+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 24 av 24

Tråd: ManPower`s Treningsdagbok!

Medlem ManPower is on a distinguished road ManPower sin avatar
    Ble medlem
    03-2006

ManPower`s Treningsdagbok!

Hei!!
    Dette kommer til å bli min nye treningsdagbok. Er på tide å få i gang treningen igjen etter et år i forsen!! Begynner ikke selve treningen før på Torsdag den 9. nov, pga en fysoterapaut skal være med å se hvordan jeg ligger ann!! Har byttet treningsstudio, så det skal bli morsomt å se hvordan dette tar i vei.
    Greit å ha fysoterapauter som kan følge opp i forhold til skader og slikt, men treningen kommer jeg nok til å styre helt selv.

Holder på å jogge en del for å få bukt med en pub-muskel som jeg har klart å opparbeidet meg, så blir spennende å slipe ned den!!
    Så morgenjogg er jo konge (eller ikke) for å få bort en pondus, selv om det selvfølgelig må kardio til, i tillegg til styrke trening.

Vel, kostholdet blir betraktelig bedre til uken, og kyllingbryst er hamstret som aldri før. så frysern er full!! Hehe, må nok vinke forvell til sjokkis og cola nå!! Haha

Kommer til å "poste" en del om hvordan treningen og fremskritt jeg gjør. Og bilder selvfølgelig.
    Så følg med for mere intriger osv..
    Det oppstår tomhet der håpet dør

Ble medlem
    03-2006
    Legger ut noen fæle bilder,som jeg ikke er veldig stolt av!! Se bare hva coca cola og sjokkis kan gjøre med kroppen!!
    Glad jeg skal begynne å trene aktivt igjen
    Vedlagte bilder

www.kalibergym.no Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower har mye å være stolt av Hightower sin avatar
    Ble medlem
    03-2002
    eszzz klem til
    "Eat more women!! They are high in protein :) "

Ble medlem
    03-2006
    Vel da har snart en uke gått, og høyt proteininntak blandet med dårlig mage er vel noe av resultatene jeg har oppnådd så langt! Hehe, blitt mye kylling og ris denne uken, og det er bra!
    Sitter med en følelse av at jeg aldri får trent meg opp til det nivået jeg en gang var på, men det er så som så.

Ok, her er i hvertfall det kosten min har bestått av denne uken så langt:

Frokost;

100g Havregryn blandet m protiss shake (45g) og 3 dl melk
    Amino 1000: 2 (500mg) tabletter.
    Pluss noe dietting pills, husker ikke navnet.

Mellom måltid:

Ett eple/ banan

Lunsj:

Kylling bryst (150g) og ca 50 g langkok ris.
    Amino 1000: 2 Tabletter

Mellom måltid:

Eple/banan

Middag:

Kylling bryst (150g) og 50-60 g langkok ris/ fullkorn pasta
    Amino 1000: 2 tabletter (500mg)
    Og Slanke piller

Etter trening (kveldsmat)

Protiss shake (45g), Cellmass (ca 25 g)
    Og ett eple
    Amino 1000: 2 tabletter (500mg)
    Taurine: 1 tablett (500mg)
    Og en slanke pille

(Pleier og ta en halv shake før trening med cellmass og proteinshake)

Føler dette funker bra for meg. Litt underskudd av kalorier i forhold til det jeg forbrenner/ forbruker ( 500-650 kalorier)
    Har ikke hatt noen økninger i treninga, kanskje ikke så rart siden dette er den første uken :P
    Kommer med trenings program senere!

Judge, Jury & Executioner Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal elefantastiskuber Cristal sin avatar
    Ble medlem
    04-2006
    Slankepille?
    Jeg hadde en gjeng med venner når jeg var 20 år, som jeg pleide å henge med. De forhindret veksten min.

Ble medlem
    03-2006
    hehe kall det hva du vil!

