+ Svar på tråd
Side 1 av 7 1 2 3 4 5 ... SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 301

Tråd: John Irohn kjører BodyForLife

Bronse Member John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn sin avatar
    Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47

John Irohn kjører BodyForLife

Etter en hvileuke har jeg bestemt meg for å kjøre på med Jim wendlers 531 program. Jeg tillater meg å herme litt etter Mr Muscle og kommer til ta FST-7 på muskler jeg føler trenger ekstra oppmerksomhet. Så dette blir følgende splitt fra 4.4:

Dag 1: Bryst/Biceps
    Dag 2: Bein / Legger
    Dag 3: Fri evt kardio
    Dag 4: Rygg / Trapz
    Dag 5: Skuldre / Triceps
    Dag 6: Fri evt kardio
    Dag 7: Fri evt kardio
    648.jpg (72 Bytes)
    Kroppslige mål etter hvileuke: Høyde: 180 cm, Vekt: 89,3, Midje: 94 cm Målinger er tatt om morgenen på tom mage.
    Første mesosyklus blir stillt lavt med tanke på at jeg vil ha dette opplegget en stund:

Benkpress: 60kg (the weakest part of me, men dog ikke visuellt)
    Knebøy: 90kg
    Markløft: 90kg
    Militærpress: 50kg

Maten blir som før ca 2400 kcal pr dag
    Havregryn
    Fullkornpasta
    banan
    melis
    kyllingfilet
    kalkunfilet
    proteinpulver
    cottage cheese m/appelsin og lettsyltetøy
    Makrell i tomat
    Lavkarbobrød
    Kristine webers sjokoladekake

....og slik blir man når man hviler.
    Vedlagte bilder

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Jim Wendlers.
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Bronse Member John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn er et navn kjent av alle John Irohn sin avatar
    Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Jepp vio. jeg funderte på om det var jim eller joe. gadd ikke sjekke..

Medlem Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian is a jewel in the rough Lillian sin avatar
    Ble medlem
    03-2011
    Alder
    46
    Ja, får man den massen av å hvile så skal jaggu meg jeg begynne å hvile også :P
    Jeg tror så mye, men vet egentlig veldig lite...

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Takk Lillian. Hvil uke er bra fra tid til annen. Og det kommer an på om man kjører periodisert trening osv. Hadde jeg feks. brukt RYP programmet så hadde jeg hvilt så ofte som hver 6. uke. Meen mange tror at hvileuke er en fråtseuke i godteri og drittmat, noe som jo ødelegger alt man har jobbet og slitt for. Man må alså forstette å ha bra kost, og kanskje øke karbmengden en smule..

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    fet kasse du har på gang der kompis. skal bli spennende og følge med her.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    fet kasse du har på gang der kompis. skal bli spennende og følge med her.
    Takk takk. Kom rett ut av dusjen og flexet litt, og plutselig dukket den opp gitt. Det er litt rart i grunnen siden bryst er min svakeste muskelgruppe styrkemessig..

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Man 4.4.11
    UKE 1 DAG 1

Bryst / Biceps / Mage
    Benkpress: 1x5x35kg, 1x5x40kg, 1x17x45kg
    Skråbenk m/manualer: 4x12x13kg
    Skrå flyes: 4x12x8kg (pressgrep)
    FST-7 Skråbenk i maskin (technogym): 1x12x35kg, 1x12x35kg, 1x11x35kg, 1x12x30kg, 1x10x30kg, 1x10x30kg, 1x12x25kg

Biceps
    Manualcurls i skråbenk: 4x12x8kg
    FST-7 Preacher curls i maskin: 7x12x15kg

Mage
    Situps på ball: 1x15
    Hengende benhev m/ball bak rygg: 1x20, 1x15

Komm
    Alt av benker var opptatt, så tok meg god tid til oppvarming, det passet jo bra siden jeg har hatt en hvileuke. Syns det er gøy å trene med så lette vekter da jeg ofte får grisepump, - noe jeg fikk idag. Bra pump i biceps. Skal bli spennende å se hvordan armene vokser siden jeg nå får trent de en gang direkte og en gang indirekte i løpet av uka. Konklusjon er at 5/3/1 blir jæ.... gøy.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    var da veeeeeeeeeldig så lett du startet også da. 5/3/1 er gøy ja
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Ja men jeg bryuker heller litt tid på å bygge opp styrken. Brystøvelser er min svakeste side.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Tir 5.4.11
    UKE 1 DAG 2

