+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 23 av 23

Tråd: Jan sin logg

Bronse Member Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25

Jan sin logg

jepp, da var jeg i gang med DC

programmet ser slik ut:

A1:
    brystpress maskin
    skulderpress /stang bak nakke
    Benkpress med smalt grep
    Reverse Grip Rack Chins (close grip)
    Kabelroing

A2:
    skråbenk m\stang
    Militærpress (stang)
    Franskpress (stang)
    nedtrekk (front)
    Fremoverbøyd stangroing

A3:
    brede dips
    skulderpress maskin
    Dips
    chinz
    Markløft

B1:
    Stangcurl
    Pinwheel curl
    Tåhev i benpressmaskin
    Standing Leg Curls
    Knebøy (stang)

B2:
    Skråbenk hantelcurl
    Omvendt stangcurl
    stående leggpress m\hantel
    Stivbeint markløft
    Benpress

B3:
    curl maskin
    Hammercurl
    Stående tåhev
    sumo press
    Hack Squat

Bronse Member Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 er et navn kjent av alle Jay10 sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Mandag 31/10-05
    TRENING:
    dette var første dagen.. ble litt rotete i og med at det var første dagen, ikke vandt med alle øvelsene, litt usikker på hvor mange kg osv.
    startet litt lavt på kg for å finne ut ca hvor jeg kan legge meg neste gang. greit å ikke prøve på de helt store løfta første gangen.
    begynte på B2 fordi treningspartneren min startet en uke før meg. greit å ha samme øvelser nå i starten

B2:
    Skråbenk hantelcurl 12kg 12/4/3 reps
    Omvendt stangcurl 20kg 12/6/4 reps
    stående legg press (hantel) bw + 20kg 12 reps
    strake markløft +10kg for hvert sett opp til 90kg (skulle gjort det mye bedre hadde jeg ikke glemt reimene mine )
    benpress 200/100kg - 6/20 reps (ble sinnsykt usikker på hvor mange kg jeg skulle bruke da jeg ikke er vandt med 20 reps.)

OK, dette var anderledes fra hva jeg er vandt til.... det var vondt for å si det sånn. men føles godt å komme i gang

KOST:
    M1: 100g havregryn, 40g PP, 2ss olje
    M2: 1 pakke nudler, 1 boks tunfisk
    M3: 1 karb/prot shake 1 time før trening.
    M4: 1 karb/prot shake rett etter trening.
    M5: stor QP meny m/ cola light
    M6: medium big-tasty meny m/ sprite zero
    M7: 200g karbonade deig med litt salat og mais, litt oliven olje på salaten.
    M8: 80g proteiner, 4ss olje, 0,5l vann (halvparten 30min før legge tid, resten når jeg vokner og må på do!)

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    Good shit dogg.

Men repstallet du legger deg på hva er det? Det bør være høyere på bicep øvelser, militærpress(foran) og noen tricepøvelser som franskpress. Rundt 20reps m/RP.

Litt pussy den 20'ern din på beinpress da

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy
    Good shit dogg.

Men repstallet du legger deg på hva er det? Det bør være høyere på bicep øvelser, militærpress(foran) og noen tricepøvelser som franskpress. Rundt 20reps m/RP.

Litt pussy den 20'ern din på beinpress da
    ahh, jeg som har missforstått... trodde det skulle være så mange reps totalt jeg. men da vet jeg det også (er vel lov til å skylde på lese og skrive vansker når man ikke helt har fått ting med seg )

ja den 20'ern var feig av meg, hadde ikke snøring på hvor mange kg jeg skulle bruke, så bare la meg lavt og retter meg etter det neste gang om du skjønner...? alt i dag var bare for å teste ut litt, så det ble veldig halvhjertet.

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Tirsdag 1/11-05

KOST:
    M1: 150g havregryn, 40g PP, 2ss raps olje, multivitamin, 1g c-vit.
    M2: 100g ris, 1 boks tunfisk, 1ss olje, grønnsaker
    M3: 80g havregryn, 3dl yogurt, 40g PP
    M4: 1 biffburger m. salat,tomat,mais,agurk.
    M5: 80g nudler, 1 boks tunfisk m. sweetchilli saus.
    M6: 80g proteiner, 4ss olje, 0,5l vann (halvparten 30min før legge tid, resten når jeg vokner og må på do!)

