+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 11 av 11

Tråd: Kokte egg + ?

Medlem manbearpig har en flott utstråling manbearpig sin avatar
    Ble medlem
    05-2008

Kokte egg + ?

Hei.

Jeg syntes kokte egg er helt greit men ikke sånn kjempe godt. Noen som har noen tips til tilbehør utenom brød osv?

chili dip? noe krydder som passer bra?

Tenkte bare og ha noe sånn at jeg klarer å spise mange kokte egg.

Platinum Member Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh har et berømt rykte Freshh sin avatar
    Ble medlem
    07-2005
    Lag eggerøre eller omelett. da kan du ha i noen skinkebiter, brokkoli purreløk (ost om du ikke er på diett) og masse bra krydder.
    -Faliure is the opportunity to begin again, more intelligently-

homogravid slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum elefantastiskuber slogum sin avatar
    Ble medlem
    05-2004
    Kaviar er namm
    For a list of all the ways technology has failed to improve the quality of life, please press here.

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte
    Ble medlem
    06-2003
    Majones hjelper for å få det ned, men vil muligens få livvidden din opp?

Har lurt litt på dette selv. Kanskje Fowler med sin eggdiett kan kime inn?

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Jeg lager omelett og har det i pitabrød. Det er knallgodt, med den rette rømmedressingen og salat til

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    pitabrød
    lol, for kort melding for kort melding...

Telepathic Overlord of 8. Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou elefantastiskuber Arralou sin avatar
    Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av macho271 Vis post
    lol, for kort melding for kort melding...
    Hehe, kult! Jeg antar du mener det rette er å si kun pita? Det er så moro at et enkelt ord kan gi et annet menneske latter og glede i hverdagen.

Raygunz Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen elefantastiskuber Baronen sin avatar
    Ble medlem
    09-2005
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av Arralou Vis post
    Hehe, kult! Jeg antar du mener det rette er å si kun pita? Det er så moro at et enkelt ord kan gi et annet menneske latter og glede i hverdagen.
    Mente egentlig at trådstarter ikke ville spise med brød, trodde kanskje han kjøre lavkarbo eller noe derfor jeg reagerte på pitan.

Ble medlem
    11-2003
    Alder
    26
    Sitat Opprinnelig skrevet av macho271 Vis post
    Mente egentlig at trådstarter ikke ville spise med brød, trodde kanskje han kjøre lavkarbo eller noe derfor jeg reagerte på pitan.
    Hoho, jeg ser, sant! Jeg leste ikke trådens spørsmål godt nok. Eller kanskje ikke i det hele tatt, faktisk. Kokte egg er uansett kult.

Medlem manbearpig har en flott utstråling manbearpig sin avatar
    Ble medlem
    05-2008
    Jepp, liker godt og lage omelett osv men kokte egg er en enda kjappere løsning om man skal ha seg noe kjapp mat.

Skal kjøpe sweetcili souce imarra og kokte noen egg. Prøve og ha det som dip, kommer tilbake med erfaringer.

BOB
    BOB er ikke aktiv
    Silver Member BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte BOB har et berømt rykte
    Ble medlem
    06-2003
    Skal man spise de kokte i full fart vil jeg faktisk anbefale å spise dem bløtkokte.

Da smaker de mye bedre og går kjappere ned. Overkokte egg er ikke noe tess.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.