+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 3 av 3

Tråd: Idun er mer enn bare ketchup.

Kliss nytt medlem idunkatten har en flott utstråling idunkatten sin avatar
    Ble medlem
    08-2011

Idun er mer enn bare ketchup.

Hei alle sammen! Dere har kanskje lest blogger av bf-damer som skriver om skyr og kattene sine. Dette er en ny giv på en gammel problemstilling. Her er det katten som skriver om matfar i stedet! Idun heter jeg, og er en 14 år gammel sterilisert norsk skogskatt. Jeg er glad i å kose, og når du klapper meg begynner jeg å sikle. Til daglig fanger jeg mus og somme tid en fugl, og for alderen vil jeg si at jeg holder meg godt. Matfaren min er Joakim som trener sammen med vio her på forumet, og jeg vil etter beste evne gjengi hva Joakim gjør på trening.
    Miau miau!

Kliss nytt medlem idunkatten har en flott utstråling idunkatten sin avatar
    Ble medlem
    08-2011
    I dag har jeg spist kattemat, type whiskas. Joakim har ikke kommet hjem fra jobb enda, men i går tok han 5x70kg i benk og 1(@8/-)x80kg. Han tok dessuten 20x100kg i markløft. Etter trening drakk han en flaske vin og spiste 4 pølser.
    Purr purr.

BTW, JA det er meg på bildet som har fanget en liten rotte. Jeg spiste den på 1 måltid før jeg fortsatte fasten utover kvelden.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jeg registrerer at Idunkatten ble veldig ivrig når TheRat kom inn i loggen på besøk!
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Er det bare meg..
    By Rock in forum OT
    Svar: 1
    Nyeste innlegg: 01-04-09, 19:29
  2. Bare 22...
    By Rock in forum OT
    Svar: 13
    Nyeste innlegg: 12-11-06, 01:54
  3. Ketchup og ketose?