+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultatene 1 til 50 av 112

Tråd: Lise84's trening/diett logg

Stabeis... Lise84 har en flott utstråling Lise84 sin avatar
    Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Lise84's trening/diett logg

Da er det på tide at jeg får meg en loggføring på trening og CKD fremover.

Grunnleggende info ved start 12.08.2010:

Høyde: 164 cm
    Vekt: 66,8
    Midjemål: 88 cm (under navlen)

Målet mitt er:
    Mer muskler, mindre fett enkelt og greit.
    Hvis jeg går opp i kilo etterhvert er ikke så farlig,
    bare det er i muskler er et viktigste

Diett:
    - CKD (Søndag - Fredag)
    - Oppkarbing Fredag ettermiddag - Lørdags kveld.

Trening:
    - Sykling til jobb (16 km t/r) prøve å sykle 4 av 5 dager.
    - 2-3 dager med styrke (mange reps x "lette" vekter)

Dette er første gang jeg prøver en diett så hardt, dette for å se om det fungerer og for at jeg skal få den kroppen jeg vil ha.

Og kommer til å gå på denne dietten til jeg er fornøyd, og så kommer jeg til å karbe opp for så trene hardt og så begynne på diett igjen.
    For å si det lett så kommer jeg til å ha min egen off- og on-season med ca 2mnd varighet på hver.
    Noen tips? kom gjerne med de, er åpen for tips

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Torsdag 12.08.2010 - Fredag 13.08.2010

DA starter det, jeg begynner på CKD'en, dette gleder jeg meg til

Siden jeg begynner på en Torsdag så hopper jeg over oppkarbingen denne helgen, holder meg til dietten fra Torsdag 12.08.2010 - Fredag 20.08.2010 litt over en uke. Så starter jeg på oppkarbingen etter 1 uke på diett og i tillegg starter jeg treningen på Søndagen eller Mandagen som kommer.

Veier nå 66,8 kg
    midjemål: 88 cm

M1: 10 skiver gulost (100g) ( 0 karb, ca. 24g prot, 26g fett)
    M2: 1 boks m/tunfisk + 2 sskj oliven olje (0 karb, ca.25g prot, 26g fett)
    M3: 1 stk løvsteik m/ 1 skive burgerost ( 0 karb, ca.25g prot, 25g fett)
    M4: 1 stk løvsteik m/ 1 skive burgerost ( 0 karb, ca.25g prot, 25g fett)
    M5: 10 skiver gulost

Sånn var det på Fredagen også.

Dette blir veldig bra!

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    kjekt med flere som logger. Skal følge med her
    Hvorfor trener du med lette vekter og mange reps, istedenfor tyngre vekter og færre reps? 8 x 4 eller 5 x 5, f.eks?? tror nok det vil gi deg større framgang styrkemessig, og da blir det vel morsommere å løfte også..? Bare en tanke
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    kjekt med flere som logger. Skal følge med her
    Hvorfor trener du med lette vekter og mange reps, istedenfor tyngre vekter og færre reps? 8 x 4 eller 5 x 5, f.eks?? tror nok det vil gi deg større framgang styrkemessig, og da blir det vel morsommere å løfte også..? Bare en tanke
    Hei jenta_a!

Ja, jeg tror dette blir kjekt. Hyggelig å høre

Takk for tipset, jeg har også lurt på det, men siden jeg er på CKD så skal jeg ikke kjøre på med tunge vekter, jeg skal kun forbrenne, ikke øke muskel mengden nå som jeg er på diett (on-season), men når jeg går av (off-season) så skal jeg kjøre på er ihvertfall sånn jeg har skjønt det

Er egentlig ganske glad i å kjøre tungt, så det er uvant for meg å kjøre lett, men tyngden kommer =)
    I'll promise you...

member jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a elefantastiskuber jenta_a sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    23
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lise84 Vis post
    Hei jenta_a!

Ja, jeg tror dette blir kjekt. Hyggelig å høre

Takk for tipset, jeg har også lurt på det, men siden jeg er på CKD så skal jeg ikke kjøre på med tunge vekter, jeg skal kun forbrenne, ikke øke muskel mengden nå som jeg er på diett (on-season), men når jeg går av (off-season) så skal jeg kjøre på er ihvertfall sånn jeg har skjønt det

Er egentlig ganske glad i å kjøre tungt, så det er uvant for meg å kjøre lett, men tyngden kommer =)
    I'll promise you...
    aha! men da har du jo full kontroll Bare jeg som ikke forstod hva CKD innebar med en gang..! Ikke lett å bygge muskler med kcal-underskudd, kan vel håpe på vedlikehold av muskelmassen da, samt tap av fett. Mange reps blir som du sier, mer forbrenningstrening, særlig om du da fokuserer på store muskelgrupper og kombi-øvelser
    jeg er ikke tynn, jeg har bare liten muskelmasse

The blogg =)

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av jenta_a Vis post
    aha! men da har du jo full kontroll Bare jeg som ikke forstod hva CKD innebar med en gang..! Ikke lett å bygge muskler med kcal-underskudd, kan vel håpe på vedlikehold av muskelmassen da, samt tap av fett. Mange reps blir som du sier, mer forbrenningstrening, særlig om du da fokuserer på store muskelgrupper og kombi-øvelser
    Jeppsi pepsi.

