+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 37 av 37

Tråd: Janniches diett og trening

Medlem Janniche is on a distinguished road Janniche sin avatar
    Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39

Smile Janniches diett og trening

Ja, dette blir nok en nybegynnertråd. Har begynt å trene, ca tre ganger i uka. Da blir det Intervalltrening på mølla i 35 min. 4x3 opplegg. trener litt styrke etterpå. Ettersom jeg er så utrent så blir det ikke så mye enda. Kommer til å legge ut mer antall kilo og hvilke apparater jeg bruker etterhvert. (håper ikke dere kommer til å le dere ihjel da...)

Dietten min består av ca 1300-1400 kcal om dagen:
    M1: 90 gram proteinpulver
    M2: 90 gram proteinpulver
    M3: Det varierer mellom wok, kalkun og kyllingpølse, pitapizza osv..
    M4: Proteinbar.

Har tatt av 14 kilo hittil. Har ca 40 kilo igjen til jeg er fornøyd vil jeg tro...
    Skal til syden i Januar 2012, og da har jeg ett mål om å være nogenlunde slank og veltrent og solariumsbrun hihi. Har god tid, men det holder bare akkurat hvis jeg fortsetter å gå ned ca 1 kilo i uka.

Får ikke helt check på den styrketreninga...jeg blir så sliten etter intervall treningen så jeg orker liksom ikke, lurer på om jeg ska ta noen rene styrke dager eller være med på en gruppetrening med styrke? Men kjenner godt at jeg har trent, er lemster både her og der. På treningsfrie dager går jeg tur med hunden og trener litt armer med noen hantler jeg har her hjemme. De er forholdsvis lette, 2,4 kilo, men jeg kjører 3x15 opplegg så det kjennes. Har noen tyngre hantler her også som jeg kan bruke etterhvert.

Men nå er det helg! God helg alle sammen!
    What doesent kill you makes you stronger!

Svigermor's drøm voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids har mye å være stolt av voids sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Alder
    22
    Gratulerer med treningsdagbok Bra nedgang på kg! Trener du på senter? Jeg ville heller tatt styrketreninga FØR intervall løpinga. Til kostholdet, veldig ensformig! Få inn litt oljer, udo choice er et godt alternativ. Husk at kosttilskudd kun er tilskudd til den vanlige maten! Du har tilskudd som 3 av 4måltider om dagen, erstatt heller f.eks prottis shaken til frokost med omelett med salat. Lunsjen kan du bytte ut prottis shaken med skyr/kesam/mandler/kylling salat.
    Assumptions, my dear Mitzi, is the mother of all fuck-ups

- Pricilla Queen of the Dessert -

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Prøvd å ta styrketreningen før mølla?

edit: skrive raskere...
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    Gratulerer med treningsdagbok Bra nedgang på kg! Trener du på senter? Jeg ville heller tatt styrketreninga FØR intervall løpinga. Til kostholdet, veldig ensformig! Få inn litt oljer, udo choice er et godt alternativ. Husk at kosttilskudd kun er tilskudd til den vanlige maten! Du har tilskudd som 3 av 4måltider om dagen, erstatt heller f.eks prottis shaken til frokost med omelett med salat. Lunsjen kan du bytte ut prottis shaken med skyr/kesam/mandler/kylling salat.
    Tusen takk! Ja jeg er egentlig drittlei av proteinshake, begynte jo med Noka pulver og gikk over til protein, men nå tror jeg at jeg går over til knekkebrød. Eller salat eller omelett som du sier. Grunnen til at jeg drikker så mye shake er at det er så lett å telle kaloriene da og ha kontroll, er så redd for å få i meg for mye kalorier...men jeg kan da regne så jeg kan fikse dette, takk for råd. Jeg tar to ss selolje pr dag, i tillegg tar jeg sesamin, t-rex, ala, d-vitamin, c-vitamin, b-vitamin, aqai, kre-alkalyn og gluta-lyn. Jeg trener på senter ja, og har tilgang på alle mulig slags apparater og vekter. De har oppgradert og utvidet senteret så jeg finner ikke ut av det helt ennå. Har ikke råd til pt heller for tiden men skal spare så jeg får til ett par tre timer før sommeren.

Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av veggiss Vis post
    Prøvd å ta styrketreningen før mølla?

edit: skrive raskere...
    Det har jeg ikke prøvd da jeg følte at forbrenningstreningen var viktigst, men jeg burde prøve det for å se om det er en bedre løsning, takk for tips.

