Ja, dette blir nok en nybegynnertråd. Har begynt å trene, ca tre ganger i uka. Da blir det Intervalltrening på mølla i 35 min. 4x3 opplegg. trener litt styrke etterpå. Ettersom jeg er så utrent så blir det ikke så mye enda. Kommer til å legge ut mer antall kilo og hvilke apparater jeg bruker etterhvert. (håper ikke dere kommer til å le dere ihjel da...)
Dietten min består av ca 1300-1400 kcal om dagen:
M1: 90 gram proteinpulver
M2: 90 gram proteinpulver
M3: Det varierer mellom wok, kalkun og kyllingpølse, pitapizza osv..
M4: Proteinbar.
Har tatt av 14 kilo hittil. Har ca 40 kilo igjen til jeg er fornøyd vil jeg tro...
Skal til syden i Januar 2012, og da har jeg ett mål om å være nogenlunde slank og veltrent og solariumsbrun hihi. Har god tid, men det holder bare akkurat hvis jeg fortsetter å gå ned ca 1 kilo i uka.
Får ikke helt check på den styrketreninga...jeg blir så sliten etter intervall treningen så jeg orker liksom ikke, lurer på om jeg ska ta noen rene styrke dager eller være med på en gruppetrening med styrke? Men kjenner godt at jeg har trent, er lemster både her og der. På treningsfrie dager går jeg tur med hunden og trener litt armer med noen hantler jeg har her hjemme. De er forholdsvis lette, 2,4 kilo, men jeg kjører 3x15 opplegg så det kjennes. Har noen tyngre hantler her også som jeg kan bruke etterhvert.
Men nå er det helg! God helg alle sammen!

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
Bra nedgang på kg! Trener du på senter? Jeg ville heller tatt styrketreninga FØR intervall løpinga. Til kostholdet, veldig ensformig! Få inn litt oljer, udo choice er et godt alternativ. Husk at kosttilskudd kun er tilskudd til den vanlige maten! Du har tilskudd som 3 av 4måltider om dagen, erstatt heller f.eks prottis shaken til frokost med omelett med salat. Lunsjen kan du bytte ut prottis shaken med skyr/kesam/mandler/kylling salat.