Jeg får også forbrenningen gjennom å sykle til og fra jobb, og det er jo bra

Hvordan går det med sykkeltreningen din?

Keep Going! futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29
    Lise, sirkeltrening på fredag etter 1 banan- da skal det brukes lette vekter og mange reps.

2 påfølgende dager ETTER oppkarb halve fredag og hele lørdag, feks søndag/mandag eller man/tir- så trener du som du alltid har gjort. Helt normalt. Deler opp kroppen i 2 og trener typisk 3 sett x 10 reps med så tungt du er vandt med.

Altså: siden du karber opp i helgen og fyller kroppen med "energi" skal du derfor trene vanlig tungt for å bygge/vedlikeholde muskler.

Sirkeltrening kjøres lett siden du har da så lite glukogen (energi) i musklene og i tillegg skal tappe deg totalt for alt som heter "energi" og deretter FYLLE OPP som pokker på oppkarb.

Comprende`?
    Beeing a Body Builder isn't everything, it's the ONLY thing!!

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av futuredome Vis post
    Lise, sirkeltrening på fredag etter 1 banan- da skal det brukes lette vekter og mange reps.

2 påfølgende dager ETTER oppkarb halve fredag og hele lørdag, feks søndag/mandag eller man/tir- så trener du som du alltid har gjort. Helt normalt. Deler opp kroppen i 2 og trener typisk 3 sett x 10 reps med så tungt du er vandt med.

Altså: siden du karber opp i helgen og fyller kroppen med "energi" skal du derfor trene vanlig tungt for å bygge/vedlikeholde muskler.

Sirkeltrening kjøres lett siden du har da så lite glukogen (energi) i musklene og i tillegg skal tappe deg totalt for alt som heter "energi" og deretter FYLLE OPP som pokker på oppkarb.

Comprende`?

Okeyyyy, takk skal du ha
    Der ser du jeg trenger en til å passe på.....

Ja, jeg tenkte det var noe feil i det jeg skrev....

Men ikke sååååå langt ifra vel ?

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Lørdag 14.08.2010 + Søndag 15.08.2010

Var på hytten denne helgen med samboer og hans familie og godt vær.
    Men holdt meg selvfølgelig på dietten.

Lørdag:
    M1: 1 egg + 1/3 bacon (pakke)
    M2: 10 skiver gulost
    M3: 165 g pepperbiff med en liten skvett med peppersaus
    M4: 10 skiver gulost

Søndag (stod opp sent så ble sen frokost, 1 måltid mindre):
    M1: 10 skiver gulost
    M2: 1 Kyllinglår m/skinn + xtra skinn fra en annet kyllinglår
    M3: 150 g kjøttdeig m en klype salt, 1 tsk med rømme
    M4: 1 boks tunfisk m 2 ss olivenolje

Var mye fristelser denne helgen, var flink jente og holdt meg til dietten, så også bare frem til helgen etter som kommer snart...oppkarb =P

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Mandag 17.08.2010

Jobber fra 08 - 16
    så tar frokosten mens jeg kjører

M2: 100g løvstek m/1 skive burgerost
    M3: 150g kjøttdeig m/ pepper, 1 fedd hvitløk, paprikapulver, tabasco nam nam
    M4: 1 boks tunfisk m/pepper og 2ss olivenolje

Er kjempeslapp i hele dag på jobb.
    Kjøpte meg stix idag også, prøvde de når jeg kom hjem så ifølge den var jeg i ketose...i en "lett" ketose.

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Tirsdag 17.08.2010

Skrev feil dato på forrige loggen, men men er ikke lett å skrive logg for dager som har gått

Tirsdag:

Er mer opplagt idag og er klar for en ny dag.

M2: 100g løvstek m/2 skiver ost og piffikrydder

Vasket bilen etter jobb så kom sent hjem

M3: 150g kjøttdeig m/egg, pepper, tabasco - gjort om til kjøttboller

Imorgen har jeg tenkt til å prøve å ikke drikke light brus eller light saft, om det kanskje hjelper for å komme mer i ketose...

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Onsdag 18.08.2010

Er i god form, men ikke full av energi....

vekt idag : 63,2 kg
    Har hatt mye vann i kroppen,
    veide meg tirsdag forrige uke og da veide jeg 66,8kg. så 3,8 kg er borte

M2: 1 boks tunfisk m/pepper og litt majones
    M3: 100g kebabkjøtt (3 karb), litt chili, 1 stekt egg (50g) m pepper og tabasco.
    M5: 150g karbodeig m/egg og krydder

Idag har jeg kun drukket vann og kaffe, så jeg prøvde stix når jeg kom hjem og det var great sucsess er i dypere ketose nå!!!