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Hei hei, og gratulerer med fremgangen så langt!
    Som de andre har nevnt syns jeg også du bør bytte ut kosttilskudd(shakene) med vanlig mat, dette vil du også få mye bedre utbytte av da shaker er rimelig ensidig og tapper for næring, vitaminer og fiber en får naturlig fra grønnsaker - og dette er det vanskelig å "overspise" seg på så en kommer i kcaloverskudd..!!

Igjen - tren styrketrening, og gjerne et skikkelig program før du trener kondisjons/intervalltrening.
    Spør en som jobber på senteret om du kan få hjelp til program og/eller teknikkhjelp.
    Her ser du også endel øvelser
    Woodchopers » Øvelser | Fitnessbloggen

og også mattips
    Kylling med banan og karri » Oppskrifter | Fitnessbloggen

En av mangemange sider med mattips, artikler, diett og trening som finnes på nett - det er "bare å starte"
    www.mthereseo.blogg.no

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Du bør ikke trene intervaller hver gang, ihvertfall ikke helt likt intervallprogram. Rent fysisk får du mindre framgang ved å ikke variere treningen, du stagnerer kjappere. I tillegg har ofte hard kondisjonstrening og styrke trening litt hemmende effekt på hverandre. Hva med en 4x4 intervalløkt inkluderet 20 min oppvarming og 20 min nedkjøring så har du en solid økt. Evt litt mageøveler etterpå. Å så kan du ha 2-3 andre økter der du kjører styrke først etterfulgt av kondisjonstrening med lavere men stabil puls.. Tror det vil gi deg mere framgang, og ikke minst gjøre treningen kjekkere og mer variert
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

-passar under sängen Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo superduperuber Riinoo sin avatar
    Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    Du bør ikke trene intervaller hver gang, ihvertfall ikke helt likt intervallprogram. Rent fysisk får du mindre framgang ved å ikke variere treningen, du stagnerer kjappere. I tillegg har ofte hard kondisjonstrening og styrke trening litt hemmende effekt på hverandre. Hva med en 4x4 intervalløkt inkluderet 20 min oppvarming og 20 min nedkjøring så har du en solid økt. Evt litt mageøveler etterpå. Å så kan du ha 2-3 andre økter der du kjører styrke først etterfulgt av kondisjonstrening med lavere men stabil puls.. Tror det vil gi deg mere framgang, og ikke minst gjøre treningen kjekkere og mer variert
    Ja selvfølgelig, det også
    www.mthereseo.blogg.no

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Sitat Opprinnelig skrevet av voids Vis post
    *Jeg ville heller tatt styrketreninga FØR intervall løpinga.
    *Få inn litt oljer, udo choice er et godt alternativ.
    *har tilskudd som 3 av 4måltider om dagen, erstatt heller f.eks prottis shaken til frokost med omelett med salat. Lunsjen kan du bytte ut prottis shaken med skyr/kesam/mandler/kylling salat.
    *Enig.
    Styrke først så kardio.
    *Inn med oljer er jeg enig i men hun skriver under her at hun får i seg selolje, Udos choice synes jeg er unødvendig dyrt, da er det likegreit å bruke rapsolje eller olivenolje sålenge hun får i seg selolje.
    * Proteinpulver er da ikke kosttilskudd (sorry måtte bare kverulere litt, det er mat) men det er nok litt ensformig om de 3 første måltidene er proteinpulver only.
    Jeg kunne tenke meg å foreslå et par måltider som avveksling.
    Hun har faktisk her 60-70gram protein i hvert måltid og alt er protein, det blir vanskelig å erstatte det med annen mat og få det fristende å spise.
    Men rokker vi litt på sammensetningen og tupper inn litt karbo så kan jo en halv cottagecheese boks 50/50 med yoghurt naturell.

Sitat Opprinnelig skrevet av Janniche Vis post
    Tusen takk!
    Et bytte fra proteinshakene til knekkebrød blir etter min mening en total omveltning av sammensetningen i måltidene, hold tunga rett i munnen når du sette dette sammen, kanskje halvere shakedosene og ta med et par knekkebrød sammen med de, evnt tenke omelett med wokgrønnsaker, og cottagrecheesesaken jeg nevner over her.
    Kosttilskuddene dine ser helt fine ut de. Husk på at om du spiser veldig ensformig og lite karbohydrater så har du mer behov for vitaminer og mineraler enn om du kjører en mer "grønn" diett.

