Hei alle sammen,
Lenge siden sist! Gleder meg til å lese treningsloggene deres og diskutere trening igjen. Animal: Du har sikkert blitt en sterk jævel no!
Jeg kan forklare litt hvorfor jeg forsvant og hvorfor jeg kommer tilbake:
Livet mitt var fokusert på å bli sterk når jeg logget her sist. Jeg ofret ikke en engang en tanke (utenom når jeg runket, hehe) på å få damer. Jeg gadd aldri å ta intiativ, selv ikke når damer flørtet med meg. Jeg bare likte oppmerksomheten og tenkte mest på at de likte meg fordi jeg var sterkere enn de fleste andre gutta.
Siden jeg ofret lite tid til å dra ut eller skaffe jenter til vorspiel osv, ble jeg en kjip fyr å henge med for kompiser. Samtaleemnet med de fleste uansett kjønn og aktivitetsnivå var ofte styrke. Jeg presset det på dem. Til slutt forsto jeg at jeg var en kjip fyr som levde et kjipt liv. Jeg fikk smaken på student-feste-livet og hadde det mye morro med det. Jeg gikk ned i vekt, men trente slik at jeg ihvertfall holdt meg nærmere nivået jeg pleide å ligge på. Jeg fikk et par faste forhold slik at jeg kunne konsentere meg om treningen, men forholdene ble ikke slik jeg ville. Det ble fortsatt et kjedelig liv. Til slutt fant jeg ut at det var mange som forsynte seg hyppig på fine damer og jeg ville ha min del av kaken. Jeg fant ut at jeg måtte gjøre en virkelig innsats for å snu på den dårlige trenden. Det endte med at jeg gikk inn for å pule så mye og bra damer som mulig. Typisk mannegreie, men det tærte mye på styrken og kroppsvekten min.
Nå er jeg kommet til det punktet at jeg ser at det er viktig å få balanse i hverdagen.
Jeg skal fikse balanse mellom damer, økonomi, styrke og sosial-liv. Jeg tror noen mennesker ikke vil trives om de ikke føler seg sterke nok. Denne loggen blir for at jeg skal få en ok styrke på plass, slik at jeg få være den personen jeg ønsker å være.
Målet mitt:
Bli sterk at jeg ihvertfall kan delta på lokalt styrkeløftstevne uten å være flau. Jeg snakker ikke om 200 i benk raw, men ihvertfall 140. Markløften skal over første skamgrense på 200, knebøy skal helst det samme. Det vil være et gjennomførbart mål i løpet av året. Er ikke så nøye på hvordan kroppen, da jeg føler meg bra så lenge jeg føler meg sterk, men klarer jeg å trene mage i tillegg vil jo det bli kanon.
Utfordringene mine
Døgnrytme, Høyt arbeidspress, tidsfrister på skolen, besøk, økonomi(?) og hyppig festing.
Dette skal jeg gjøre for å oppnå målene
Stå opp tidlig og legge meg seint, slik at dagen og måltidene blir mer strukturert.
Alltid ha en matpakke klar, trene styrke 3 ganger i uken + skrive underholdende mat&styrkelogg her. Første logg blir imorgen.
Jeg er avhengige av deres hjelp for å klare dette! Ønsk meg lykke til, og fyr på med masse testosteronsnakk slik at motivasjonen min holder seg oppe! Jeg lover å bidra med noe positivt tilbake![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
Detta klarer du