Dette er skummelt....... drit skummelt for å være helt ærlig, men det får gå
Først vil jeg si en ting: Tusen takk for at jeg får lov til å være en del av miljøet herDet føles godt å endelig være i et slags miljø mht en lidenskap man har fått. Man får en del innspill og gode tips som man ikke får ved hele tiden å være alene. Trives med å trene alene, men er man rimelig blank i gamet, så trenger man både litt korrigering og veivisere. For ikke å nevne impulser til å strekke seg videre
Så nok en gang.......... tusen takk alle sammen
Så over til det tråden liksom skal gjelde....... trening.....
Jeg har i dag hatt et av mine skikkelige "WOW"-opplevelser. Jeg er fullstendig på ukjent farvann når det gjelder å telle kcal, oppkarbing osv. så jeg driver nok mye med "bli-kjent-med-kroppen" greier.
På lørdag trente jeg som vanlig og kjørte diett frem til kvelden. Da spiste jeg GODT med pizza uten å tenke på kcal. Prøvde meg på is og sjokolade og fikk jo en gedigen nedtur når jeg oppdaget at sjokolade plutselig har skiftet både smak og nærmest konsistens :s
Søndag var det treningsfri og mat når jeg ønsket og følte for det. Ingen kjiping på kcal da heller, men ser at jeg har ligget på ca 700 kcal i overskudd på lørdag og rundt 1000 kcal på søndag. Kroppen hadde litt småverking etter inntak av søtsaker og tanken slo meg at søtsaker kanskje plutselig har blitt "gift" for kroppen etter et lengre opphold? Ryggen var litt småkranglete i går og ikke minst daff, så jeg så på dagens treningsøkt med ganske så mørkt sinn i grunnen.... Men hva skjer?????
Jeg har hatt den beste treningsøkten på det jeg kan huske i dag!!!!Kroppen fungerte helt utrolig! *gliiiiiiis* Jeg har de siste 14 dagene gått over til supersett for å prøve å intensivere treningen og i dag rakk jeg til og med en ekstra øvelse som jeg har skrevet opp i programmet, men aldri rekker til vanlig! Jeg kjente skikkelig fysisk at musklene jobbet i dag OG jeg kjente fysisk hvordan de "svellet" mens jeg trente. Det var helt sykt! Det er bare en ting å si: WOW!!!
Regner med at dette var ett engangs hendelse for denne uken, men jeg vil ha mer sånn!!! *ler*
Men hvordan få det til? Hmmmm..... Fikk en pump i musklene som jeg ikke kan huske sist jeg hadde. Legger ut et bilde av pumpen...... Ikke for å skryte, men kun for å vise at fyrstikk armer faktisk kan få pump de også hehe. Trente forøvrig bryst, biceps og mage i dag.
For et adrenalin kick..... Kan noen av dere dyktige, flinke, velutviklede menneskene forklare meg hva som egentlig skjedde/har skjedd?
PS! Dere er gode på eldreomsorg hehe :P Pump 7 mars 2011.jpg

LinkBack URL
About LinkBacks

Kroppen fungerte helt utrolig! *gliiiiiiis* Jeg har de siste 14 dagene gått over til supersett for å prøve å intensivere treningen og i dag rakk jeg til og med en ekstra øvelse som jeg har skrevet opp i programmet, men aldri rekker til vanlig! Jeg kjente skikkelig fysisk at musklene jobbet i dag OG jeg kjente fysisk hvordan de "svellet" mens jeg trente. Det var helt sykt! Det er bare en ting å si: WOW!!!
Svar med sitat