Sitat Opprinnelig skrevet av Riinoo Vis post
    shaker er rimelig ensidig og tapper for næring, vitaminer og fiber en får naturlig fra grønnsaker - og dette er det vanskelig å "overspise" seg på så en kommer i kcaloverskudd..!!
    Er proteinpulver tappet for næring ? Det er jo næringskonsentrat, ergo konsentrert næring i motsetning til en biff. fiber,vitaminer,mineraler og annet godt det er derimot lite av og derfor sier jeg det jeg sier over.

**

Kort fortalt, virker det så virker det, er det lett å kontrollere så er det fint og nettopp det er nøkkelen til å faktisk klare å gjennomføre en diett helt til mål, men det er litt ensformig etter min mening.
    Skal du for eksempel har 5-6måltider pr dag og gjerne vil bruke shake så legg de i mellom fastfødemåltider og kutt de gjerne litt ned på doseringen og legg til noe grønt i tillegg. Tomat,agurk,fetaost,avokado, hvalnøtter det blir en fin salat som kan blandes kjapt sammen i stor dose og spises innimellom som fastføde til shakene.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Altså, det jeg mente var at proteinpulver etc er og blir kosttilskudd og at det er bedre å få i seg kalorier fra mat først og fremst - uavhengig av hva som er "enklest"
    www.mthereseo.blogg.no

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Hvalnøtter.. Hoho

The blogg =)

NK
    NK er ikke aktiv
    Nautica gigantomania NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK elefantastiskuber NK sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Blog Entries
    18
    Altså, det jeg mente var at proteinpulver etc er og blir kosttilskudd og at det er bedre å få i seg kalorier fra mat først og fremst - uavhengig av hva som er "enklest"
    Skjønte veldig godt hva du mente men proteinpulver er fortsatt ikke kosttilskudd det er mat, ren kverulering men det er jo fredag

Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av NK Vis post
    Skjønte veldig godt hva du mente men proteinpulver er fortsatt ikke kosttilskudd det er mat, ren kverulering men det er jo fredag
    Helt enig, proteinshaken er mat for meg og tusen ganger mere sunnere enn det jeg hadde tenkt å ha til frokost sikkert hihi...

Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39
    høres veldig spennende ut.. skal prøve det!

Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39
    Hei hei, og gratulerer med fremgangen så langt!
    Som de andre har nevnt syns jeg også du bør bytte ut kosttilskudd(shakene) med vanlig mat, dette vil du også få mye bedre utbytte av da shaker er rimelig ensidig og tapper for næring, vitaminer og fiber en får naturlig fra grønnsaker - og dette er det vanskelig å "overspise" seg på så en kommer i kcaloverskudd..!!

Igjen - tren styrketrening, og gjerne et skikkelig program før du trener kondisjons/intervalltrening.
    Spør en som jobber på senteret om du kan få hjelp til program og/eller teknikkhjelp.
    Her ser du også endel øvelser
    Woodchopers » Øvelser | Fitnessbloggen

og også mattips
    Kylling med banan og karri » Oppskrifter | Fitnessbloggen

Jeg har lest fitnessbloggen opp og ned, kylling og banan er ikke min favoritt for å si det sånn, æsj !!! men ellers går det bra. Mulig jeg klarer å løfte en vekt i morgen å. Jooopi!
    En av mangemange sider med mattips, artikler, diett og trening som finnes på nett - det er "bare å starte"
    Tusen takk! Jeg skal nok prøve litt mere variert mat etterhvert. Tusen takk for tips ang mat og trening. Jeg er i nybegynnerfasen og gjør mange feil, men her får jeg kjempegode råd og veiledning, det er kjempebra!!!

Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39
    Oki, har lest innlegget ditt flere ganger nå men jeg klare ikke å få det helt inn, håper jeg klarer det etterhvert, takk foor innspill .-)

ara
    ara er ikke aktiv
    Flittig pike ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Jeg må nesten spørre etter å ha sett innlegget ditt over vanlig kosthold - men er du ikke innmari sulten i løpet av dagen?
    Og har du forresten tatt blodprøver av verdiene dine? Er vel begrenset hvor mye vitaminer man får tilført gjennom proteinshake og proteinbar :-)
    Dont dream it - Be it!
    Smiling is optional, finishing's not!

Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av ara Vis post
    Jeg må nesten spørre etter å ha sett innlegget ditt over vanlig kosthold - men er du ikke innmari sulten i løpet av dagen?
    Og har du forresten tatt blodprøver av verdiene dine? Er vel begrenset hvor mye vitaminer man får tilført gjennom proteinshake og proteinbar :-)
    ,

Hei. Nei jeg er ikke sulten, proteinshaken metter hundre ganger mer enn det Nokapulveret jeg gikk på før. Da hadde jeg ikke overskudd til å trene heller. Jeg er til jevnlig kontroll hos en ernæringspsykolog på sykehuset. En stund siden jeg har tatt blodprøver da. Skal dit igjen i mai, ska spørre om vi kan ta noen tester for å se hvordan det ligger an.Men jeg vil nok tro at disse proteinshakene jeg tar er mye sunnere og vitaminrike enn den ferdigpizzaen jeg spiste omtrent daglig før.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Dersom du levde på ferdigpizzaer før så ville du ha fått enormt mye for å bare endre kostholdet enn å starte med sånn shake-tull
    www.mthereseo.blogg.no

Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39
    Nå har jeg lest litt rundt her på forumet på forskjellige kostoholds og treningslogger og jeg ser at det er flere damer her som ligger på omtren 1400 kcal om dagen og de trener ihvertfall dobbelt så mye som meg, så da lurer jeg på? er ikke de forferdelige sultne da? Da jeg skrev diett, så mente jeg slankekur faktisk. jeg veier nå 109 kilo, men har veid 125. Jeg prøver å gå tur og trene for målet mitt er å bli en fit jente. Nå har jeg justert "dietten" min en del og spiser knekkebrød istedet for shake, synes det fungerer greit, er litt mere sulten enn på proteinshake men ble så inni hælv..... lei av shake....

Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Hvis du er mye sulten bør du nok vurdere å spise mer kjøtt/fisk kombinert med grønnsaker og gjerne egg. Det metter mye mer enn shaker og knekkebrød, uten å gi mer kcal! Pleier drikke shake for å få i meg ekstra kalorier, ikke for å redusere dem da det ikke fyller særlig

The blogg =)

Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39
    Tusen takk for godt råd, men jeg er ikke så veldig sulten sjø. Synes det går greit. spiser masse wok med kylling og biffkjøtt og svinekjøtt og div retter. Tror jeg ligger på rette kcal nå i forhold til å gå ned en kilo i uken, spiser oftere og mere nå enn da jeg var tyngre. Men knekkebrød er kjedelig i lengden så det blir nok en del variasjoner her men ligger vel på ca 1400 kcal i døgnet.

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    1400kcal er veldig lite, husk at kroppen din skal tørre å gi slipp på kroppsfettet også
    www.mthereseo.blogg.no

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Eg har spist havregraut med elpe + mager kesam med fun light til lunch kvar dag i eit år. Går fint som snus. Viss det fungerer, ikkje reparer det.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Eg har spist havregraut med elpe + mager kesam med fun light til lunch kvar dag i eit år. Går fint som snus. Viss det fungerer, ikkje reparer det.
    Heilt enig med deg! Eg likar ikkje havregraut og kesam og cottage chees som alle reklamerer for, for meg blir det heller tørre knekkebrød med light smøreost.

Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39
    1400kcal er veldig lite, husk at kroppen din skal tørre å gi slipp på kroppsfettet også
    Ja det er kanskje lite, men tydeligvis passer det bra på meg ettersom jeg har mistet 16 kilo.

Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39
    Da må jeg nesten spørre for å få litt gode råd, hva ligger du på i kcal pr dag og hvor mye trener du? Har lyst å bli like fit som deg nemlig :-)))

Ble medlem
    11-2008
    Alder
    21
    Da må jeg nesten spørre for å få litt gode råd, hva ligger du på i kcal pr dag og hvor mye trener du? Har lyst å bli like fit som deg nemlig :-)))
    Hehe
    Normalt spiser jeg 2500-3000kcal(jeg er 183cm høy og veier 84kg), men den siste mnd har jeg ligget på 2000-2200kcal(50-60%prot, >20%karb, 20-30% fett) da jeg som alle skal "stramme inn" til sommern..
    www.mthereseo.blogg.no

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Janniche: Har du smakt mager kesam blandet med fun light? Med rette smaken der så smaker det helt fantastisk. Du kan også nærmest spise uendelige mengder grønnsaker, så det er bare å stappe i trynet.

