk @ 79,9kg kv (film s. 2)"

Jeg bruker samme presentasjoner her i mitt første innlegg som jeg gjorde da jeg presenterte meg selv i en annen tråd. Jeg er usikker på hvor flink jeg kommer til være ift det å føre logg, men jeg vil prøve å oppdatere med treningsfilmer og liknende. Kom gjerne med innspill, kommentarer, spørsmål, råd eller tips. Jeg ønsker å lære av andre og, hvis mulig, lære bort.

Generell info: Jeg er en 25 årig styrkeløfter som konkurrerer for Ulefoss AK. Strengt tatt er jeg vel kun benkpresser per dags dato, men utelukker ikke deltakelse i alle tre øvelsene i framtida. Jeg har deltatt både i klasse -75 og -82,5, og veier for tida mellom 70-80kg. Mine meritter som utøver inkluderer fire norgesmestertitler i styrkeløft og benkpress + noen andre utmerkelser.

Personlige rekorder:
    Knebøy uten utstyr: 11x180kg og 225kg
    Benkpress med utstyr: 207,5kg (konkurranse), 215kg (trening)
    Benkpress uten utstyr: 21x120kg 11x140kg 9x150kg
    Markløft uten utstyr: 250kg (konvensjonell) og 270kg (sumostil)

Annen info: Grunnet nysgjerrighet og fordi venner og bekjente er medlemmer fant jeg ut at jeg skulle opprette en profil på fitnessprat.no. Jeg er enda usikker på hva jeg skal benytte denne sida til, og hva denne sida har å tilby, men da trening er noe som interesserer meg i stor grad, kommer jeg sikkert over noe interessant.

Jeg legger ut trening- og konkurransefilmer på www.youtube.com/kimbeckgundersen

http://www.youtube.com/watch?v=Ttiy0...2&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=c8gNk...1&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=M_lht...4&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=SFoMU...2&feature=plcp

EDIT: Perser oppdatert 14. mars 2012.

Dr Low kick Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch uberuberuber Frode-Falch sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    33
    Lykke til med å nå målet ditt. Noe du sikkert kommer til å gjøre med bra trening.
    - Muay Thai - Reality Based Self Defense - Free Fighting -

Medlem Gundersen™ is a jewel in the rough Gundersen™ is a jewel in the rough Gundersen™ is a jewel in the rough
    Ble medlem
    08-2010
    25. august 2010

- Smalbenk:
    4x4 med 110kg

- Pendlayrows:
    3x8 med 80kg

- Chins:
    3x8

- Enarmsroing:
    3x8 med 30-et-eller-annet kg

- Facepulls:
    3x8

Kommentar: Tom i hodet grunnet jobb med studiene. Jeg kommer til å føle meg ti-tyve kilo lettere når den er levert og gradert, men inntil videre får man bare jobbe på...

(Glemte å poste økta igår...)

Sitat Opprinnelig skrevet av Frode-Falch Vis post
    Lykke til med å nå målet ditt. Noe du sikkert kommer til å gjøre med bra trening.
    Takk for det du - håper du har rett!

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    *følger med*

Når er neste planlagte stevne?
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    08-2010
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    *følger med*

Når er neste planlagte stevne?
    Det er litt uvisst, men jeg vurderer et stevne allerede om en drøy uke. Dette er et lite stevne som jeg ikke har kjørt opp noe formtopp til, og som jeg evt vil delta på for å få litt konkurransetrening. Har kun deltatt på NM og et lite seriestevne så langt i år.

Neste store stevne blir trolig Syd-norsk en gang i oktober. Håper å være i brukbar form til da, men det begynner å haste med å finne et program jeg kan bruke mot denne konkurransen.

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Jeg håper du biter godt fra deg på stevne i oktober kammerat. Her på fitnessprat heier alle sammen på medlemmer når de deltar i konkurranser. Har du satt deg noen mål om hva du skal løfte?
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Ble medlem
    08-2010
    Sitat Opprinnelig skrevet av Iron-Kim Vis post
    Jeg håper du biter godt fra deg på stevne i oktober kammerat. Her på fitnessprat heier alle sammen på medlemmer når de deltar i konkurranser. Har du satt deg noen mål om hva du skal løfte?
    Vel, jeg satser jo på å gjøre det bra. Syd-norsk er naturligvis ikke like viktig som NM, men man ønsker jo alltid å gjøre en bra figur. Ettersom jeg har 190kg godkjent i konkurranse så langt, og 200kg på trening, er det åpenbare målet å få 200kg godkjent. Det bør jeg være sterk for ift rawstyrken, men ting skal klaffe både mtp dagsform og teknikk.

