+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 15 av 15

Tråd: Hard Økt vil bli sterk! (styrke&matlogg + bilder)

Superior newbie Hard Økt is on a distinguished road Hard Økt sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    24

Hard Økt vil bli sterk! (styrke&matlogg + bilder)

Hei alle sammen,

Lenge siden sist! Gleder meg til å lese treningsloggene deres og diskutere trening igjen. Animal: Du har sikkert blitt en sterk jævel no!

Jeg kan forklare litt hvorfor jeg forsvant og hvorfor jeg kommer tilbake:

Livet mitt var fokusert på å bli sterk når jeg logget her sist. Jeg ofret ikke en engang en tanke (utenom når jeg runket, hehe) på å få damer. Jeg gadd aldri å ta intiativ, selv ikke når damer flørtet med meg. Jeg bare likte oppmerksomheten og tenkte mest på at de likte meg fordi jeg var sterkere enn de fleste andre gutta.

Siden jeg ofret lite tid til å dra ut eller skaffe jenter til vorspiel osv, ble jeg en kjip fyr å henge med for kompiser. Samtaleemnet med de fleste uansett kjønn og aktivitetsnivå var ofte styrke. Jeg presset det på dem. Til slutt forsto jeg at jeg var en kjip fyr som levde et kjipt liv. Jeg fikk smaken på student-feste-livet og hadde det mye morro med det. Jeg gikk ned i vekt, men trente slik at jeg ihvertfall holdt meg nærmere nivået jeg pleide å ligge på. Jeg fikk et par faste forhold slik at jeg kunne konsentere meg om treningen, men forholdene ble ikke slik jeg ville. Det ble fortsatt et kjedelig liv. Til slutt fant jeg ut at det var mange som forsynte seg hyppig på fine damer og jeg ville ha min del av kaken. Jeg fant ut at jeg måtte gjøre en virkelig innsats for å snu på den dårlige trenden. Det endte med at jeg gikk inn for å pule så mye og bra damer som mulig. Typisk mannegreie, men det tærte mye på styrken og kroppsvekten min.

Nå er jeg kommet til det punktet at jeg ser at det er viktig å få balanse i hverdagen.
    Jeg skal fikse balanse mellom damer, økonomi, styrke og sosial-liv. Jeg tror noen mennesker ikke vil trives om de ikke føler seg sterke nok. Denne loggen blir for at jeg skal få en ok styrke på plass, slik at jeg få være den personen jeg ønsker å være.

Målet mitt:
    Bli sterk at jeg ihvertfall kan delta på lokalt styrkeløftstevne uten å være flau. Jeg snakker ikke om 200 i benk raw, men ihvertfall 140. Markløften skal over første skamgrense på 200, knebøy skal helst det samme. Det vil være et gjennomførbart mål i løpet av året. Er ikke så nøye på hvordan kroppen, da jeg føler meg bra så lenge jeg føler meg sterk, men klarer jeg å trene mage i tillegg vil jo det bli kanon.

Utfordringene mine
    Døgnrytme, Høyt arbeidspress, tidsfrister på skolen, besøk, økonomi(?) og hyppig festing.

Dette skal jeg gjøre for å oppnå målene
    Stå opp tidlig og legge meg seint, slik at dagen og måltidene blir mer strukturert.
    Alltid ha en matpakke klar, trene styrke 3 ganger i uken + skrive underholdende mat&styrkelogg her. Første logg blir imorgen.

Jeg er avhengige av deres hjelp for å klare dette! Ønsk meg lykke til, og fyr på med masse testosteronsnakk slik at motivasjonen min holder seg oppe! Jeg lover å bidra med noe positivt tilbake
    Uten mat og drikke, duger Kjetil ikke

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Dette klarer du mann! lykke til!
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

-WESTSIDE- burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ er et navn kjent av alle burny_ sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Alder
    21
    Lykke til Detta klarer du
    Hvor bor du om dagen a? Må ta ei økt sammens igjen om du tar turen til Bø da hehe
    "Do not pray for easy lives. Pray to be stronger men. Do not pray for tasks equal to your powers. Pray for powers equal to your tasks. Then the doing of your work shall be no miracle, but you shall be the miracle."

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Sitat Opprinnelig skrevet av Hard Økt Vis post
    Nå er jeg kommet til det punktet at jeg ser at det er viktig å få balanse i hverdagen.
    Jeg skal fikse balanse mellom damer, økonomi, styrke og sosial-liv.
    Visdomsord.
    Treningslogg

I love life because what more is there.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Knus på. Her er en motivasjonsvideo

NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    24
    Voids: Takk for at du har troen!

Burny: Bor i Oslo om dagen, men ikke umulig at jeg tar meg en tur innom Bø en tur om en stund. Jeg gir deg en lyd da, så får vi løfte litt vekter og le litt!

