Hallo!!
Endelig skal jeg også prøve dette med å fortelle alle hvordan det går med trening og diett :-)
Litt om meg selv:
Er jente, 29 år, trent i snart 10 år, masse styrke siste 6 år, har vært bodypump, spinning, aerobic og diverse annet instruktør. Har til nå aldri stillet i noe, men har veldig lyst å stille i BF etterhvert. Det eneste er jobben... den krever masse, men det tar vi etterhvert.
Hvorfor gjør jeg dette nå:
Jeg har hatt noen rolige måneder nå og vil gjerne finne igjen den fine formen. I tillegg har jeg begynt på Hydroxycut Max for damer for å se hva de kan gjøre med kroppen min sammen med trening og bra kosthold.
Jeg har ikke lagt opp noe program verken for det ene eller andre, men sånn i grove trekk ser en uke sånn ut idag:
Sykler til jobb (50min hver vei) 3g i uka
Bodypump 2g uka
Spinning 1g i uka
Lett styrke u/vekter (er instruktør) 1g i uka
Pr dagens dato er det ikke noe mer trening enn det... men tenker å sette opp et styrkeprogram igjen. Må bare få igjen litt motivasjon...
Maten er lavkarb light, masse proteiner og sunt fett. Passer på å få i meg aminosyrer, omega fettsyrer, vitaminer, mineraler og antioksidanter i tillegg. Tar ikke annet proteintilskudd enn aminosyrer.
Kroppen er muskuløs og jeg er sterk i forhold til høyden min (1.56). Kommer kanskje bilder etterhvert... ;-)
Ser frem til å få høre tilbakemeldinger når jeg får kommet skikkelig igang :-)
*maya*

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat
dette kan jo bli bra!