Keep Going! futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome er et navn kjent av alle futuredome sin avatar
    Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29
    Ja, dette glemte jeg å nevne, eller sa det kanskje litt fort... Aspartam og søtningsmidler er å foretrekke å holde seg unna helt til du vet du er i ketose og til du er bra i formen/energi- så kan du deretter spe på med pepsi max, sukkerfri tyggegummi osv for å se om/hva som evt. kicker deg ut av ketose.

Noen blir kasta ut av ketose pga light produkter. Derfor så rent som mulig i starten, og eksperimenter underveis når du kjenner kroppen bedre og bedre

Ellers så ser måltidene supre ut, men ta gjerne og regn dobbelt over fett/ prot inntak så du er sikker på at du ikke får i deg for mye/ for lite... Mulig vi må justere litt om du ikke føler deg på topp i hodet.

Vanligvis og folk flest føler seg supermann på ckd, så rart om du ikke gjør det...
    Andre her inne som ikke har følt seg topp i ketose?

Ellers er du kjempeflink!

Ble medlem
    08-2003
    Alder
    29
    Veldig bra! Men så er det greit å huske at Roma ble ikke bygget på en dag heller, og det har jo ikke gått 2 uker enda, og kroppen må få lov å tilpasse seg ny diett.

Du har trossalt droppa masse vann på disse dagene, så garantert ting gjøres riktig! KONGE!!

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Ja, dette glemte jeg å nevne, eller sa det kanskje litt fort... Aspartam og søtningsmidler er å foretrekke å holde seg unna helt til du vet du er i ketose og til du er bra i formen/energi- så kan du deretter spe på med pepsi max, sukkerfri tyggegummi osv for å se om/hva som evt. kicker deg ut av ketose.

Noen blir kasta ut av ketose pga light produkter. Derfor så rent som mulig i starten, og eksperimenter underveis når du kjenner kroppen bedre og bedre

Ellers så ser måltidene supre ut, men ta gjerne og regn dobbelt over fett/ prot inntak så du er sikker på at du ikke får i deg for mye/ for lite... Mulig vi må justere litt om du ikke føler deg på topp i hodet.

Vanligvis og folk flest føler seg supermann på ckd, så rart om du ikke gjør det...
    Andre her inne som ikke har følt seg topp i ketose?

Ellers er du kjempeflink!
    Takk for svar gamle ørn

Ja, er nok lurt det ja. Jeg tenkte tanken på Tirsdagen ( om det med lightbrusen).

Så prøvde jeg kun vann igår og det er som du sier at den bremset meg nok litt.

Når jeg kom hjem fra jobben igår så tok jeg en stixprøve og den har blitt mørkrere, den nest øverste fargen. Og det er jo kjempe bra

Jeg har funnet ut at jeg må spise et ekstra måltid på jobben rundt kl.15, så fra nå av skal jeg spise: 09 , 12, 15, 18 og så 21. for jeg merker at det går alt for lang tid mellom lunsj og middagen. så får jeg prøve det

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Veldig bra! Men så er det greit å huske at Roma ble ikke bygget på en dag heller, og det har jo ikke gått 2 uker enda, og kroppen må få lov å tilpasse seg ny diett.

Du har trossalt droppa masse vann på disse dagene, så garantert ting gjøres riktig! KONGE!!
    Ja, du har helt rett fd.

Jeg har masse tålmodighet, dette her kommer til å ordne seg. Jeg gir nok ikke opp så lett, kroppen min kjemper tross alt mot ei sta jente
    Og for å si det sånn....den kommer til å tape, så kroppen har ikke noe annet valg enn å gå i ketose

Fuglebrystet Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian elefantastiskuber Guardian sin avatar
    Ble medlem
    11-2002
    Hvordan spiser du 10 osteskiver egentlig? Tar du en og en ferdigoppskjært skive fra pakken og tygger de ned etter tur?
    Treningslogg

I love life because what more is there.

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Guardian Vis post
    Hvordan spiser du 10 osteskiver egentlig? Tar du en og en ferdigoppskjært skive fra pakken og tygger de ned etter tur?
    Jepp
    Jeg kjøper en hel ost (ikke ferdig oppskjært) enten norvegia eller gulost.
    Så bare høvler jeg de 10 jeg skal ha rett før jeg drar på jobb.