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Gundersen™ Vis post
    Det er litt uvisst, men jeg vurderer et stevne allerede om en drøy uke. Dette er et lite stevne som jeg ikke har kjørt opp noe formtopp til, og som jeg evt vil delta på for å få litt konkurransetrening. Har kun deltatt på NM og et lite seriestevne så langt i år.

Neste store stevne blir trolig Syd-norsk en gang i oktober. Håper å være i brukbar form til da, men det begynner å haste med å finne et program jeg kan bruke mot denne konkurransen.
    Ok moro Skal løfte på Sydnorsk selv. Hvis det er klubbstevne i Sande som det er snakk om om en uke så kommer jeg faktisk og tar en titt der også

Ble medlem
    08-2010
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Ok moro Skal løfte på Sydnorsk selv. Hvis det er klubbstevne i Sande som det er snakk om om en uke så kommer jeg faktisk og tar en titt der også
    Ja, det er klubbstevnet i Sande det er snakk om. Det er ikke helt fastsatt enda, men kan trenge konkurransetrening. Skal trolig ha skjorte imorra så får se hvordan formen er. Syd-norsk er ganske spikret, men vi får som sagt se hvordan formen utvikler seg.

Ble medlem
    08-2010
    28. august 2010

- Benkpress med skjorte (og slips):
    3x150kg 1x160kg

- Benk med stopp og Titan Superkatana:
    2x170kg til 9cm kloss 1x180kg 2x1 med 190kg 2x1 med 180kg og 1x200kg til 12cm kloss

- Dips:
    3x10

- Markløft:
    6x120kg 3x160kg

- Sumomark:
    2x200kg 1x230kg

- Chins:
    4x6

Kommentar: Satset på en uoffisiell verdensrekord i skjorte(m. slips)løft idag. ;D
    Nå blir det en rolig uke før konkurranse neste helg.

http://www.youtube.com/watch?v=ObU2u...oexternalembed

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Bra økt kamerrat. 1 x 200kg i benkpress står det respekt av. Stå på.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Morsomt påfunn. Er det noko rekord for mark med frekk rosa badehette som eg kan stille opp på?

Animal snakket for nokon år siden om at rekorden i naken knebøy er 190.

Du er den best kledde av dei styrkeløfterene som eg har sett.
    'Feo, Fuerte y Formal'

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Dessverre er ikke hodeplagg lov iflg styrkeløftreglementet Sikkert for å avverge folk på plattingen med rosa badehette (som egentlig hadde vært kjempegøy)

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Det var ordentlig skjortebenking det!

Ble medlem
    08-2010
    Bra økt kamerrat. 1 x 200kg i benkpress står det respekt av. Stå på.
    Tja, til 12cm kloss er det ikke stort å snakke om. Burde egentlig gå greit helt ned til kassa ettersom jeg har blitt sterkere uten utstyr, men det krever helt klart en del å utnytte utstyret maksimalt.

Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Morsomt påfunn. Er det noko rekord for mark med frekk rosa badehette som eg kan stille opp på?

Animal snakket for nokon år siden om at rekorden i naken knebøy er 190.

Du er den best kledde av dei styrkeløfterene som eg har sett.
    QUOTE=moreheavygravy;735627]Dessverre er ikke hodeplagg lov iflg styrkeløftreglementet Sikkert for å avverge folk på plattingen med rosa badehette (som egentlig hadde vært kjempegøy)[/QUOTE]

moreheavygravy har helt rett her - ikke tillatt med hodeplagg. Ikke lov med dressbukse, skjorte eller slips heller, for den saks skyld...

Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Det var ordentlig skjortebenking det!
    Hehe, nettopp!

Ble medlem
    08-2010
    30. august 2010

- Benkpress med stopp:
    6x80kg og 3x2 med 110kg

- Knebøy:
    3x140kg 1x160kg og 1x180kg

- Chins:
    3x8

- Rotatorcuff:
    3x8 med 6kg

Kommentar: Lett-lett økt da det trolig blir et lite stevne på lørdagen. Blir spennende å se an skjorteformen.

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Knallsterk knebøy kompis.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Ble medlem
    08-2010
    Knallsterk knebøy kompis.
    Jeg er vel ikke helt enig ettersom jeg har gjort 225kg til godkjent dybde utstyrsfritt i konkurranse. Det er dog greit så lenge som jeg kun skal satse på benk, og derfor kun prøver å vedlikeholde bøy og mark.

Ble medlem
    08-2010
    1. september 2010

- Mediumsmal benk med stopp:
    3x3 med 100kg

- Knebøy:
    3x3 med 100kg

- Captains of Crush #1:
    Høyre: 10-5-5-5-5
    Venstre: 8-5-4-4-4

Kommentar: Lett økt idag og da jeg trolig skal konkurrere på lørdag. Formen føles ikke helt knall, men skal karbe opp de kommende dagene. Veier for lite for tida, men satser på å nærme meg 80 om drøye to dager. Hva gjelder dagens trening var det helt ok, men sliter med CoC. Tunge saker...

Ble medlem
    08-2010
    4. september 2010

Stevne i Sande

Idag var det et seriestevne i Sande undertegnede og to andre fra Ulefoss AK valgte å stille opp på. Dette fordi det kunne være greit med et stevne til før Syd-norsk. Har jo tross alt kun deltatt på et seriestevne og NM i benk tidligere i år. Den som helt klart imponerte mest idag var Benjamin Berge - 175kg på 84,7kg kroppsvekt med en alder på 17 er meget, meget bra! For min egen del ble resultatene begredelige:

1. løft: 192,5kg godkjent 3-0
    2. løft: 200kg underkjent 3-0
    3. løft: 200kg underkjent 3-0

Kommentar: Det er igrunn ganske flaut at jeg enda ikke har fått opp 200kg. Det er kun min egen feil da jeg a) ikke spiser nok (veide inn på 77,4kg) og b) ikke har fått trent nok med skjorte. Litt frustrerende da jeg også er sterkere raw enn noensinne. Burde kunne klare rundt 160kg utstyrsfritt nå, men skjortebenken har ikke fulgt opp.

Framover skal jeg bli bedre og sterkere - det er faen meg helt sikkert!

http://www.youtube.com/watch?v=rexWQ...e=channel_page

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    veide du inn på 77.4 kan du deffe ned i -75 og stille mot simen til neste NM, hirrhirr
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Dette var synd, men nå vet du i hvert fall hva som må gjøres frem mot neste stevne.

Medlem eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Må si det er imponerende mtp din kroppsvekt! Men det er vel ikke uten grunn du har medaljer! Planen videre nå? opp noen kg, eller ned som animal foreslår? =) Men du er vel som de fleste, heller opp noen kg! Uansett, lykke til!

Ble medlem
    08-2010
    Sitat Opprinnelig skrevet av Animal Vis post
    veide du inn på 77.4 kan du deffe ned i -75 og stille mot simen til neste NM, hirrhirr
    Skal jeg stille i alle tre øvelsene betinger det at jeg må begynne å trene bøy og mark regelmessig igjen. Det har jeg per dags dato verken motivasjon eller rygg til å gjøre. Kunne dog vært morsomt med en ny duell, kanskje spesielt for Simen...

Sitat Opprinnelig skrevet av tombody Vis post
    Dette var synd, men nå vet du i hvert fall hva som må gjøres frem mot neste stevne.
    Joda, vet hvor det må legges ned arbeid. Mer skjortetrening helt ned og til lav og medium kloss. Må også få trent tyngre generelt sett for å få opp styrken - har ikke fokusert på spesielt tunge løft før denne konkurransen og var således et lite stykke unna maksstyrken.

Sitat Opprinnelig skrevet av eXplode Vis post
    Må si det er imponerende mtp din kroppsvekt! Men det er vel ikke uten grunn du har medaljer! Planen videre nå? opp noen kg, eller ned som animal foreslår? =) Men du er vel som de fleste, heller opp noen kg! Uansett, lykke til!
    Tja, om det er imponerende eller ikke avhenger vel av hvem du sammenlikner med. Planen videre nå er å jobbe for å fylle vektklassen noe bedre og veie inn på nærmere 80 ved neste korsvei. Det vil forhåpentligvis bety noe mer trykk, samt at jeg klarer å fylle skjorta litt bedre.

