+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: Malimors kost og trening

Kliss nytt medlem malimor is on a distinguished road
    Ble medlem
    03-2008
    Alder
    28

Red face Malimors kost og trening

Heisann alle sammen Nå har jeg vært en ivrig leser i noen dager, og fant ut at om jeg legger ut en oversikt over min trening og kosthold,kanskje jeg vil få noen gode tips og råd tilbake, om ting jeg bør endre på.

Litt om meg: jeg er en jente på 24,snart sykepleier,som trener regelmessig og er opptatt (men ikke overdrevent) av å spise sunt. Får jeg ikke trent er jeg ikke lett å ha med å gjøre Jeg liker alt av trening, men mest spinning, styrketrening og all fysisk aktivitet ute,spesielt ski og lange, krevende fjellturer!

Jeg skal fra i morgen av prøve så godt det lar seg gjøre,å gi et innblikk i hvordan en dag ser ut for meg når det gjelder spising og trening, og håper på gode råd tilbake

Administrator MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle elefantastiskuber MrMuscle sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    Alder
    33
    Velkommen. Logg er alltid en god ting. Da er det lett å få tilbakemelding.

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.