Ganske enkelt og greit

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Torsdag 19.08.2010

Er i god form, ikke supermann form men

Vekt idag: 63,1 kg

3.8 kg ned på 1 uke (vann i kroppen)

Idag har jeg prøvd å spise hver 3. time: kl.09.00, 12.00, 15.00, 18.00 og 21.00

Det gikk veldig bra og følte at jeg fikk i meg nok mat og ofte.

kl.09:

kl.12:
    M2: 2 stekte egg m/ 1/3 pk bacon kunne nok ha kjørt halve pakken istedet.

kl.15:
    M3: 175g karbonadedeig m/tabasco + krydder

kl.18: Var på middag hos tanten til typen, klarte å holde meg unna is,kaker,candy
    M4: 100g ovnsbakt ørret m/ ca 50g gulerøtter, 1 ss smeltet smør og 1 tsk rømme

kl.21.30: Nam nam
    M5: 2 egg stekt + drysse på med 20g ost + stekt bacon (brette ommeletten i 2 og
    legge bacon inni) Skam godt =P

Og så var det en episode med the Shield og så i seng

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Fredag 20.08.2010

Kom på jobb idag og da var det så mye å gjøre at jeg glemte å spise kl.09 :/
    Kom på at jeg hadde glemt det rundt 10.30 og heiv i meg frokosten...

M2: 2 stekte egg + 4 slice bacon
    M3: 1 banan før sirkeltrening

Idag begynner treningen og det blir sååå nice!!

Sirkeltrening:

- Bredt nedtrekk foran: 20 rep x 6 sett - 20 kg
    - Stående leggpress: 20 x 6 - 20 kg
    - Sittende curl m/hantler: 20 x 6 - 4 kg
    - Skråbenk m/hantler: 20 x 6 - 8 kg
    - Skulderpress m/hantler: 20 x 6 - 6 kg
    - Pushdown: 20 x 6 - 7.5 kg
    - Kabelknelende crunch: 20 x 6 - 12.5kg (kan legge på mer vekter neste gang)
    - Leg press: 20 x 6 - 40 kg
    - Shrugs m/hantler: 20 x 3 - 10 kg

Har aldri kjørt så lett før så var vanskelig å vite hvilken vekt jeg skulle kjøre på hver øvelse, men fant ut etterhvert og jeg ble ganske sliten og tømt for energi. Kan nok kjøre litt tyngre på noen av øvelsene til fredag igjen

Drakk en shake direkte etter trening:
    - 30 g protein
    - 60 g karbo

ble ganske mett i magen av den....for mett =P

Måtte vente litt med å spise igjen...var klar for å fråtse karbohydrater

Pizza fra pizzabakeren (Hotten Totten) drakk cola ved siden av.

Spiste Hveteboller, lapper, små godt og sjokolade. + brus =D

En fin dag...var digg med litt karbofråtsing

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Lørdag 21.08.2010

Våknet opp i dag og følte meg helt lam...hehe dagen derpå etter karbofråtsing..

Kjørte og kjøpte 2 baguetter på Brustad, ferskt og smurt på butikken. med smør, ost og skinke til min samboer og meg niccccceee...

Drakk juice, spiste sitronkake, drakk brus osv..

Vet ikke om jeg har fått i meg alle karbohydratene jeg skulle ha, men neste helg blir bedre.

Har vært konstant mett hele tiden denne helgen...er sykt, jeg hadde kjøpt masse godt, men fikk ikke spist halvparten engang...men blir spist opp til helgen =D

Jeg passet 2 hunder også så det ble litt styr med dem.

Har hatt vondt i hodet helt siden fredag, kan være kombinasjon av litt stress med bikkjene og karbo i kroppen.

Så neste helg skal jeg sette opp en plan... blir å passe en bikkje da også, men den er mye roligere. og så er det bare 1

Imorgen blir det tilbake på dietten

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Søndag 22.08.2010

Kjempe støl idag etter treningen på Fredag, er nice å kjenne at man har brukt kroppen...

Idag er det tilbake på dietten, var ikke så sulten på morgen, så gikk en tur med hundene først.

M1: 2 stekte egg med ost og tabasco + 1/2 pk bacon..(fikk ned 2/3 del)
    M2: 150g kebabkjøtt med 1 tsk rømme (ble litt sent, men var ikke helt i form)
    M3: 10 skiver gulost med 2 skiver roastbiff.

Be litt lite mat idag, men hadde fortsatt hodepine.

Typen kom hjem idag så han tilbydde massasje, og DET var digg.

Tenkte jeg skulle trene når hodepinen gikk bort, men det gjorde den ikke.
    Men fant ut at hvis jeg stikker å trener så kanskje den går bort, ble litt bedre etter treningen, men den kom sterkt tilbake.

Trening:

- Kun litt sykling
    - hammercurl
    - benkpress
    - leg extension
    - pec deck
    - nedtrekk

Ble bare litt av hvert for å få igang blodsirkulasjonen.

Så blir trening på Mandag og Tirsdag denne gang.

Var hardt å gå tilbake på dietten, men det gjorde godt for kroppen, blir nok bra igjen på Mandag

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Mandag 23.08.2010

En strålende dag, kroppen har blitt vant å leve uten karbo.