Ble medlem
    03-2006
    vel, det har gått lang tid siden jeg har skrevet her nå! Det har sine grunner, men alt i alt er jeg nødt til og begynne å skrive igjen for å få litt motivasjon i hverdagen! Den forrgie dietten min feilet lett fordi jeg ble rett og slett leei!
    Men nå har jeg kommet i gang igjen, så får se hvordan det går.
    Har som mål å komme ned masse i vekt og legge nytt grunnlag for treningen min. Jeg har lenge merket at jeg sliter litt med basiske øvelser (som jeg kaller dem), så det er på tide å begynne på nytt!

Her er en typisk dag for meg:

Frokost:

1 glass med eplejuice, 3 glass vann, 500mg Taurine, 500mg Amino 1000 og 1 stk "Lean Body complex"

Mellommåltid:

1. Ett eple, og masse vann og en "Lean body complex"

Lunch:

1 kopp kaffe, 1 kopp grønn te, 4 glass vann, 1 stekt egg og to brødskiver (grovkorn)

Mellommåltid:

1 kopp kaffe, ett eple og masse vann

Middag:

Vanlig middag ( kjøtt, kylling, ris og pasta, pannekaker, grøt..you know the deal), og vann

Etter trening (På kvelden): Ett eple, 1 kopp kaffe, 500 mg amino acid osv..

Vet at dette ikke er den beste greia som er lagd, men det funker for meg. Er sjeldent sulten, minsket appetiten min betraktelig og godt ned en del i vekt (4-5 kg på 1 og halv uke)!
    Hehe, er litt lei av den strongman feelingen jeg har kjørt når jeg har trent, så nå er det mest litt naturlig trening uten så mye kosstillskudd (DONT GET THIS WRONG!!!!). Vet at jeg løfter en del mindre enn jeg vanlig gjør, men samtidig så føler jeg meg sterkere. Tror visst jeg hadde kjørt kroppen full av protiss og karbo osv så hadde jeg trent som en gud, men det er ikke målet mitt nå!
    Skal prøve å gå ned 10 kg til, har allerede klart 4 kg, uten å miste muskelmasse (noe jeg er litt nøye på).Så får håpe det går rette veien. Kommer antakligvis til å stagnere litt neste uke, det gjør det alltid. Men føler at jeg får renset kroppen litt og har fått mye bedre hud :S.. hehe!!
    Hender jeg tar en joggetur på dagen, ved siden av treningen og det blir en del sit ups.
    Så får se hvordan dette går, motivasjonen er det hvertfall ikke noe galt med!

Ble medlem
    03-2006
    Dette er litt av det jeg trener med nå, eller har å hvise til:

Nedtrekk rykk (front): 90kg
    Nedtrekk rygg (bak): 65 kg
    Militærpress: 40- 50 kg
    Lats- maskin: 110 kg
    Biceps curl (hantelcurl): 22-24 kg!
    Benkpress: 80-90 kg
    Skrå benk (pr hantel): 28 kg
    Pushdown med stang: 60-70 kg
    Fronthev: 14-16 kg
    Sidehev (med bøyde armer): 16-18 kg

Skuffende selvsagt, når jeg løftet over 10 kg gjennomsnittlig pr øvelse før!! Men men, shitt happens

Ble medlem
    03-2006
    Heei!!
    Trent ganske hardt denne uken, det er digg!! Merker at formen ikke er noe bedre pga litt lite karbo og energi før trening, men vet jeg har mye inne!

Trente bryst og triceps i går:

Benkpress i smithmaskin (trener alene så kjører den fortiden, bygge opp støtte muskler igjen)

2x 30 x 30kg i oppvarming
    1x 7 x 70 kg
    2x 6x 80 kg
    3x 15 x 55kg

Ganske mange sett, men har troen på dette

Kabelkrysstrekk:

3x 8 x 70kg
    2 x 15 x 40kg

Flyes m hantel på skråbenk:

4 x 8 x 14kg (pr hantel)

TRICEPS:

Pushdown med stang:

3 x 15 x 35 kg i oppvarming (vet det ikke er nødvendig å varme opp, siden tricepsen er i bruk så aktivt når man trener bryst, men gjorde det for det)