Bein / Legger
    Knebøy: 1x5x52,5kg, 1x5x60kg, 1x17x70kg
    Leg press: 4x12x90kg (technogym)
    Leg exstension: 4x12x35kg (technogym)
    Strake markløft: 4x12x32,5kg
    Leg curls: 4x12x20kg

Legger
    Tåhev i beinpress: 4x12x80kg
    FST-7 Sittende tåhev: 7x12x35kg

10 min streching

Komm
    Mye folk på gymmet også idag, så tok god oppvarming type sumo knebøy. Følte utførelsen på knebøy var perfekt. Kunne klart flere reps på siste sett men sparer meg litt til det blir tyngre. Snakkes

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    17 reps? hehe. Du har begynt litt for lett min gode mann!
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Har jeg sikkert, kjentes veeeldig lett ut. Med tanke på at 4 rm min er 125kg. Får stille høyere ved neste syklus.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Tor 7.4.11
    UKE 1 DAG 3

Rygg / Trapeuz
    Markløft: 1x5x52,5kg, 1x5x60kg, 1x17x70kg
    T-bar roing: 4x12x40kg
    Kabelroing hammer bredt: 4x12x55kg
    Pullover m/manual: 3x12x23,5kg, 1x12x31kg
    Shrugs m/stang: 4x12x50kg
    Sittende shrugs m/manualer: 4x12x18kg

Komm
    Lett økt, men ble faktisk svett også.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Fre 8.4.11
    UKE 1 DAG 4

Skuldre / Triceps / Mage
    Militærpress i smith: 1x5x30kg, 1x5x32,5, 1x17x37,5
    Sidehev m/manualer: 4x12x8kg
    Omvendt kryssdrag: 4x12x15kg
    FST-7 Sidehev i maskin: 1x12x30kg, 1x10x30kg, 1x10x25kg, 1x10x25kg, 1x10x20kg, 1x10x20kg, 1x10x20kg

Triceps
    Smalbenk i smithmaskin: 4x12x37,5
    FST-7 Sittende tricepsexstension m/tau: 1x12x15kg, 1x12x15kg, 1x12x15kg, 1x12x15kg, 1x12x10kg, 1x12x10kg, 1x12x10kg

Mage
    Maskin crunches: 1x30x30kg, 1x20x40kg
    Hengende benløft m/ball bak rygg: 2x15

komm
    Lett trening, mye energi. Får sinnsyk pump av å trene så lett, og spesiellt på FST-7 settene. Etter 1.uken ser det ut som at dette opplegget fungerer greit. God helg dere.

Wopp Wopp veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss elefantastiskuber veggiss sin avatar
    Ble medlem
    01-2009
    Alder
    31
    Du trener 5/3/17 ser jeg
    Steroids are like tampons, every pussy needs one :D

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    He he. Ja det er blitt en vane å ta 17 reps. .

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Man 11.4.11
    UKE 2 DAG 1

BRYST / BICEPS / MAGE
    Benkpress: 1x3x37,5kg, 1x3x42,5kg, 1x17x47,5kg
    Skråbenk m/manualer: 4x12x18kg
    Skrå flyes: 4x12x9kg
    FST-7 Skråbenk i smithmaskin: 1x12x37,5kg, 1x12x37,5kg, 1x12x37,5kg, 1x12x35kg, 1x12x32,5kg, 1x12x27,5kg, 1x12x27,5kg

BICEPS

Bicepscurl i skråbenk: 4x12x9kg
    FST-7 Preacher machine curls: 1x12x15kg, 1x12x20kg, 1x12x17,5kg, 1x12x17,5kg, 1x12x17,5kg, 1x12x17,5kg, 1x12x17,5kg

MAGE
    Decline crunches: 2x15 supersett med:
    Hengende kneløft m/ball bak rygg: 2x20

Kardio: Geriliakardio!!! 20sek spurt - 10sek hvile, ialt 8 min.