M2: 2 stekte egg med 1/2 pakke bacon
    M3: 10 skiver gulost
    M4: 100g stekt kjøttdeig, tacopulver, 10g revet ost, 10g salat + 4 stk jalapenos

Ble sent før vi kom hjem fra kaffe og kaker (jeg spiste ikke kaker nei) hos svigermor og svigerfar.

Trening idag:

RYGG:

Chinz rep (max) x set 3:
    4
    3 1/2
    2 1/2

Bredt nedtrekk 10 x 3:
    25 x 10
    30 x 10
    30 x 10

Roing 10 x 3:
    35 x 10
    35 x 10
    35 x 10

BICEPS:

Stående curl m/EZ stang 12 x 2:
    13 x 12
    13 x 12

Sittende hammercurl 10 x 2:
    10 x 6
    10 x 4 armene klarte såvidt å løfte

SKULDRE:

Skulderpress i smith 10 x 3:
    20 x 10
    20 x 10
    20 x 10

Sidehev 10 x 2:
    4 x 10
    4 x 10

Bakside skuldre 10 x 2:
    4 x 10
    4 x 10

LEGGER:

Stående leggpress 15 x 4:
    10 x 15
    12.5 x 15
    12.5 x 15
    12.5 x 15

Sittende leggpress 15 x 4:
    40 x 15
    40 x 15
    40 x 15
    40 x 15

MAGE:

Kabelknelende crunch 15 x 2:
    10 x 15
    10 x 15 kan kjøre på med mer neste gang

Skrå crunch i maskin 15 x 2:
    25 x 15
    25 x 15

Benhev 15 x 2:
    15
    15

Kjente at jeg begynte å svimle av litt underveis i treningsøkten, så må kanskje ta det litt roligere, men jeg har vanskeligheter for å ta det rolig på en økt. Jeg skal leve på karboen som jeg har brukt fra spisedagene, stemmer ikke det?

Ellers veldig godt å trene, kjente det var digg =D

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Ellers veldig godt å trene, kjente det var digg =D
    Det er ALLTID godt å trene! Jeg prøver å trene litt hver dag, men det er jammen ikke enkelt. Håper du unner deg litt karbohydrater selvom du er på streng diett.
    Stå på.
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Tirsdag 24.08.2010

Støl i mange muskler som jeg ikke har kjent før...nice.

Skal ha en treningsøkt idag også, siden den på Søndagen ikke ble en "ordentlig" økt (vondt i hodet) og rett før stengetid.

Mat idag:

M2: 2 stekte egg med 1/2 pakke bacon
    M4: 125g biffstrimler med ost og habanero tacopulver

Trening:

BRYST:

Skråbenk i smith 10 x 3:
    20 x 10
    20 x 10
    20 x 10

Flatbenk 10 x 3 (måtte bli i smithmaskinen siden stor pågang på benkpressen):
    30 x 10 (ble for tungt)
    20 x 10
    20 x 10

Dips 10 x 3: (kan kjøre denne med henge bein ned neste gang)
    10
    10
    10

TRICEPS:

Push down 10 x 3:
    10 x 10
    12.5 x 10
    12.5 x 10

LÅR:

Knebøy 10 x 3:
    30 x 10
    30 x 10
    30 x 10

Leg extension 10 x 2:
    25 x 10
    25 x 10

Lår curl 15 x 3:
    25 x 15
    25 x 15
    30 x 15

Holdt på å svimle av litt underveis, men det tok seg opp
    God økt.

Neste trening er sirkeltrening på Fredag før karbofråtsing.

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Iron-Kim Vis post
    Det er ALLTID godt å trene! Jeg prøver å trene litt hver dag, men det er jammen ikke enkelt. Håper du unner deg litt karbohydrater selvom du er på streng diett.
    Stå på.
    Oh yes jeg skal stå på
    Jeg prøver å holde meg unna karbohydrater i uken, så fråtser jeg 500-600g karbo på Fredag ettermiddag og til Lørdags kveld, så skal jeg trene på den karboen/energien helst på søndag og mandag. Så fort jeg har fått i meg karboen ihvertfall. Må bare ikke presse meg selv alt for mye men selv om jeg foretrekker å presse meg så mye som mulig

Lever LIVE som bodybilder Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim elefantastiskuber Iron-Kim sin avatar
    Ble medlem
    11-2004
    Alder
    27
    Godt å høre at du fyller full tank på fredag og lørdag.
    En mann sa en gang: Du kan kjøre ekstremt fort med en bil, men jo fortere du kjører, jo fortere går du tom for drivstoff - med mindre du fyller full tank.
    -Kropps bygger på heltid, IKKE deltid.
    -Har KUN muskelbilder på facebook. har ikke stort annet å vise til.
    -Trener HARDT, annen hver dag.
    -Lar blodet BLØ på trening.
    -1 kg kylling, HVER dag.
    -Har janteloven i PWO-shaken.
    -37% ren.

The list!

Big Boy

Mitt bidrag.

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Iron-Kim Vis post
    Godt å høre at du fyller full tank på fredag og lørdag.
    En mann sa en gang: Du kan kjøre ekstremt fort med en bil, men jo fortere du kjører, jo fortere går du tom for drivstoff - med mindre du fyller full tank.
    Sant det ja

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Onsdag 25.08.2010

Vekt idag: 63 blank

M2: 125g biffstrimler med ost og pepper
    M4: 100g kjøttdeig med tacopulver, 10g salat, 5g ost, 5 jalapenos og 1 tsk rømme

Har ikke fått store utslag på stixene, så virker ikke som at jeg har kommet i ketose igjen....=/ men jeg må bare gi det tid...hvis jeg får trent skikkelig på søndag igjen etter oppkarbingen så kan det hende jeg kommer i ketose før...jo tidligere jo bedre.
    Drikker ikke noe light drikke i det hele tatt..kun vann og kaffe.

Kan kaffe ha noe påvirkning? noen som vet eller har hørt?

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Torsdag 26.08.2010

M2: 10 skiver gulost
    M3: 160g pepperbiff

Hadde så mye å gjøre idag og på farten til langt på kveld så ble dårlig med 5 måltider...ikke bra...!

Har en veldig svak form for ketose....har ennå ikke kommet i den toppformen som alle prater om...men gir det mer tid..satser på neste uke..

Imorgen er det klart for oppkarbing.....YEAH

ara
    ara er ikke aktiv
    Flittig pike ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara har et berømt rykte ara sin avatar
    Ble medlem
    02-2008
    Shit, hvor mange kcal får du i deg? Synes det høres ut som så utrolig lite mat, ti skiver gulost liksom
    Dont dream it - Be it!
    Smiling is optional, finishing's not!

Bronse Member Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady sin avatar
    Ble medlem
    08-2010
    Alder
    25
    Du blir ikke lei av gulost da ? :P

MHG
    MHG er ikke aktiv
    Chubby chic MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG elefantastiskuber MHG sin avatar
    Ble medlem
    09-2007
    Alder
    26
    Hvis du driver og måler med ketostix og vurderer ketosen din ut fra det så er det verdt å merke seg at man tilsynelatende har en "svak" form for ketose dersom man har et lavt nivå av ketoner i urinen så har det ingenting å si. Hvor sterk farge man får på stixen avgjøres av vanninntaket, blant annet. Så lenge du slår positivt ut på ketoner i utgangspunktet, er det nok.
    Heldigvis er julaften på spisedagen min!

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av ara Vis post
    Shit, hvor mange kcal får du i deg? Synes det høres ut som så utrolig lite mat, ti skiver gulost liksom
    Hei ara

Hehe..jeg blir faktisk mett på dette

Men jeg ligger på 1650kcal
    450kcal som kommer fra protein og 1200kcal som kommer fra fett tot på en dag.

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Boss-Lady Vis post
    Du blir ikke lei av gulost da ? :P
    Hei Boss-lady

Nei, egentlig ikke.
    Det blir at jeg spiser det automatisk, blir mett og det er enkelt
    Kommer nok til å bytte det ut etterhvert, men nå smaker det godt og jeg får i meg det jeg skal ha.

Før jeg gikk på CKD så drakk jeg shake med havremel, proteinpulver, karbopulver blandet med melk og det var kjapt og greit.
    Er ikke fan av fast føde om morgenen, da bruker jeg så lang tid på å spise =P

Hva spiser du til frokost?

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av moreheavygravy Vis post
    Hvis du driver og måler med ketostix og vurderer ketosen din ut fra det så er det verdt å merke seg at man tilsynelatende har en "svak" form for ketose dersom man har et lavt nivå av ketoner i urinen så har det ingenting å si. Hvor sterk farge man får på stixen avgjøres av vanninntaket, blant annet. Så lenge du slår positivt ut på ketoner i utgangspunktet, er det nok.
    Ok, ja jeg drikker jo en del vann og kaffe iløpet av en dag så det er jo kanskje ikke så rart nei

Men mangler den energikulen som alle snakker om at de får når de er i ketose =/

Takk for svar/råd

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Fredag 27.08.2010

Da var det fredag igjen =D
    Er klar for karbo fråtsing...etter jobben og sirkeltrening.

M2: 150 g stekt kjøttdeig + tacopulver, salat, løk, rømme, ost
    M3: 1 banan (for å klargjøre leveren for karbofråtsing)

Sirkeltrening:

Bredt nedtrekk foran 20 x 6:
    20 x 20
    20 x 20
    20 x 20
    20 x 20
    20 x 20
    20 x 20

Stående leggpress 20 x 6:
    20 x 20
    20 x 20
    20 x 20
    20 x 20
    20 x 20
    20 x 20

Sittende curl m/hantler 20 x 6:
    4 x 20
    4 x 20
    4 x 20
    4 x 20
    4 x 20
    4 x 20

Skråbenk m/hantler 20 x 6:
    8 x 20
    8 x 20
    8 x 20
    8 x 20
    8 x 20
    8 x 20