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    onsdag 16/11-05
    A3:
    brededips 13+6+4 * BW + 15kg (opp 5kg opp 1 rep)
    skulderpress bak 14+5+3 * 40kg (opp 7 reps)
    dips 12+6+4 * BW + 10kg (opp 5kg opp 1 rep)
    chinz 9+4+3 * BW (opp 1 rep) ble litt skuffet der når alt det andre gikk så bra.
    markløft 8/7 90/100kg (opp 2 reps / opp 10kg opp 3 reps)

er fornøyd, men skal opp maaange kg til merker jeg

kosthold:
    M1: 100g havregryn m. lett syltetøy + 1 shake + 2ss tran
    M2: 1 boks tunfisk + 100g pasta + litt dressing
    før trening: en cola
    etter trening: 1 karb/prot shake
    M3: gryterett m. 400g karbonadedeig + div grønsaker + 160g ris + saus.
    M4: resten av gryte retten, ca halvparten.
    M5: 40g prot, 2ss tran

Natta

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    ok, da var det i gang igjen med litt logging. styrken har økt jevnt i det siste selv om jeg kan beskrive hele desember med FEITMAT.

M1:
    100g havregryn
    1 p-shake
    2ss tran
    1 multivit.

M2:
    100g ris
    200g kylling
    grønnsaker, løk,tomat,salat.
    2ss olivenolje

M3:
    samme som M2 bare med pasta.

M4:
    samme som M1

M5:
    200g poteter
    200g tunfisk
    2ss olivenolje

M6:
    1 p-shake
    2ss tran

1 shake med 2ss rapsolje ved siden av senga tilfelle jeg skulle vokne i natt

må nesten takke CB for kostholds planen her

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    OK, det er lørdag i dag men ingen grunn til å skulke unna opp kl9 for å spise første måltid.....

M1:
    1 shake progen (fra reflex) tilsatt 50g havregryn.
    1ss tran
    multivitamin
    (ble sånn pga dårlig tid)

M2:
    1 subway baguet (grov type) med masse grønsaker, ekstra kylling og litt dressing.

M3:
    100g havregryn
    litt lett jordbær syltetøy
    1 p-shake
    1ss tran

M4:
    100g ris
    200g kylling
    2ss raps olje
    salat

M5:
    50g pasta
    200g tunfisk
    3ss rapsolje

M6:
    2ss tran
    1 p-shake

eneste krydder som blir brukt er: pepper,karry,gressløk,paprikakrydder.

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Nå får du passe på kosten din og tenke på det målet du har å nå.Drit nå i den helvetes helgefylla og bli med meg nå og komme i knallform til sommeren.Vet at det kan i perioder være vanskelig å følge diettplanen i en stressende hverdag,men det lar seg gjøre.Ha viljestyrke og ikke fall for fristelser.Helvete høres nesten ut som en profet her.

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    helgefyllen er lagt på hylla nå klart jeg er med på den CB.. var det ikke det som var planen?

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    ikke så mye å si egentlig, går i det samme som de andre dagene her når det gjelder mat. Kan jo nevne at jeg økte::
    8 reps i skråbenk,
    2,5kg & 3 reps i millitærpress,
    5kg & 5 reps i nedtrekk forran,
    5kg & 1 rep i stangroing.
    i dag

Judge, Jury & Executioner Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy elefantastiskuber Big Boy sin avatar
    Ble medlem
    12-2002
    Alder
    24
    BITCH!

TEAM BODYTECH

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Big Boy
    BITCH!

cb
    cb er ikke aktiv
    Fat boy cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb har et berømt rykte cb sin avatar
    Ble medlem
    08-2002
    Alder
    35
    Oppdatering på form og fremgang please.....
    I`m to old for this shit!

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    nja, kom tilbake nå etter sykdom som du vet . pratet jo med deg på trening i dag. men stryken øker bra om dagen. skal bli flinkere til å logge nå bare jeg kommer meg i rute igjen etter sykdom. satser på å komme i gang i morgen men får se.