Komm
    Har trolig startet for lett i benken, men jeg tar det på en måte igjen på støtteøvelsene og FST-7. Skråbenk i smith kjentes bedre ut enn i maskin forrige gang så jeg holder meg til den. Satte igang litt kardio igjen og denne gangen tenker jeg å benytte meg av intervallstyle, føler jeg blir en del hardere i kroppen da, men det er en hårfin balanse mellom god form og overtrent så er litt forsiktig her. Kjekt dere følger med..

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Kvifor ikkje hive på litt ekstra vekt istedet for å ta 200 reps?
    'Feo, Fuerte y Formal'

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Du trener for lett. Du skal bruke 90% av en estimert 1rm som treningsmaks i progget. Klarer du 17reps er noe feil
    NORKOST

Hann var sær á leikvøllum
    Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór
    Hann lemjir summar til heljar

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Ja. det er riktig animal. har stilt progget lavere enn estimert 1rm, men det er en fin måte å få inn riktig teknikk i øvelsene. Kjører iaff denne uke slik så får jeg regne starte på nytt.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Tir 12.4.11
    UKE 2 DAG 2

BEIN / LEGGER
    Knebøy: 3x77,5kg, 3x90kg, 5x101,25kg
    Legpress (technogym): 4x12x110kg
    Leg exstension (techogym): 4x12x35kg
    Strak mark m/manualer: 4x12x25kg (i hver hånd)
    Legcurls: 3x12x25kg, 1x12x20kg

LEGGER
    Tåhev i beinpress (technogym): 4x12x110kg
    FST-7 Sittende tåhev: 7x12x35kg

10 min streching

Komm
    Nå går alt så meget bedre. Etter råd fra Animal har jeg regnet om mesosyklus på nytt ut fra min 1 RM. Og det ser da slik ut:
    90% av maks 1 RM
    Benkpress: 67,5 kg
    Knebøy: 112,5 kg
    Militærpress: 60,3 kg
    Markløft: 99 kg
    Syns knebøyen gikk overraskende bra til tross for at jeg ikke har løftet tungt på 2 uker. Godt å kjenne at styrken er der fremdeles.

тянуть Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal elefantastiskuber Animal sin avatar
    Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Good shit. Jim wendler osm laget programmet pleier å ligge på rundt 4-7reps på 1'er repmax dagene Så har du noe å gå etter!
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Ja det skal bli spennede å følge dette videre.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Tor 14.4.11
    UKE 2 DAG 3

RYGG / TRAPEUEZ
    Markløft: 3x70kg, 3x90kg, 10x90kg
    T-bar roing: 4x12x50kg
    Kabelroing hammer bredt: 4x12x60kg
    Pullover m/ manual: 4x12x31kg

TRAPS
    Shrugs m/stang: 4x12x70kg
    Sittende shrugs m/manualer: 4x12x22kg

KARDIO: 10 min gerilljiakardio sykkel - 20 sek bånn pedal, 10 sek rolig, 4 min nedtrapping

Komm
    En litt tullete økt. På markløft tok jeg 3x90kg der jeg skulle hatt 80kg, men klarte nå 10 reps på siste settet med mer inne! Skulle egentlig ta FST-7 på pullover men egoet tok over og jeg brukte litt for tung vekt til det. Anyway, jeg føler meg sterk!!!.

Ble medlem
    05-2006
    Alder
    23
    Burde bli bra fremover dette bare hold deg til proggiset og den økningen det står så vil dette bli saker
    NORKOST

Imillum manna herjar
    Rívur upp eikikelvi stór

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Blir spennende. Nesten så jeg gruer meg til deload uka hehe

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Fre 15.4.11
    UKE 2 DAG 4

SKULDRE / TRICEPS
    Militærpress i Smithmaskin: 3x42,5kg, 3x47,5kg, 10x55kg
    Sidehev m/manualer: 4x12x8kg
    Omvendt kryssdrag: 4x12x15kg (pr side)
    FST-7 Sidehev i maskin: 1x12x30kg, 1x12x30kg, 1x10x30kg, 1x12x25kg, 1x10x25kg, 1x9x25kg, 1x8x25kg