Skulderpress m/hantler 20 x 6:
    6 x 20
    6 x 20
    6 x 20
    6 x 20
    6 x 20
    6 x 20

Pushdown 20 x 6:
    7.5 x 20
    7.5 x 20
    7.5 x 20
    7.5 x 20
    7.5 x 20
    7.5 x 20

Kabelknelende crunch 20 x 6:
    12.5 x 20
    12.5 x 20
    12.5 x 20
    12.5 x 20
    12.5 x 20
    12.5 x 20

Leg press 20 x 6:
    40 x 20
    40 x 20
    40 x 20
    40 x 20
    40 x 20
    40 x 20

Shrugs m/hantler:
    Kuttet bort denne, med tanke på nakken min. Får vondt i hodet.

Etter trening:

1 shake: 30g Protein- og 60g Karbo-pulver

Resten av dagen spiste jeg Taco, godterier, rundstykke til kvelds og japp-sjokolade. Er vanskelig å huske hva man har spist...er i koma

Men en strålende karbodag.

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Lørdag 28.08.2010

[b]fråtsing!!!!! Koma...[/b]

Bronse Member Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady har et berømt rykte Boss-Lady sin avatar
    Ble medlem
    08-2010
    Alder
    25
    Hei Boss-lady

Nei, egentlig ikke.
    Det blir at jeg spiser det automatisk, blir mett og det er enkelt
    Kommer nok til å bytte det ut etterhvert, men nå smaker det godt og jeg får i meg det jeg skal ha.

Før jeg gikk på CKD så drakk jeg shake med havremel, proteinpulver, karbopulver blandet med melk og det var kjapt og greit.
    Er ikke fan av fast føde om morgenen, da bruker jeg så lang tid på å spise =P

Hva spiser du til frokost?
    Godt svar Jeg syns du er flink jeg !
    Jeg er ikke noe god på diett, blir så fort lei den samme maten med en gang. Har ikke noe god viljestyrke til det heller.

Tar meg aldri god tid på morgenen, så det blir en proteinshake i farten

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Søndag 29.08.2010

Tilbake til Dietten.

Søndag er vel den verste dagen...med tanke på overgangen fra full fråtsing til null karbo
    Men resten av dagene går nesten som en lek.

M2: 100g grillet kylling
    M3: 150g kjøttdeig med pepper, rømme, salat

Må bli flinkere til å spise mer...må finne noen flere oppskrifter/forslag

Trening idag:

RYGG:

Chinz rep (max) x set 3:
    3
    2
    2 1/2

Bredt nedtrekk 10 x 3:
    30 x 10
    30 x 10
    40 x 10

Roing 10 x 3:
    35 x 10
    35 x 10
    35 x 10

BICEPS:

Stående curl m/EZ stang 12 x 2:
    13 x 12
    13 x 12

Sittende hammercurl 10 x 2:
    6 x 10
    6 x 10

SKULDRE:

Skulderpress i smith 10 x 3:
    30 x 10
    30 x 10
    30 x 10

Sidehev 10 x 2:
    4 x 10
    4 x 10

Bakside skuldre 10 x 2:
    6 x 10
    6 x 10

LEGGER:

Stående leggpress 15 x 4:
    20 x 15
    20 x 15
    20 x 15
    20 x 15

Sittende leggpress 15 x 4:
    40 x 15
    40 x 15
    40 x 15
    50 x 15

MAGE:

Kabelknelende crunch 15 x 2:
    15 x 15
    20 x 15

Skrå crunch i maskin 15 x 2:
    25 x 15
    25 x 15

Benhev 15 x 2:
    15
    15

Godt å bruke energien fra all karboen fra dagene før.

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Mandag 30.08.2010

M2: 100g Løvsteik m/ ost oppå
    M4: biffstrimler m/ost

Trening idag:

BRYST:

Skråbenk i smith 10 x 3:
    20 x 10
    25 x 10
    25 x 10

Flatbenk 10 x 3:
    30 x 10
    30 x 10
    30 x 10

Dips 10 x 3:
    10
    10
    10

TRICEPS:

Push down 10 x 3:
    10 x 10
    12.5 x 10
    12.5 x 10

LÅR:

Knebøy 10 x 3:
    30 x 10
    30 x 10
    30 x 10

Leg extension 10 x 2:
    30 x 10
    30 x 10

Lår curl 15 x 3:
    30 x 15
    30 x 15
    30 x 15

Underarm:

Underarm m/ hantler 15 x 2: usikker på hva jeg skal kalle den, men men..
    8 x 15
    8 x 15

Da er neste trening på fredag...

sup brah Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin elefantastiskuber Lean&Fin sin avatar
    Ble medlem
    10-2002
    Alder
    26
    Veldig bra. Jeg skal også ta dips i dag!
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    .......................................R.I.P..........................................
    ..................Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian..................
    .....................₪₪₪₪₪₪1989-2011₪₪₪₪₪₪...................
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Onsdag 01.09.2010 - Torsdag 02.09.2010

Glemte å skrive ned hva jeg spiste, men har vært det samme som de andre dagene nesten.