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    hat bestemt meg for å begynne sånn smått med bein trening igjen etter skaden jeg fikk i høyre ben.

begynner lett og kommer til å trappe oppover forsiktig opp over.

beinøkt i går:
    knebøy 3x10 40kg
    strake mark 3x10 40kg
    leggpress i beinpress 3x10 100kg
    + mage

40 min cardio

kosthold:

M1:
    toast (GROVT brød ca 40g, lett ost og skinke)
    kylling salat m/ 180g kylling og nøtter

M2:
    50g ris
    200g kylling
    salat, tomat og løk.
    2ss olje

M3:
    50g grov pasta
    200g karbonadedeig stekt i løk og litt tomatpure
    brokoli,gullerøtter
    2ss olje

M4:
    150g poteter
    200g laks
    med litt sitron pepper på toppen

etter trening:
    4 riskaker og litt honning
    1 shake

M5:
    tunfisk salat
    2ss olivenolje

M6:
    shake m/ olje

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    også var det i dag

startet dagen med 40min kardio.

M1:
    50g havregryn m/ rørte jorbær over (uten tilsatt sukker)droooole
    1 shake
    2ss tran

M2:
    50g ris
    200g kylling
    salat, tomat og løk.
    2ss olje

har ikke kommet lenger i dag. men blir vel no lignende i går også blir det 45min cardio på kvelden en gang

Hetromeno! metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno elefantastiskuber metromeno sin avatar
    Ble medlem
    09-2004
    SÅ bildene på profilen din nå, du er nok pent nødt til å følge opp med update her også...

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    nytt år, nye muligheter startet opp igjen i dag etter en litt dårlig periode... er sånn ca sånn jeg spiste i dag, pluss litt frukt og grønt til hvertf måltid

1
    120g havregryn
    60g proteinshake
    20g olje

2
    100g ris
    200g kylling
    20g olje

3
    120g havregryn
    60g proteinshake
    20g olje

4
    100g pasta
    200g karbonadedeig
    20g olje

5
    200g potet
    200g tunfisk
    20g olje

6
    60g proteinshake
    20g olje

noe dere ville gjort anderledes?

Medlem axept har slått av rykte axept sin avatar
    Ble medlem
    01-2006
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Jay10 Vis post
    nytt år, nye muligheter startet opp igjen i dag etter en litt dårlig periode... er sånn ca sånn jeg spiste i dag, pluss litt frukt og grønt til hvertf måltid

1
    120g havregryn
    60g proteinshake
    20g olje

2
    100g ris
    200g kylling
    20g olje

3
    120g havregryn
    60g proteinshake
    20g olje

4
    100g pasta
    200g karbonadedeig
    20g olje

5
    200g potet
    200g tunfisk
    20g olje

6
    60g proteinshake
    20g olje

noe dere ville gjort anderledes?

GO JAN!!!!!! His BACK!!

Bronse Member Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle Mr.Tynnfeit er et navn kjent av alle
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    27
    Synes det ser bra ut! Regner med du er på bulk?Bra å se at flere er på vei tilbake

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Mr.Tynnfeit Vis post
    Synes det ser bra ut! Regner med du er på bulk?Bra å se at flere er på vei tilbake
    blir vel en liten bulk for å så gå litt ned på kaloriene... har litt problemer med å ha krympet så noe må skje

Ble medlem
    05-2004
    Alder
    25
    første trening på en stund. gått litt ned i styrke men ikke mer enn at jeg henter det inn på noen uker
    uansett...

kosthold:
    1
    120g havregryn
    60g proteinshake
    20g olje

2
    100g ris
    200g kylling
    20g olje
    div grønnsaker
    salsa saus

3
    120g havregryn
    60g proteinshake
    20g olje

4
    100g pasta
    200g karbonadedeig
    20g olje
    dolmio pastasaus
    løk
    cherry tomater

5
    200g potet
    200g tunfisk
    20g olje
    2ss lett rømme
    gulerot

6
    60g proteinshake
    20g olje

Natta

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Hva slags kampsport er mest nyttig innenfor selvforsvar?
    By ^The0ne^ in forum Kampsport og annen sport
    Svar: 430
    Nyeste innlegg: 22-05-11, 11:04
  2. Stitch sin logg
    By stitch in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 131
    Nyeste innlegg: 10-08-05, 17:03

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine