+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 13 av 13

Tråd: Knebøy-Jostein.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30

Knebøy-Jostein.

Siden jeg skal trene knebøy-Jostein oppretter jeg en logg for ham. Som huskelapp.

Dagens tester:

Benkpress:
    1RM 127.5kg. Lockoutfailure, 2pl.
    90% = 4(.5) reps. Lockoutfailure, 2pl.
    80% = 10reps.
    Type 1-fiber.

Jostein bruker ikke beina nok og ligger derfor for flatt. Han løfter med albuene pekende utover og feiler når han når floorpress-startposisjon. Benk er høyeste prioritet.

Knebøy:
    1RM 142.5kg
    90% = 3 reps.
    80% = 5 reps.
    Type 2-fiber.

Står på tærne i bunnposisjon. Korte legger og/eller hamstrings. Tidligere sprinter og bedre eksplosivitet i beina enn overkroppen. Andreprioritet. Liker ikke knebøy, foretrekker lårpress.

Rygg:
    Ikke testet. 17 hangups med letthet. Lav prioritet.

Har trent 15+ reps en periode, frekvens: 2 i uken. Volum 50-70reps per øvelse.

------------
    Kladd:
    ------------
    Mandag:
    Benk@, stående roing@, lårpress@, dips(myo15+), pek(okkl.)

Onsdag:
    Strikkbenk@, markløft@, chins, skulderpress(myo15+), omv.pek.(okkl.)

Fredag:
    Bøy@, Floorpress@, liggende roing@, tatepress(myo15+/okkl.)
    Min blogg om det utrolige kuule livet jeg har foran dataskjermen OG mote+hår!!!
    http://kissabibben.blogg.no/

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    hehehe
    http://www.dingsekongen.no

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Spennende

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Hvorfor heter han Knebøy-Jostein når han tar like mye i benk som i bøy?
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Han er ein av knebøyguttene.
    'Feo, Fuerte y Formal'

Erigert brukertittel LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer elefantastiskuber LurePer sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Er du redd for dem?
    http://www.dingsekongen.no

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Er nokon redd for Jostein?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Hvem er dette?
    Treningslogg

I love life because what more is there.

Elite Broscientist McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain elefantastiskuber McBain sin avatar
    Ble medlem
    06-2008
    Alder
    28
    Vio og Vandreren har blitt venner. Det viser seg at Vandreren egentlig heter Jostein og er en dugandes kar. Hans tidligere problem har vært prolapsfrykt - derfor har han gjort minimale leddutslag. Nå jobber Vio med å kurere dette.

Vandreren ble forøvrig kastet ut hjemmefra av kona grunnet dårlig intimhygiene. Han sover for tiden på en madrass på gulvet hos Vio.
    I wanted to burn a lot of calories today. So I set fire to a fat kid.

vio
    vio er aktiv nå
    Supermod vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio elefantastiskuber vio sin avatar
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    I dag trente jostein dag 2 på L/L-uke1.

Benkpress med strikk:
    Opp til 3x75kg(@8-). Ikke noe dropp. Tiden gikk ut. 15 mins.

Stående roing:
    Opp til 8x110, deretter 7x120 og 5x130, alle til @8 i et forsøk på å holde tritt med meg. Måtte ha belte på 120+.

Skulderpress 12-15reps ++.

Markløft orket han ikke. En mann etter min smak!

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    Knebøyjostein tok strikkbenk igjen i dag. Opp fra totalt 9 arbeidssett med toppvekt på 75 forrige uke, til 9 sett hvorav 4 toppsett på 80 denne uken. 7.5kg+ styrkeøkning på 1 uke. Good going knebøyjostein.
    Han har begynt å få strekkmerker på forsiden av skuldrene og ryggen eser ut.

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av vio Vis post
    Knebøyjostein tok strikkbenk igjen i dag. Opp fra totalt 9 arbeidssett med toppvekt på 75 forrige uke, til 9 sett hvorav 4 toppsett på 80 denne uken. 7.5kg+ styrkeøkning på 1 uke. Good going knebøyjostein.
    Han har begynt å få strekkmerker på forsiden av skuldrene og ryggen eser ut.
    Bra kosthold
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

vio
    vio er aktiv nå
    Ble medlem
    08-2004
    Alder
    30
    I dag brisket knebøy-Jostein seg litt i benk.
    1RM ved start for noen uker siden: 125kg

I dag:
    145kg som om det var oppvarming. 1RM rundt 150-155.

Fin økning på 6-7 uker. All-time-pers på ca 20kg.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.