TRICEPS
    Smalbenk i Smithmaskin: 4x12x42,5kg
    FST-7 Sittende tricepsexstension m/tau: 1x8x25kg, 1x10x20kg, 1x10x20kg, 1x12x15kg,1x12x15kg, 1x12x15kg,1x12x15kg

KOMM
    Rask og grei økt. Imponerende at jeg klarer 10 reps på 55kg militærpress (sittende). Dette lover bra. Snakkes.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Søn 17.4.11 Morgenkardio: 60 min rask gange, 4x20x situps
    Man 18.4.11
    UKE 3 DAG 1

BRYST / BICEPS
    Benkpress: 5x50kg, 3x57,5kg, 7x65kg
    Skråbenk m/manualer: 4x12x22kg
    Skrå flyes: 4x12x10kg
    FST-7 skråbenk i maskin (technogym): 1x8x55kg, 1x6x55kg, 1x10x50kg, 1x12x35kg, 1x12x35kg, 1x10x35kg, 1x10x35kg

BICEPS
    Manualcurls i skråbenk: 4x12x9kg
    FST-7 Preacher curls machine: 7x12x15kg

Kardio: 45 min elipsiemaskin, 10 min gange
    5 min streching

KOMM
    Bra med energi. Fikk sinnsyk pump i brystet. Ser ut som fett prosenten har gått bra ned nå, da jeg ser veldig markert ut rundt bryst. Tror jeg må få tatt noen bilder snart! Begge smitmaskinene var opptatt så jeg brukte skrå maskin til FST-7 settene. Funker bra det. Snakkes.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Tir 19.4.11
    UKE 3 DAG 2

Morgenkardio: 15 min løping, 30 min tanning, 25 min gange hjem igjen.
    BEIN / LEGGER
    Knebøy: 5x85kg, 3x95kg, 5x106,25kg
    Legpress (technogym): 4x12x110kg
    Leg exsension: 4x12x45kg
    Strake markløft: 3x12x50kg, 1x10x100kg
    Legcurls: 4x12x15kg

LEGGER
    Tåhev i beinpress(technogym): 4x12x90kg
    Sittende tåhev: 4x12x35kg

Litt mage og hyperexstension i alle mulige vinkler (og da ble jeg hyper gitt. )

Streching: 10 min

KOMM
    Masse energi også idag. Knebøyen var kanon, kjentes ut som jeg hadde iaff 2 reps til inne sånn i ettertid. På støtteøvelser skal jeg egentlig ikke trene maks, men kunne ikke dy meg og banket ut 10 reps på 100kg strakmark på siste settet. Veldig bra.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Ons 20.4.11 Kardio: 4x4 intervall sykkel
    Skjærtors 21.4.11
    UKE 3 DAG 3

RYGG / TRAPZ
    Markløft: 5x75kg, 3x85kg, 8x95kg
    Kabelroing hammer smalt: 4x12x60kg
    FST-7 Pullover m/manual: 7x12x23kg

TRAPZ
    Shrugs m/stang: 4x12x80kg
    Sittende shrugs m/manualer: 4x12x22kg

Litt mage: Hengende kneløft m/ball bak rygg: 1x20, 1x10
    Litt hyperexsensiion i alle vinkler

KOMM
    På siste settet markløft kjente jeg en liten strekk i bakside lår på 8.reps, og ga meg da der selv om jeg kunne tatt flere. Har begynnt med omvendt hyperexstension - alså du ligger med ryggen på maskin og strekker ned for så å heise deg opp med magemusklene, opplever en god strekk i hele coren, kanskje jeg omsider får skikk på de nedre magemusklene..