Guardian: Hehe, visdomsord vet jeg nå ikke, men balanse er vel viktig i alt

Animal: Takk. Flott at du kom med en illustrasjon om hvordan det skal gjøre i samme slengen

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    24
    Torsdag 25. Februar

10:10 - 7 oppskråede brødskiver og en halv liter jucie
    12:00 - 6 oppskårede brødskiver og en banen
    16:20 - 2stk kyllingfile, en tomat + first price dinner kit
    21.00 - 5 brødskiver med italiensk salat
    23.00 - 3 brødskiver med italensk salat

Kommentar:
    Merker at det er vanskelig å snu matvaner skikkelig til å bli bra igjen. Jeg har blitt laktoseintolerant, så melk som var en av hovedproteinkildene mine har gått bort.
    Skal få kjøpt meg noe gainer snart. Dagen var preget av mye reising, derfor litt lange intervaller mellom måltidene. Skal bli flinkere til å lage meg matpakke og få et mer variert kosthold

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Ikke brød til middag?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Cristal Vis post
    Ikke brød til middag?
    Hehe, nei tror det må ha gjemt seg i en skuff eller noe. Skal se om jeg klarer å få kokt litt ris og grønt slik at kosten blir mer variert. Første uken blir vel mest fokus på å aldri være sulten, så kommer det nok seg med kongemåltider etter det

Platinum Member Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av Smite har mye å være stolt av
    Ble medlem
    06-2002
    Alder
    27
    Fin innledning Ikke mye prot å spore i brødmåltidene dine, burde fikses på.

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    24
    Sist uke ble en katastrofal treningsuke - Unnskylding følger
    Merker at det er hardt å snu livstilen din the mer rutinerte når det gjelder trening og spising. Fikk en spontan ide på forrige tirsdag å dra til Bergen og være der en uke.
    Tok med meg en venninne og sa at missionet vårt for helgen var å gå opp i vekt. Det jeg ikke tenkte på var at en 43kgs "tung" jente nødvendigvis ikke var den som var motivert til å spise mye. Det endte med at hun dro meg ned. Man påvirkes lett av de man henger med. Det endte med 3 måltider om dagen og null energi til trening.
    Tror litt av grunnen til at jeg skippet trening var at jeg har dårlig råd for tiden så 50kr tur/retur med buss + 80kr i treningsavgift var ikke særlig fristende.

Vel vel.. kjemper mot å bli sterk. Må bare ville det nok! Har man 100% drivkraft går alt. Dessverre for meg så er ikke drivkraften min 100% på trening. Ser ut til at jeg sliter med å få skrevet treningslogg tilogmed, så dropper kostloggen til jeg ser at jeg har kontroll på treningsloggen.

Dagens trening (lett økt)

Knebøy
    50kg x 6rep
    50kg x 6rep
    50kg x 6rep
    50kg x 6rep

Hangups

0kg x 8
    0kg x 8

Sittende roing i maskin
    3 sett med 8 reps, lette vekter

Hammercurl
    17,5kg x 12
    17,5kg x 12

Situps
    20 rep
    20 rep
    20 rep

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    24
    Blitt bra med trening siden sist. Har holdt 3 ganger i uken. Fant ut at jeg er allergisk mot egg og melk, så tror jeg har funnet ut mesteparten av grunnen til at jeg ikke har vært så glad i å spise så mye det siste året. Det blir litt negative assosiasjoner med å spise, når man er vant til at man blir dårlig i magen av det.

Styrken begynner å komme seg nærmere der den har vært før
    Mine tidligere 1RM er:
    knebøy: 145kg godkjent på lokalstevne
    benkpress: 125kg m. stopp
    markløft: 170kg godkjent på lokalstevne

Dette er de tyngste løftene i øvelsene jeg har trent den siste uken.

10kg x 8 hangups
    20kg x 8 dips
    25kg x 6 hammercurl
    120kg x 4 dype knebøy
    110kg x 2 benkpress uten stopp
    150kg x 1 markløft

Kroppen min ser ganske atletisk ut nå. Er ganske tynn ennå, så satser på å få lagt på meg mer masse nå som jeg vet hva jeg kan spise.

Egendefinert brukertittel Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather har et berømt rykte Godfather sin avatar
    Ble medlem
    04-2004
    Hvor er proteinene i kosten din??
    Everyone is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will spend its whole life believing it is stupid.

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    24
    Sitat Opprinnelig skrevet av Godfather Vis post
    Hvor er proteinene i kosten din??
    Den dagen som var logget der er bare en typisk spisedag, ikke slik jeg spiser optimalt. En bedre spisedag for meg får jeg i meg ca 400g kyllingfile eller kjøttdeig (har ikke råd til karbonadedeig om dagen) + 200g laks. Skal skaffe meg laktosefritt proteinpulver så snart jeg har penger. Spiser jeg mer kjøtt og fisk om dagen, protesterer magen min; trolig på grunn av for lite inntak av frukt og grønt.

Ellers satser jeg for det meste på at jeg skal få i meg mest mulig kalorier. Proteiner blir dessverre en mindre prosentandel av disse, men siden jeg veier knappe 80kg nå, ser jeg ikke faren i å spise for mye karbo og fett. Fokuset mitt er å utvide magesekken og klare å legge på meg igjen.

Tok et nylig et bilde jeg har voldtatt i Photoshop. I forhold til mine kroppsidealer (typisk styrkeløftkropp) kan jeg fint legge på meg mer fett:

PKMN PROFESSOR discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    Kan du poste noen bilder av kroppsidealene dine? Hadde vært kult å se hva du sikter etter kroppslig.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.