3x 8 x 70 kg - ganske dårlig egentlig, kunne gjort mye mer, men det er litt dårlig med vekter på det aperatet og orket ikke å lese på mere vekter.
    Fikk ett hett tips av en ganske heftig stor kar om å ta et annet aperat, så gjorde det på denne øvelsen. OG DET VAR CA 30 GANGER SÅ TUNGT pga fysikken og sånn som ligger bak.
    Så der ble det 2 x 6 x 45kg

Franskpress med z stang; 4 x 8 x 25 kg - er møkk sliten etter all pushdownen
    En arms franskpress med hantel: 2x 12 x 12kg

En hånds pushdown med tau: 4 x 8 x 30kg!

alt i alt, en fin dag på trening. Ble skikklig sliten og er fornøyd. Alt kan bli bedre seff, men fikk ganske bra pump så føler det ble et hinder.

Ble medlem
    03-2006
    Noen som føler at pumpen ødelegger mye når man skal løfte? Føler at pumpen i bicepsen og underarmen spesielt gjør slik at jeg løfter mye mindre enn det som egentlig sitter inne i meg. Hmmm..det er jo ett luksus problem, men for det..og merker sjeldent pump andre steder!!!

Vel her er litt fra dagens målinger og sånn ( her er det mye å ta og mye å være glad i ):

mage (navel): 100 cm :O
    Biceps 42,5 cm
    Bryst 127 cm...

90 kg på morgnen, og må myyyyyyyyyyyyyyyye ned!!

Spist så langt i dag:

1 kopp kaffe, 1 glass eplejuice, 50 g fullkornpasta og 2 brødskiver og masse vann.

Tror det er viktig for å få en bedre forbrenning å starte litt med en del karbo til frokost, og heller tone det litt ned utover frem til middag igjen.
    Nå slaø eg snart ut på en joggis tripp osv..Det skal bli grusomt ...HAT!:P

Ble medlem
    03-2006
    I helga har jeg vært litt slapp med maten og sånne ting, spist lasagne og kost meg litt :O..menneh, ikke noe spes usunn mat utover det!
    Trente kardio i går, og fytti rakkern den økten tok på! Heelt dø i kroppen i dag.
    Skal trene rygg og biceps i dag og gleder meg virkelig til en ny uke med nye muligheter! Tenkte jeg skulle poste noen nyee bilde og sånn i morgen eller i dag, bare for å sammenligne litt (ikke fordi jeg tror det er den store forandringen men)!

Ble medlem
    03-2006

Trenings musikk som er å anbefale!!

Dagens inntak forløpig:

Frokost: 2 glass vann, 1 brødskive med jordebærsyltetøy
    Lunsj: 1 eple, 1 kopp kaffe, 2 l vann

Poster ut litt treningsmusikk jeg liker å trene til:
    Selv er jeg ikke noe til metall fan, men det er morro å trene til å får å få opp intensitete osv..Hope you like it!

Thyrfing - høst
    Thyrfing - farsotstider
    Windir - kampen
    Windir - arntor, ein krigar
    Dimmu borgir - burn in hell
    Ramstein - sonne
    Husker ikke hvem som har denne men det er en litt heavyre versjon av final countdown
    Children of bodom - angels dont kill
    Children of bodom - downfall
    Children of bodom - hate me
    Finntroll - trollhammeren
    finntroll - jaktens tid
    Finntroll - rivfader

Ble medlem
    03-2006
    Her er noen bilder..ser ikke noe forskjell selv, men men..
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    03-2006
    Måltid i dag, så langt:

Frokost: 2 brødskiver m jordebærsylt., 2 flasker vann
    Stod opp såpass sent at middagen kommer her: 1 kalkunfilet (100g) og 40 g ris

Litt om trening i går:

Rygg:

Nedtrekk foran 4 x 6-8 x 90 kg (kjedlig at det ikke går an å få flere kilo på denne greia)
    Nedtrekk bak hodet 4x 8 x 65 kg

Nedtrekk latsmaskin som jeg kaller det (hehe): 4 x 6 x 100kg

Ro maskin: 4 x 8 x75 kg

Biceps:

Biceps hantelcurl 4 x 6x 22kg (merker så syk pump)
    Konsentrerte biceps curl på sånn benk m z stang: 2 x 6 x 25
    2 x 8 x 15