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Langfre 22.4.11
    UKE 3 DAG 4

SKULDRE / TRICEPS / MAGE
    Militærpress i Smithmaskin: 5x45kg, 3x51,25kg, 7x57,5kg
    Sidehev m/manualer: 4x12x9kg
    FST-7 sidehev i maskin: 1x12x30kg, 1x12x30kg, 1x12x25kg, 1x12x25kg, 1x12x25kg, 1x10x20kg, 1x10x20kg

TRICEPS
    Smalbenk i Smithmaskin: 1x8x57,5kg, 3x12x37,5kg (begynnte med for høy belastning her.)
    FST-7 Sittende tricepsexstension m/tau: 4x12x15kg, 3x12x10kg

MAGE
    Rollouts m/stang: 3x12
    Planken m/bena på trapp: 2x 1min hold

KOMM
    Bra styrke og pump idag. Ble såpass bra at det ble rom for litt poseringsshow, -siden det er påske lizzm....... Neste uke er det deload. Snakkes.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Søn 1.påskedag: Kardio: 2 timers tur moderat gange
    Man 25.4.11 2.påskedag
    UKE 4 DAG 1 (DELOAD)

BRYST / BICEPS / MAGE
    Benkpress: 5x27,5kg, 5x33,75kg, 5x40kg
    Skråbenk m/manualer: 2x12x22kg
    Skrå flyes: 2x12x9kg
    FST-7 Skråbenk i Smithmaskin: 4x12x37,5kg, 1x9x37,5kg, 2x12x37,5kg

BICEPS
    Manualcurls i skråbenk: 2x12x9kg
    FST-7 Preacher curls i maskin: 7x12x20kg

MAGE
    Roll out m/stang: 3x12
    Planken: 2x 45sek holds

Litt hyperexstensin i forskjellige vinkler
    Streching 5 min

KOMM
    Light weight baby! er det et utrykk som heter, og nå skjønner jeg mer og mer betydningen av det, for jeg så nemlig større ut en jeg noensinne har gjort! FST-7 settene gjorde seff susen. Gøy med DELOAD!..

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Tir 26.4.11
    UKE 4 DAG 2 (DELOAD)

BEIN / LEGGER / MAGE
    Knebøy: 5x45kg, 5x56,25kg, 5x67,5kg
    Legpress(technogym): 2x12x110kg
    Leg extension: 2x12x35kg
    Strake markløft: 2x12x50kg, 1x5x110kg (ny pers)
    Leg curls: 3x12x15kg

LEGGER
    Tåhev i beinpress: 2x12x110kg
    FST-7 sittende tåhev: 7x12x35kg

MAGE
    Rollout m/stang: 3x12

KOMM
    Lett og grei gjennomkjøring på bein. Det er deload, men kunne ikke dy meg og lesset på på strake markløft og satte likegodt ny pers her. Føler meg sprek for tiden.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Tor 28.4.11
    UKE 4 DAG 3

DELOAD
    SKULDRE / TRICEPS / BICEPS
    Militærpress i smithmaskin: 5x25kg, 5x30kg, 5x36,25kg
    Sidehev m/manualer: 2x12x9kg
    Omvendt kryssdrag: 2x12x15kg (pr side)
    FST-7 Sidehev i maskin: 5x12x30kg, 2x10x25kg

TRICEPS
    Smalbenk i smithmaskin: 2x12x37,5kg
    FST-7 Sittende tricepsexsension m/tau: 5x12x15kg, 2x12x10kg

BICEPS
    MYO-REPS: Bicepscurl m/tau: 1x25x15kg 5x
    MYO-REPS: Alternate manualcurls: 1x25x11kg 5x

KARDIO
    25 min elipsiemaskin, 10 min gange

KOMM
    Har besluttet å kjøre skulderdag på torsdager da jeg føler ryggdagen passer bedre på fredager, og dermed lengst unna beindagen. Håper på å da få skikk på den lille strekken i bakside lår. Ellers i dag la jeg inn litt biceps med MYO-REPS. Enorm pump her!.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Rå økt Jon! Myo-reps er morsomt
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Rå økt Jon! Myo-reps er morsomt
    Takk takk. Ja selv om det er DELOAD på 5/3/1 programmet så føler jeg for å gi gass på andre øvelser og teste ut nye treningsprinsipper. Kanskje MYO blir mitt neste program.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Lør 30.4.11
    UKE 4 DAG 4 (DELOAD)