ara
    ara er ikke aktiv
    Flittig pike ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Nå har jeg lest litt rundt her på forumet på forskjellige kostoholds og treningslogger og jeg ser at det er flere damer her som ligger på omtren 1400 kcal om dagen og de trener ihvertfall dobbelt så mye som meg, så da lurer jeg på? er ikke de forferdelige sultne da?
    Jeg sier ikke at jenter her inne ikke ligger lavt på kcal, men da er det nok som regel i forhold til en eventuell diett - ikke for et vanlig hverdagsliv hvor man jobber/skole/trener. Jeg har lagt på latterlige 900-1400 og det er TUNGT, ikke noe å anbefale i forhold til verken kroppens beste såvel som psykens (nå skal det også nevnes at jeg både trente hardt og var mye aktiv). Ikke se på hva alle andre gjør - se på det som funker for deg - og det kan kreve litt prøving og feiling. Det skal heller ikke være uproblematisk å legge inn ett ekstra måltid daglig (om du er redd for vektøkning, rør mer på deg og se hva som skjer - om du fremdeles går ned i vekt).

Få i deg næring som er godt for deg og kroppen din
    Dont dream it - Be it!

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Janniche: Har du smakt mager kesam blandet med fun light? Med rette smaken der så smaker det helt fantastisk. Du kan også nærmest spise uendelige mengder grønnsaker, så det er bare å stappe i trynet.
    Dette var dietten jeg satt damen min på. Et måltid bestod av enten "kesam light + fun light" eller "2 egg" og "gress". 12 mageruter etter 2 mnder. For mengden sa vi: "spis når du er sulten, slutt når du ikke lenger er sulten (dvs før du er "mett")"
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

ara
    ara er ikke aktiv
    Ble medlem
    02-2008
    Haha Vio
    Dont dream it - Be it!

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Haha Vio
    ? Det er sant jo. Ble rundt 1800kCal dagen, og så trente hun styrkeløft 4 dager i uken og 2 timer aerobic og sykling annenhver dag.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

ara
    ara er ikke aktiv
    Ble medlem
    02-2008
    Bah, er så lett å misforstå på nett. Sorry. Tenkte mer på 12pack'en jeg
    Dont dream it - Be it!

Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39
    Hæ??? hi hi hi, hold på å flir mæ ihjel her æ no. kesam og Fun light?? Er det godt? er ikke kesam ett melkeprodukt da, og så blandet med saft, urk, tar vel en tid før jeg prøver det ja. Men skal aldri si aldri)) Takk for tipset uansett, du har satt meg på tanken...

Ble medlem
    02-2011
    Alder
    39
    Jeg sier ikke at jenter her inne ikke ligger lavt på kcal, men da er det nok som regel i forhold til en eventuell diett - ikke for et vanlig hverdagsliv hvor man jobber/skole/trener. Jeg har lagt på latterlige 900-1400 og det er TUNGT, ikke noe å anbefale i forhold til verken kroppens beste såvel som psykens (nå skal det også nevnes at jeg både trente hardt og var mye aktiv). Ikke se på hva alle andre gjør - se på det som funker for deg - og det kan kreve litt prøving og feiling. Det skal heller ikke være uproblematisk å legge inn ett ekstra måltid daglig (om du er redd for vektøkning, rør mer på deg og se hva som skjer - om du fremdeles går ned i vekt).

Få i deg næring som er godt for deg og kroppen din

Tusen takk for tips. Ja jeg føler meg mett på ca 1400 kcal, jeg er ikke så utrolig aktiv da jeg er uføretrygdet, mosjon besår i turer med hunden og opptil tre ganger på treningsstudio, så egentlig trenger jeg ikke så mye mat, men jeg prøver å finne ut av litt sunnere matvarer enn før. Det som er tingen er at jeg er forferdelig matlei og synes det er ett ork å lage mat bare til meg selv så da blir det lettvintest mulig men lager en del kyllingwok da med masse grønnsaker.

Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Hæ??? hi hi hi, hold på å flir mæ ihjel her æ no. kesam og Fun light?? Er det godt? er ikke kesam ett melkeprodukt da, og så blandet med saft, urk, tar vel en tid før jeg prøver det ja. Men skal aldri si aldri)) Takk for tipset uansett, du har satt meg på tanken...
    Stemmer...mager kesam + fun light peach passion eller wild berries smaker helt fantastisk. du blander ikke ut saften på forhånd, bare har "råsaften" rett i boksen, og rører rundt og spiser.

+ Svar på tråd

Lignende tråder

1. Diett og trening
    By zealot in forum Trenings / kostdagbok
    Svar: 155
    Nyeste innlegg: 10-02-08, 19:32
  2. Trening på diett
    By CrazyMonkey in forum Trening
    Svar: 10
    Nyeste innlegg: 01-07-05, 08:10
  3. Spm ang diett og trening.