Hammercurl m kabel på benk: 4 x 6 x 25kg

HEEEELT DØØ I ARMENE!!:S..
    hmm... Vet at jeg bruker bicepsen aktivt under rygg øvelsene, så vet jo at jeg klarer å løfte mer, men det er en smuuuule frustrerende??!? hehe

Føler at jeg ikke går noe mere ned i vekt, tror ikke det skal ha så mye med kostholdet å gjøre for er flink å ligger innenfor kalorigrensen jeg har satt, så det synger etter!! Men må vel bli mye flinkere til å trene kardio antakligvis..! Kjedlige greier.
    Fyrer løs med Lean body complex som egentlig er ganske bra ( inneholder: Guarana,yerba mate, bitter orange fruit, green tea, articjocke, black pepper extract, magnesium sterate, rice powder og chrom) + den der 30 days kjerring greia. hehe

Kommer med mere fra dagens trening senere!

Ble medlem
    03-2006
    Trente skuldre og litt mage i dag:

Skuldre:

Militærpress:

2 x 20 x 20kg
    2 x 6 x 50kg
    1 x 8 x 40kg

Sidehev:

3 x 8-10 x 20 kg pr hantel

Konsentrerte fronthev sittende

3 x 6 x 12 kg or hantel

Facepulls:

3 x 10 x 45kg

Også shrugs på slutten kjørte pyramide fra 32 kg - 20 kg..

Treningen gikk fint i dag, følte at jeg satt inne med mye, men har tatt noen dager roligere med dietten ( ikke store avvik fra det jeg har oppført tidligere).
    Er veldig trøtt fortiden, og begynner å merke at jeg har lite energi også i hverdagen! Men det er ingen grunn til å gi opp av den grunn..
    Må snart gå til innkjøp av no fancy smancy slankepiller igjen, er ikke helt sikker på hva jeg skal gå for men finner vel ut av det til slutt!!

VTG
    VTG er ikke aktiv
    Almost Average Joe VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG er et navn kjent av alle VTG sin avatar
    Ble medlem
    06-2006
    Alder
    21
    Sitat Opprinnelig skrevet av ManPower Vis post
    Nedtrekk foran 4 x 6-8 x 90 kg (kjedlig at det ikke går an å få flere kilo på denne greia)
    Om det er et helt vanlig nedtrekk, skal det gå ann å henge vekter i en vanlig reim med et helt enkelt klips på.

F.eks en nylonreim med et slik i ene enden:

Fine treninger forøvrig
    Sitat Opprinnelig skrevet av Dick Justice
    Tror egentlig grunnen til at jeg benker så bra er brystkassa.

Ble medlem
    03-2006
    Hei! Takk for tipset, det skal sjekke ut om jeg får til
    Hyggelig med litt respons!!

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Svære armer og stor rygg ser det ut som, stå på
    Så at du skulle trene opp støttemusklatur igjen, da er ikke smith så veldig å anbefale
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Ble medlem
    03-2006
    Takk for det, takk for det ..
    Okok, skal begynne å kjøre med vanlig benk..Du har nok et godt poeng der, thnx

Gold Member Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas uberuberuber Andreas sin avatar
    Ble medlem
    02-2007
    Alder
    20
    Om støttemusklatur er førsteprioritet er nok hantler best
    Sitat Opprinnelig skrevet av wankstarr Vis post
    Jeg har gått på turn, og blitt kjent med en del yngre jenter..hehe. Hun er voksen for aldern også:) haha

Ble medlem
    03-2006
    Ja, det er høyt oppe på lista..Så bruker hantler i skrå og flyes osv..Kan sikkert ta benk med hantler også..Men må bli flinkere i benken, har alltid løftet 30 ganger mer i skråbenk med hantler f.eks enn ibenken..og det er det på tide å gjøre noe med tror jeg:P..hehe
    Men når man tar benk med hantler, hva er egentlig greia med å vri hendene 45 grader når man har løftet hantlene i øverste posisjon (slik at enden på hantlene vender mot ansiktet, i stedet for ut fra kroppen)?..Alltid lurt på egentlig..!