Morgenkardio: 40 min jogging/rask gange

RYGG / TRAPZ / MAGE
    Markløft: 5x40kg, 5x50kg, 5x60kg
    T-bar roing: 2x12x50kg, 1x6x50kg
    Kabelroing smalt grep: 2x12x60kg
    FST-7 Pullover m/manual: 7x12x23kg

TRAPZ
    Shrugs m/stang: 2x12x60kg
    Sittende shrugs m/manualer: 2x12x21kg

MAGE
    FST-7 Machine crunches (pyramide down): 1x8x45kg, 1x10x40kg, 1x11x35kg, 1x12x30kg, 1x14x25kg, 1x15x20kg, 1x15x15kg
    Roll out m/stang: 2x12
    Planken m/bena i slynge: 2x1 min hold

KOMM
    Bra økt, men dumt av meg å ta FST-7 øvelse på mage som første øvelse, da det er lurest å kjøre det på slutten, men okey, ble da godt sliten i abbsa. Sjelden jeg trener på lørdager men må man så må man. Have a nice weekend. Be strong hold on..

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Man 2.5.11
    UKE 1 DAG 1 (SYKLUS 2)

BRYST / BICEPS / MAGE
    Benkpress: 5x45kg, 5x52,5kg, 10x60kg
    Skrå flyes: 4x12x10kg
    FST-7 Skråbenk i smithmaskin: 4x37,5kg, 3x30kg

BICEPS
    Manualcurl i skråbenk: 4x12x10kg
    FST-7 Preacher maskincurls: 7x12x20kg

MAGE
    Roll outs m/stang: 3x12
    Planken m/bena på kasse: 2x 1min hold

Litt triceps: 2 øvelser MYO_REPS

KOMM
    Da har jeg regnet ut en ny syklus og lagt på 2,5kg på benk og militærpress, samt 5kg på knebøy og mark. 90% av maks blir da slik:
    Benkpress: 69,75kg
    Knebøy:117kg
    Militærpress: 63kg
    Markløft: 103,5kg

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Tir 3.5.11
    UKE 1 DAG 2 (SYKLUS 2)

BEIN / LEGGER
    Knebøy: 5x76,25kg, 5x87,5kg, 9x100kg (perset m/ 4 reps)
    Benpress (technogym): 4x12x120kg
    Leg exstension: 4x12x35kg
    Strake markløft m/manualer: 3x12x28kg, 1x10x33kg (pr hånd)

LEGGER
    Tåhev i benpress (technogym): 4x12x100kg

15 min streching

KOMM
    Usedvanlig sprek idag! Der jeg har ligget på 5 reppere på knebøy på 100kg slår jeg til med hele 9 reppere. Dette blir spennende når vektene øker. Kommer sikkert fint å klare 1RM på 111kg på slutten av denne runden!..

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Tor 5.5.11
    UKE 1 DAG 3 (SYKLUS 2)

SKULDRE / TRICEPS
    Militærpress i Smithmaskin: 5x40kg, 5x47,5kg, 5x53,25kg
    Sidehev m/manualer: 4x12x10kg
    FST-7 sidehev i maskin: 5x12x30kg, 2x12x25kg

TRICEPS
    FST-7 Smalbenk i smithmaskin: 5x12x37,5kg, 2x10x27,5kg
    Sittende ticepsexstension m/tau: 4x12x15kg

15 min streching

KOMM
    Litt umotivert på trening idag: Glemte å ta max reps på siste settet militærpress, tenkte 5 (ja, ikke sex hehe) hele veien. Og på triceps tok jeg FST-7 som første øvelse, noe som ikke er optimalt hvis man har flere øvelser. Snakkes.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Lør 7.5.11
    UKE 1 DAG 4

RYGG / TRAPZ
    Markløft: 5x67,5kg, 5x77,5kg, 13x88,25kg
    Kabelroing smalt grep: 4x12x65kg
    FST-7 pullover m/manual: 7x12x25kg

TRAPZ
    Sittende shrugs m/manual: 4x12x23kg (pr hånd)

KOMM
    Bra økt og bra intensitet hele veien. Tenker på å trene annenhver dag nå, fordi jeg merker at overtrening kommer snikende og grunnen til det er at jeg har en jobb som er tung fysisk

