+ Svar på tråd
Viser resultatene 1 til 2 av 2

Tråd: *Maya*

Kliss nytt medlem *maya* is on a distinguished road *maya* sin avatar
    Ble medlem
    02-2004
    Alder
    33

*Maya*

Hallo!!

Endelig skal jeg også prøve dette med å fortelle alle hvordan det går med trening og diett :-)

Litt om meg selv:

Er jente, 29 år, trent i snart 10 år, masse styrke siste 6 år, har vært bodypump, spinning, aerobic og diverse annet instruktør. Har til nå aldri stillet i noe, men har veldig lyst å stille i BF etterhvert. Det eneste er jobben... den krever masse, men det tar vi etterhvert.

Hvorfor gjør jeg dette nå:

Jeg har hatt noen rolige måneder nå og vil gjerne finne igjen den fine formen. I tillegg har jeg begynt på Hydroxycut Max for damer for å se hva de kan gjøre med kroppen min sammen med trening og bra kosthold.

Jeg har ikke lagt opp noe program verken for det ene eller andre, men sånn i grove trekk ser en uke sånn ut idag:

Sykler til jobb (50min hver vei) 3g i uka
    Bodypump 2g uka
    Spinning 1g i uka
    Lett styrke u/vekter (er instruktør) 1g i uka

Pr dagens dato er det ikke noe mer trening enn det... men tenker å sette opp et styrkeprogram igjen. Må bare få igjen litt motivasjon...

Maten er lavkarb light, masse proteiner og sunt fett. Passer på å få i meg aminosyrer, omega fettsyrer, vitaminer, mineraler og antioksidanter i tillegg. Tar ikke annet proteintilskudd enn aminosyrer.

Kroppen er muskuløs og jeg er sterk i forhold til høyden min (1.56). Kommer kanskje bilder etterhvert... ;-)

Ser frem til å få høre tilbakemeldinger når jeg får kommet skikkelig igang :-)

*maya*
    "It's far more impressive when others discover your good qualities without your help." :rolleyes:

under construction GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS elefantastiskuber GrEmLiNgS sin avatar
    Ble medlem
    02-2005
    Alder
    28
    se her ja dette kan jo bli bra!

gleder meg til du får gang på styrkeøktene igjen så får vi jo se hvor det bærer! debut i stavanger open neste år
    McBain says: Jeg har lyst til å putte deg i et fly og så skyte deg ned. Digitalt altså

+ Svar på tråd

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere innleggene dine

SEO by vBSEO ©2010, Crawlability, Inc.