Trente bein i dag:

Beinpress: 4 x 8 x 250 kg.. Tror det er no juks med den maskinen:P
    Utfall: 3 x 10 x 20 kg
    Knebøy: 3 x 8 x 60 kg
    Tåhev: 4 x 8 x 120 kg

Også litt mage og underarmer..
    Ikke veldig fornøyd med treningen i dag, følte beinene sviktet helt! Men det var deilig å få det gjort..+ en time i badstuen etterpå gjorde godt for melkesyren tror jeg!! Hahaha

Ble medlem
    03-2006
    Nå er det på tide å poste litt her igjen! Har vært litt slapp pga at kjærleiken har tatt meg med storm, men har ikke vært noen slappfisk på trening eller i kostholdet av den grunn!
    Veier fortiden 86 kg, så jeg er i hvertfall på rett spor. Føler ikke at jeg ser noen merkbare forskjeller på kroppen, men samtidig føler jeg med strammere i "fisken" hehe xD..
    Dietten jeg går på føler jeg passer godt for meg, ikke noen selv pining og opplever heller ikke noe tap av muskler, så det er positivt!!!
    Bruker lite kostillskudd nå, det er kanskje dumt; men jeg tror at visst jeg får lagt det nye grunnlaget og kommer meg opp til ett hvist nivå igjen, får jeg bedre effekt ut av tillskuddene jeg evt kommer til å bruke. Er det en noe merklig teori kanskje!?!?
    Fortiden føler jeg trening går veldig bra, gjør noen framskritt mot der jeg var en gang i tiden, selvom veien kan føles uendelig lang!

Sånn ser dietten min ut for øyeblikket:

Frokost:

2-3 sesam knekkebrød (100% fullkorn som de reklamerer for)
    1 glass eplenektar
    1 Youghurt(!?) med 0.1% fett og 6% proteiner

Mellom måltid:

2 Kopper kaffe og et eple

Lunsj:

1 egg, 2 kenkkebrød, 1 kopp kaffe, 1 kopp grønn te og mye vann

Mellom måltid:

1 Aplesin, 1 kopp grønn te

Middag:

f.eks Chicken tika osv..Godt, krydret og sunt!!

Mellom måltid etter trening:

1 Youghurt, 1 knekkebrød og 1 kopp kaffe

Visst jeg er mere sulten utover kvelden slenger jeg på et eple til!

Grunnen til at jeg spiser så mye frukt er for å opprettholde blodsukker nivået i kroppen. Har byttet på med litt salat, men tror det er bra å få litt sukker inn også.

Slenger på noen nye bilder hvordan jeg ser ut nå! Håper på litt respons og tips hva jeg kanskje burde fokusere litt mere på
    Vedlagte bilder

Ble medlem
    03-2006
    Veier fortiden 85 kg, så har gått ned 5 kg siden sist!! Det er digg å vite at det hjelper..hehe

Trente bein og mage i går

Beinpress: 4 x 10 x 250 kg..
    Utfall: 3 x 10 x 24 kg
    Knebøy: 3 x 8 x 65 kg
    Tåhev: 4 x 8 x 120 kg

Har økt litt i noen øvelser, men skal finne noen bedre øvelser for korsryggen, evt invistere i ett bedre belte, for merker det sykt i dag!!

I dag skal jeg trene biceps og mage, fikk ikke trent det når jeg trente rygg på mandag. Det er litt skuffende, men det må jo til så skal poste hvordan det gikk senere..

Ble medlem
    03-2006
    Møkk sliten etter dagens trening! Trente som sagt biceps og mage i dag, og det gikk slik:

Biceps:

Biceps hantel curl; 4 x 6 x 24
    Biceps hantel curl sittende (konsentrerte): 5 x 8 x 14
    Negative curl på scott curl benken: 5 x 6 x 14
    Sittende Hammercurl på skråbenk: 4 x 6 x 20

Følte ikke formen stemte helt i dag, men det varier så ofte!!
    Skulle kanskje tatt i litt mer i hammercurls, men men..

Mage var vanlig crunches osv.. 5-6 sett med 20 reps!

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.