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Man 9.5.11
    UKE 2 DAG 1

BRYST / BICEPS / MAGE
    Benkpress: 3x48,25kg, 3x55kg, 10x62,5kg
    Skrå pressflyes: 4x12x11kg
    FST-7 Cabelcross: 3x12x20kg, 4x12x15kg

BICEPS
    Manualcurl i skråbenk: 4x12x11kg
    FST-7 Preacher curl maskin: 7x12x20kg

Litt dips: 3x6-7 KV

MAGE
    Rollouts m/stang: 3x12

Kardio: 10 min gerillia sykke

Stretching: 5 min

KOMM
    Meget bra økt. Prøvde cabelcross som fst-7 øvelse, og den viste seg å være riktig valg. Fikk grisepump og ble bare stående og flexse. Har gått over til å spise hver 3. time fremfor å kjøre IF som jeg har gjordt de siste 9-10 ukene, og dette ser ut til å gi meg bedre resultater. Snakkes.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Tir 10.5.11: Kardio: 20 min intervalltrening i bratt bakke
    Ons 11.5.11
    UKE 2 DAG 2

BEIN

Knebøy: 3x81,25kg, 3x93,25kg, 5x105kg
    Beinpress: 2x12x110kg
    Leg extension: 2x12x40kg
    Strake markløft: 1x12x50kg, 1x10x80kg, 1x10x100kg
    Legcurls: 2x12x20kg

Litt hopp over benk

LEGGER
    Utgikk

KOMM
    Litt amputert økt. Men alikevel grei. Ser ut som det å trene annehverdag styrke og kondis vil fungere for meg.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Tor 12.5.11 Kardiio: 20 min intervall spurt / rask gange
    Fre 13.5.11
    UKE 2 DAG 3

SKULDRE / TRICEPS / MAGE

Militærpress i smith: 3x45kg, 3x50kg, 9x56,25kg
    Sidehev m/manualer: 4x12x11kg
    Omvendt kryssdrag: 4x12x15kg (pr hånd)
    FST-7 sidehev i maskin: 4x12x30kg, 3x12x25kg

TRICEPS
    Smalbenk i smith: 4x12x42,5kg
    FST-7 Overhead tricepsexsension m/tau: 5x12x15kg, 2x12x10kg

Litt biceps: type BAMSECURL
    Litt underarm / håndledd / grep

MAGE
    Hengende kneløft m/ball bak rygg: 3x12
    Roll outs: 3x12

KOMM
    Bra med energi. Skal bli spennende å se om jeg klare litt tyngre vekter på militærpress etterhvert..

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Søn 15.5.11
    UKE 2 DAG 4

RYGG / TRAPZ

Markløft: 3x72,5kg, 3x87,5kg, 10x93,25kg
    T-bar roing: 4x12x60kg
    Kabelroing smalt grep: 1x12x70kg, 3x8x70kg
    FST-7 Pullover m/manual: 7x12x25kg

TRAPZ
    Shrugs m/manualer: 4x12x23kg (pr hånd)

KOMM
    Markløft satt som et skudd idag. Fått inn bra teknikk her. Siden jeg nå trener med vekter annenhver dag må jeg også ta søndagen i bruk. Men passer bra for da kan jeg karbe litt, så nå venter 800 gr karbohydrat i løpet av dagen. Snakkes.
    EDIT: Ser jeg har skrevet feil vekt på sett nr 2 i markløft. Der skulle jeg tatt 82 fremfor 87,5kg, men det spiller ikke så stor rolle..

