+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 5 av 5

Tråd: key to sucsess..! min vei mot en bedre kropp.

PKMN PROFESSOR discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline sin avatar
    Ble medlem
    02-2010

key to sucsess..! min vei mot en bedre kropp.

hei og hå og velkommen til min matlogg.

jeg skal bruke denne loggen til og holde styr på hva jeg putter i meg av proteiner og karbohydrater fett og kilokalorier. det viktig å gi 100prosent på både kosthold å trening. det sier jeg deg. men selvom jeg sier det burde man åsså være litt flexible fordi hode å kroppen MÅ være i harimoni.

jeg prøver å ha et overksudd på alle dager. det blir ca 3000 kilokalorier på dager vor jeg trener å litt mindre avhengig av vor aktiv jeg er på dager jeg ikke trener. når jeg trener mener jeg og løfte tunge vekter. i helgene er jeg som oftest ganske ikke aktiv så da blir det mindre mat osv.....

du tenker sikkert å nei han er ikke så seriøs for di han er så ung. men jeg sier deg at jeg ja jeg er bare er 14år å da burde man få låv til å ikke skrive så best osv fordi jeg er så ung det jeg sier jeg deg . men jeg kan enda være seriøs osv...!

Vekten min er på 55 kilogram å nå den skal opp. høyden min er runt 169-170 centimeter. det er ganske lite men jeg ung.

Takk for at du sjeket innom og hilsen discipline.

PKMN PROFESSOR discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline is a jewel in the rough discipline sin avatar
    Ble medlem
    02-2010
    hei alle sammen...! jeg vil bare innformere dere om at jeg har fått meg blogg osv. så d KAN være at jeg ikke er så flink til å oppdatere here. we will se....

loggingen her starter nok på mandag for di da er det ny uke!

--hilsen discipline--

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Kjenner jeg begynner å bli mett nå.
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

Ble medlem
    02-2010
    Okei. Kan en moderator/administrator slette denne tråden? Er ganske mett selv, så jeg tror jeg sparer kreftene til bloggen. Det blir ganske mye meningsløse innlegg her på FP også. Ikke bra, ikke bra.

Thx.

Latsabb tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody elefantastiskuber tombody sin avatar
    Ble medlem
    08-2005
    Alder
    37
    Tusen takk! Tror de fleste har fått nok nå.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.