Medlem eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode er et navn kjent av alle eXplode sin avatar
    Ble medlem
    10-2003
    Tja, om det er imponerende eller ikke avhenger vel av hvem du sammenlikner med. Planen videre nå er å jobbe for å fylle vektklassen noe bedre og veie inn på nærmere 80 ved neste korsvei. Det vil forhåpentligvis bety noe mer trykk, samt at jeg klarer å fylle skjorta litt bedre.
    Ja, selvsagt. Man må jo alltid sammenligne seg med de som er bedre ellers har man jo tapt! Løfter jo mer selv, men så veier jeg jo også 35 kg mer enn deg.. så trekker jeg linjer med meg selv, synes jeg det er imponerende!
    Hvor høy er du?

Ble medlem
    08-2010
    Sitat Opprinnelig skrevet av eXplode Vis post
    Ja, selvsagt. Man må jo alltid sammenligne seg med de som er bedre ellers har man jo tapt! Løfter jo mer selv, men så veier jeg jo også 35 kg mer enn deg.. så trekker jeg linjer med meg selv, synes jeg det er imponerende!
    Hvor høy er du?
    Ja, det er viktig å sette seg stadig høyere mål og jobbe seg mot de som ligger foran en. Jeg ville vel heller spurt hvor lav jeg er, men svaret er uansett 165cm. Ikke blant de høyeste med andre ord, men trolig gjennomsnittlig for styrkeløftere i min vektklasse. De fleste i lavere vektklasser er temmelig lave, noe som i og for seg ikke er veldig overraskende.

Ble medlem
    08-2010
    6. september 2010

- Knebøy:
    2x160kg 1x180kg 1x200kg og 12x150kg (film kommer)

- Benkpress med medium grep:
    3x4 med 140kg

- Smalbenk:
    3x3 med 120kg

- Skullcrushers:
    3x8 med 16kg

- Rotatorcuff:
    3x8 med 6kg

- Captains of Crush #1:
    Høyre: 8-5-5-5
    Venstre: 8-4-4-4

Kommentar: Halvfornøyd med bøyen, greit fornøyd med benken og veldig misfornøyd med CoC...

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Pen bøy.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    08-2010
    Pen bøy.
    Tja, jeg tillater meg å være uenig!

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Tja, jeg tillater meg å være uenig!
    DU kan ikke klage over bøystyrken når du med vilje lar den gå til dass din benkfaen
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Det er kun benk som teller Animal!
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Sier benkfittene!
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    08-2010
    DU kan ikke klage over bøystyrken når du med vilje lar den gå til dass din benkfaen
    Selvsagt kan jeg det! Jeg vil ikke akseptere at jeg er svakere enn hva jeg har vært til tross for at jeg nedprioriterer øvelsen...

Hehe...

Sier benkfittene!
    Yes! Skjønt, jeg skulle gjerne ha dratt 300 i konvensjonell markløft. Da hadde jeg vel sagt noe annet etterpå...

Ble medlem
    08-2010
    8. september 2010

- Mediumsmal benk med stopp:
    3x4 med 115kg

- Smalbenk:
    4x6 med 100kg

- Pendlayrows:
    4x5 med 100kg

- Sittende roing:
    10-8-6

- Chins:
    10-8-6

- CoC #2:
    Høyre: 0-0-0

Kommentar: Ok økt. Legger ved en film av mandagens bøying. Er også med et par forsøk av Captains of Crush #2, men det endte med flere bom. Må tydeligvis trene mer...

http://www.youtube.com/watch?v=96y-7_fv5w8

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Pen teknikk i bøy gunda, du burde brenne på korset for å ikke utnytte talentet ditt i bøy og mark. Crom har satt deg i disfavør og vil straffe deg i benk for dette!
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    08-2010
    Pen teknikk i bøy gunda, du burde brenne på korset for å ikke utnytte talentet ditt i bøy og mark. Crom har satt deg i disfavør og vil straffe deg i benk for dette!
    Haha, hørt slikt! Benken min skal bli bedre og bedre ettersom tida går - bare vent og se!

Ble medlem
    08-2010
    9. september 2010

- Facepulls:
    4x10

- Nedtrekk bredt grep:
    3x8

- Rotatorcuff:
    3x10 med 6kg

Kommentar: Kosetrening idag. Ser fram til lørdagens benkøkt - bør bli bra!

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Blir det film?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    08-2010
    Blir det film?
    Film? Film av knebøyen tenker du på? Den har jeg allerede posta et par innlegg over.