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Tir 17.5.11: Kardio 45 min ergometersykkel moderat tempo
    Triceps: MYO-REPS Sittende tricepsexstension m/manual: 1x15x16kg + 5x
    MYO-REPS Sittende tricepsexstension m/stang 1x15x20kg + 5x
    Ons 18.5.11
    UKE 3 DAG 1
    BRYST / BICEPS / MAGE

Benkpress: 5x52,5kg, 3x60kg, 5x66,25kg
    Skråbenk m/manualer: 4x12x23kg
    Skrå pressflyes: 4x12x13kg
    FST-7 skråbenk i smithmaskin: 3x12x37,5kg, 4x12x30kg

BICEPS
    Manualcurls i skråbenk: 4x12x13kg
    FST-7 Preacher curls maskin: 7x12x25kg

MAGE (trisett)
    Toe Touch: 3x12
    Bicycle: 3x12 (pr side)
    Oblique cruches: 3x12 (pr side)

Litt underarm/håndledd/grep

10 min stretcing

KOMM
    Etter 2 dager hvile (bortsett fra litt kardio og armtrening hjemme) var det godt å være tilbake på gymmet. Mye energi og kanonøkt - syns jeg selv.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Tor 19.5.11
    UKE 3 DAG 2

TRICEPS / BEIN / LEGGER

TRICEPS

Pushdown m/tau: 3x12x10kg, 3x12x35kg

BEIN
    Knebøy: 5x87,5kg, 3x100kg, 2x111,25kg
    Beinpress: 4x12x110kg
    Leg exstension: 4x12x35kg
    Strake markløft: 3x12x70kg, 1x10x100kg
    Leg curls: 4x12x25kg

LEGGER

Hengende kneløft: 1x25, 1x20, 1x15

Litt underarmer / grep-trening

10 min stretcing
    KOMM
    Fikk ikke tatt bøy med det samme så jeg benyttet andledningen å pumpet opp triceps imens, noe jeg mener ikke hadde noe å på styrken i bøy. Den ble utført alene så jeg nøyde meg med 2 reps her. Bra tempo resten av økten. Storfornøyd! Hvor skal dette ende?

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Fre 20.5.11
    UKE 3 DAG 3

SKULDRE / BICEPS / MAGE

[B]Militærpress i smiithmaskin:5x47,5kg, 3x53,25kg, 7x60kg
    Sidehev m /manualer: 4x12x13kg
    Omvendt kryssdrag: 4x12x15kg
    FST-7 sidehev i maskin: 5x12x30kg, 2x12x25kg

BICEPS
    Preacher curl maskin: 4x12x35kg
    EZ-stangcurl: 4x10x37,5kg

MAGE (supersett)
    Crunches: 4x12
    Liggende benløft: 4x12

Sit-ups på ball: 1x30

10 min stretching
    KOMM
    Kanonøkt til tross for at jeg har trent 3 dager på rad! Og grunnen til det er at jeg vil få gjort unna alle øktene for denne uken, - siden det har vært stengt på gymmet 1 dag denne uke. Spiser ekstra disse dagene så føler det går greit.

Ble medlem
    01-2011
    Alder
    47
    Lør 21.5.11
    UKE 3 DAG 4

RYGG / TRAPZ
    Markløft: 77,5kgx5, 87,5kgx3, 98,25kgx8
    T-bar roing: 60kgx7, 40kgx12, 40kgx12
    Kabelroing smalt grep: 70kgx8x4 sett
    FST-7 Pullover m/manual: 23kgx12x7 sett

TRAPZ
    Sittende shrugs m/manualer: 32,5kgx12x4 sett

litt underarmer / håndledd / grep
    KOMM
    Som dere kan se prøver jeg å gjøre loggen litt mer leservennlig. Økten idag gikk ikke helt som ventet: Hadde mye energi da jeg kom bortsett fra at jeg fortsatt var støl i bena etter torsdagens ben økt, men på siste settet markløft slo jeg opp igjen skaden i bakside lår, og resten av økten bar jo seff preg av det. Skikkelig irriterende. Men vi tenker positivt, så nå er det deload og så går jeg trolig over til sumo markløft da jeg har hatt suksess med det før. Snakkes

+ Svar på tråd
Side 1 av 7 1 2 3 4 5 ... SisteSiste

Lignende tråder

1. Hvilken bil kjører du ?
    By NK in forum OT
    Svar: 306
    Nyeste innlegg: 29-07-11, 08:00
  2. Hund som kjører bil
    By Ingar in forum OT
    Svar: 3
    Nyeste innlegg: 02-04-10, 13:06
  3. Hvilke bil kjører du??