Må finne nye oppskrifter så jeg kan begynne neste uke med å variere/rotere forskjellige matvarer.
    På tider å skifte ut osteskivene til frokost.

Avokado og reker er visst ganske godt (og med majones), da blir det fett og proteiner i massevis

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Sitat Opprinnelig skrevet av Lean&Fin Vis post
    Veldig bra. Jeg skal også ta dips i dag!
    Thanks

Er nice med dips ja...
    Sist endret av Lise84; 03-09-10 kl 12:36 Begrunnelse: skrive feil

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Skal legge ut bilder etterhvert, må begynne et sted.
    Og mitt mål er å bli mye bedre...

Jeg har nå kommet ned i 62 Kg

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28
    Godt svar Jeg syns du er flink jeg !
    Jeg er ikke noe god på diett, blir så fort lei den samme maten med en gang. Har ikke noe god viljestyrke til det heller.

Tar meg aldri god tid på morgenen, så det blir en proteinshake i farten
    Tusen takk Boss-lady

Det finns mange forskjellige dietter og jeg tror det gjelder å finne den som passer seg selv.
    Og jeg tror jeg har funnet min, det får jeg se om noen måneder

Åh ja det er digg med shake til frokost. det er så sinnsykt kjapt og enkelt.

Hvordan går det med treningen din da?

Ble medlem
    08-2010
    Alder
    25
    Tusen takk Boss-lady

Det finns mange forskjellige dietter og jeg tror det gjelder å finne den som passer seg selv.
    Og jeg tror jeg har funnet min, det får jeg se om noen måneder

Åh ja det er digg med shake til frokost. det er så sinnsykt kjapt og enkelt.

Hvordan går det med treningen din da?
    Det går bra med treningen Merker allerede forskjell på kroppen etter 5 uker, og det er gøy ! Funderer på om jeg skal begynne på en diett, så kanskje jeg merker det litt på vekten også etterhvert.. Men akkurat nå er jeg bare fornøyd med å ha komt igang med trening ivertfall

har 20kg biceps Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba elefantastiskuber Tuba sin avatar
    Ble medlem
    06-2003
    Alder
    28
    Det går bra med treningen Merker allerede forskjell på kroppen etter 5 uker, og det er gøy ! Funderer på om jeg skal begynne på en diett, så kanskje jeg merker det litt på vekten også etterhvert.. Men akkurat nå er jeg bare fornøyd med å ha komt igang med trening ivertfall
    Du skal ikkje på diett. Kven skal lage middag til meg då?
    'Feo, Fuerte y Formal'

Ble medlem
    08-2010
    Alder
    25
    Sitat Opprinnelig skrevet av Tuba Vis post
    Du skal ikkje på diett. Kven skal lage middag til meg då?
    Ja du har kanskje rett... Varm kylling er i panna nå

Ble medlem
    08-2009
    Alder
    28

Fredag 03.09.2010

Vekt idag: 62, 2 kg

M2: 100 g stekt kjøttdeig med tacopulver, salat, løk, rømme, salsa 1/2 tsk.
    M3: 1 banan og 1 bolle (før trening)

Sirkeltrening:

Bredt nedtrekk foran 20 x 6:
    25 x 20
    25 x 20
    25 x 20
    25 x 20
    25 x 20
    25 x 20

Stående leggpress 20 x 6:
    20 x 20
    20 x 20
    20 x 20
    20 x 20
    20 x 20
    20 x 20

Sittende curl m/hantler 20 x 6:
    4 x 20
    4 x 20
    4 x 20
    4 x 20
    4 x 20
    4 x 20

Skråbenk m/hantler 20 x 6:
    8 x 20
    8 x 20
    8 x 20
    8 x 20
    8 x 20
    8 x 20

Skulderpress m/hantler 20 x 6:
    4 x 20
    4 x 20
    4 x 20
    4 x 20
    4 x 20
    4 x 20

Pushdown 20 x 6:
    7.5 x 20
    7.5 x 20
    7.5 x 20
    7.5 x 20
    7.5 x 20
    7.5 x 20

Kabelknelende crunch 20 x 6:
    15 x 20
    15 x 20
    15 x 20
    15 x 20
    15 x 20
    15 x 20

Leg press 20 x 6:
    40 x 20
    40 x 20
    40 x 20
    40 x 20
    40 x 20
    40 x 20

Shrugs m/hantler 20 x 2:
    10 x 20
    10 x 20

Etter trening:

2 boller ( glemte protein/karbo shaken hjemme jaja

M4: Pizza fra pizzabakeren...Hotten totten heter den..skam god !!!

Resten av kvelden: smågodt, sjokolade og 2 boller med nesquik

+ Svar på tråd
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.