Ble medlem
    08-2010
    13. september 2010

- Markløft:
    3x180kg 2x200kg 1x220kg 1x230kg

- Mediumsmalbenk med stopp:
    4x4 med 110kg

- Stående roing:
    3x10 med 75kg

- Chins:
    10-8-6

- Facepulls:
    3x10

Kommentar: Ok mark alt tatt i betraktning og greit trykk i benk. Tok det pent i benk da jeg skal ha en bedre økt til lørdag enn forrige. Resten var tur i parken.

Ble medlem
    08-2010
    15. september 2010

- Smalbenk med stopp:
    3x3 med 100kg

- Pendlayrows:
    3x8 med 75kg

- Nedtrekk med bredt grep:
    3x8

- Foroverbøyd sidehev:
    3x8 med 9kg

- Rotatorcuff:
    2x8 med 6kg

Kommentar: Fortsetter fra mandagen og trener lett. Mer mat og lett trening = svært etterlengtet overskudd?

Har fiksa en ny versjon av Tribute-videon. Flere løftere er lagt til, og skrivefeil rettet på. Kan dog ikke garantere at det ikke finnes skrivefeil - flere av utøverne har relativt vanskelige navn.

http://www.youtube.com/watch?v=FR76x...e=channel_page

Ble medlem
    08-2010
    18. september 2010

- Mediumsmal benk:
    2x150kg og 3x2 med 140kg

- Benk med kjetting:
    3x2 med 152,5kg (på toppen)

- Benk med kjetting til 9cm kloss:
    2x6 med 152,5kg og 1x172,5kg

- Pendlayrows:
    3x4 med 120kg

- Enarms markløft:
    1x100kg og en bom på 110kg

- Chins:
    3x8

- Facepulls med strikk:
    3x8

Kommentar: Helt ok, men manglet litt trykk. Hadde et styremøte som tok lenger tid enn jeg regna med, så burde kanskje spist noe før økta. Må få opp kroppsvekta og få enda mer overskudd - da skal det bli bedre. Har lagt ved en liten film fra dagen økt. Pendlayrows og enarms markløft med 100 og 110kg.

http://www.youtube.com/watch?v=fwqH_...e=channel_page

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg er lei av å trene nå. Hva med deg? Skal vi slutte eller? Er du med?

Ble medlem
    08-2010
    Jeg er lei av å trene nå. Hva med deg? Skal vi slutte eller? Er du med?
    Kan man bli lei av å trene? Hvis man blir lei en ting kan man jo bare finne noe annet å holde på med for en kortere eller lengre periode. Variasjon gjør vel at man ikke går så fort lei.

Jeg blir aldri lei styrketrening selv om motivasjonen kan varierede - ønsket om å bli latterlig sterk kommer aldri til å avta, og det er alltid noen som er sterkere enn en selv og som må gruses!

Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg stemmer for Pilates.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    08-2010
    Eg stemmer for Pilates.
    Hehe, det stemmer ikke jeg for. Har tatt yogakurs (i skoleregi) og et par timer utenom, men tror jeg heller velger å gi min stemme til landeveissykkel. Kjøpte det i sommer og har blitt litt bitt av basillen. Ikke bra ift styrkeløft/benkpress, men det skader vel neppe å være litt allsidig heller.

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Allsidighet skader faktisk benkpressen. Det kan jeg legge ut rimelig mye dokumentasjon på om det er spesielt interessant. Jo høyere nivå du har som utøver, desto større grad av spesialisering kreves.

Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Også dersom benkpresstreningen opprettholdes på samme nivå?

Ble medlem
    08-2010
    20. september 2010

- Mediumsmal benk:
    3x3 med 140kg

- Mediumsmal benk med stopp på belte:
    4x6 med 140kg

- Stående roing:
    4x5 med 100kg

- Enarmsroing:
    3x5 med 54kg

- Sittende roing:
    3x10

- CoC #1:
    Høyre: 6-6-6-6
    Venstre: 5-5-5-5

Kommentar: Ok igrunn. Legger ved en liten film fra norgesmesterskapet i styrkeløft, 2008. Fikk 177,5kg godkjent 2-1 på 73,4kg kroppsvekt. Det betyr at både styrke og kroppsvekt har økt relativt lite siden da. Ser også at det er et ganske tungt løft som fort kunne vært underkjent 2-1! ;D

http://www.youtube.com/watch?v=_SKuh...e=channel_page

Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Bra smalbenk, kamerat. Den kan du være stolt av. Det ligger vel mange arbeidstimer med bløing av blod bak.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

+ Svar på tråd
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Lignende tråder

1. Bryst- benk/skrå benk